CAPTIVE PORTAL?

datarings

New member
CAPTIVE PORTAL?

אני רוצה שמי שנכנס ל WIFI אצלי בעסק יגיע לדף מסויים
האם יש פתרון חוץ מ CAPTIVE PORTAL
והאם ניתן שה CAPTIVE ישב של AP ולא בראוטר?
מי יכול לייעץ לי
 

eladts

New member
לא לשתי השאלות

מה שאתה רוצה זו בדיוק ההגדרה של captive portal ולכן אי אפשר לעשות captive portal ללא captive portal. לגבי השאלה השניה, captive portal מתבצע בשכבות גבוהות יותר מאשר AP ולכן מכשיר שמבצע captive portal הןט נתב ו/או firewall אבל לא AP בלבד. עם זאת, אין מניעה שתשתמש בנתב או firewall יעודי לרשת האורחים שלאט ישפיע על הרשת הראשית.
 

datarings

New member
אופציה אחרת

האם יש איזו אפשרות מנתב רגיל ליצור מצב שמי שמתחבר אליו ב WIFI מועבר איכשהוא לדף שלי אפילו לשניה, תכלס אני לא צריך LOGIN או הרשאה כלשהיא-מצידי כל אחד יכול להתחבר... אני יודע שיש אפשרות לעשות PORT_FORWORDING אבל זה לא טוב כי זה משאיר אותו תמיד בדף/כתובת היעד הזו, ואני רוצה שהוא יכנס רק לשניה....
&nbsp
 

eladts

New member
זה בדיוק ההגדרה של captive portal

זה לא משהו שונה.
 

SysAdmin1

New member
מנתב רגיל כן, אבל לא מנתב ביתי בשקל וחצי


והאופצייה, היא כמובן להגדיר שימוש ב PROXY שקוף, אפשר אפילו חינמי, למשל עם squid .
אבל זה מאוד מסורבל ומיותר, כי השימוש הנכון, הוא בעזרת אפשרות הפשוטה של captive portal .
 

SysAdmin1

New member
בניגוד לנתב מתקדם, נתב פשוט, הוא רק רכיב אחד, שלבדו לא מספיק

בניגוד לנתב מתקדם, כזה למשל שמריץ את PFSENSE, שנותן פתרון מלא גם לנושא של captive portal , בניגוד לו נתב פשוט, כזה שמריץ את DD-WRT, הוא רק רכיב אחד במערכת של captive portal, שלבדו לא מספיק לצורך של captive portal , כי בגלל שמדובר על חומרה מוגבלת ביותר, נתב כזה לא כולל חלקים רבים של המערכת captive portal שדורשים חומרה ומשאבים מתקדמים, למשל אין בנתב פשוט מספיק מקום לאחסון של הדפים ושל ההרחבות וגם לא לשירותים כמו RADIUS שנדרש לצורך זה. זו הסיבה שנתב פשוט משמש כרכיב בודד במערכת גדולה ומורכבת, שלא מתאימה לשימוש של חיבור בודד.
 
למעלה