שלום

yossefon201

New member
הפגיעה במרקם המשפחתי/חברתי זה לא הרגשה רק שלי

את הדברים האלה אני מרגיש מניתוק יחסים עם חברים מהעבר ולא פעם לצעאי שמעתי את זה גם מאמא שלי ואחי. העניין מתבטא בעיקרביחסים חברתיים אך יש גם עניין של ילדים ועבודה. גם כאשר אני (ולא רק אני) מפרגן לה ותומך בה בכל דבר שהיא רוצה/עושה העניין לא נפתר, בכל פעם שמשהו לא מוצא חן בעיניה היא תוקפת ומענישה כל מי שקרוב אליה ואיכפת לו ממנה, לדוגמא: אם היא רבה עם אחות שלה אז היא עצבנית גם עלי ולהיפך. מבחינתי אני מוכן ללכת איתה לכל טיפול מסוג שהוא. השאלה לאיזה טיפול אנחנו צריכים לפנות?
 

yossefon201

New member
כנראה שזה מה שאני יעשה,

אני מקווה שהיא תצטרף אלי ובאמת נחולל את השינוי שאני בטוח ששנינו רוצים. בכל אופן דיברתי היום עם יועצת זוגית וכנראה שלפחות אני יתחיל עם זה בשבוע הבא.
 

עדינה77

New member
כל הכבוד

כל הכבוד לך, על היוזמה המעשיות. אל תצפה שאשתך תשתנה ברגע שאתה תתחיל לקבל יעוץ. אבל אני בטוחה שזה יעשור לאוירה בבית כל טוב, עדינה מסטבאום מטפלת קינסיולוגית מוסמכת שדרות 052-7905906, [email protected] http://litzmoach.fav.co.il
 

yossefon201

New member
שלום

אני פונה אליכם בעקבות בעיה שלדעתי יש לאישתי ואני חייב ייעוץ. אישתי אישה מאוד מאוד טובה אך לדעתי יש לה בעיה של הרס עצמי, כל דבר טוב שיש לה בחיים היא פשוט מנסה להרוס אותו וככל שהזמן עובר לדעתי הבעיה מחמירה. העניין מתבטא בכך שהיא כל הזמן מחפשת לריב לא משנה על מה, כל דבר קטן שאומרים/עושים לא בצורה שהיא חושבת הופך לסיפור ולריב ולא משנה אם היא צודקת או לא מבחינתה היא יודעת הכל יותר טוב מכולם. קשה לה לשמור על קשר לאורך זמן עם חברים ולא משנה אם הם שלי או שלה ואפילו עם המשפחות שלנו היא פשוט לא מסוגלת וכל הזמן מחפשת את הדברים הלא טובים. ישנם עוד המון דברים גרועים יותר וגרועים פחות. אני מבחינתי הייתי מציע לה ללכת לקבל ייעוץ ממומחים, אבל במידה ואשעה זאת זה פשוט יגרום ל"תוהו ובוהו" כי מבחינתה היא בסדר גמור והבעיה אצל כולם. כבר כמעט איבדתי תקווה ולכן אני פונה לפורום הזה בתקווה שתעזרו לי ותתנו לי פיתרון. תודה ויום טוב.
 

freearth10

New member
פתרון

היי yossefon201 , כל אחד עובר בחייו תהליך מסויים ואישתך צריכה למצוא את הדרך שלה לנוע בחייה. הבעיה היא לא רק של אישתך אלא גם שלך כי אתה לא פעם נמצא בתוך התוהו ובוהו הזה. כשאתה תשנה את הגישה שלך לסיטואציות האלו - זה גם ישפיע על חייה. העצה היחידה שאני יכולה להציע לך - זה טיפול בך. מאיה
 
למעלה