משחקי שלישי והשאלה היומית

rapgamer4ever

New member
משחקי שלישי והשאלה היומית

קליבלנד- בוסטון.
שארלוט- ספרס: ההורנטס חייבים לנצח כדי לשמור על סיכויי פלייאוף. הספרס רוצים לנצח כדי להימנע מגולדן בסיבוב הראשון.

מיאמי- אורלנדו: סוג של משחק גדול! קרב ישיר בין הקבוצות שיושבות במקום 8 ו-9 במזרח, רק חצי משחק מפריד ביניהן. זה משחק ענק כי לא רק שהוא "על 6 נקודות", הוא גם עשוי להכריע את הראש בראש ביניהן.
זה קצת עצוב אבל כנראה המשחק הכי חשוב עבור הפרנצ'ייז של אורלנדו מאז 2012.

טורונטו- שיקאגו.
מינסוטה- קליפרס: יש כאן אינטרסים תואמים- לנו יעזור להפסיד, להם יעזור לנצח. מצד שני אנחנו לרוב מנצחים אותם, 5 מ-6 המפגשים האחרונים. ראיין סונדרס לא הראה איזשהם סימני עניין בטנקינג כך שיהיה צמוד כנראה.

ניו אורלינס- אטלנטה.
מילווקי- יוסטון: המשחק המרכזי. קרב ישיר בין שני הטוענים לכתר ה-MVP, או יותר נכון ה-MVP המכהן מול הטוען לכתר. קהילת ה-NBA חלוקה בנושא הזה ויכול להיות שתצוגה משכנעת של אחד מהם אשכרה עשויה להשפיע, כשנותרו 8 משחקים לסיום העונה.
מילווקי הבטיחה כמעט לחלוטין את המקום הראשון בליגה, ליוסטון עוד יש על מה לשחק.

דאלאס- סקראמנטו.
דנבר- דטרויט.
לייקרס- וושינגטון.

השאלה היומית:
איזה שחקן מוביל את הליגה בנקודות בטרנזישן? ואיזו קבוצה? הרמז הראשון הוא שאין קשר ביניהם.
 

Cade Foster

New member
נקודות מטרנזישן זו אוקלהומה

שחקן נהמר על המובן מאליו, יאניס.
 

rapgamer4ever

New member
חצי נכון

צודק לגבי יאניס, טועה לגבי אוקלהומה (למרות שזה גם היה הניחוש שלי).
 

Cade Foster

New member
מוזר, שמעתי בשידור פעם שהם מובילים את הליגה בתחום

כנראה התבלבלתי בין נקודות מטרנזישן לנקודות מאיבודי כדור, למרות שזה נשמע כמו שני מדדים די זהים.
 

rapgamer4ever

New member
או שזה היה נכון בשלב מוקדם יותר של העונה

בכל אופן הם כרגע רק במקום החמישי, אתה (ואחרים) מוזמנים להמר פעם נוספת.
 

Cade Foster

New member
זה נאמר בשידור של המשחק שלהם נגדנו

זה היה לפני בערך שבועיים, קשה לי להאמין שהם הידרדרו מאז מהמקום הראשון למקום החמישי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ההורנטס ממש רוצים פלייאוף ומנצחים את הספרס הלילה

אורלנדו מנצחים את מיאמי ומורידים אותם למקום התשיעי
דנבר מנצחים את דטרויט והעניינים מסתבכים
המצב במזרח כרגע:
6. ברוקלין 38:37
7. דטרויט 37:37
8. אורלנדו 37:38
9. מיאמי 36:38
10. שארלוט 35:39
&nbsp
קשה לי לראות את שארלוט מצליחים להשתחל פנימה למרות כמה ניצחונו. מאוד יפים בשבוע האחרון.
מקווה שמיאמי תיכנס על חשבון אורלנדו, תנו לנו את וייד עוד קצת.
 

