חבילות טלויזיה

dino_din

New member
חבילות טלויזיה

אז בחודש האחרון יצא לי לנסות את פרטנר, סטינג, סלקום וחבילה צרה ביס.

שלושת הראשונים על תשתית אינטרנט והאחרונה על תשתית יס הרגילה.

בשורה התחתונה - אף אחד לא מושלם.
סיכום אפשר לראות בטבלה המצורפת.

חייב לציין שמבחינת תוכן ונוחות, מי שהכי הרשים אותי היו פרטנר. אבל תקלות צפייה חוזרות ונשנות זה משהו שלא מקובל היום. תוסיפו לזה שירות לקוחות גרוע ושקרן, ויש להם זמן עד שאנסה אתם שוב (אולי עוד חצי שנה-שנה יקבלו צ'אנס נוסף). בסה"כ יש מספיק ערוצים וב 110 שקלים יש את עידן+ על אינטרנט, כמה ערוצים ו VOD שלהם ונטפליקס (חצי שנה ראשונה חינם). יש הקלטה אוטומטית שבועיים אחורה ושלט נוח. שוב, ברגע שיפתרו תקלות הרשת שלהם, הם יהיו אופציה.

סטינג נחמד וב- 80 שח יכולתי לקבל תוכן שיספק אותי. הבעיה שהשירות עוד לא בשל (אין נטפליקס ואי אפשר להתקין על הממיר שלהם כרגע, אין אפשרות לעצור צפייה, שלט לא שולט גם על טלויזיה והממיר יקר נורא ולא משתלם).

יס סימפל הם נחמדים. הבעיה שהם היקרים ביותר 150 ש"ח, יש אומנם את ערוצי היס המוכרים שהם לא רעים אבל אין יוטיוב, אין נטפליקס, אין הקלטה אוטומטית לאחור והם יקרים.

מה שנבחר אצלי בסוף הם סלקום TV. משלם 99 שח לחודש, יש את עידן+ (התעקשתי שישדרו על האינטרנט כי ברירת המחדל שלהם זה אנטנה אבל הקליטה הייתה בעייתית). יש עוד כמה ערוצים, יש VOD נרחב מאוד עם כל סדרות HBO, יש יוטיוב, שלט מכבה ושולט על הטלויזיה ובסה"כ זול יחסית ומספק (יש לי כרגע בעיה קטנה עם העצירה, זה לא תמיד עובד אבל משער שזה משהו שיפתר מול התמיכה כי אצל אחרים הבנתי שאין בעיה).

מה שטוב, אין התחייבות ואין דמי התקנה כך שתמיד אפשר להחליף.

 
למעלה