דל דמפס פוטר

Cade Foster

New member
דל דמפס פוטר

אי אפשר לומר שזה לא מהלך נכון אבל העיתוי כל כך חורה לי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מסכים

מהלך שהיה צריך לקרות מוקדם יותר ובכל זאת בעיתוי הנוכחי זה קצת צורם.
&nbsp
יחד עם זאת לך תדע, אולי מי שיבוא אחריו יצליח להשאיר את דיוויס?
 

rapgamer4ever

New member
that ship has sailed

האתגר העיקרי של ה-GM הבא הוא לבצע טרייד מוצלח על דיוויס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כן, קראתי עכשיו שהכעס העיקרי של הבעלים

הוא על כך שדמפס למעשה נכנע לדרישות של דיוויס לחיפש טרייד רק עם הקבוצות שהשחקן הכתיב ולא בדק אופציות אחרות.
 

fatnoam

Active member
או יותר נכון

האתגר הראשון של ה-GM הבא הוא לבצע טרייד מוצלח על דיוויס.
&nbsp
לבנות את הקבוצה מחדש ביום שאחרי הטרייד על דייויס.
&nbsp
כמובן שתוצאות הטרייד ישפיעו על זה, אבל עדיין, זו המטרה. למיטב הבנתי עם דייויס גם הולידיי אמור לעזוב (ואמור להיות לו שוק טוב), וצריך להתחיל מאפס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא בטוח לגבי השוק של הולידי

אחלה שחקן ונותן יופי של עונה אבל הוא יושב על חוזה פסיכי של משהו כמו 24 מליון או קרוב לזה.
אני ממש לא משוכנע שיהיה להם קל למצוא עבורו טרייד.
 

rapgamer4ever

New member
לדעתי הוא שווה את הכסף

שחקן בקליבר של אולסטאר שמשפיע על המשחק בשני הצדדים. 25-26 מילון זה לא מעט אבל שכר ראוי לשחקן ברמה הזאת.
אם הפליקנס יצפו לקבל תמורתו המון נכסים אולי הם יתקשו למצוא טרייד. אבל טרייד תמורת חוזה נגמר+ בחירת סיבוב ראשון טובה, או שתי בחירות סיבוב ראשון מאוחרות, לדעתי הם יוכלו להשיג.
 

fatnoam

Active member
אם הם יקבלו פחות זה רק בגלל שיודעים שהם נואשים להיפטר משניהם

ובעוד שדייויס הוא חבילה חמה, הולידיי הוא פרס ניחומים.
&nbsp
גם לגריזליז עכשיו היה מאוד קשה להיפטר מגאסול וקונלי, כי הם זוג וכו׳.
 

Cade Foster

New member
דייויס רוצה לעבור כדי להתמודד על אליפויות

אם הייתה לו בעיה אישית עם דמפס תהיה בטוח שהוא היה מפוטר הרבה קודם לכן.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ברור

אבל מה שאני מנסה להגיד זה שאם היתה נבנית סביבו קבוצה טובה ותחרותית, כנראה שהוא מראה לא היה רוצה לעזוב ופה בעיניי הכישלון הגדול של דמפס.
שחקן כמו דיוויס רוצה שתהיה לו את האפשרות להתמודד על אליפות (בדיוק כמו לברון בגילגול הראשון בקאבס) וכשזה לא קורה ואז השחקן בא ואומר "אני רוצה ללכת" אז האשם העיקרי הוא המנג'ר.
 
11/02/2019 - אינדיאנה - שארלוט: בכורה מוצלחת לווסלי מתיוז

מפגש שלישי ואחרון העונה נגד שארלוט. במשחק הראשון שארלוט העיפה שלשות וקלעה באחוזים גבוהים. במשחק השני הבסנו בקלות; ווסלי מתיוז, שנחתך מהניקס, חתם באינדיאנה ויערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הפייסרס. אם כן, טאייריק אוונס חוזר למקומו הטבעי בספסל, וזה דבר חיובי. טאייריק לא גילה יכולת טובה מאז הפציעה של ויק, ואני רוצה אותו עם הסקנד יוניט; הזדמנות לדבר גם על הישג היסטורי של הפייסרס: בויאן בוגדנוביץ' זכה בתואר 'שחקן השבוע' של קונפרנס המזרח, ובכך הפך לפייסר השלישי העונה שעושה זאת אחרי אולדיפו [בנובמבר] ותד יאנג [בדצמבר]. זו הפעם הראשונה בתולדות הפייסרס, ששלושה שחקנים שונים זוכים ב'שחקן השבוע' באותה העונה;

רבע א: אינדיאנה בשליטה
סקור נמוך בפתיחת המשחק. שלב ה'גישושים', הייתי אומר.
אמצע הרבע, אינדיאנה רצה ריצת 1-10, ועולה ליתרון.
כ-3 דקות לסיום הרבע, אינדיאנה עולה ליתרון דו-ספרתי. שארלוט לא הגיעה למשחק, נראית נטולת כלים התקפיים.

