מקווה שהגעתי לפורום הנכון שאלה

ronencohen34

New member
מקווה שהגעתי לפורום הנכון שאלה

יש לי ראוטר אלחוטי של בזק (כולל מודם) הבעיה שהוא לא קולט יותר מבסלון ואולי במטבח... כמובן שאני מדבר על מחשבים ניידים... לפני כן היה לי מודם של לינק או משהו כזה והא היה קולט הרבה יותר טוב... השאלה האים ניתן לחבר בחדר למשל את הראוטר הישן שהוא יקלוט את הראוטר החדש של בזק ואז יהיה קליטה בכל הבית... מדובר על בית קטן יחסיית אבל החדר הבעייתי הוא המרוחק והוא לא חדר ממ"ד מקווה שהצלחתי להסביר ואודה על התשובה רונן
 

azaria

New member
ניסיתי. בינתיים אין שיפור.

בחדר השינה שלי, הASUS A363 שלי נהג בקושי בקושי לקלוט את הרשת הביתית וגם זה רק לפעמים. גם עכשיו אחרי ששתי האנטנות של ה WRT54G שלי מקושטות בצלחות המאולטרות האלה - עדיין בדיוק אותה אי קליטה בקושי. מה עשיתי לא טוב?
 

rafid1

Active member
מנהל
השתמשת ב'נייר' פלסטי בצבע כסף...

במקום ב'נייר' אלומניום... וגם נדרש כיוונון בדיוק של 0.01 מעלה. פרבולה זה עניין של פוקוס מדוייק!!! כך עשית ?...
 

azaria

New member
נייר אלומיניום משובח! אבל המד זווית שלי תקול

אז אולי פיספסתי באיזה מאית המעלה... אתה לא רציני בקשר לרמת הדיוק הנדרשת נכון? כי אם כן -אז על העסק לא ממש שווה משהו. מה, אסור יהיה לי לדוד חצי צעד כי אני מיד יותא מפוקוס ומאבד תקשורת? זה כבר יותר גרוע מתקשורת חוטית! שם לפחות יש לך חופש כאורך הכבל.
 

rafid1

Active member
מנהל
צריך לברר עם דודי...

אבל - נסה להזיז קצת ימינה-שמאלה ותראה. אנחנו בונים על הניסוי המדעי שלך לטובת כל גולשי הפורום בעתיד... שיחסכו קנית נתבים בתקן N... אל תשים את האנטנה צמוד לנייר - אלא מרוחק טיפה - לפי סימון ה "+" בתמונה http://www.freeantennas.com/projects/template2/index.html וגם כתוב במאמר - שהגודל כן קובע... אז תוכל גם לנסות להגדיל את הרפלקטור .
 

dudi4321

Member
הקיטוב אנכי

אז לנסות להטות גם את מסכי הניידים שיהיו ניצבים. האם ללא תוספת הרפלקטור כשהנייד לייד הראוטר המהירות מצויינת? תחזור לשיטת הAP. עדיפה השיטה שהראוטר הקודם יחובר עם כבל רשת ולשנות אותו לAP.
 

ronencohen34

New member
האים משהו יכול להסביר בשפת העם...

איך להפוך את הראוטר השני ל-AP ואיך להגדיר אותו הראוטר הראשי בקיצר האים זה מסובך ועלי להזמין טכנאי או שאני יכול לבצע לבד?
 

ronencohen34

New member
ראיתי את הלינק

אבל כמו שכתבתי זה לא הכי ברור לי האם יש הסבר פשוט יותר? בכל מקרה תודה לרפי
 

dudi4321

Member
תעשה את הסוף במדריך שראית

מכאן: "הוספת יכולת אלחוטית לרשת קיימת על ידי חיבור נתב אלחוטי לנתב קווי " שלב אחרי שלב. ותבחר ערוצים שונים בנתבים.
 
למעלה