חמותי ואני

../images/Emo141.gif חמותי ואני ../images/Emo141.gif

בוקר טוב בא לכם לפתוח הודעת "חמותי ואני - מערכת יחסים"? תמיד מספרים שאלו יחסים שנועדו מראש לכשלון האם זה נכון? איך זה היה אצלכם? זה עלה כי היום אני מארחת את חמותי לצהריים של חמין מבטיחה בסוף היום לספר את הסיפור שלי שבת נפלאה
 

הדסהש1

New member
באדי יקרה לכל כלה יש סיפור

לי לא היה קשר מיוחד עם חמותי .שנשאנו היא כבר היתה מבוגרת מאוד.בעלי הוא בנה היחיד שהיגע אחר שנים רבות. ולכן הוא היה המלך.לכן מה שעשיתי לא מצא חן בעינה.כי לגבר לא נאה לעזר בבית .וכאשר נולדה הבת הבכורה כעסה שבעלי תולה כביסה .אז היו חיתולים מבד.ולמה הוא קם בלילה . בסוף אמרתי לה חד וחלק שהילדה היא של שנינו ולא לבד עשיתי אותה. ובסוף יצא שבקשה שנקרא לה על שמה אבל היה כבר שם. לכן בבת השניהקראנו לה ליאת במקום לאה וזה גם לא עבר בקלות .אבל זה נגמר . הכי מצחיק היה שנולדו לנו עוד 2 בנות כאילו לא הבינה שזה הגבר אשם. אבל הוכחתי בכתובים שזה כך.תהני בחברת משפחתך יום טוב.
 

סחלבלבן

New member
בוקר טוב שבת קסומה לכולם

באדי כבר אין לי חמה הרבה שנים היא נפתרה אבל היחיסים באמת היו מאוד מורכבים בלשון המטה היא תמיד נתנה לי להרגיש זרה ולא רצויה תמיד חשבה שגנבתי לה את הבן אהוב שלה מה לעשות ככה היא גם התייחסה לילדים שלי שהם סוג ב, אבל מה שרציתי להגיד הוא שאחרי הרבה שנים גיסתי שהיא גרה במושב עברה ליד ביתנו והחלה לדבר עם בעלי ואמרה לו כך אתה יודע מה אבא ואמא הפסידו ואז הוא שאל מה הם הפסידו והיא אמרה לו הם הפסידו את אשתך ואת הילדים תראה איזה בית יש לך ואיזה ילדים ואני לעומתה נותנת לכלה שלי הרגשה הכי טובה בעולם מנסה לעזור כמה שרק ניתן וכל פעם מזכירה לה שאני אוהבת אותה אני מאוד מאוד מעריכה אותה ואוהבת אותה
 

הדסהש1

New member
אצל ביתי הבכורה זה נפלא

הם אוהבים אותה כבת .הכבוד שהיא נותנת להם היא מקבלת תמורה . אם אנשים מאוד חמים. ולעומת זאת אצל הבת הצעירה שנואה 5 חדשים מהתחיה היה מרחק.היה נראה בגלל שאנו מעמעמדהאוקונומי הרגיל במדינה בלי נכסים ורכוש .והם הצליחו לקנות לבן דירה ולרהטה .וגם את החתונה הם מימנו.ההרגשה שלנו ושל ביתי היתה מהוססת.ובל הזוג מאושר וזה חשוב. ביתי גם עשתה הסכם ממון כדרישתה של האם.האב שם לא מתערב. אבל הבחור נפלא ואוהב מאוד וזה מה שחשוב לי .היום הוא חוגג יום הולדת .מזל טוב דני היקר של עדי.
 
את סיפור חמותי ואני אפשר לכתוב

ספר ולכן אשאיר אתכן במתח
אבל ממערכת היחסים הלא טובה שהייתה לי איתה למדתי הרבה ואני חושבת שאני חמות נהדרת לחתני, נכון שאין הנחתום מעיד על עיסתו אבל אם תשאלו את חתני הוא יאמר שהוא לא חלם על חמות כמוני. מבחינתי יש לי בן נוסף
 
ואני כל כך חסרה את חמותי ../images/Emo7.gif

בתחילת נישואינו ( היינו ילדים
) חמותי היתה מאוד שטלתנית , קצת קינאה בי על ש"גנבתי" לה את המוצי פוצי שלה
אז לא היינו כל כך קרובות ותפסתי מרחק מסויים , אבל זה נגמר אחרי תקופה מסויימת ועלינו על דרך המלך והיא הפכה להיות האמא השנייה שלי , מאוד אהבתי לדבר איתה , לאכול את האוכל שלה , להיות איתה ....כן , אני מתגעגעת אליה והיא חסרה לי .
 

