גם עם לברון הלייקרס נראים בצרות. מה זה אומר לדעתכם?

Ring Bearer

New member
גם עם לברון הלייקרס נראים בצרות. מה זה אומר לדעתכם?

אחרי ההפסד לאטלנטה הלייקרס ירדו למאזן שלילי. הם רחוקים 2.5 משחקים מהפלייאוף במערב, קרובים יותר למקום 12 ויש דיבור רצוף על פיטורי לוק וולטון.
על מה לדעתכם זה מעיד יותר מכל:
1. הצעירים של הלייקרס גרועים יותר מכפי שחשבנו והצוות המסייע של לברון בקאבס טוב מכפי שחשבנו.
2. הפערים בין המזרח למערב גדולים יותר מכפי שחשבנו.
3. למרות המספרים היפים, לברון החל בדעיכה ולא מסוגל להוביל קבוצות עם שחקנים מהדרג השלישי להישגים.
4. שילוב של הכל ביחד.
אפשר גם להגן על הלייקרס ולומר
5. הבנייה של הלייקרס השנה הייתה גרועה והמיקום שלהם צפוי. העונה הנוכחית לא אומרת כלום על לברון, הצוות המסייע, או היחסים בין מזרח למערב בליגה.
ואפשר אפילו לטעון
6. אין שום בעיה בלייקרס. לוקח להם זמן להתחבר ולברון היה פצוע. תוך חודש הם חוזרים למקום ה-8, מתברגים יפה בפלייאוף ומכוונים למקומות 4-5.
 

Cade Foster

New member
ואולי זה בכלל משהו שלא כתבת

אולי הם החליטו לשים זין על לברון. הם יודעים שאף אחד מהם לא יהיה בלייקרס בעתיד הקרוב, זה לא שהם פתאום יהיו מספיק טובים בשבילו בקיץ.
&nbsp
ואני חייב לומר שאני מאוד (!) נהנה לראות את זה. האיש שמנסה לקפל את כל הליגה ולכפות טריידים גם על קבוצות אחרות מהקבוצה שלו פתאום לא מקבל מה שהוא רוצה. פתאום בגיל 34 וכשכולם התפכחו והבינו שלברון לא ישחק אצלם בעתיד הקרוב או הרחוק, אף אחד כבר לא משתחווה בפני המלך. לא יודע, כמו שזה כיף לראות כוסית מסיימת תיכון ומתחילה לקבל גם "לא" מידי פעם ככה גם נחמד לראות את לברון מתחיל לטעום מהדייסה של עצמו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עסקן שנותנים לו להיות עסקן אז מה אתה רוצה ממנו?

הקבוצות ו המנג'רים איפשרו את זה וזרמו איתו אז למה הוא אשם?
אם היו באים ואומרים לו "שמע חבוב, אתה שכיר פה ואתה לא קובע" אז אתה צודק, אבל זה לא המצב.
לברון בא בדרישות מסוימות והקבוצות אומרות אמן אז הם יכולים לבוא בטענות רק לעצמם ולא לאף אחד אחר.
 

Cade Foster

New member
כי קבוצות שיתנהלו ככה לא יצליחו להביא כוכבים

לברון מנגד בחר להיות כזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הביצה והתרנגולת

הדרישה של לברון להביא כוכבים(להזכירך, קליבלנד עשו טרייד על הבחירה הראשונה בדראפט בשביל להביא את קווין לאב ע"פ דרישה של לברון) היא אולי לגיטימית, הכניעה של הקבוצות לדרישה הזאת, קצת פחות לגיטימית בעיניי.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
לדעתי לברון התנה את החתימה שלו בקליבלנד

בתנאי שהם מבצעים את הטרייד של וויגינס-לאב.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עד כמה שזכור לי הטרייד על לאב היה אחרי שלברון חתם

 

rapgamer4ever

New member
נכון, אבל במכתב שכתב בחזרתו לקליבלנד

הוא הזכיר הרבה שמות כולל חבר'ה כמו דיון וויטרס וטריסטן תומפסון. את השם של וויגינס הוא השמיט למרות שהבחור נלקח #1 בדראפט ונחשב להבטחה גדולה, מכאן הציעו את הסברה (שנראית לי הגיונית) שלברון ידע במועד החתימה שקליבלנד תעביר את וויגינס בטרייד.
 

