בגובה הנעליים

שויי

New member
../images/Emo27.gif בגובה הנעליים

הגיע הקיץ וחם חם חם, אני כבר לא יכולה ללכת בפארק כי אני יוצאת בערב, קריר וחשוך, אז אני צועדת ברחובות הקטנים של השכונה השפיצית שלי, בדרך עוצרת בבר לחם, קונה מלא לדייג ושיפון לעצמי, חוצה גינה קטנה מטופחת וכבר כמעט תמה השעה והחשיכה גברה, הרחוב שותק, אין איש, רק הנשימות שלי מתופפות ולפתע קונטרא פונקט, נוסף אליהן תיפוף נוסף ומוכר, טיק טק ומידי פעם חורקני, חריק חרק, בגלל שהעקב שלה ניתקל במרצפת שסועה במדרכה. טיק טק, חריק חרק, טיק חריק... תופפות נעלי העקב ומעליהן נישא גוף שופע שאבריו משתפלים ללא רחם מתוך חולצה חסרת גב, אני רואה רק את גבה. ואני בנעלי ספורט חרישיות ובכושר סביר, היא עוקפת אותי, אני מאיצה ולא מצליחה להשיג אותה, נשבעת לכם, מאה קילוגרם של אשה על נעלי עקב דקות וגבוהות, יענו קלאסיקה, עושה רושם שלא מעניין אותה טיב המסלול עליו היא צועדת, יש לה מהירות של שור בקורידה. אולי היא פחדה ממני וכידוע הפחד מוביל להישגים מרשימים, לא, דאיייייייייייייייייי ניזכרתי בנעלי העקב שהיו לי לפני שנים ומאז נעלמו מהאופק. היום כבר לא הולכים על נעלי עקב, נכון?
 
וואלה לא יכולה ללכת יותר עם עקבים...הולכת על

שטוח ולא מעניין אותי שאני בגובה שטיח
 

stp51

New member
אותנו הישראלים מזהים לפי הקרוקס../images/Emo6.gif

 
אני הלכתי על 10-12 ס"מ גובה (עקב) וגם שפיץ

כשהיה באופנה עד גיל ארבעים בערך. ונורא אהבתי, כי הסילואטה של הגוף משתנה ויש לזה מראה אלגנטי שקשה להשיג בנעליים שטוחות. אחר-כך לאט לאט ירדתי כל פעם ס"מ פחות ועכשיו אני הכי בעולם מרגישה נוח עם שטוח ויש לי איזה זוג או שניים שעדיין יש להם עקב קטן כשהנסיבות ממש מחייבות. אגב, אמא שלי הלכה על עקבים גבוהים ודקים עד גיל 70 בערך ואז היא החליטה שזה לא כל בטוח וכבר לא כל כך נוח וגם היא התחילה להנמיך וכיום (בגיל 87) היא הולכת על שטוח או על עקב רוקי לא נורא גבוה (והיא מיטיבה לכת ממני). אחותי המושבניקית לא הלכה על עקבים מימיה, ההגבהות שלה הן מפלטפורמות כמו שה"מתנחלות הדתיות" הולכות. ואילו אחותי השניה הולכת על עקבים נורא נורא גבוהים ודקים (התמונה ששוש שמה מאד מייצגת) . היא לקוחה מעולה של Nine West ויש לה נעלים וסנדלים מכל הצבעים והמינים (כמובן עם תיקים תואמים) ובלי עין רעה היא תמיד נראית כאילו הרגע יצאה מדפי ז'ורנאל. ובין הבנות שלי - גל היתה טום-בוי בנערותה ומעולם לא הלכה על עקבים דקים. לעומתה במדפי הנעליים של הילה ונועה אפשר למצוא נעלים, סנדלים ומגפיים בעלי עקבים דקים וגבוהים כמו של דוגמניות. ובענין עובי הגוף - אני רואה בירושלים ובאשדוד המון נשים עולות מרוסיה עם מודעות אופנתית גבוהה למדי והן מעלות על העקבים הדקים והגבוהים משקל רציני ביותר והולכות בענטוז שמשווה להן מראה קליל. לילה טוב
 
בשנות צעירותי המוקדמות נעלתי נעלי עקב

כי חשבתי שזה נותן מראה מושלם יותר. אבל זה עבר לי מהר מאוד בפרט כשהחלו לייצר נעלי פלטפורמה. עם נעלי פלטפורמה גם הייתי "גבוהה"... וגם היה לי נוח. אבל גם זה עבר לי - והיום אני מעדיפה נעל שטוחה. את נעלי העקב אני משאירה לימים שאהיה בדיור מוגן!
 