fatnoam

Active member
כן ראיתי אותם בכמה משחקים

הם רצים המון והם מאוד אתלטים, פוקס ממש מעלה את הקצב
 

Krit123

Well-known member
ראיתי חלקים ממילווקי-יוסטון

מה שבעיקר שווה התייחסות הוא הדרך שהבאקס שומרים על הארדן.
בלאדסו לא רק מונע ממנו את השמאל אלא ממש מוביל אותו ימינה, מסדר לו נתיב פנימה. הארדן ניצל את זה לפלואטר פה ושם אבל הרעיון הוא 'להוביל את הריקוד', אין מישהו טוב בליגה מהארדן בלהוציא אותך משיווי משקל ולסחוט מגע או לייצר ריווח, בצורה הזאת אתה מצמצם את גורם ההפתעה ומכוון אותו לעזרה שמוכנה מראש ועל הדרך מעקם את זוויות המסירה המסורתיות של ההתקפה (הגם ככה שבלונית) של יוסטון.
פה ההמנעות מהמיד ריינג' גיים פוגעת ביוסטון, העובדה שהארדן הוא חד-סטרי, הוא שהוא דופק רברס לסטפ-באק או שהוא הולך כל הדרך לטבעת מאפשרת פחות או יותר לצפות מראש את המהלך, ופחות נוח לו להתחייב לחדירה ביד החלשה או לחלופין לעשות סייד-סטפ. הסטפ-באק די מתבטל כי השומר נמצא כמעט באותו קו איתו.
מהמעט שראיתי במחצית השנייה ד'אנטוני נתן לו לקבל את הכדור בתנועה מצד ימין של המגרש להאנד-הוף עם קאפלה בשביל למנוע את זה, אבל אם עוד קבוצות יאמצו את זה הם יצטרכו לחשוב על פיתרון יותר רחב... יש מקום לבודד את הארדן בתוך קשת השלוש בין השאר, יש לי כזה עצבים מהקיבעון שלהם בהתקפה לפעמים... מרגיש שהם רחוקים התאמה או שתיים בשביל להתמודד על אליפות והם מסרבים להתגמש
 

rapgamer4ever

New member
המשחק היה מעט מאכזב

בהקשר לדבריך, אכן זו הדרך הכי נכונה כנראה לשמור על הארדן אבל צריך לקחת כמה דברים בחשבון:
1. הפלואטר שלו ברמה גבוהה. ישנו שווי משקל בקבלת ההחלטות של הביג מן האם לצאת יותר גבוה להפריע לפלואטר של הארדן (במחיר אפשרות ללוב של קאפלה) או מנגד, להיצמד יותר לקאפלה ולחיות עם הזריקות האלה של הארדן.
2. יאניס הוא help defender מפחיד שנמצא בכנף הסמוכה לאקשן ויש לו יכולת לעזור בצבע, להפריע לנתיב המסירה לשלשה או לעשות closeout לשלשה ברמה יוצאת דופן.
3. פיג'יי טאקר היה חושך במשחק מבחינה התקפית... 1-9 מהשדה כולל כמה איירבולים. אם הוא מדייק יותר מהפינות זה מגביל את אותה עזרה ומאפשר להארדן וקאפלה להיות יותר אפקטיביים.
 

Krit123

Well-known member
נכון שהפלואטר מעולה

וטאקר קלעי טוב מזה אבל יש ליוסטון כל כך הרבה משחקים בשנתיים האחרונות שהם קורעים לך ת'צורה מחצית+ ואז נעשים סכמטים מידי בשביל ליצר משהו איכותי שישבור מומנטום, ככל שהמשחק מתקדם הם נעשים צפוים מידי וההגנה מבינה מי חם יותר או פחות באותו משחק.. מרגיש כאילו כל קבוצה ברמה הזאת שתאמץ משהו בסגנון תזרז את ה-Dry spots ותשבש את הקצב לאורך הסדרה.
יאניס כמובן מעולה אבל ליריבות המרכזיות יש גרסה משלהן כמו דוראנט/גרין, PG/ג'רמי גראנט, קוואי/סיאקם וכדומה.. אני מקווה שהם יעשו התאמות לפלייאוף כי זה מכעיס לראות את זה חזור על עצמו..
 

rapgamer4ever

New member
מסכים ששיטת המשחק של יוסטון

מאוד בסיסית ונוטה להתנקם בה בפלייאוף.
גולדן יכולה להתמודד היטב עם ההתקפה של יוסטון, הקושי מבחינתה שגם ההפך נכון.
לגבי אוקלהומה אני לא בטוח. לפני שנתיים הם לא מצאו פתרון להארדן וקאפלה, זו לא בדיוק אותה קבוצה אבל בוא נאמר שאני במקום יוסטון אופטימי.
טורונטו גם קבוצה עם הגנת צבע חזקה, על פניו יכולה לעשות עבודה טובה, אציין בהערה שזו קבוצה שאני לא מבין עד הסוף. אולי זה פאק שלי ואולי באמת אין להם זהות מוגדרת.
 

