5 שנים אחרי, אני רק רוצה להגיד

5 שנים אחרי, אני רק רוצה להגיד

שצדקתי!!!!!

חחחחח קפצתי לרגע לתפוז כי רציתי המלצה ליוקלילי (פעם היה פורום של נגנים וכלי נגינה שהמליצו לי על גיטרה וההמלצה הייתה
). לא מצאתי (הפורום נסגר) אבל ראיתי שיש לי הודעה... מלפני שנתיים... ששואלת מה קורה ואם הלכתי למקום אחר וכו' (עשיתי הפסקה לתקופה מסויימת, ואז עברתי לרדיט).

בתוך ההודעה הזאת נכתב שחזיתי את עלייתה של גולדן סטייט. עכשיו, זכרתי ששנאתי את ג'קסון בדם, אבל האמנם?? פתחתי את הארכיב וזה מה שיצא בשרשור על כך שפיטרו אותו.

מעבר לכך שיריתי מטחים של גופרית על ג'קסון כחד גוני, שבלוני, אפס מאופס שלקח סופרסטאר כמו קארי ובזבז אותו ועוד, יצאתי שם בהצהרות כמו זה שהם כבר באותה נקודה טובים מהקליפרס, "בכלל לא בטוח שיפסידו לאוקלהומה בפלייאוף" עקב מצ'אפ טוב, הם קבוצה של טופ-3, מבחינה התקפית צריכים להיות מס. 1+++++ בליגה ולא יותר גרועים מהניקס, הבטחתי שלא רק שהם לא קבוצה של 30 נצחונות, אלא הם 50+ ועוד...

בשלב מסויים השרשור הפך עוין לאשליות של הרעם הפנטזיונר, ולבסוף Executioner כבר וויתר עליי לגמרי:
נושא: "עכשיו מה שחסר"
תוכן: "זה שתכתוב שהם קבוצה גדולה יותר מהבולס של ג'ורדן ואפשר לסגור את הדיון."


ועל כל זאת אני מגיב: הא! הא!
אמרתי לכם!!!

בברכה,


נ.ב. מה העניינים כולם? מתגעגע! :)
 

billc

New member
חחח, התגובה של האוהד של קובי בסוף השרשור

somone1411

נראה אותם בלי ג'קסון

לקח נמושה והפך אותה לאחת היותר טובות במערב.
כאילו הלו, על איזו שיטות התקפה מדברים? יש עובדות בשטח ואנשים מנסים לגנוב דעת.

מאמן גדול, בתור לייקר מקווה שהוא המאמן הבא שלנו!!
 
ניסיתי שם לגנוב דעה על ימין ועל שמאל

ללא הצלחה!!!
&nbsp
העצוב: גם עכשיו כנראה עדיין עדיף ללייקרס את מארק ג'קסון מהמצב העגמומי הנוכחי שבו לוק לא רק שלא מאמן, אלא כל צוות האימון זה חברים שלו מאריזונה *ואין מאמן קליעות* לאחת מקבוצות הקליעה הגרועות בליגה.
 

rapgamer4ever

New member
יניב???

זה אמיתי? זו פאטה מורגנה? התגעגעתי גם אני.
&nbsp
מצחיק לקרוא את הפוסט שהעלית כאן מן האוב. סחתין על התחזית המדויקת שלך. חשבתי שאעשה פאדיחות בפוסט כזה מלפני 5 שנים אבל דוקא יצאתי בסדר:)
&nbsp
אפרופו הבולס של ג'ורדן- אם הוא עשה קאמבק אחרי מספר שנים מחוץ למשחק, גם אתה יכול
 

Cade Foster

New member
כבר התחלתי לחשוש, האמת שלא זכרתי בכלל מה אמרתי אז

אבל יצאתי די בסדר

&nbsp
מה המצב?
 
התגובות היו מגוונות

אני בטוח שיש 20 תחזיות אחרות שלי שהתבדו לחלוטין.
&nbsp
הכל טוב! מה העניינים פה? מתי ייגמר שלטון הרשע הזה?
 

Cade Foster

New member
של הווריורס? וואו, רואים שלא כתבת פה שנים

אני מעריץ את מה שהם עשו שם. ייגמר השלטון הזה מתישהו, ולאחריו מי שרוצה לקחת אליפות יבין שזה לא מספיק להיות מוכשר, צריך גם לוותר קצת על האגו. כבר עכשיו אני מזהה מגמה חיובית בנושא הזה.

אם כבר, תגיד לי אתה מתי ייגמר כבר הסיוט הזה של השיפוט בNBA וימציאו מכונות שישפטו את המשחק ולא יטעו אף פעם?
 
