תמיד יש פעם ראשונה - תקלה בהוט

cheif

Member
מנהל
תמיד יש פעם ראשונה - תקלה בהוט

לראשונה מזה למעלה מ-3 שנים אני מנותק מהאינטרנט בתשתית של הוט יותר ממספר דקות. סביב השעה 17:00 התחילה נורת ה-@ ב-HOTBOX 2 להבהב וכמובן אין אינטרנט ואין קו טלפון.

הטלפון לתמיכה הטכנית של הוט (דרג א') נענה תוך פחות מ-4 דקות. ההנציגה החביבה בצעה RESET מרחוק למודם (אחרי שאני עשיתי כבר RESET מקומי) ו-RESET לפורט בארון - הבעיה לא נפתרה.

התקלה הועברה לנציג בכיר שאמור ליצור עימי קשר עד השעה 21:15. אני ממתין בסבלנות. בינתיים אני משתמש בגיבוי המבוסס על השוק הסיטונאי של 012.

עדכונים יבואו.
 

cheif

Member
מנהל
** הבעיה תוקנה תוך פרק הזמן שהובטח

לפני מספר דקות המודם (ה-HOTBOX 2) ביצע RESET והחיבור לרשת האינטרנט חזר. סה"כ זמן הניתוק מהתשתית של HOT מסתכם בקצת פחות מ-3 שעות. זהו הניתוק הארוך ביותר שהיה לי מהתשתית של HOT - אני לקוח שלהם קצת יותר מ-4 שנים. מבחינת זמן הטיפול בתקלה - HOT עמדו בזמנים והיא נפתרה תוך פחות מ-4 שעות. בדיקת מהירות החיבור נותנת את הביצועים הצפויים - 200/5.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
3 שנים זה כלום.

אני הייתי מנוי עד לא מזמן מרגע שהגיעו לאזור שלי. שזה בערך 20 שנה.
&nbsp
ויש שם המון תקלות.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
היה בהכל כלול על הבנדל של בזק

שזה בעיקרון גרסה פגומה של רעיון השוק הסיטונאי. ותראה גם למה.

לקוחה התחברה לבזק עם ספק נטוויז'ן לשנה.
אחרי שנה החבילה אמורה היתה להתפרק ואז היא צריכה לשלם בנפרד.

הבעיה היא שאף אחד לא אמר לה שום דבר ואחרי שנה היא ראתה שהיא משלמת כרגיל.
נטוויז'ן חיכו כמה חודשים ואז שלכו לה את מכתב החוב מחברת עורכי דין בתוספת ריבית.
מסתבר שאחרי שנה היא מיוזמתה היתה אמורה לפנות אליהם ולהסדיר את התשלום איתם.

ככה לא פועלת חברה נורמלית. הדרך הנכונה זה ברגע שתשלום אחד לא נכנס היא מנתקת את הלקוח מהאינטרנט ושמה לו הודעה ליצור קשר איתה על בעיה חוב בתשלום.
בלי עורכי דין ובלי ריבית על החוב.
 
למעלה