הדסהש1

New member
אני זכיתי ב 3 חתנים נהדרים. טוב

לי שלבנותי טוב .והיחס אלי מצוין.
 
גם לי חסרה חמותי

שמהרגע הראשון שביתי את ליבה והיא מאד אהבה אותי למרות שהרחקתי פיזית את בנה האהוב ממנה. ואני מאוד מתגעגעת ועד היום מצטטת אמרות כנף שלה ומתגעגעת למאכליה שאותם עושים בניה אבל לא כמוה.
 

הדסהש1

New member
כתבתי בבקר אבל הכל נמחק

יש בודאי בעיה בתפוז .חמותי ז"ל היתה מאוד מבוגרת שנישאנן העלי הוא הצעיר שנולד לאחר 10 שני.\ כך שאני לא הייתי ממש כלבבה .הייתי דעתנית מידי כי היא סברה שגבר שבא לאחר העבודה מגיע לן טיפול של מלך.יגישו לו לצלחת וכ"ו ולאחר שהבנות נולדו בהפרש של 1.3 שנה ממש כעסה שבנה עוזר לי בערב עם הבנות .להשכיב.לרחוץ.לתלות כביסה .עד שנמאס לי ואמרתי לה שהם גם שלו.
 

מיקי 801

New member
מעולם לא הסתדרתי עם חמותי

בן זוגי הוא בן יחיד כך שזה אומר הכל אף פעם היא לא קיבלה אותי ככלתה וגם לא את הנכדים עד היום היחסים קרירים גם בזקנתה היא לא השלימה עם הנישואים. עצוב אבל זה מה יש.
 
הדסה הכל בסדר , שום דבר לא נמחק

מה שכתבת בבוקר נשאר . לא נורא , קראנו פעמיים
 

ediana

New member
אני וחמותי - הסיפור האמיתי../images/Emo3.gif../images/Emo7.gif../images/Emo3.gif../images/Emo7.gif

בהזדמנות אכתוב
עליות ומורדות
 

ריקי5

New member
אצלנו זה היה אמור להיות כשלון , אבל

אני לא נתתי לזה להיות. חמתי, יותר נכון אשתו של חמי, היא אשה גרמניה, ללא ילדים משלה, קשה מאד. כשהכרתי אותה בעלי לא דיבר איתם, מסיבות שונות (מוצדקות ביותר). אני לא הסכמתי שיהיה ברוגז במשפחה ולאט גרמתי ליחסים חמים יותר, בעיקר אחרי שנולדו הילדים. לי ולחמותי היו דעות מנוגדות לאיך מגדלים ילדים, ולפעמים היא כעסה, אבל אני נתתי לזה לעבור והשתדלתי גם אם נעלבתי לא לקלקל. היום היחסים טובים (לא כל כך בעיה כי הם לא גרים בארץ) והיא מאד מעריכה אותנו, את מה שהשגנו בחיינו ואת היחס שלנו אליהם.
 

ריקי5

New member
משהו באמת לא בסדר פה

לפני שכתבתי חשבתי שאני הראשונה שמגיבה, אחר כך ראיתי את כל התגובות ועכשו שוב אין שום דבר.
 

kikale

New member
באדי יכולה להעיד ...../images/Emo8.gif

איזה חמות נהדרת ומלאת חכמת חיים יש לי .|
סבתא שוש שתהיה לי בריאה , אני מכירה אותה כבר 42 שנה, אף פעם מאז שאני מכירה אותה לא בחשה לי בחיי הנישואים . כשהייתי באה לקטר לה על הבן שלה היתה אומרת לי: זו הבחירה שלך, תתמודדי ...
כשאת הולכת לישון איתו את לא באה לספר לי אז גם על תספרי לי שאת רבה איתו ...
זו חכמת חיים לדעתי לא להתערב, מה שאין להרבה חמויות ...
כבר שנה היא גרה לידינו במודיעין , אמנם קצת קשה לה הניתוק מחיפה אבל אנחנו משתדלים לפצות אותה במפגשים היומיומיים עם הנכדות והנינים .
דואגים לערוך איתה את הקניות כמו שהיא אוהבת , הולכים איתה לקופת חולים כשצריך, וגם משתדלים להיות איתה כל ערב שלא תהיה לבד. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענה, למען אישה ששרדה את אירופה במלחמת העולם לבד , היחידה ששרדה ממשפחה ענפה והיא בדרך לא דרך הגיעה בת 17 לארץ, קמה מעפר ומאפר הקימה כאן בית לתפארת
גידלה שלושה בנים, נולדו לה תשעה נכדים וארבעה נינים
אני מאחלת לה לזכות להנות משני הנינים הנוספים שיש לה בדרך ... ועוד הרבה שנים נוספות להמשיך לחבק ולהנות כי מגיע לה !!!!!
 
למעלה