משחקי הערב

rapgamer4ever

New member
משחקי הערב

20:00
שארלוט- פורטלנד: הראשונה במאבק על מקום בפלייאוף, השנייה בפנים אבל במאבקי מיקום בעלי משמעות.

22:30
בוסטון- יוסטון: המשחק המרכזי. החבורה המשונה של בראד סטיבנס מתאימה את עצמה לרמת היריבה, למרות שהסלטיקס בכושר לא טוב אני חושב שיהיה אחלה משחק.

שיקאגו- אטלנטה.
קליפרס- ניקס.
קליבלנד- אורלנדו.
דטרויט- טורונטו: דווין קייסי פוגש את האקסית בפעם השנייה העונה לאחר שעקץ אותם בטורונטו בפעם שעברה. גם הפעם זה לא יהיה קל.

וושינגטון- מינסוטה: כמה זה מוזר שהשחקן שיותר מטריד אותי בוויזארדס הוא תומאס בראיינט? מסוג הסנטרים שמשחקים עם אנרגיה ועושים לנו נזק. מקווה לכמה שיותר דקות של ג'ף גרין על חשבונו.

אוקלהומה- ממפיס: הזדמנות טובה לת'אנדרס לקטוע את רצף ההפסדים, אבל אם יגיעו שאננים ממפיס לא פראיירית.
 

rapgamer4ever

New member
אפרופו הדיון על נרקיץ'

השחקן המצטיין בניצחון של פורטלנד על שארלוט: 26 נקודות, 15 ריבאונדים, 6 אסיסטים, +21 בדקות שלו על המגרש.
עונת קריירה נהדרת שלו.
 

rapgamer4ever

New member
יוסטון מפרקת את בוסטון במחצית הראשונה

65-43.
הרוקטס משחקים מעולה. גורדון עם 20 נקודות לא מסוגל להחטיא גם מטווח 4, הארדן עם 23 במחצית, כריס פול הוביל דקות טובות של הספסל עם 6 נקודות ו-8 אסיסטים.
ההגנה של בוסטון איטית מדי ולא מתקשרת כמו שצריך, הארדן השיג מספר לייאפים קלים מדי וגם המסירות של פול והארדן מהפיק אנד רול מוצאות קלעים עם הרבה זמן לשחרר זריקה.
&nbsp
הרוקטס מאוד מרשימים הגנתית. פול, הארדן וטאקר עם סדרה של חטיפות ו-deflections, ממש הפריעו לבוסטון להניע כדור. הסלטיקס יצאו מפסקי זמן עם איבודים ופוזשנים רעים. נתקלתי היום בנתון שהארדן מוביל את הליגה ב-deflections... הוא שחקן הגנה יותר חכם מהמוניטין שיש לו.
יוסטון גם סגרו טוב לריבאונד, שזו נקודת חולשה שלהם בדרך כלל. סך הכל באמת מחצית מעולה שלהם.
&nbsp
בוסטון נראית כמו אוסף שחקנים לא קשורים. קיירי משיג את המספרים שלו אבל מחוץ לשטף כלשהו. מוריס, סמארט והיוורד עם 0 נקודות משותפות במחצית.
לאחרונה קיבלתי את הרושם שהורפורד הרבה פחות מדויק בשלשות מהפינה מאשר over the break, האם מישהו מאוהדי בוסטון יכול לאשר/לתקן?
&nbsp
הסלטיקס עם 1/13 משלוש במחצית. זה נתון נמוך בצורה יוצאת דופן אבל מספר זריקות היו סופר קשות, וגם במבטים פנויים השחקנים היססו ודפקו כל מיני הטעיות לאויר שאפשרו ליוסטון לסגור אותם עד הזריקה.
&nbsp
הסלטיקס ספגו בוז בירידה למחצית. בכל זאת צריך לזכור ש-22 הפרש זה לא מה שהיה פעם. קבוצות חוזרות מפיגור כזה כל הזמן, בודאי שבוסטון, בודאי בבית. נראה כיצד היא תעלה למחצית השנייה.
 

י ו א ב

New member
מסכים בנוגע לקיירי

קודם כל, ראיתי רק את המחצית הראשונה - בוסטון פשוט איבדו כדורים בכמויות מפחידות.
זה חוסר ריכוז ברמה ממש מטרידה. אין ספק שזה מנטלי ברובו.
קיירי נראה כמו אחד שלא מחובר לכלום. עושה את הנק' שלו כשיש לו הזדמנות, מוסר כשיש למי וזהו.
לא זז לשטחים ריקים, לא מבקש (או דורש) את הכדור, מוסר לטייטום וכשהוא נסגר ע"י שני שחקנים - פשוט עומד ומסתכל....לא מנסה לעזור. אז איבוד (או זריקה קשה) זה המקסימום שאפשר להוציא.
בתחילת העונה ראו שקיירי שיפר הגנה, או לפחות ניסה לעשות - אתמול כלום.
זה נראה שהוא קצת בשביתה איטלקית. פשוט לא אכפת לו.
גורדון היוורד זה סיפור יותר עצוב - הוא רוצה, אבל כלום לא יוצא.
בהתקפה הוא מחטיא לייאפים שהיה לוקח בעיניים עצומות (פעמיים אייר בול...) וקליעה מרחוק בכלל הולכת ונעלמת. בהגנה עוברים אותו כמו אוויר. הוא ממש מזיק.
מתחיל לרצות שתיגמר כבר העונה כדי שנתחיל לחשוב על העונה הבאה. ממש מבאס.
אם לא יקרה איזה משהו שאין לי מושג מהו, בוסטון עוד תפסיד סיבוב ראשון...
הם פשוט לא טובים עכשיו.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מפסידה לוויזארדס. לדעתי זה הזמן לפתוח בטנקינג

בשלב הזה אנחנו באמת קבוצה של שחקן אחד. הדבר היחיד שיותר בזיוני מההגנה שלנו במשחק היא רוטציית הכנפיים. אני אשכרה מתגעגע ללואל דנג שהיה חסר.
&nbsp
נכון לעכשיו אנחנו מקום 11-12 בלוטרי. מספיק שאנחנו מאבדים שני משחקים וזה כבר מקום 8. צ'אנס הרבה יותר טוב לזכות בלוטרי, או פשוט להשתדרג בבחירת הדראפט.
&nbsp
יתרון נוסף שאנחנו יכולים להרוויח בטנקינג היא הוזלה בחוזה של טאונס. כרגע הוא כנראה יבחר לחמישיית העונה השלישית מעמדת ה-C, ויחד עם עונה שעברה זה יציב אותו בקריטריון של סופר מקס. לעומת זאת אם הקבוצה תתרסק ב-20 משחקים האחרונים, המומנטום של טאונס יחלש ויש סיכוי שגובר או אלדריג' יקדימו אותו. כתוצאה מכך הוא יקבל חוזה מקסימום, ולא סופר- מקסימום. זה הבדל שישפיע על הגמישות שלנו בתקרת השכר.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
השופטים בליגה מאבדים את זה לגמרי



 

Cade Foster

New member
מכת מצרים, לא פחות.

זה לפעמים נראה כאילו הם בכוונה מנסים להוציא בכוח את החשק לראות משחקים.
 

rapgamer4ever

New member
לחלוטין. וברמת הכדורסל מפריע לי

שכל שחקן שקופץ לכיוון ג'אמפ שוטר מקבל אוטומטית שריקה לעבירה. חוקקו במיוחד לפני כמה שנים שזה לא פאול אם המתקיף קופץ בצורה לא טבעית לתוך המגן אבל זה לא נאכף בשיט. זה קורה המון, מקרה מאוד צורם היה בטורונטו-פורטלנד שלאורי עשה אחלה close out לשלשה של לילארד. האחרון קפץ הצידה לכיוון לא סביר בעליל לזריקה, ניסה בכוח לסחוט מגע, בכל זאת לא היה שום מגע ועדיין הוא קיבל 3 זריקות כי השופטים רגילים שאם מישהו קופץ לכיוון הכללי של הזורק זו חייבת להיות עבירה. ולא תגידו שזו שריקה חסרת משמעות ברבע שני... 3 זריקות ללילארד בפוזשן אחרון במצב של פיגור 3. פשוט נוראי הקטע הזה.
 

FrecCo

Member
אם יש משהו שאדם סילבר נכשל בו.......נדרשת מהפכה דחופה בשיפוט

 

מור תור

New member
איבדו את זה

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
גולדן מחתימים את בוגוט עד סוף העונה. מעניין!

 

rapgamer4ever

New member
סיום מותח בין סאן אנטוניו לדנבר

הנאגטס חזרו מפיגור של 18 נקודות ברבע האחרון למינוס נקודה. היו להם 4 הזדמנויות לנצח את המשחק שפוספסו:
- שלשת סטפ באק של מורי. ריב' התקפה.
- פלואטר נוח של מורי. ריב' התקפה.
- מסירה ליוקיץ' ממש מתחת לטבעת. איבוד כדור.
- הספרס החטיאו 2 מהעונשין ולדנבר נשאר כדור אחרון עם 3 שניות על השעון. זריקת פייד אווי של האריס מטווח 2- היה קרוב אבל בחוץ.
&nbsp
זה בסדר, דנבר ניצחה את רוב המשחקים הצמודים שלה העונה והסטטיסטיקה הזאת נוטה להתיישר. בכל זאת חילצו קאמבק מרשים במשחק חוץ.
 

