שני משחקים לסיום העונה: תמונת מצב

rapgamer4ever

New member
שני משחקים לסיום העונה: תמונת מצב

מזרח:
מקומות 1-5 סגורים בודאות של קרוב ל-100% לפי הסדר הבא:
מילווקי
טורונטו
פילדלפיה
בוסטון
אינדיאנה

פילדלפיה צריכה לנצח 2/3 משחקים: שיקאגו, מיאמי, שיקאגו כדי להבטיח סופית את המקום השלישי.

מקומות 6-10:
6. אורלנדו 40-40. נשאר לה בוסטון (חוץ), שארלוט (חוץ). ניצחון אחד יבטיח לה מקום בפלייאוף, שני הפסדים והיא בסימן שאלה תלויה בזהות היריבות מולה בטייברייק.
7. ברוקלין 39-40. נשאר מילווקי (חוץ), אינדיאנה (חוץ), מיאמי (בית). היא תלויה בעצמה כי אפילו אם תפסיד את שני המשחקים הבאים, ניצחון ביתי מול מיאמי במחזור הסיום צפוי להבטיח לה מקום בפלייאוף בסבירות גבוהה מאוד.
8. דטרויט 39-40. נשאר לה שארלוט (בית), ממפיס (בית), ניקס (חוץ). אמורים להוציא כאן 2-3 ניצחונות שיעלו אותם ממקום יחסית גבוה.
9. מיאמי 38-41. נשאר לה טורונטו (חוץ), פילדלפיה (בית), ברוקלין (חוץ). מיאמי חייבת לנצח אחד משני המשחקים הבאים מול קבוצות חזקות ובנוסף לכך לנצח את ברוקלין במחזור הסיום. יהיה לא פשוט בכלל, כרגע הסיכויים נגדה.
10. שארלוט 37-42. נשאר לה דטרויט (חוץ), קליבלנד (חוץ), אורלנדו (בית). סלי הניצחון של ג'רמי לאמב השאירו לה סיכוי מתמטי לעלות, אולם רק אם תנצח 3/3 יש לה סיכוי לעלות (וגם לא תהיה תלויה בעצמה).


מערב:
1. גולדן- כמעט ב-100%.
2. דנבר 53-26: נשאר לה פורטלנד (חוץ), יוטה (חוץ), מינסוטה (בית). שני ניצחונות יבטיחו לה את המקום השני אולם שני הפסדים יסבכו אותה באפשרות ליפול ל-3.
3. יוסטון 52-28: נשאר פיניקס (בית), אוקלהומה (חוץ). בהנחה שהיא מנצחת את פיניקס המקום השלישי מובטח, כאשר אם תנצח את אוקלהומה בחוץ יש גם סיכוי למקום שני, כתלות בהישגים של דנבר.
4. פורטלנד 50-29: נשאר דנבר (בית), לייקרס (חוץ), סקראמנטו (בית). היא מתנדנדת בין מקום 4 ל-5, כאשר אם תנצח את כל המשחקים שנותרו תבטיח מקום 4. הפסד אחד ישאיר אותה בסימן שאלה בין 4 ל-5 כתלות בהישגים של יוטה. שני הפסדים יפילו אותה ל-5 כנראה.
5. יוטה 49-30: נשאר לייקרס (חוץ), דנבר (בית), קליפרס (חוץ). אם תנצח 3/3 היא בעמדה מצוינת לקבל יתרון ביתיות מול הבלייזרס, כאשר 2/3 ישאירו אותה בסבירות גבוהה במקום 5.

מקומות 6-8:
6. קליפרס 47-33: נשאר גולדן (חוץ), יוטה (בית). ההפסד ללייקרס הלילה בהחלט סיבך אותה, היא תשאף לנצח 1/2 ולהחזיק אצבעות שאוקלהומה תפסיד לפחות פעם אחת (לקליפרס יתרון טייברייק מולם).
7. אוקלהומה 46-33: נשאר מינסוטה (חוץ), יוסטון (בית), מילווקי (חוץ). הת'אנדרס יכולים לנצח 3/3 ולהגיע למקום 6, אבל אם תשמיט אפילו משחק אחד היא בסיכוי גבוה למקום 8. למזלם מילווקי תנוח במשחק ה-82 אבל גם אצל מינסוטה וגם מול יוסטון אלה משחקים ממש בסימן שאלה.
8. סאן אנטוניו 46-34: נשאר קליבלנד (חוץ), דאלאס (בית). למרות המקום השמיני היא נמצאת בעמדה הטובה ביותר לסיים 6-7, יש לה יתרון טייברייק על שתי היריבות ותגיע כמעט בודאות ל-48 ניצחונות.

הרבה יהיה תלוי במידת התחרותיות של הקבוצות החזקות שאין להן ממש על מה לשחק (גולדן, טורונטו, אינדיאנה, מילווקי). אני מקווה שלא יושיבו לנוח חמישיות שלמות ושיהיה אקשן עד מחזור הסיום.
 