2:05 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 6.
19-32 לאינדיאנה בסיום הרבע הראשון. סיימנו את הרבע בריצת 8-22. משחק רביעי ברציפות שבו אינדיאנה רושמת לפחות 30 נק' ברבע הראשון.

רבע ב': מבוא ל-20
המומנטום ממשיך בדקות הראשונות, ונרשמת בריחה.
פוזישן התקפה - קורי ג'וזף חודר על הבייסליין, מוצא את טי ג'יי בחיתוך, טי ג'יי מסיים את הלייאפ ומביא את אינדיאנה ליתרון 20 במשחק.

8:37 לסיום המחצית, טי ג'יי יורד ביתרון 18.
הבריחה נעצרת, המומנטום נעצר, אבל שארלוט רק 2 מ-18 הזריקות הראשונות שלה משלוש, לא פוגעת כל הערב. 38-54 לאינדיאנה במחצית. ה-38 של שארלוט זה שיא עונתי של הגנת אינדיאנה במחצית, כאשר עוצרים את התקפת שארלוט במחצית הזו על 31% מהשדה ורק 2 מ-21 [!!!] משלוש. טאייריק מוביל אותנו בערב הזה עם 12 נק' ב-4 מ-4 מהשדה.

רבע ג': יש משחק?
למרות פתיחת 2 מ-8 מהשדה של שארלוט ב-4 הדקות הראשונות של הרבע, היא גם עם 7 מ-7 מהעונשין, כך שההפרש יורד לחד-ספרתי.

אינדיאנה חוזרת מהר לדו-ספרתי, אבל שארלוט במשחק. דקות אחרונות של הרבע, ההורנטס מורידים ל-4 הפרש, בריצת 0-7, ויותר מזה, מציגים עליונות בריב' התקפה עם 17 ריב' התקפה, מספר חסר תקדים לשלב כה מוקדם של המשחק. דקה לסיום הרבע, קמבה ווקר, שהתעורר ברבע הזה ומוביל את קבוצתו, קולע ומוריד ל-2 הפרש. 71-77 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. שארלוט רשמה רק 3 אס' ברבע, וגם אחוז נמוך עם 36% מהשדה, אבל 18 נק' של קמבה ברבע הזה, כולל 10 מ-10 קבוצתי מהעונשין ולא פחות מ-12 ריב' התקפה [!!!!!!!!!], החזירו את ההורנטס למשחק. אני חוזר -- 12 ריב' התקפה ברבע השלישי.

רבע ד': לא באמת מסכנים אותנו
פתיחה טובה שלנו מייצרת בריחה לדו-ספרתי מהגנה טובה. שארלוט במשחק, הסקנד יוניט שלנו לא מייצרים בריחה.

כ-4 דקות לסיום, ווסלי מתיוז קולע שלשת סוף-שעון אחרי דקות קרות של שתי הקבוצות, עושה 10 הפרש, וזה סל השדה הראשון שלו במדי הקבוצה.

הדקות עוברות, שארלוט מתקשה לייצר רצף סלים, וההפרש נשמר. בסיום 90-99 לאינדיאנה. ניצחון שישי ברציפות לפייסרס. אין פקט, זו פעם שלישית העונה שאינדיאנה רושמת רצף של לפחות שישה ניצחונות, אשר מהווה את כמות הרצפים של שישה ניצחונות או יותר הגדולה ביותר של הקבוצה בעונה אחת מאז עונת 2004-2003. ערב שבו שארלוט איבדה רק 5 כדורים וקלעה 25 מ-90 הנק' שלה מהקו העונשין, אך גם הורידה לא פחות מ-21 ריב' התקפה [!!!!]. אינדיאנה מסרה 25 אס' ועולה, אם כן, למאזן של 7-28 העונה במשחקים שבהם מוסרת 25 או יותר.

