רוצים חיים טובים? אל תעשו סקס

שויי

New member
רוצים חיים טובים? אל תעשו סקס

לדברי מנהיגה הרוחני של טיבט, הדלאי לאמה, מין מעניק סיפוק חולף ומוביל לסיבוכים, בעוד הינזרות ממנו מבטיחה חיים חופשיים יותר. וואלה מציגה מה אתם אומרים על אמירה זו?
 
חחח תלוי למי אומרים זאת,.

אם תגידי לכול בעלי הדם חם, הם ישלחו אותה לסדנא של "הנאות החיים" וילמדו אותה על מה עומד העולם - כסף, סקס ואוכל ולגבי הגב' , תשמעי אם אני ההיתי ניראת כך, גם תורתי היתה:- התנזרות מהחיים בכלל ולאו דווקא מהסקס.. (נ.ב. מזכיר תתוכנית טלויזיה שעשו על מישהי עקירה ונסעה עד אליה וכביכול חיבקה אותה ועפ"י האמונה היא היתה צריכה להרות, שורה תחתונה לא הרתה ואפילו התגרשה..) ידוע שבקיום יחסים משתחרר חומר למוח אשר מביא רק דברים טובים, שיחרור מכעסים, לחץ דם וכו'.. עד היום לא פגשתי אדם שאחרי קיום יחסים יגיד, "איזה חרא של יחסים מין היו לי .." ונעשו כבר מחקרים שבגיל השלישי נהנים יותר מהיחסים בגלל ההשקעה ...אז אם הם עוד עושים זאת, משמע הם יודעים דבר או שניים על החיים - לא?
 
ועל זה נאמר "חמור קופץ בראש" -אני

לא קראתי על מי כתבת וישר עניתי לך על מישהי אחרת שגם היא מנהיגה רוחנית... אם מין לא מקשר בין שני אנשים אז מה כן? ומלבד זאת איך ימשיך שרשרת החיים? (הולדה זה דרך של המשכיות לא?) וחוץ מזה לך תגיד לזקנים את תורתו של דלאי הזה, ישר מביאים לו
לראש, אלק בלי נכדים , בסדר , נשלח לו את אבא שלי ניראה אותו עומד מולו.. נ.ב. כנראה שזה מה שקורה לאנשים נטולי
מספרים אלק על איזה רוחניות מסויימת במקום לספר תאמת, חוסר הצלחה אצל נשים/עמידה ..חחח
 

spring9

New member
על ג' דברים העולם עומד?

כסף, סקס ואוכל = איכס (בסיכול אותיות).
 

שויי

New member
../images/Emo12.gif נהפוך הוא, אל תמהר לבכות כוכבי

באחד הציטוטים בכתבה, אומר הדלאי לאמה: "הנחמה בחיי פרישות היא שגם אם אנחנו מחמיצים משהו, אלה חיים טובים יותר, ויש בהם יותר עצמאות וחופש". ועם זה אף אחד לא יכול להתווכח. כמעט ולא ניתן להבין את דבריו של הדלאי למה, מבלי להתעמק בתפיסה הבודהיסטית.
 

שויי

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo124.gif מקסים

דלאי למה? וגם אפשר לעשות דילאיי delay
 
נשאלת השאלה באמת, כמה סקס צריך

ורצוי לעשות בגיל השלישי ? ואל תגידו לי כמה שיותר כי זה לא יהייה נכון כלל וכלל.
 
למעלה