Krit123

Well-known member
כן, טורונטו לא הכי ברורה

לא ראיתי אותם יותר מידי עם מארק Though... בכל זאת קשה להצביע על מה בדיוק חסר אבל יש תחושה שזה לא יספיק

אני גם מאמין ביוסטון מול OKC (בטח בכושר הנוכחי), אבל יכל לראות אותם מתקשים (ועם חוסר מזל גם מפסידים) במקום להיות מועמדים מובהקים לאליפות בסגל הזה.
 

fatnoam

Active member
אם אפשר להיכנס לדיון

1. תנו כבוד לבלדסו. הוא אמנם נמוך, אבל חזק, זריז ואתלטי. הוא יכול לתת להארדן את ימין, כי כשהארדן חודר לבלדסו יש את כל הנתונים בשביל להגיע בזמן ולסגור את החור שהוא עצמו מייצר. ברור שהמאמץ על הארדן הוא קבוצתי, אבל לא לכל הקבוצות יש מישהו כזה שמתחייב לדבר הזה. קבוצות ניסו הרבה דברים על הארדן, בעיקר שחקנים ארוכים שיגיעו לעשות contest כנגד הסטאפ בק, אבל דווקא מישהו כמו בלדסו לדעתי עושה עבודה יותר טובה, הארדן שובר לכל הגבוהים את הקרסוליים בקלות, בלדסו סוגר צד ולוחץ על הכדרור והכל נראה אחרת.
&nbsp
2. הכדורסל של יוסטון לא מנצח משחקי פלייאוף. הוא גם לא כזה מנצח משחקים, בסה״כ הם מקום רביעי או חמישי במערב? הרול פליירז שלהם הם בדיוק לבל אחד מתחת לאלה שמנצחים לך משחקים באוף סיזן.
&nbsp
3. לדעתי אם אוקלהומה פוגשת ביוסטון בפלייאוף, היא תופרת אותם. אני לא בטוח שפול יכול להתמודד עם ראס סדרה שלמה, ואני לא חושב שהארדן ינצח את פול ג׳ורג׳ בשקלול הגנה-התקפה, וגם אדאמס וקאפלה די מבטלים אחד את השני. לי אישית קל יותר להמר על ביתיות-גראנט-שרודר מאשר על גורדון-טאקר-ריברס. אולי זה רק אני.
 

rapgamer4ever

New member
מתערב איתך בכיף שיוסטון מנצחת את אוקלהומה בסדרה

סביר להניח שזה אפילו לא יגיע לגיים 7.
שמע יוסטון היו רחוקים מילימטר מלהדיח את הווריורס בעונה שעברה, יש להם יותר קבלות פלייאוף מאשר לכל קבוצה אחרת כרגע.
 

Krit123

Well-known member
גם פחות מסכים עם הקביעה

שהכדורסל שלהם לא מתאים לפלייאוף. בדרך כלל התפיסה היא שקבוצות עם משחק מהיר ורוטציה רחבה יותר מתקשות. המשחק בפוסט-סיזן מתנקז להאלף-קורט והרבה יותר פיק&רול ותלות ביכולת של הכוכבים שלך ליצור, הרוקטס הם הגרסת אקסטרים של זה.. הם לקחו את זה רחוק מידי (בטח העונה) ומול המועמדות האחרות לאליפות זה יקשה עליהם, אבל בליגה 'מתוקנת' ללא דוראנט בווריורס הם כנראה אלופים כבר.

