תשתית בזק ספק פרטנר - קטע לא ברור

1Shir

New member
תודה שמוליקי אבל אני לא אעזוב את בזק בינתיים

חשוב לי השירות הטוב ביותר (והתשתית שלהם אז אין כאן בכלל שאלה, והם גם בסדר).
אין לי אלחוט בראוטר, הוא לא פעיל, לא צריכה.
אני מעדיפה לדעת על מקום שיכול למכור לי ראוטר ויהיה זמין טלפונית לתמיכה במקרה הצורך
 

1Shir

New member
תשתית בזק ספק פרטנר - קטע לא ברור

קצת לפני 2 קצת לפני 3 וקצת לפני 4 מתנתק האינטרנט למשך מספר דקות
סימן ניתוק על סמל הרשת בווינדוס
נורית האינטרנט בנתב של בזק לאחר כמה דקות הופכת מירוקה לאדומה ואז חוזרת לירוקה והאינטרנט חוזר
בפעם השניה מתוך השלוש התקשרתי לבזק - טענו שהתשתית תקינה והבעיה אצל הספק

העניין הוא שניתוק כזה קרה לי פעם אחת בודדת לפני כשבועיים וחצי, ואז בזק טענו שרואים אצלם קצר בקו, ודרשו לתאם טכנאי, ולמרבה המזל והשכל התקשרתי שוב ערב לפני הגעת הטכנאי, ולא ראו קצר אז ביטלתי את הטכנאי... כעת טענו כאמור שאין קצר והתשתית תקינה ללא ניתוקים.
איכשהו תמיד דברים כאלה קורים לאחר גשמים.

למישהו יש הסבר או תובנות?

שוקלת לבדוק שוב גם עם בזק ואם התשובה תהיה זהה לקודמת, להתקשר לפרטנר ולבקש הסבר.
 

1Shir

New member
בעצם, נראה לי שבמצב הנוכחי הגיוני יותר להתקשר רק לפרטנר. לא?

אם בכלל.
אם נציג של בזק לא ראה בעיה אצלם, אני מניחה שאצל בזק המצב תקין.
השאלה מה עבר על פרטנר.
 

rafid1

Active member
מנהל
לא הבנתי, הגשם ירד בדיוק פעם בשעה?... ובפרטנר?...

אין לבזק בעיה לאבחן בין בעיות תשתית לספק (אלו שתי בעיות שונות, וגם שתי נוריות שונות..).
אולי הפשוט ביותר - לנסות ולהחליף ספקית ?
 

1Shir

New member
כמובן שלא
באופן כללי, איכשהו בעיות כאלה נוטות לקרות אחרי

ימים גשומים, בהתבסס על 3-4 תקריות אחרונות. אולי יש קשר.
אם תהיינה בעיות מתמשכות שלא תפתרנה, כמובן שאשקול להחליף ספק, אך בינתיים בהיבט השירות והמחיר פרטנר באמת בסדר (אני גרה לבד רק חמש שנים ומעולם לא החלפתי ספק).
בינתיים אני תוהה אם כדאי שאתקשר למוקד הטכני שלהם כדי שיסבירו לי למה זה קרה. חשבתי לשאול כאן כי אולי יש כאן מישהו שיכול לנחש מה קרה. אני לא ממש מבינה בזה.
 

rafid1

Active member
מנהל
גם אני, לא החלפתי בנק כבר 10 שנים....

אם זה 3-4 "תקריות" ב 5 שנים, אז המצב לא כ"כ רע... תחליטי אם "לסלוח" להם או לא. אם זה ימשיך - לא יודע מה קל יותר היום, להתקשקש מולם, או להחליף...

אגב, לטובת בדיקה, אני לא רואה בעיה בלקחת מנוי בספקית נוספת לכמה ימים לבדיקה. מדובר בהגדרה של שם/ססמא במודם בלבד למיטב זכרוני, ובפחות מ20 ש"ח לחודש...
 

1Shir

New member
אוהו, אני באותו סניף מהיום שפתחתי חשבון


אני יכולה גם בכלל לא להתקשר אליהם. אבל אולי נציג שם יוכל להסביר לי מה קרה. כי זה קצת מלחיץ.
 

1Shir

New member
פרטנר אומרים שהם לא רואים שהיתה בעיה אצלם

הנציגה אמרה שכנראה הראוטר ניתק את הספק
לא יודעת מה לעשות

מתפללת שלא יחזור
 

1Shir

New member
בעצם, נראה לי שאני צריכה ראוטר חלופי זמין, הבעיה היא, שהייתי

רוצה בשבילו גם תמיכה זמינה, בעיקר של בזק, אבל לדעתי בזק לא יסכימו אפילו למכור לי ראוטר (נראה לי שהם רק "משכירים"), כל עוד אני מחזיקה בראוטר הנוכחי, וכל עוד הוא עובד
אני לא אנתק אותו.
רעיונות לראוטר חלופי זמין לתשתית בזק וספק פרטנר (מהירות 15) עם תמיכה זמינה?
 
למעלה