איזו מכונה תעשייתית כדאי?

Free Smile

New member
איזו מכונה תעשייתית כדאי?


שלום,
אני כותבת דרך יוזר של חבר.
קוראים לי ליטל, נעים מאוד. יצא לי לא מעט לקרא בפורום החביב הזה ^^ ואני מעוניינת בייעוצכם.

אני מתלבטת ברכישת מכונת תפירה תעשייתית לתפר ישר, זו לא תהיה המכונה הראשונה שלי אבל כעת זה לצרכי שעות תפירה מרובות ביום של בדים מגוונים- מסאטן משי ועד לדמויי עור וג'קרדים... התקציב שאני מוכנה לשים הוא עד 3500 ש"ח (כולל השולחן) אך יכולה להשקיע יותר, חשוב לי שהמכונה לא תהיה רועשת כיוון שהיא תהיה ממוקמת בביתי.

אני חשבתי על סירובה או יוקי 8700 אבל גם כל המלצה אחרת תתקבל בברכה או איפה כדאי לרכוש. העדפה לאזור הצפון אבל גם מרכז סבבה.
חייבת לציין שמעולם לא התנסתי על סירובה אבל קראתי כאן הרבה המלצות עליה. בעיקר תפרתי על בראדר, פאף ויוקי בנות 7-8 שנים.

תודה על הקדשת הזמן,
ליטל
 

שש שבע

New member
יוקי או סירובה הן פירמות מצוינות קחי בחשבון שלמכונה תעשיתית

רגילה יש מנוע גדול ורועש,
אפשר אבל להחליף למנוע שקט, יש לי מכונות עם מנוע שקט, וזה פשוט עולם אחר,
מנוע כזה גם חוסך חשמל, עלות החלפת מנוע למנוע שקט היא כאלף ש"ח. אני לא יודעת אם כל מי שמוכר מכונות כאלה מחליף למנועים שקטים, אבל, את שלי קניתי בהמרכז חדרה, והוא בהחלט מחליף מנועים למנועים שקטים, והעלות כפי שאמרתי בערך 1000 ש"ח. הסכום הזה בהחלט יוחזר לך בחיסכון בחשבון החשמל (משהו כמו 250 ש"ח לחשבון (דו חודשי) בעבודה של 8 שעות ליום המכונה, בדוק, ומאוד משמח), דבר נוסף על היותו שקט, הוא שהוא שוקל הרבה פחות ממנוע רגיל, דבר שבא לידי ביטוי משמעותי עם הזזת המכונה לצורך טיאטוא מאחריה... :) תבדקי במקום שבו חשבת לרכוש מכונה אם יחליפו לך למנוע שקט.

השלחן של המכונה אגב מגיע יחד עם המכונה, והמחיר של המכונה לעולם כוללת את השלחן.
 

Free Smile

New member
תודה רבה שש שבע, מנוע שקט הכוונה למנוע אלקטרוני?

באורמי ופוגלר הציעו לי במחירים הכי זולים את הסירובה והיוקי ובשניהם יש גם אופציה למנוע אלקטרוני שמייקר את העסק (אבל בסביבות ה600 שקל ככה...) ולדבריהם שקט יותר.
&nbsp
לכן אני קצת מבולבלת. לא בטוחה אם זה הכוונה למנוע שקט או שהאלקטרוני שקט יחסית אבל אני עדיין צריכה לברר על החלפה למנוע שקט?
&nbsp
סורי על הבורות, תודה על ההמלצות ואבדוק גם בהמרכז חדרה- בסופו של דבר המכונה תצטרך להגיע לקריות אז זה אפילו יותר קרוב לי ^^
&nbsp
ליטל
 

שש שבע

New member
יכול להיות שההפרש בין המנועים שווה ל600, הגיוני שישר ירכיבו

לך את המנוע היקר, כשיש לך כבר מכונה בבית משלמים על כל המנוע.
 
למעלה