FrecCo

Member
תודה על הניתוח

מקווה מאוד שאכן ספרס וOKC יחליפו מקומות, אני וכל שונאי הווריורס בכל העולם מקווים שפעם אחת לא יהיה להם מזל בלתי נגמר עם יריבות קלילות ופצועות והם יקבלו את הדרך הכי קשה האפשרית לאליפות. וזה מתחיל עם OKC בסיבוב הראשון.
מעניין לראות כמה ניחשו שדנבר יעשו פלייאוף השנה, וגם אם כן, אם יש מישהו בעולם שניחש שהם יעשו את זה מעל מקומות 7-8.
&nbsp
 

billc

New member
מילווקי הבטיחה בתיות לאורך כל הפלייאוף

יש לה 3 משחקים לסיום העונה,
יאניס יכול לקפוץ ליוון לאכול סלט יווני ולחזור לפלייאוף

לפי מה שכתבת ברוקלין בצרות, וזה חבל הייתי מאוד רוצה לראות
קבוצה שהיה תקופה ארוכה במקום השישי עם המון צעירים שתהיה בפלייאוף

כולם רוצים את וייד, יש לדטרויט הרבה אוהדים, ואפילו קנדיס פרקר רוצה
את אורלנדו, רק לברוקלין אין גב, אז אני נותן את שלי.
 

rapgamer4ever

New member
גם אני אשמח לראות את ברוקלין ואורלנדו עולות

קבוצות שסבלו הרבה בשנים האחרונות, הגיע הזמן לשבור את הבצורת.
 

Krit123

Well-known member
למה להעניש את די-וויד קולקטיבית

על ההתנהלות של מיאמי... חוץ מזה שאם אתה בעניין שהם ישלמו מחיר על זה אז לעשות פלייאוף אולי ישכנע אותם לא לחשב מסלול מחדש ולהמשיך להיתקע. אני לא מת על אובר-סנטימנטליות כשכוכבים פורשים אבל לוויד יש עוד מה לתת, עוד הופעה סטייל פילי בעונה שעברה לפחות תתן ערך ותכניס עניין לסדרת סיבוב ראשון די משמימה.
 

rapgamer4ever

New member
לא מתחבר לפרסונה

בהתחלה הייתי די ניטרלי כלפיו. אלא שהגמר ב-2011 בו הוא ולברון התנהגו כמו שני שמוקים כלפי דירק, גרם לי לא לחבב אותו. מאז אני מניח שזה כוח ההתמדה, הוא לא מעורר בי משהו מאוד שלילי אבל בודאי שגם לא סימפטיה.
&nbsp
שחקן היסטורי אין ספק, אבל גם ברמה האסתטית אני מעדיף לצפות בברוקלין. יש להם פוטנציאל נפיץ ויכולת לגרד יותר ממשחק אחד בסדרה.
 

Krit123

Well-known member
ברוקלין מובן

אבל עדיף פרסונה כמוהו על דטרויט (אגב התנהלות על הפנים) ואורלנדו (גם לא משהו) שיבעטו בלי שום עניין. אני זוכר את התקרית עם דירק ובכלל החיבור עם לברון המאיס עליי את וויד, אבל עם הזמן חזרתי לחבב אותו, עדיין כיף לראות אותו משחק ויהיה נחמד שיסיים עם הישג יפה ובמסגרת תחרותית.
 

rapgamer4ever

New member
דטרויט יכנסו כמעט בודאות

כך שזה בעיקר בין ה4 האחרות. אפשר לציין שאני מאוד מעריך את גריפין שהמציא את עצמו מחדש כסוג של פוינט פורוורד.
&nbsp
בכל אופן זה לא שיש לי משהו בעד אורלנדו או שארלוט, סתם קבוצות משעממות. את מיאמי אני לא אוהב, גם לא את וויד, היא משעממת ממש כמוהן ופחות מרעננת מאורלנדו למשל.
מה שבאמת צריך זה פלייאוף 1-16 והיינו מקבלים את סקראמנטו בפנים ואולי גם את הלייקרס אם לא היו משביתים את כל הסגל.
 

Krit123

Well-known member
על טעם ועל ריח

לא רואה מה מרענן באורלנדו, סתם נהנית מההפקר, שלא כמו סאקרמנטו כמו שהזכרת. יותר ראוי שוויד יסיים את הקריירה בבמה הזאת, רק ההיפרדות במשחק האחרון כבר יותר מעניינת מלראות את גורדון זורק כמות לא סבירה של שלשות (אם הוא עדיין עושה את זה). מיאמי משעעמת גם אותי אבל לפחות יש פואנטה לראות מאמנים טובים מכערים את המשחק בכוונה בשביל למצוא איזושהי פרצה. פלייאוף 16-1 עדיין מטיב עם המזרח, הלוואי ועל הדרך יצמצמו את העונה הרגילה ל-70 משחקים כדי שיהיה שיווין במפגשים בין הקונפרנסים.
 

