בוקר טוב לכל הסבתות המצטופפות בצל הפורום.

פטרה10

New member
בוקר טוב לכל הסבתות המצטופפות בצל הפורום.

תספרו אתם על החברויות וצורות הבילויים שלכם בסופי שבוע ובכלל. על מסגרת התנהלות בזמן הפנוי שלכם בגמלאות. אנחנו חדשים בתחום הגמלאות, לא עברנו סדנה מחפשים את המעניין והטוב בלבד, אשמח שתשתפו.
 
ההיתי מספר לך...אבל מכיוון שהפניה הייתה

לסבתות אז אני על תקן של צופה
 
שלום לך פטרה

ברוכה המצטרפת אלינו. באשר לעיסוקים בגמלאות.קודם כל כל החיים מתנהלים על מי מנוחות. מה שלא הספקתי היום , יש גם מחר. שנית, למודים. אנחנו למדנו 4 שנים במכון אבשלום. השנה למדנו קןרס קבלה מעשית. וקורס תנך עכשיו. ישנן מבחר הצעות ללמודים בכל איזור בארץ. פרט לכך התנדבות שעושה טוב על הנשמה.בלויים כגון סרטים, הצגות, טיולים. ספורט שגם בריא וגם נעים. והכי חשוב עזרה לילדים עם הנכדים כמה שרוצים. והכי חשוב לזכור שיש חיים וטבים גם אחרי פרישה. תהנו מכל רגע ומהביחד.
 

ריקי5

New member
אנחנו עוד לא בפנסיה

לכן אין לנו עדיין בעיה עם עודף שעות פנאי. אין לנו מספיק כדי לעשות את כל מה שאנחנו רוצים.
 

מיקי 801

New member
פטרה אנחנו בפנסיה

ואנחנו נהנים מכל רגע. אני קוראת לזה פרק ב שהוא מוצלח מאוד. קמים מתי שרוצים הכל באיזי מתנדבים,מטיילים ונמצאים עם הנכדים והכי חשוב אפשר לצאל לחול לא בחגים. תהנו לכם
 
הפנסיה שלי עוד רחוקה מאוד ../images/Emo9.gif אבל אני זוכרת

ששאלו את אבא שלי עליו השלום איך הוא נהנה מהפנסייה שלו הוא נהג לומר, אין לי בכלל זמן לצאת לפנסייה
 

spring9

New member
? פנסיה ?

אני רואה בפנסיה 3 תקופות. יש גם מי שמדלג על אחת מהן לפחות. תקופה ראשונה יציאה לפנסיה, הילדים עזבו את הקן אבל עדיין לא התחתנו. הפנסיונר צעיר ובריא: עכשיו זה הזמן להינות מהחיים, לעשות כל מה שרצינו ולא היה לנו זמן. להגשים חלומות. מהר לנצל , זה לא ימשך הרבה זמן כי.. תקופה שניה הילדים התחתנו והגיעו הנכדים. לסבא/תא יש המון זמן פנוי, והילדים דואגים שיהודק הקשר עם הנכדים. עכשיו הפנסיונר הופך לבייבי-סיטר וגם כשהנכד הולך לגן סבא/תא הם ברירת המחדל להורים כשהילד חולה. אם נשאר קצת זמן פנוי הוא יתמלא בועד הבית כי הפנסיונר הוא השכן היחידי שיש לו זמן להתעסק עם זה, באפיית עוגות למפגשים בחוגים ומועדונים ואולי גם לפעילויות של הנכדים. ותמיד יגידו לך שאת אופה הכי טוב!!!!! בנוסף יציעו לך לעבוד ללא שכר (התנדבות), וללמוד משהו כדי שלא תהפכי לסנילית. רמת הנדנוד זהה לתקופה לפני שהתחתנת. (נו, מתי כבר תתחתני, מתי תלדי?) בסוף נכנעים ועושים כמו כולם. עד ש..... תקופה שלישית עכשיו הפנסיונר כבר זקן, אולי גם לא כל כך בריא. החברים נעלמים, אוטוטו, תגיע הפיליפינית. הי, לאן נעלמו הילדים והנכדים?
 

ediana

New member
spring9 נהניתי לקרוא את אשר כתבת

כל כך נכון וממצא - במיוחד התקופה השלישית
 

שויי

New member
../images/Emo6.gif ענק ספרינג, צחקתי ../images/Emo45.gif

וזה הרבה בימים אלה...
 
למעלה