סופשבוע נעים לכולנו עם...

../images/Emo48.gifסופשבוע נעים לכולנו עם...../images/Emo48.gif

שחרור העבר
כאשר החלטת לצעוד צעד קדימה באמונה אל תביט לאחור אל תצטער על מה שהשארת מאחוריך קבל את העתיד הנפלא מכול הייה מוכן לקראתו התבונן בו כשיתממש והשאר את הישן מאחור הוא תם הוא נשלם! היה אסיר תודה.. על השיעורים שלמדת על החוויות שחווית שסייעו לך לגדול והעניקו לך הבנה עמוקה יותר אך אל תנסה לדבוק בו, בעבר מה שממתין לך הוא נפלא. החיים לעולם לא ישתבשו כאשר מסרת את חייך להדרכתו ולהכוונתו הישירה של...(כל אחד ימלא באופן אישי) כשאתה צועד צעד קדימה ואחרי כן תוהה אם צעדת נכונה ומאפשר לספקות ולחששות לחדור פנימה הכול מתחיל להתבלבל בתוכך ואתה מוצא את עצמך כורע תחת משקלן של ההחלטות לכן קרא דרור לעצמך שחרר את העבר וצעד קדימה כשליבך מלא אהבה והכרת תודה.............
מוגש ישירות המייל לסופשבוע משחרר (-:
 

Sharonשרiן

New member
../images/Emo23.gifסופשבוע נעים לכולנו../images/Emo23.gif

מצרפת עוד סיפור נחמד באותו נושא.. ישנו מקום אחד, רחוק רחוק, שאין לו כתובת מדוייקת ואינו מופיע בשום מדריך לתייר, ובכל זאת רבים כל כך מגיעים מידי פעם לשעריו, לבד. והמקום הוא סוף העולם. מי לא הגיע לשם לפחות פעם בחייו, שיקום. מי לא הגיע לשם לפחות פעם בחייו, עייף מהדרך, מחזיק בידיו שברי חלומות שנופצו, תקוות שנכזבו, ועל מסכת פניו הבעת תימהון אמיתית, איך הגעתי לכאן, איך לא ראיתי קודם, ואיך, בשם אלוהים, לא נזהרתי. מין נקודה ריקה ברצף החיים. לשום דבר שידעת אין יותר משמעות, לשום רצון אין כח רצון, כל שלטי הכיוון מכוסים בערפל, ואין יודע מה נכון ומה לא, מה לעשות ומה לא. רק הכאב נשאר, חד וחריף בעוצמתו, בוער בך מבפנים ללא רפואה הנראית לעין. למקום הזה אינך לוקח חברים וקרובים, גם אינך יכול להיעזר בהם, כי איך תדע לבטח מי חבר ומי גרוע מאויב. מי בעדך, ומי כאילו בעדך. ובמי אתה יכול לבטוח, כשאת עצמך אינך מכיר יותר, שלעצמך אתה חסר. לבד אתה מגיע לשם, בלי כח, שום מוצא לא נראה לעין. שערי סוף העולם גבוהים ומסורגים, והשברים בידיך מכבידים מאוד. מתוך אותה עיפות אתה מניח אותם שם, את מי שרצית להיות ואינך, את כל מה שרצית שיהיה ולא נהיה, האמיתות שנשברו, כל הדברים שהאמנת בהם, ולא היו ראויים. הכל שבור, מנופץ, אתה מסתכל עליהם, אלה מילאו את חייך. אלה היו חייך, הדברים ששימחו אותך, שהעציבו אותך, שהפחידו אותך, היו שלך. ועכשיו, איך תוותר עליהם, ואפילו שהם שבורים, וכובלים את ידיך, הם עדיין משהו לעומת הכלום הצפוי. זמן אתה עומד שם, מול השערים, נאבק מאבק אחרון. בסוף אין לך כח להחזיק יותר, אתה מניח אותם מול השער. תראה מה קורה. כמו בלחש קסמים, נפתחים השערים לרווחה, לקראתך, עולם חדש נפרש אליך, המשך לעולם הישן שהיה כבר צר עליך, צפוף, מחניק, ולא התאים לך יותר. מה קרה, מה עשית פה. הרחבת את גבולותיך. ברגע שוויתרת על השברים הישנים, הרווחת שלם חדש. לא מוכר עדיין, לא בבית עדיין, אך שלך, מלא אפשרויות ויופי. זהירים זהירים אתה פוסע דרך השערים, עורך הכרות עם נחלתך החדשה. היא אמיתית, אלה יכולותיך, אלה צעדיך החדשים, זהו קולך שהועשר בעוד גוון, אלה חבריך האמיתיים, אלה חייך החדשים. כמה טוב. בשלב זה אתה עדיין לא יודע, שעוד יגיע יום, וגם נחלתך זו תקטן עליך, ושוב ישברו לך דברים, ושוב תמצא עצמך ללא אזהרה כפוף וכואב מול שעריו של סוף העולם. ותעמוד שם שפל ברך, נושא בידיך את שברי עברך הכואב, ואותה מלחמה פנימית קשה תתחולל בך שוב ושוב, לוותר ולהניח או להחזיק בכל הכח ולא להרפות. ובכל פעם שתוותר, יפתחו אליך השערים, יגדל עולמך ויתעשר. והתנאי היחיד הוא שהוויתור יבוא מתוכך ויהיה אמיתי. כבר קרה שעשית קולות של וויתור, וברגע שנפתחו לקראתך השערים, רצת להרים בחזרה את השברים, לנסות להבריח איתם את הגבול. זה לא עובד, בשנייה הזאת נסגר הכל מחדש, ושוב אתה תקוע ללא דרך ומוצא. יש אנשים שתקועים כך שנים. עומדים מול השערים, ידיהם מלאות בעברם, בשברי חלומם הקודמים, מחזיקים חזק חזק במה שיכול היה להיות ולא קרה, במה שהיה ונשבר, ומסרבים להרפות. יש כאלה שמתים כך מול השער, מאוכזבים, מרירים. אחרים בזמן הזה, מרחיבים את גבולות עולמם וממשיכים והולכים, וידיהם פנויות להחזיק בחדש, לקטוף פרח. מתוך, הסיני הזקן.
 
