שאלה לגבי הגדולות במזרח

מור תור

New member
חבל אין מה להגיד...

תראו השנה מה נהיה מפול ג'ורג', שעבר פציעה לדעתי יותר קשה (לפני כשנתיים?)
'הכל בראש' כמו שאומרים?
לא יודע אם הכל אבל הרבה :)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
גם ג'ורדן אגב עבר פציעה דומה בעונה השניה שלו

אני חושב שהוא התאושש מזה
כלומר, אם הוא לא התאושש וזה מה שיצא ממנו אז אני מפחד לחשוב מה היה קורה אם הוא כן היה מתאושש
 

Krit123

Well-known member
פול ג'ורג' אמר לא מזמן

שאמרו לו אחרי הפציעה שיקח בערך 3 שנים עד שלגמרי יחזור לעצמו (מבחינה פיזית צריך להדגיש). לא זוכר אם 3 שנים של כדורסל או שזה כולל את השנה בחוץ.
 

Krit123

Well-known member
דנבר גברה על OKC בבית

משחק של ריצות עם המון תהפוכות... כבר הובלנו ב-18 ברבע השלישי אבל הספסל+PG החזירו את היתרון לאוקלהומה (מאז ש-IT חזר הספסל שלנו קצת מקרטע). הסיבולת של הג'וקר פגעה בנו פעמיים, גם כי אי אפשר היה להחזיר אותו בשביל לעצור את הדימום וגם כי הוא נחלש ככל שהמשחק התקדם מכל המאבקים עם אדאמס.

OKC מהחזקות בקונפרנס מן הסתם אבל אני דווקא אוהב את המצ'אפ שלנו מולם. אנחנו בדרך כלל תוקפים את מוביל הכדור בפיק&רול בשביל להכריח מסירה, ובשביל להעניש אותנו על זה צריך כמה קלעים טובים על המגרש. ביום רע הת'אנדר לא יכולים לקנות סל מחוץ לקשת, אני מהמר על זריקות מהפינה של גראנט ופרגוסון בלב שלם.
הת'אנדר גם מעולים בהגנה אבל לא ממושמעים מספיק או מקדישים יותר מידי תשומת לב לפרטים, יכל להיות שזה ישתנה בפלייאוף.

מילסאפ מחבר כבר 5-6 משחקים מעולים, וויל ברטון היה מצוין בשני הצדדים (23-5-3). גם מורי נתן אחלה משחק (20-5-5), הג'וקר התעלה על עצמו עם 36-9-10.
בצד של OKC המאמץ להוציא את הכדור מהיד של ראס ו-PG הוביל למבטים של אדאמס וגראנט בגלגול לסל (36 נק' משותפות ב-16-24 מהשדה), שרודר וג'ורג' סיימו עם אחוזים רעים.
 

fatnoam

Active member
וויל דה ת׳ריל

איזה כיף שהוא חוזר לעצמו.
&nbsp
&nbsp
יש בדנבר המון כשרון ואני חושב שהאישיות של השחקנים ובמיוחד יוקיץ׳ מאפשרת לכולם לשפוך אותו החוצה כל הזמן. שלא ייגמר לעולם. נקווה שנראה כדורסל דומה גם בפלייאוף.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה