HOTBOX 3 הוא הנתב

SysAdmin1

New member
ככה, זה רק לעסקים וגם במספר מקומות בודדים בארץ וכבר מ..

ככה, זה רק לעסקים וגם במספר מקומות בודדים בלבד בארץ וכבר מ שנת 2015, כך שאין כאן שום חידוש וגם פרטיים יכולים רק לחלום על זה וגם לחלום שזה יהיה במחיר של פחות מ 500 ש''ח לחודש.
 

SysAdmin1

New member
כמה שזה יפתיע, משרד בכלל וגם, אם הוא של עורך דין, זה עסק...

עד כמה שזה יפתיע אותך, אבל משרד בכלל וגם, אם הוא של עורך דין, זה עסק לכל דבר ועניין, גם, אם הוא נמצע בתוך הבית.
וזה בידיוק הגדרה של שירותים ושל חיבורים כאלה שמוגדרים כ SOHO, שזה ראשי תיבות של Small office/home office. ממש הפתעה. ויש לו גם מספר ח''פ מתאים. ומן הסתם שלעסקים שהם ENTERPRISE, שרות זה לא יכול להיות מתאים מהרבה סיבות.
נ.ב
ואם לא שמת לב, אבל גם אפילו הקישור שצירף מצייחס רק להוט עסקים וחוזר על זה מספר פעמים למי שלא שם לב.

 

dov981

New member
אתה מאוד

מבין:
1. מחיר 144 שקל כולל ספק וזה לא יקר ל......
2. עסקים....ככה כתוב.....
3. רק בצרפתית מדברים בגוף שלישי רבים ....יפה
 

SysAdmin1

New member
לפני זה החלטת משום מה שמשרד של עורכי דין זה לא עסק, עכשיו...

לפני זה החלטת משום מה שמשרד של עורכי דין זה לא עסק, ושמוצר עסקי יספקו בגלל זה ללקוח פרטי, עכשיו מסיבה לא מובנת החלטת שמחיר 144 שקל כולל ספק וזה לא יקר ל... מהיכן באות כל התובנות האלה.

ודרך אגב, מדובר על אחל מ 144 ש''ח ובחשבון כולל מה שהלקוח משלם, זה מסתכם קרוב יותר ל 500 ש''ח לחודש, כי חבילה זו כוללת כמה רכיבים נוספים.
2. עסקים....ככה כתוב.... מן הסתם שרק לעסקים ואת זה כבר ניסיתי להסביר לך כבר מקודם, שמשום מה החלטת שגם לפרטיים וכהוחכה לכך צירפת קישור שבו מוסבר במפורש שמדובר על חיבור שמכוון רק לעסקים ועוד שמדובר על קישור של אתר שהכתובת שלו היא: hot-business.
 

SysAdmin1

New member
אם אתה חושב ששרות שנכתב עליו שהוא לשימוש עסקי, בזה מרמזים לך

אם אתה חושב שאם בדף הסבר של שרות שנכתב עליו באותיות של קידוש לבנה בצבע אדום ובשלוש מקומות שונים באותו הדף, שהשירות זה הוא לשימוש עסקי, אז בזה מרמזים לך שהוא לא לשימוש עסקי,
אז לא מדובר כאן על שום רמז, אלה ששרות זה הוא פשוט לא בשביל לקוחות פרטיים ולא מרמזים לך בזה שום דבר, אלה אומרים ישר. וגם שאר הרמזים או סימנים שאתה רואה, הם לא בידיוק רמזים.
 
למעלה