Krit123

Well-known member
ביום השנה לניצחון האחרון שם, כמעט גנבנו את זה

ה-4 למרץ 2012, טיי לאוסון כיכב...
הנתון הבולט: לפי צוות השידור שלנו אף קבוצה העונה לא סיימה משחק עם פחות מ-5 זריקות עונשין (נשמע מוגזם), עד אתמול. היינו 4-4 לעומת 14-19 של הספרס, הכבוד שפופ מקבל מורגש, ברגע שהוא מתחיל לנבוח על השופטים גרזן לראש לא יעזור.

מורי התחמם לקראת הסיום, היה עוזר אם הנקודות האלו היו מגיעות מוקדם יותר. את השלשות שהיינו צריכים לקלוע (מבטים פנויים מדאבל טים על יוקיץ') החטאנו וזריקות אקראיות שפחות קידמו את השטף ההתקפי נכנסו מאוחר יותר ברבע האחרון.
גארי האריס חלש ב-5 האחרונים מאז שחזר לחמישייה, לא מצליח להיכנס אורגנית למשחק.
מעבר לזה הייתי חותם עכשיו על מפגש מול הספרס, אפילו שכרגע אנחנו ניצבים מול הקליפרס שזה כמובן המצ'אפ החלומי, אבל זה צפוי להשתנות..
שמחתי לראות דקות לחימה של טורי קרייג וזה שבארטון לוקח על עצמו לשמור כמו חולה על השחקן הבולט בצד השני זה כיף לראות
 

rapgamer4ever

New member
מילווקי מפסידה את הסדרה העונתית לפיניקס


ובכך במשחקה ה-60 העונה, היא רושמת לראשונה שני הפסדים רצופים.
&nbsp
עוד מהלילה: הפליקנס עוקצים את יוטה בחוץ 115-112.
ניו אורלינס הפכה ברבע האחרון פיגור 14 ליתרון 6. אלא שאז קבלת החלטות תמוהה של ג'נטרי סיפקה להם 3 פוזשנים רצופים באחד על אחד מול גובר, שהסתיימו בהחטאה אחת ושתי חסימות של הנ"ל. יוטה הספיקה להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון נקודה, עד שפייטון חטף לאינגלס כדור מתחת לסל וקלע את הנקודות החשובות ביותר במשחק.
הולידיי ורנדל עם 30 נקודות כל אחד, גובר עם 19-19.
 

Cade Foster

New member
מילווקי הראשונה להבטיח מקום בפלייאוף

ופיניקס הראשונה להבטיח מקום מחוץ לפלייאוף. ככה זה כשאין לחץ

&nbsp
זה די מטורף שההפסד הכפול הראשון של הבאקס מגיע רק עכשיו.
 

rapgamer4ever

New member
חוויה מוזרה לראות את מינסוטה מנצחת כשאני רוצה שהיא תפסיד

הסיכויים לפלייאוף אבדו והדבר הכי נכון עבורנו כרגע זה לשפר מיקומי לוטרי. אבל את אוקלהומה אנחנו תמיד מנצחים איכשהו.
&nbsp
המפתח לניצחון היה ערב יוצא דופן של טאונס והגנת צבע טובה. KAT הסתבך בבעיית עבירות והוגבל ל-30 דקות משחק אבל הוא היה בלתי עציר עם 41-14. הוא כמעט ולא החטיא ג'אמפרים, הוריד כדור לרצפה, לקח שחקנים לפוסט, עשה נזק בריב' התקפה- ממש משחק התקפי אדיר שלו. היה לו גם את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=dPOiDC0iht0
&nbsp
בנוסף לכך צופפנו את ההגנה והגבלנו את משחק הפיק אנד רול של ווסטברוק ואדאמס. זה היה מהמשחקים שווסטברוק דוקא קולע ג'אמפרים (5-10 משלוש וכמה מיד ריינג') אבל כשאין את הטיילת הקבועה אצלנו בצבע זה עדיף.
&nbsp
בדקות שטאונס היה בחוץ רוז הוביל את הדרך מבחינת סקורינג. השלשות נכנסו לנו הפעם וקבלת ההחלטות הייתה טובה בהתקפה בלי איבודים מיותרים.
&nbsp
באמצע הרבע השלישי כשהקבוצה שיחקה טוב הרמתי ידיים ופשוט נהניתי מהכדורסל.
 
למעלה