ייקח המון זמן

שיפוט בNBA הרבה יותר עדין מהרבה ענפי ספורט אחרים, המון המון תלוי בסוף בפרשנות סובייקטיבית כי החוקים עצמם הם לא שחור ולבן. זה לא כמו טניס או כדורגל שיש קו ספציפי של גול או לא גול. שלשות ויציאה מהקווים אפשר לעשות אוטומציה מחר. השאר זאת כבר בעיה חמורה יותר והיא נובעת גם מקיבעון של איגוד השופטים שם והNBA עצמו, כנראה נצטרך לחכות שהדור הנוכחי של השופטים יפרוש כדי שהם ייקחו איתם לפנסיה את כל השלדים מתקופת סטרן וההימורים בליגה, ואז יהיה אפשר להתחיל מחדש עם שופטים נורמליים.
 

Cade Foster

New member
חחח זו הייתה שאלה רטורית כמובן

לא רק שייקח המון זמן, לדעתי המצב רק הולך להחמיר. שחקן כמו ציון וויליאמסון - אם הוא יתקשה להסתגל למעבר, יהיה מי שיעזור לו בדרך כזו או אחרת, הם לא ייתנו להייפ לדעוך.
 

FrecCo

Member
שלום spurs-buddy לשעבר

לשעבר זה כי אני כבר לא נאמן להם

גם אתה וגם ראפ חזיתם יפה שיש להם פוטנציאל הרבה יותר גבוה עם מאמן טוב יותר, סחטיין.
תישאר, זה עדיין המקום להיות בו :)
 
המצב קשה בגזרת הספרס

אבל אני מאמין שבטווח הארוך זו עדיין השקעה טובה, פשוט קבוצה עם תרבות ארגונית כל כך מצוינת שתביא בעתיד עוד הצלחות. אני אגב בין גדולי השונאים של DeMar DeFrozen, טרייד נורא.
 

Reutk

Active member
וואי איך באסת, אני מתה על דרוזן.

הוא כזה ספרסי רק בלי ביצים (מעניין אם תפוז חשבו לצנזר גם מילים כאלה
). אבל לדעתי, קור רוח זה משהו שיכול להירכש, אתה לא יודע איך לא סבלתי את טוני בשנים הראשונות שלו בספרס בגלל שהוא כל הזמן נעלם במשחקים חשובים. אפילו בשנים מאוחרות יותר, בסדרה נגד הגריזליס ב2011 הוא היה כל כך אנמי.

ואגב, פרסקו גם אם אתה לא אוהד יותר של הספרס אולי אתה כן תרצה לדעת שב28 למרץ אחרי שהספרס יארחו את קליבלנד, התקיים טקס העלאת הגופיה של איזה אחד שזכה איתם ב4 אליפויות.
 

Reutk

Active member
הם צנזרו בפורום טלוויזיה את המילה family

בדיקה

ואיתה אין לי אפילו שמץ של מושג מה יכולה להיות הבעיה שלה, אז אי אפשר לדעת אצלם.

מה שמצחיק זה שאני מכירה את פורום בישולים והוא היחיד מהפורומים שאני מכירה שלא יזיק לא צנזור, אבל יותר בגלל שיח מזלזל ולא נעים.



יפ. הם תיקנו את זה.
 

Reutk

Active member
יהיה גם שידור של המשחק בערוץ הספורט

אבל אני לא יודעת אם הם ימשיכו לטקס אחר כך.
 
טוני הגיע לספרס בגיל 19. דהרוזן בן 29.

אם הוא היה לומד להיות ווינר זה כבר היה אמור לבוא מוקדם יותר. באיזשהו מקום הוא אפילו יותר גרוע מנעלם בדקות האחרונות, לפני שני משחקים הוא פשוט לא מסר את הכדור והלך עם הראש בקיר למידריינג'ים גרועים או לייאפים שנחסמו, זה היה נורא. הTS% שלו הוא 53.5 (ממוצע הליגה זה 55.5%) מה שאומר שהוא סקורר מתחת לממוצע, אז הוא לא יעיל... שחקן לא יעיל, לא מופיע לרגעים הגדולים, לא מאמין בתהליך לעומת תוצאות... אנטי-ספר!
 

Reutk

Active member
חחח הכל נכון.

במיוחד הקטע של ללכת ראש בקיר. אני עדיין אוהבת אותו גם אהבתי אותו לפני שהוא עבר לספרס אותו ואת לאורי רק בגלל שיש להם פרצוף כזה חמוד (מה אני אעשה? אני בת זה משפיע עלי השטויות האלה). אבל לא אהבתי את המשחק שלו בגלל הדברים שציינת. עכשיו שהוא בספרס אני גם מכירה יותר את האופי שלו שהוא ממש ילד טוב כזה (שלזה התכוונתי שהוא ספרסי) אז אני עוד יותר אוהבת אותו, ויש דברים במשחק שלו שאני מגלה שאני אוהבת, יש לו ראיית משחק טובה שהפתיעה אותי, למשל. אם לא הייתי אוהבת אותו היה לי ממש קשה להמשיך לאהוד את הספרס.
 
למעלה