5 שנים אחרי, אני רק רוצה להגיד

fatnoam

Active member
יש לדרוזן סיפור חיים מעניין והוא דיבר עליו די פתוח. גגלו.

 

Cade Foster

New member
לדרוזן יש פרצוף חמוד??


יש לך טעם ממש מוזר בבנים

&nbsp
תמיד היה נראה לי כמו מישהו שנחת מהחלל החיצון. אבל נו על טעם וריח

&nbsp
גם עליי אגב הדברים האלה קצת משפיעים אבל לא כי אני גיי אלא כי לפעמים זה מעיד קצת על האופי של הבן אדם, למשל תספורת כמו של דיאנג׳לו ראסל, קיבינימט, אם על זה לא צריך לקנוס שחקן על הפחדת צופים אז על מה כן? חסר לו צומי או מה? לא מבין את הדברים האלה.
 

Reutk

Active member
אני התכוונתי שבתור בת יש לי יותר נטייה להתלהב

מדברים/אנשים חמודים. אין כאן שום קטע של משיכה מינית או רומנטית זה כמו שאני הראה כלב לברדור והתלהב ממנו, לא שאני לא באמת משווה בין דרוזן ללברדור אבל כן קצת באיך שחשבתי עליו לפני שהוא עבר לספרס במובן הזה שהוא מאוד מאוד חמוד אבל בכלל לא יעיל כשחקן.

בקשר למה שכתבת אז אני בכלל לא חושבת שפנים באמת יכולות להעיד אל אופי מה שכן, הבעות פנים, סטייל וסגנון יכולים להעיד שזה גם כן נראה לי יותר מה שאתה התכוונת. אתה קצת מזכיר לי את אחותי כי כל פעם שיוצא לה לראות את הספרס היא מתלוננת על התסרוקות ההזויות של פטי מיילס ואיך פופ מרשה לו לגדל את השיח הזה. לי דווקא הדברים האלה לא מפריעים בכלל. פעם אחת גם ישבתי עם ידיד והוא שיגע אותי על הזקן של אולדריג' שעד לאותו הרגע בכלל אפילו לא שמתי לב שיש לו (המסקנה מזה היא לא לראות משחק עם אף אחד שלא אוהב כדורסל חוץ מאחותי כי היא מצחיקה אותי).
 

fatnoam

Active member
אני יצאתי מביך

״התקרה של איירוינג לא פחות גבוהה משל קארי, והתקרה של ווייטרס לא פחות גבוהה משל תומפסון.״
&nbsp
כשהשוויתי בין קליבלנד לפני לברון לגולדן של מארק ג׳קסון.
&nbsp
מה שמצחיק זה שהשוויתי בין שתי קבוצות עם כשרון צעיר, והן באמת נפגשו בגמר אחרי זה כמה פעמים....
&nbsp
&nbsp
 

FrecCo

Member
המשפט על קיירי וקרי לא מביך בכלל למרות שקרי נחשב גדול יותר

 
זה יותר ההקשר, הוא כתב את זה במובן של העונה שתיים הקרובות

נכון לאותה נקודת זמן הפער היה גדול יותר ביניהם משהוא עכשיו, מיד בעונה שלאחר מכן קארי זוכה בMVP פעמיים ברצף, מנפץ שיאי שלשות, מביא קבוצה ל73 נצחונות וכו'. קיירי לא התקרב לגבהים האלה בשנים האלה (אף אחד לא).
 

fatnoam

Active member
אני עדיין חושב שהתקרה של קיירי קרובה לזו של קארי

מה שמביך במשפט הזה זה החלק שדיון ווייטרס ברמה של קליי :)
&nbsp
אבל כן, מה שסטף עשה לאחר מכן סגר את הדיון לחלוטין. אם קיירי היה נותן עונה טובה בסלטיקס, אחרי אליפות שהוא לקח עם לברון (30 נקודות למשחק בסדרת הגמר) אז אולי הדיון היה נפתח מחדש, אבל בינתיים הוא לא בדיוק עושה את זה, אז אין על מה להתדיין.
 
בהינתן מספיק טייקים כל אחד יכול לצאת ליצן

לא אומר שזה מה שהיה שם איתך, אתה פשוט היית מאוד פרו-ג'קסון ובוא נודה באמת, זה לא שזה היה כזה ברור לאף אחד (כולל אני חח) שהם פתאום ינצחו 67 משחקים וישברו את הכדורסל. אני חשבתי שהם היו באותו שלב, כמו שכתבתי "מספיק מוכשרים שקארי יבוא וכמו נשר גדול, יישא אותם אל גמר המערב..." והאמנתי שעם מאמן טוב הם ישלבו הגנה שהייתה טופ-3 עם התקפה שתהיה טופ-1 וכנראה יהיו קונטנדרים רציניים לאליפות, אבל לא חשבתי שיהיו מפלצת כזו דומיננטית חח.
&nbsp
הווליום של ההצלחה שלהם לאחר מכן גורם לכל הטייקים להחוויר בדיעבד, אבל זה חריג שבחריגים.
 
זו לא הודעה זה נסיון נואש להבין אם תפוז מחליט "להסתיר" הודעה

כי הכותרת ארוכה מדי.

-- מסתבר שלא
 
למעלה