שאלה לגבי בקרה/מעקב במקום העבודה

שאלה לגבי בקרה/מעקב במקום העבודה

שלום לכם!

במקום העבודה שלי אני גולש ממחשב נייח שמחובר לכבל Ethernet, מופעלות אצלנו הגבלות גלישה מסויימות ואין לנו אפשרות להוריד ולהתקין תוכנות. לפעמים כשאני נאלץ לבצע משהו דחוף במחשב אצלי בבית, אני מנתק את כבל הרשת שלהם ומתחבר לרשת של הטלפון הסלולרי שלי כדי לגלוש בחופשיות (להוריד+להשתמש Team Viewer, שחסומה לשימוש ברשת שלהם).

השאלה שלי היא כזו- האם בזמן שבו אני מנותק לחלוטין מהרשת שלהם ואפילו כבל הרשת לא מחובר,וכתוצאה מכך אין לי גישה לתיקיות הרשת/המייל הארגוני, יש להם אפשרות מהירה* להמשיך ולבצע בקרה/לצפות בזמן אמת על הפעולות שאני עושה במחשב? בהנחה ולא השארתי סימנים אחרי (גלישה בסתר+אני מקפיד להתקין את התוכנה לשימוש חד פעמי ולמחוק את קובץ ההתקנה בתום השימוש).
בנוסף כדאי לציין שמלבד ההגבלות על הגלישה, אני יודע שמותקנת אצלנו במחשב אפליקציית צילומי מסך כלשהי. אני לא יודע אם הם משתמשים בה לאפשרויות מעקב, אבל אני יוצא מנקודת הנחה שהיא כן. במקרה הזה, האם היא פעילה כשאני לא מחובר לרשת שלהם?

(* אני מודע לכך שתמיד יש דרכים לראות מה עשיתי מבחינת התקנת תוכנות וכו', השאלה שלי היא האם יש משהו שיבלוט להם בזמן אמת/בדיקה מהירה או שהם יצטרכו ממש לחפור לעומק כדי לגלות?).


רק כדי להבהיר- אני לא עושה שום פעולות לא הגונות, רק רוצה לשמור על הפרטיות שלי. מהסיבה הזו אני תמיד גולש בסתר- לא כדי שהם לא ידעו, רק כדי שהם לא ישמרו סיסמאות/יוסרים פרטיים שלי.

תודה מראש!
 

rafid1

Active member
מנהל
שאלה והצעה

האם מקום העבודה שלך חשוב לך? אם כן, ונשמע שלהם חשובה מאוד האבטחה - אל תנסה להשתמש במחשב העבודה לשום מטרה שאינה עבודה. אתה רוצה גישה מרחוק למחשב בבית, אכן, דרך הטלפון זה ממש לא נוח , אז ההצעה שלי - תצטייד בטאבלט/LAPTOP פרטי ואת כל הפעילות הפרטית - תנתב דרכו.

ולהיבט הטכני - אז כן, תוכנות ניטור מתוחכמות יפעלו תיאורטית גם OFFLINE, עם העברת מידע שנשמר מקומית ברגע שתתחבר לרשת.

ומניסיון אישי - יש אירגונים שתוכל לתאם איתם סידור של גישה מרחוק. בד"כ זה יהיה דרך VPN שלהם, רק - שלרוב בכיוון ההפוך... יש אירגונים אחרים (בד"כ ביטחוניים) שיקצו מחשבים יעודיים (אפילו בחדר מיוחד) לשימוש חופשי באינטרנט. תברר.
 
תודה רבה!

אפילו המחשבים ה"אזרחיים" אצלנו מנוטרים באותה צורה, כך שזה לא רלוונטי במקרה שלי. אשאר עם גלישה דרך הסלולר בלבד.
 

rafid1

Active member
מנהל
--->

אגב, יש לTV אפליקציה גם לסלולר, רק שזה די עינויי להשתמש בה....
 
למעלה