שויי

New member
../images/Emo9.gif מימי, סחטיין על האמא

עד גיל שבעים על עקבים? טפו!
שתיזכה לאריכות ימים בבריאות טובה. לימדו אותנו שנעלי עקב זה יפה, עקב זה גבוה ודק, יש כאלה שעבורם גבוה ודק זה רק איש אילם
 

dlia2004

New member
צריכים לראות כדי להאמין על אילו עקבים דקים

צועדות הרומניות.בקיץ האחרון בגלל התחממות כדור הארץ, היה שרב כבד ברומניה, וכל המדרכות היו מחוררות בגלל העקבים, הזפת פשוט נמס.
 

ediana

New member
../images/Emo45.gifהרומניות הלכו וילכו על עקבים גבוהים תמיד

הן אוהבות אסטטיקה ויוציאו את הכסף האחרון להיות אופנתיות. ולגבי הזפת ברחובות, גם לפני 20 שנה נמס בקיץ בגלל החום,כי הוא באיכות מאוד ירודה. איפה את נמצאת ברומניה?
 
היום ראיתי אחת כזאת

היום החלטתי להצטרף לבת שלי וללכת ברגל ולאסוף את ארד מהגן, אך מאחר והגענו מוקדם מדי נאלצנו לחכות מאחורי השער. לאט לאט הצטרפו אמהות צעירות ויפות, כל אחת עם הצאצא הקטן כי מסתבר שהפעוטונים היו בחופש היום. בכל אופן, פתאום מגיעה לגן אישה צעירה וחטובה עם שיער ארוך ושחור עם הליכה קצת ברווזית ומתקרבת בצעדים מהוססים לעבר הגן. תחילה חשבתי שהיא בהריון אבל לא נראה שום ציץ של בטן. לא הבנתי פשר ההליכה המוזרה עד הקטע שבו היא הסתובבה והחליטה לחזור חזרה. אני לא מגזימה. היא נעלה נעלי עקב חדים בגובה של 30 ס"מ. לא הבנתי איך אפשר ללכת על דבר כזה. בכל אופן, היא מזמינה לעצמה צרות בעוד כ-20 שנה. הגב שלה יהיה ממורמר נורא.
 

שויי

New member
אהלן יחפופית, על קוצו של עקב

ראו כיצד מזהירים אותנו לא קל בפסגה. נעלי עקב נישארו עד היום כסמל לסקס בנוסף לאלגנטיות, אני מעדיפה ללכת יחפה ולאמץ את הפתגם "הסנדלר הולך יחף"
 

מיקי801

New member
אני שנים נעלתי נעלי עקב

לכל מקום צעדתי על עקבים הכי גבוהים כמובן להראות גבוהה.רק בצבא הייתי ללא עקבים. עד היום אין לי נעליים שטוחות, אפילו נעלי התעמלות עם קצת עקב .כנראה החוסר בטחון בגלל הגובה לא עבר לי למרות הגיל המופלג שלי.
 
האמת היא שגם אני בצעירותי

פסעתי על עקבים גבוהים מאוד וזאת בגלל גובהי המאותגר. בשנים האחרונות העקבים פינו את מקומם לטובת הפלטפורמות, ואילו נכון להיום, אני מרבית מהזמן הולכת על נעל שטוחה וספורטיבית ורק במקרים חגיגיים אני נועלת נעל גבוהה ואלגנטית. בכל מקרה זה תלוי בבגד הנלבש.
 
למעלה