השחקן המצטיין: מיילס טרנר. 18 נק' [10-6 מהשדה, 3-2 משלוש, 4-4 מהקו], 8 ריב', 3 חט' ו-3 חס' ב-33 דקות. בערב כזה, לא ערב גדול שלנו וגם חלוקת נטל בין הרבה שחקנים, נלך עם הקלע המוביל;

תד יאנג עם 11 נק', 8 ריב' [2 בהתקפה] ו-6 אס' [1 איבוד כדור]; בויאן בוגדנוביץ' עם 14 נק' [שלשה אחת]; דרן קוליסון עם 13 נק' ו-8 אס' [3 איבודי כדור]; ווסלי מתיוז, בהופעת הבכורה שלו במדי אינדיאנה, מסיים עם 8 נק' [2 מ-10 מהשדה, 2 שלשות] ב-30 דקות משחק. דיבר בסיום המשחק;

בשארלוט, קמבה ווקר. 34 נק' [4 שלשות] ו-9 ריב' [1 בהתקפה] ב-39 דקות. עשה מחצית שנייה גדולה שבה קלע 26 מה-34 שלו, אבל זה היה מעט מדי, ובהחלט מאוחר מדי. לא היתה לו עזרה מספקת; ג'רמי למב עם 21 נק' [אבל 1 מ-8 משלוש]; קודי זלר עם 18 נק' ו-9 ריב' [5 בהתקפה]; רק 10 נק' ספסל תרמו מחליפי ההורנטס;

טי ג'יי ליף: 2 נק' [1-1 מהשדה] ו-1 ריב' ב-5 דקות משחק [פלוס 12];

המשחק הבא -- מארחים את מילוואקי [ד'] למשחק האחרון שלפני היציאה לפגרת ה'אול סטאר'. אין לנו נציגים פעילים בסופ"ש, כך שזו הזדמנות נהדרת לקבוצה לצבור ימי מנוחה, ואולי בתכנון גם להכניס שניים או שלושה אימונים קבוצתיים עם המצטרף החדש, ווסלי מתיוז.
 
13/02/2019 - אינדיאנה - מילוואקי: לא היינו קלאץ'

מפגש שלישי מבין ארבעה העונה בין הקבוצות, שעשויות להיפגש גם בשלבים המכריעים של הפלייאוף. במשחק הראשון זכינו להתארח במשחק הפתיחה באולם החדש של מילוואקי, והובסנו. במשחק השני ניצחנו במשחק החזרה של ויקטור אולדיפו לאחר פציעה שגרמה לו להחמיץ 11 משחקים; מילוואקי מגיעה עם רצף של ארבעה הפסדים ב'בנקרס לייף פילדהאוס' של אינדיאנה;

רבע א': הורגים אותנו בצבע
המשחק נפתח כאשר יאניס אנטטקומבו אקטיבי ולוקח על עצמו. אינדיאנה קולעת ב-9 הדק' הראשונות 16 נק', אף אחת מהן לא בצבע. לעומת זאת, מילוואקי עם 12 נק' בצבע מ-21 הראשונות, יאניס הורג אותנו עם האורך שלו. ריצת 0-7 של מילוואקי נותנת יתרון 8 לאורחת. בהמשך, דו-ספרתי בפעם הראשונה במשחק. 18-26 למילוואקי בסיום הרבע הראשון. 11 נק' פאסט ברייק של הבאקס. הוביל יאניס עם 13 נק', 6 ריב' ו-4 אס'.

רבע ב': מילוואקי בכדורסל משכנע, אבל המשחק פתוח
הסקנד יוניט מתקשה, ומילוואקי מייצרת בריחה. אינדיאנה נראית אנמית בהתקפה, מתקשים לייצר מבטים לסל.

נייט מקמילן לוקח פסק-זמן, שממנו אינדיאנה חוזרת טוב - כדורסל מסודר, תנועה בפיק אנד רול, הכדורסל שלנו. ההפרש יורד ל-5. אבל יאניס חוזר מפסק הזמן של מילוואקי, וממשיך להיות דומיננטי. במעבר לחמישיות הראשונות מילוואקי נראית טוב בהובלת יאניס. ברוק לופז ממשיך להפציץ מבחוץ את השלשות הלא-הגיוניות הללו שלו.

