Access point

rafid1

Active member
מנהל
מציע שע"מ לחסוך שרשור אינסופי של הפינג-פונג הזה, שנסכם...

שיש מימוש נדידה בציוד מקצועי
שאין מימוש של נדידה ע"י היצרנים של רוב רובו של הציוד הביתי (כאמור, הציוד זבל הביתי מסין שכולנו קונים)
&nbsp
והיות ואין תלות חומרתית לתכונה הזאת, יש מצב שחכמי הדור של WRT ודומיהם ואולי ציוד ביתי יקר יותר, יוסיפו תמיכה כזו אצל שמוכן "להסתכן" ולאבד את האחריות שלו וישדרג קושחה.
&nbsp
(אין צורך להגיב...
)
&nbsp
 

SysAdmin1

New member
בידיוק, כמו שכבתי קודם: מאחד הנקודות גישה שלי בבית, אבל, אם

אם מהות השאלה היא בזה, שעכשיו התעוררו חששות שהתמיכה בנדידה ב WI-FI היא על בסיס שמות פרטיים או משפחה, נגיד מ א' עד ו', וכל מי ששמו מתחיל באות אחרי זה לא נתמך, אז זה לא המצב. גם, אם החשש שהתמיכה בתקן זה, היא על בסיס גאוגרפי, לפי אזורים, כמו במלחמת המפרץ, אז אין מגבלה מסוג זה, התמיכה של הנדידה ברשת WI-FI , היא כלל ארצית, ואפילו, לפי מקורות זרים יותר מזה.
ואם חידת חמיצר: "*/אצל/אצלי מי/" מייצגת דבר אחר, אנסה גם לענות לפי, כמובן במגבלות של בטחון שדה רשתי.
 

SysAdmin1

New member
ניסיון אחרון בהחלט, יש תמיכה גם בציוד הכי פשוט אחרי התקנה...

ניסיון אחרון בהחלט, יש תמיכה ב ROAMING חוץ מציוד ארגוני סביר, גם בציוד ביתי הכי פשוט וזול, כולל גם בזבל סיני וגם במיץ של הזבל, שאפילו אין לא שם יצרן ידוע, אחרי התקנה והגדרה של תוכנה מתאימה והגדרה הנדרשת. מדובר על כל ציוד שתומך ב OPENWRT .
רשימה של ציוד כזה כוללת אלפי דגמי ציוד שמיוצר גם היום וגם נתמך ציוד לאחור של למעלה מעשור השנים. למי שלא מתיידד עם החיפוש בגוגל מצורפת רשימה חלקית ומקוצרת של הציוד הנתמך. לצורך זה ניתן לבקר בקישור:
https://wiki.openwrt.org/toh/start
הסבר יותר פשוט מזה כבר לא יכול להיות. אם גם הפעם זה לא הובן, אין צורך להגיב.
 

SysAdmin1

New member
בגדול זה נכון, אבל APPLE , היא לא בידיוק דוגמה טובה לזה...

בגדול ובכללי זה נכון, אבל APPLE , היא לא בידיוק דוגמה טובה לזה מכמה סיבות. הסיבה הראשונה, היא ש APPLE חיסלה את קו המוצרים של נתבים אלחוטיים ביתיים כבר לפני כשנה:
https://www.techspot.com/news/67120-apple-axes-wi-fi-router-division-moves-engineers.html
http://appleinsider.com/articles/16...ision-apparently-signaling-the-end-of-airport
והסיבה השנייה, כל המהות של התקן כלשהוא, היא בזה שניתן להפעיל מוצרים שונים שתומכים בתקן זה, של יצרנים שונים במקביל באותה המערכת והם יתממשקו זה עם זה. במקרה של APPLE בכלל ובנושא של תמיכת המוצרי AIRPORT ותמיכה בתקן הנדידה בפרט, לא קיימת תמיכה כזו בתקן מחייב וחוצה יצרנים. בגלל זה אפשר להזכיר כדוגמה טובה בהקשר זה, מוצרים אחרים של יצרנים אחרים, אבל לא את APPLE.
היתרון המובהק של מערכות כמו LEDE למשל, שהיא תומכת במגוון של נתבים שונים, גם כאלה שעולים הרבה כסף ונותנים ביצועים טובים וגם בכאלה שהם סיניים ועולים גרושים וכל הנתבים ונקודות גישה האלה יכולים לעבוד ביחד ולדבר בשפה משותפת ומובנת לכל אחד מהן ושהיא גם תקנית ליצרנים כמו CISCO למשל.
 

SysAdmin1

New member
דבר ראשון, הקישור שצירפת, לא קשור כלל לנושא של הדיון....

דבר ראשון, שהקישור שצירפת, לא קשור כלל לנושא של הדיון שהתנהל כאן, שהוא היה על אפשרויות נדידה בציוד קצה ברשתות WI-FI בין הנקודות גישה של אותה הרשת, אלה שבקישור שצירפת... מדובר שם בכלל על אפשרות לפתוח בצ'אט עם המערכת של vodafone לצורך הסבר על תפעול מכשירים סלולריים שונים בהקשר של בחירה אוטומטית או ידנית של מפעיל רשת GSM , UMTS או LTE . דבר שלעצמו גם בגדר של שלום כיתה א' של שימוש במכשיר סלולרי וגם לא קשור בשום צורה שהיא למה שעליו נסוב כאן הדיון.

דבר שני וגם יותר חשוב, זה שבכל מה שקשור לתמיכה בתקנים אוניברסליים שום דבר לא תלוי במכשיר, ברגע שמכשיר מסויים או המערכת ההפעלה שמופעלת עליו הוגדרה כתומכת בתקן כלשהוא, למשל בתקן של IEEE 802.11R , שעליו דובר כאן והוא היה הנושא של הדיון, מנקודה הזאת והלאה, כלום לא תלוי במכשיר, אלה בתקן מחייב חוצה חברות ויצרנים.
 
יופי ליצן, עד שחשבתי שאני טורם משהו למין האנושי ...

הורס לי הכול


&nbsp
&nbsp
 

SysAdmin1

New member
בשביל לא להיות ליצן בכל פעם מחדש מומלץ שתקראה ותבין את...

בשביל לא להיות ליצן בכל פעם מחדש מומלץ בחום שתקראה ותבין לפני זה את הנושא של הדיון שעליו אתה מגיב וגם את תוכן הקישור שאותו אתה רוצה לצרף.
 
למעלה