אני כן חושב שבלי התאמות מהרוקטס OKC יכולה להקשות עליהם בטירוף ועם חצי פציעה לפול או חלק אינטגרלי אחר זה יכל ללכת לכאן או לכאן. אבל הכושר הנוכחי שלהם עלללללללל הפרצוף, דנבר השלימה סוויפ עונתי שלשום בבק2בק באוקלהומה (אחרי שהובסה איך לא ביוסטון מכל המקומות) והכדורסל של OKC נראה אקראי לחלוטין, הובלנו כמעט כל המשחק ושמרנו על קור רוח לא אופייני מול הריצות שלהם.
 

fatnoam

Active member
עונה לשניכם

ראפ - יוסטון של העונה היא לא אותה קבוצה של שנה שעברה. הם פחות קבוצתיים, פחות שומרים, גורדון ופול נחלשו ולא בכושר. שנה שעברה הם ניצחו 65 משחקים, השנה 49 ואנחנו חמישה משחקים לסיום העונה. זו לא אותה קבוצה. היו פה כמה שבועות לחוצים בבית לא יודע איך פספסתי את זה שאוקלהומה התדרדרה למקום 8 בקונפרנס. כמובן שנטולי ביתיות לא אהמר עליהם מול הרוקטס.
בקשר לקבלות פלייאוף שלהם, לא חושב שהן בתוקף בהינתן העונה הרגילה הזו שהם נתנו.
&nbsp
קריט -
בסופו של יום, בפלייאוף משחקים 7 שחקנים, אבל לכל אחד מהם יש חשיבות מכרעת. אני חושב שהכדורסל של הארדן מונע מהמשלימים סביבו לתת תפוקה כמו שנתנו במשך שנים הורי, איגי, באטייה וכל השחקנים האלה שעשו את ההבדל. מעבר לזה, אני חושב שלראות מה הארדן עושה ולהגיב בהתאם זו לא שיטת משחק, וקבוצה מאומנת וטובה תוכל להגיב לזה בקלות. אי אפשר להיות כל כך צפוי בפוסט סיזן. אני ממש מקווה שפורטלנד איכשהו יעקפו את יוסטון ונקבל את הרוקטס מול הג׳אז, קבוצה חלשה יותר אבל מאומנת טוב ותוכל לחשוף את הבלוף של הכדורסל הזה.
&nbsp
הכדורסל של אוקלהומה איום ונורא, אבל הם ״שורדים ושורטים״ סגנון שיעזור להם בפלייאוף. אני חושב שמהרגע שהם הבינו שהם עולים בטוח פול ג׳ורג׳ הוריד הילוך, ואם הוא יעלה אותו בחזרה, אז נזכה לפלייאוף נהדר. אל תשכחו שמרבית העונה הוא היה נראה לא פחות טוב מהארדן או יאניס. מצד שני, אם אוקלהומה יפגשו את גולדן אז חמוצים וכרגע זה מה שנראה שהולך לקרות...
 

rapgamer4ever

New member
הכל יחסי בחיים

האם אני מהמר שיוסטון תגיע גם השנה ליתרון 3-2 בסדרה מול גולדן? כנראה שלא.
האם אני מזהה קבוצה אחרת במערב שיש לה יותר קבלות או playoff pedigree מאשר ליוסטון? בטוח שלא.
כרגע אם צריך להמר על היריבה של גולדן בגמר המערב, מירב הסיכויים שזו תהיה יוסטון. אז מה שאתה מכנה בתור "סגנון שלא מנצח משחקים בפלייאוף"- הוא מנצח הרבה מאוד משחקים, גם בפלייאוף, הוא פשוט כנראה לא ינצח את הסופר טים של גולדן.
&nbsp
אוקלהומה היא ביזיון, מזכירה לי את וושינגטון של שנים קודמות. הם רואים בעצמם קונטנדרית למרות שהם לא הוכיחו כלום, סתם מסתובבים עם ביטחון בשמיים ומפסידים משחקים מפגרים כדי לעוף שוב בסיבוב הראשון.
זה לא שהם הימור רע בתור סוס שחור אבל הם משלמים ביוקר על הפסדים לקבוצות נחותות, בסוף מכל הרוח והצלצולים הם אפילו לא יקבלו צ'אנס לפגוש יריבה שהם יכולים לנצח. מקווה שיפגשו את יוסטון במצ'אפ 2-7 ותראה שהם יפסידו. כרגע כמו שאמרת זה בדרך להיות 1-8 מול גולדן והביתה.
 
למעלה