1:26 לסיום המחצית, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 8. 29 שניות לסיום המחצית, טי ג'יי יורד בפיגור 10 כחלק מחילוף התקפה, כאשר מקמילן הולך על פוזישן אחרון. 47-55 למילוואקי במחצית.

רבע ג': רבע נהדר שלנו
חצי הרבע הראשון, ההגנה שלנו מתייצבת, משיגים עצירות, ועולים ליתרון נקודה.
קצת פחות מ-5 דקות לסיום הרבע, שתי שלשות בק-טו-בק במעבר של ווסלי מתיוז ובויאן בוגדנוביץ', מרימות את הקהל, מחדירות בנו אנרגיות שלא היו עד כה במשחק ורושמות לנו דקות מומנטום ראשונות במשחק - יתרון 6 לאינדיאנה. רבע נהדר שלנו בשני צדי המגרש. מילוואקי עד עכשיו עם 2 מ-15 מהשדה ברבע הזה, פשוט מדהים איך הבאקס בורחים מתכנית המשחק שלהם שעבדה בחצי הראשון. 76-79 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. דרן קוליסון הוביל את הרבע עם 9 נק' ו-4 אס'.

רבע ד': שומטים יתרון דו-ספרתי!
2 דקות מפתיחת הרבע, טאייריק אוונס עם שלשת סטפבק מעלה ליתרון הכי גדול שלנו במשחק - 10 הפרש. וזו כבר בריחה. עושים את זה עם יאניס על המגרש, זאת אומרת, הוא לא זוכה לדקות מנוחה, וככל שנצליח למשוך את הדקות הקרות של מילוואקי, כך סיכויינו יגברו. בהמשך, מילוואקי לוקחת יתרון. משחק צמוד, הבדל של פוזישן אחד, היתרון מחליף צדדים בכל התקפה.

2 דקות לסיום, קריס מידלטון צולף את השלשה מהפינה, ומעלה ליתרון 5. כל זה בערב לא טוב שלו. עד לסיום אינדיאנה לא מצליחה להקטין את ההפרש, שאף גדל, ואפשר לסכם. בסיום 97-106 למילוואקי. אינדיאנה עם הפסד ב-10 מ-14 משחקים העונה שבהם לא מצליחה להגיע ל-100 נק'. לא תיפקדנו בדקות האחרונות, ולא הגיע לנו לנצח בערב כזה שבו הדקות הטובות שלנו היו מעטות.

השחקן המצטיין: יאניס אנטטקומבו. 33 נק' [22-12 מהשדה, 2-0 משלוש, 10-9 מהקו], 19 ריב' [7 בהתקפה] ו-11 אס' [2 איבודי כדור] ב-38 דקות משחק [פלוס 19]. קלע 12 מה-33 שלו ברבע האחרון, כולל 3 אס'. טריפל-דאבל חמישי העונה של ה'גריק פריק'. זה גם משחקו ה-13 העונה שבו רושם לפחות 25 נק', 15 ריב' ו-5 אס', ובכך שובר את השיא של שאקיל אוניל עם כמות המשחקים הגדולה ביותר מאז 1977-1976. מילוואקי עולה למאזן 0-7 העונה במשחקים שבהם יאניס מוסר לפחות 10 אס';

מלקולם ברוגדון עם 17 נק' [שלשה אחת]; קריס מידלטון, בערב של אחוזים נמוכים - רק 5 מ-16 מהשדה - מסיים עם 15 נק' ו-5 אס' [1 איבוד כדור]; ברוק לופז עם 3 מ-10 משלוש, טוב מספיק בשביל 9 נק'; ג'ורג' היל [12 נק'] וארסן איליאסובה [11 נק', 2 שלשות] השלימו ערב מאוד בינוני של ספסל מילוואקי שכמעט עלה להם במשחק;

באינדיאנה, בויאן בוגדנוביץ' עם 20 נק' [שלשה אחת]; דרן קוליסון עם 14 נק' ו-7 אס' [2 איבודי כדור]; דומאס סאבוניס עם 14 נק' ו-9 ריב' [1 בהתקפה] ב-26 דקות מהספסל;

טי ג'יי ליף: 0 נק' [לא זרק] בדקה אחת של משחק [מינוס 1];

המשחק הבא -- לאחר פגרת ה'אול סטאר', מפגש ביתי עם ניו אורלינס המגמגמת.
 
למעלה