שאלה

hhlloop

New member
מתבטא בכך שחלק ממנו כרות

ויש עליו גידולים והוא בתת תפקוד של 80% עקב תרופות שלקחתי כל חיי בגלל מחלה גנטית. אני גם לא נחשבת לאחת שמתאימה להשתלה.
 

hhlloop

New member
היי עדינה

הבנת נכון למרות שמאיה נתנה לי פרספקטיבה והסתכלות קצת אחרת על מצבי שמאוד נעמה לי. אין לי כוחות להפנות לצמיחה ואני דיי מתחילה לקבל את מצבי, נלחמתי כל חיי. הייתי בטיפול קינסיולוגי קצר והבנתי את שינוי התפיסה שהמטפלת ניסתה להנחיל לי, נבהלתי ועזבתי. היום אני יותר מוכנה והייתי יכולה להפיק יותר. לא הבנתי את החיבור שניסית לעשות לגבי, אשמח להבהרה נוספת בכדי שאוכל לענות.
 

freearth10

New member
להתחיל בכל מצב נתון

היי hhlloop, לדעתי בכל מצב ניתן להתחיל את השינוי עם הרבה סבלנות ותשומת לב ניתן לגרום לשינויים שמביאים איתם אהבה וקבלה. בטיפול קינסיולוגי, כך איך שאני מכירה אותו, נותנים לגופנפש לבחור את הפעילות ואת הדרך לשינוי הזה, כך שאין איזה מתכון שמיועד לכל מי שהכבד שלו נמצא בתת פעילות של 80%. מאחר שאחד מתפקידי הכבד הוא לנטרל רעלים, הייתי עוזרת לו בכך שאני מראש לא הייתי מכניסה אל הגופנפש חומרים רעילים. מקפידה על תזונה כמה שיותר אורגנית ועל אורח חיים שקט בסביבה כמה שיותר ירוקה ומשתדלת להמצא בחברת אנשים שכיף לי איתם. אל תחפשי איזה קסם שישנה את כל חייך. חפשי אדם שאליו את מתחברת ויחד איתו את מרגישה מוגנת כדי לעבור את תהליך הצמיחה. מאיה
 

hhlloop

New member
שאלה

מה ניתן לעשות בקינסיולוגיה למען כבד הרוס?
 

hhlloop

New member
היי מאיה

התחברתי מאוד למה שכתבת. על תזונה אני מקפידה ומאוד הייתי רוצה לעבור לסביבה ירוקה אבל זה לא רלוונטי ולא ישים מבחינתי עכשיו. אני מבינה מדברייך לא לחפש שינוי דרסטי אלא קבלת מצבי והנעמת זמני או מה שנשאר ממנו. מאוד יעזור לי להתחבר לאדם שאני מרגישה מוגנת ושהוא עושה לי טוב ויש לי כבר אחד כזה שאני בטוחה שהוא לא ישיב את פני ריקם. תודה לך.
 

freearth10

New member
קבלה

היי hhlloop , מדברייך יש לי תחושה שאת מתייחסת אל הקבלה כאל מצב סטטי. זה המצב ושום דבר כבר לא ישתנה. לא לזה התכוונתי. בקבלה יש המון אהבה. אהבה של הגוף שלך כך כמו שהוא. במקום שיש אהבה יש תנועה. במקום שיש תנועה יש חיים. אני שמחה שמצאת את האדם המתאים לך.
מאיה
 

hhlloop

New member
איך אני יכולה לעזור לכבד הרוס בעזרת

קינסיולוגיה ולשפר את התפקודים שלו.
 
למעלה