משחקי שלישי והשאלה היומית

Krit123

Well-known member
בוא נראה אם זה יעבור

אתה יכול להיות צפוי אם הרמת ביצוע שלך עד כדי כך גבוהה. אני לא מבין גדול באגרוף אבל לצורך העניין כולם ידעו שהאחים קליצ'קו ינסו להשאיר אותך מאחורי הג'ב כל הקרב, מה זה עזר להם... לא לכל קבוצה כאמור יש את הכלים להגיב, וגם אם יעשו התאמות כנראה שזה לא יספיק (להוציא את הקונטנדריות, שמה הכל פתוח).

תשמע אי אפשר להתעלם מהזריחה של פי ג'יי טאקר שהיה שחקן די שולי עד שהגיע לרוקטס ודווקא בגיל מתקדם הוא פורח לצד הארדן. קאפלה כבר לא רול פלייר כנראה אבל שווה לציין שהוא די התעלה על KAT וגובר במצ'אפ הישיר בפלייאוף אשתקד. חשבתי שגבוהים מהסוג שלו (בלי טווח קליעה או נגיעות בפוסט) יש תקרה של 15 נקודות למשחק, רוב העונה הוא עמד על 17 (עכשיו קצת פחות).

הנפילה של OKC באמת באה במהירות יחסית, אני חושב שהסיבה היא כל מיני פציעות קלות של PG מאז האול-סטאר. בהנחה שכולם בריאים הם עדיין מפסידים לרוקטס לדעתי, אבל תהיה אחלה סדרה. יש להם סיכוי טוב ליפול על הנאגטס ולפגוש את יוסטון בסיבוב השני.

אני איתך בסלידה לסגנון של הרוקטס, אבל יש בזה משהו מעניין. הם סוג של 'הקדימו תרופה למכה' והחליטו לשחק כל העונה במתכונת פלייאוף (כולל רוטציה קצרה מידי), ככה שהם יהיו מתורגלים לכל מה שיזרקו עליהם וזה יפול על רמת ביצוע. אם היו קצת יותר גמישים הם יכולים לסיים אלופים.
יש משהו בזריקת זין הזאת שהיא די תגובה לג"ס, אם אתם משחקים כל כך שיתופי שכוכבים מצטרפים אליכם אז אנחנו נשחק אחד על אחד מסריח עד שיתפוצץ לכם המוח. מעניין לראות עד לאן אפשר למתוח את הגבול הזה, זה סוג של ניסוי מעבדה. יש בהפוך על הפוך הזה משהו שאני מתחבר אליו עם כמה שזה מגעיל לצפייה. אם Styles make fights אז הניגוד לג"ס יוצר מצ'אפ ממש מסקרן, נקווה שיפגשו שוב.
 

Krit123

Well-known member
הייתה לי הרגשה


 

Krit123

Well-known member
דנבר עם ניצחון מתסכל על דטרויט

כמה נקודות על המשחק:
1. דטרויט קלעה רק 9 נקודות ברבע הראשון
2. בלייק סיים את אותו רבע עם 1-11 מהשדה
3. איפשהו ברבע השלישי דראמונד היה עם יותר עבירות מנקודות (5 מול 4)

בנוסף להכל הובלנו בכמעט 30 באיזה שהוא שלב, נשמע כמו 100% תבוסה לא? מן הסתם הפער נסגר במלואו וכמעט הפסדנו את זה. ג'מאל מורי קלע 6 נקודות קריטיות בסיום במשחק מצוין שלו בשביל לסגור עניין. פלאמלי היה ממש טוב ולא קיבל מספיק קרדיט, מאליק ביזלי נעדר.

היריבה שלנו במקום השביעי מתחלפת בערך פעמיים בלילה, כרגע זו OKC. אז אמנם קשה לכוון למפגש מולנו אבל זה לא מונע נפילה מול יריבה חזקה.
זה מה שנשאר לנו עד הסיום:
יוסטון (חוץ)
OKC - חוץ (בק2בק)
וושינגטון - בית
גולדן סטייט - חוץ
ספרס - בית (בק2בק)
פורטלנד - בית וחוץ
יוטה - חוץ
מינסוטה - בית (בק2בק)
 

rapgamer4ever

New member
אכן לו"ז קשה

אבל פתחתם פער מספיק גדול מהמקום השלישי כדי לומר שכמעט בודאות תסיימו 2.
לזהות היריבה ממקום 7 באמת תצטרכו לחכות כנראה עד המשחק ה-81 או 82.
 

rapgamer4ever

New member
אחלה משחק בין אוקלהומה לאינדיאנה

רמה טובה של כדורסל משני הצדדים.
במחצית הראשונה הפייסרס היו טובים יותר. ההרכב של טרנר וסאבוניס עבד בשני צדי המגרש והסתמך על הריווח הבעייתי של אוקלהומה. ג'וזף שמר היטב על ווסטברוק. בוגדנוביץ' נהדר בתור יוצר עיקרי, סאבוניס אפקטיבי בדקות שלו וטרנר עם נוכחות בצבע.
למרות שסטיבן אדאמס היה דומיננטי במחצית הראשונה, השאר יחסית חלשים.

במחצית השנייה אוקלהומה חנקה בהגנה וככה באמת היא בשיאה. הפעילו לחץ על הכדור, הביאו עזרה לצבע והרוטציות היו מהירות ומדויקות. הם השיגו סלים קלים במעבר וגם ההתקפה העומדת שלהם נכנסה לרית'ם טוב יותר והשלשות של גראנט צללו פנימה. ריצת 24-0 במשך כ-6 דקות הפכה פיגור דו ספרתי ליתרון דו ספרתי.
סך הכל משחק טוב של כל אחד מהביג ת'רי של OKC, יחד עם גראנט שהיה פלוס בשני צדי המגרש.

אני מתלהב מבוגדנוביץ' בכל פעם מחדש. הוא בכושר קליעה לא נורמלי, מאז שאולדיפו נפצע הוא קולע 22 נקודות למשחק במעל 50% מהשדה. הוא ממש מזכיר לי את קליי תומפסון (לפחות בהתקפה). אני לא חושב שזה ריאלי שימשיך לקלוע ג'אמפרים בכאלה אחוזים אבל ההתקדמות שלו בשנתיים האחרונות באינדיאנה ראויה לציון. הוא הפך מרול פלייר על התפר שבין חמישייה לספסל לאופציה התקפית איכותית בעוד שבהגנה כמו כל אינדיאנה הוא משחק חזק וחכם.
 
למעלה