לדעתי סיפור עם מסר חשוב...

איך שלעיתים קרובות אנו לא מוכנים לוותר על הדברים שמפריעים לנו, מעכבים אותנו ולא נותנים לנו להתקדם. אותו חוסר רצון לוותר, אותו חוסר יכולת להרפות גורם לחסימה ולחוסר יכולת לדברים חדשים להכנס פנימה כי כאשר המיכל מלא דברים חדשים לא נכנסים. בד"כ אחרי ששחררנו, השתחררנו ואפשרנו לחדש להכנס - אנו לא מבינים מדוע החזקנו ולא שחררנו.
 

eyeyey

New member
מדהים ../images/Emo24.gif

עדי, אהבתי את מה שכתבת
כל כך נכון וכתוב כל כך יפה אני מסכימה בהחלט שמכל דבר שקרה לנו בעבר אפשר ללמוד ולהסיק מסקנות, לקחת משם את הדברים החשובים באמת ואיתם לצעוד קדימה נחושים יותר ומחוזקים יותר, עם השנים למדתי שלכל דבר שקורה בחיינו יש סיבה, כלום לא קורה סתם. כמו שכתבת יש מצבים שאנחנו חוזרים אחורה, ומתחילים להתיש את הראש במחשבות של למה זה קרה דווקא לי.... זה לא בריא לנו אבל זה קורה... לפני שמונה חודשים עברתי פרידה מאדם שמאוד אהבתי לאחר שנתיים חברות ומגורים משותפים, כלפי חוץ הייתי בסדר, אבל בפנים הייתי שבורה, מרוסקת, גמורה, המשכתי בחיים אבל בלי חשק לכלום. כל הזמן עלתה וחזרה שאלת ה... למה??? שאלה מאוד מורכבת שאין עליה תשובה.. למה זה נגמר? למה אחרי שנתיים? למה דווקא לי זה קורה...? ואיך אני אצליח להתמודד עם זה עכשיו...? ואחרי הרבה מחשבות שהעסיקו אותי רוב היום ואחרי זמן ממושך שהצלחתי לקום על שתי הרגלים לאסוף את שיברי הלב שלי ולהבין שזאת לא אשמתי וכנראה שמהקשר האחרון הייתי צריכה ללמוד כמה דברים בכדי שאגיע לדבר האמיתי מוכנה... היום אני יכולה להגיד תודה שזכיתי לאהוב כמו שאהבתי אותו, שלמדתי ממנו דברים על עצמי שלא ידעתי ולימדתי אותו . היום מהמקום הנקי הזה אני מאמינה שאהבה יותר גדולה ומשמעותית תגיע בקרוב ואז אוכל לתת את כל ליבי לבחור שיהיה שווה את זה. אל תצטערו על שום דבר שקרה לכם בחיים, שוב, לכל דבר יש סיבה. שמעתי לא מזמן משפט גדול שאומר... "אם יש ספק, אז אין ספק...." סופ"ש מקסים!
 
זה יפה מה שכתבת כאן eyeyey

קראתי ואהבתי כל מילה ומילה, כתבת מילים ישר מהלב ושכותבים ישר מהלב זה נוגע. אני בטוח שאהבה יותר גדולה ויותר משמעותית תכנס לחייך ואנחנו כאן נהייה עדים לכך.
 
אני בעד

להשאיר את העבר מאחור ולהמשיך לצעוד לעבר העתיד בידיעה שאת מה שעשינו עשינו על הצד הטוב ביותר שידענו לעשות סופשבוע נעים עדי מזמן לא קראתי מכתבייך....
 
למעלה