Cade Foster

New member
אכפת לך להרחיב על הנקודה האחרונה?

איך צמצום ל70 משחקים יגרום לשיוויון במפגשים בין הקונפרנסים?
&nbsp
לפי החשבון שלי כדי שיהיה שיוויון מלא במפגשים אתה צריך לצמצם ל58. הלוואי, אבל זה לא יקרה.
 

Krit123

Well-known member
הייתי צריך להגיד 'יותר שוויוני'

אם כרגע זה 52-30, אז זה כבר מוריד ל-40-30, שזה לא מושלם אבל יותר סביר. אני חושב שזה האיזון הריאלי, ככה גם יש פחות עומס על השחקנים והליגה מקבלת מוצר יותר טוב (יותר אימונים ופחות עייפות מצטברת) בתמורה להפסד הכלכלי.
 

Krit123

Well-known member
אחלה סיכום

חשבתי שמבחינת דנבר 54 זה המספר שיספיק אבל יוסטון לא מפסיקה לנצח. לא נראה לי שננצח פעמיים רצוף את פורטלנד ומול יוטה אין לנו מה לחפש, ככה שלהגיע ל-55 יהיה קשה. זה יוצר מצב הזוי, יכול להיות שניצחון של OKC על יוסטון יבטיח את המקום השני אבל בו זמנית גם סדרה מול הת'אנדר, לא בשביל זה עבדנו כל העונה. אני ממש מקווה שניפול על הקליפרס, כמובן שגם מול הספרס יהיה אחלה. אני יעודד את הקליפרס והספרס כמו חולה בשתיים הקרובים.

אני פשוט לא מאמין שאורלנדו הגיעו ל-40 ניצחונות, המוח שלי לא מסוגל לעבד את זה.. למיאמי יש סיכוי סביר לנצח את פילי בבית, אם אני לא טועה באטלר בחוץ ולא בטוח שיהיה סיבה להלביש את אמביד. אבל לנצח את ברוקלין בחוץ שיש לה על מה לשחק זה קשה. הלו"ז של ברוקלין בחודש-חודשיים האחרונים זה סיכול ממוקד לעונה שלהם, שם אותם באותה סירה עם כל השבורות.
 
חד משמעית רוצה לראות גולדן -אוקסי

שיאכלו קצת מרורים.
אני לא רואה אף אחד עוצר את גולדן העונה.פשוט טובים מדי. אני מקווה שהדרך לגמר תעהץבור מול אוקסי, יוטה/פורטלנד, ואז הרוקטס.
&nbsp
בגמר הם לא יפסידו. לא משנה מי תעלה מהמזרח, לאף אחת אין סיכוי מולם.
 

Anfield

New member
אוקלהומה תפסיד לגולדן 4-0

ותפסיד גם לדנבר ויוסטון.
הקבוצה הזאת לא טובה.
לא רואה מה זה משנה 6 7 או 8.
 
אתה מתוסכל ואני מבין אותך

אבל מבין שלוש הקבוצות במקומות 6-8 אוקלהומה בבירור הכי מסוכנת.
א. נסיון פלייאוף משמעותי.
ב. שני שחקני עלית.
ג. יכולת אתלטית פנטסטית.
ד. כשהכל מתחבר הם מסוכנים ברמות על.
ה. הם תחרותיים וירצו להוכיח את עצמם.
&nbsp
אני לא בונה על זה, אבל מהדבוקה הזו הם היחידים שיש להם סיכוי לפחות להפריע לווריורס.
 

Anfield

New member
אני לא יודע על מה אתם מסכימים איתו, מי חושב שלא ייגמר 4-0

לגולדן?
לאוקלהומה יש רק מעלות על הנייר. בפועל זה רחוק מאוד מהרמה של גולדן וזה ייגמר 4-0. אם נגנוב בחוץ משחק נקבל 4-1, הרי אתם יודעים את זה.
דנבר פשוט עשו לנו בית ספר העונה, אני לא זוכר שהמשחקים נגדם היו צמודים בכלל. הם גמרו לנו את הצורה מה3.
עם יוסטון התמודדנו טוב העונה אבל אני לא יכול לבוא אופטימי נגדם, הם במומנטום חיובי ואנחנו בשלילי.
 

rapgamer4ever

New member
לדעתי 4-1

ובכל מקרה סדרה יותר פיזית וקשה מאשר מול סאן אנטוניו או הקליפרס.
 
הם מסכימים שמבין החלופות זו הקבוצה שתקשה עליהם הכי הרבה

אפילו אפ ייגמר 4:0, הם יעבדו עליו קשה יותר מעל 4:2 מול הקליפרס או הספרס.
 

Anfield

New member
יכול להיות

אפשר רק לקוות שיהיה מעניין.
כל כך פסימי לא הגעתי לפלייאוף הרבה זמן. יכול רק להיות מופתע לטובה.
 
למעלה