Cade Foster

New member
בעולם אידאלי אתה צודק וכולם מתנהלים ככה

אז ללברון לא ממש הייתה ברירה והוא היה מתיישר, הוא לא היה הולך לשחק ביורוליג רק כי אף קבוצה לא נותנת לו את מה שהוא רוצה.

אבל המציאות היא שתמיד יהיה לפחות סמרטוט אחד שימצוץ לו (וכמובן יש הרבה יותר מאחד). כולם בסופו של דבר דואגים רק לעצמם ושחקנים בקאליבר של לברון זה מה שמביא לך הכנסות ואליפויות. לצערי הרב שחקנים בקאליבר הזה משתמשים בכל הכח שיש להם (והם יודעים שיש להם) כדי לקבל את מה שהם רוצים. על כל טים דאנקן יש לפחות 4 לברונים.
 

Ring Bearer

New member
זה הסבר הגיוני למה קבוצות לא עושות טרייד עם הלייקרס

אבל לא הבנתי איך זה מסביר את היכולת הנוכחית שלהם. אתה באמת חושב ששחקנים צעירים שעוד יש להם הרבה מה להוכיח פשוט "החליטו לשים זין" על המשחק כדי להתנקם בלברון?
 

Cade Foster

New member
אף אחד לא באמת יודע

אבל העובדות הן שמאז הדיווחים על החבילה שמג'יק הציע (כמובן בלחץ של לברון להשיג את דייויס בכל מחיר) הלייקרס עם רמת מאמץ של קבוצת לוטרי בסוף עונה. יכול להיות גם שזה סתם צירוף מקרים, אבל אם לא אז זה משאיר אותנו או עם סבוטאז' מכוון או שהביטחון שלהם ירד לרצפה, שזו תגובה מובנת לחלוטין בסך הכל.
 

fatnoam

Active member
אפשר לשים זין

לנסות לשחק בשביל הסטט׳ האישית, לשמור פחות, לא להתאבד על כדורים בהגנה. בטח אם המשחק הוא לא בנשיונל TV.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה שוב מנצחת בלי וויגינס

הפעם את יוסטון.
זה לא שבמקום וויגינס עולים לשחק שחקנים טובים במיוחד- אנחנו מדברים על 36 דקות של לואל דנג. אבל זה חוסך את ה7-8 זריקות מטומטמות שוויגינס לוקח כל משחק בלי אף אחד בריבאונד, ספציפית הפעם לשחקנים גם היה spirit ונלחמו כמו שצריך.
&nbsp
טיג היה מעולה ברבע האחרון ורשם 27-12. טאונס במשחק טוב של 25-9-5 ו-2 חסימות. דריו סאריץ' ממשיך ביכולת טובה מאז שהוכנס לחמישייה. רוז סוגר לנו את הפינה של וויגינס בתור שחקן פרימטר שמייצר לעצמו, והשאר (גיבסון, דנג, אוקוגי) פשוט באים לתת הגנה ולשחק חזק.
&nbsp
המצ'אפ שלנו מול יוסטון גרוע בדרך כלל אבל צריך להודות שזו לא אותה יוסטון. קאפלה הורגש בחסרונו וכריס פול ממש דעך מעונה שעברה. הוא רושם career low בהרבה פרמטרים חשובים: נקודות, אחוזי שדה, קליעות עונשין, יחס אסיסטים/איבודים. הוא לא מרגיש כמו אותו שחקן.
 

Krit123

Well-known member
מתחבר למה שאתה אומר, הייתי מוסיף

שהם סבלו מהממממון פציעות... לברון, הארט, לונזו, אינגרם, רונדו, כולם הפסידו זמן משמעותי.
אני גם נורא מתחבר להערה ששמעתי בתקשורת על זה שהם סתם העבירו נכסים בשביל להוסיף קליעה מתוך מצוקה עכשיו כשאין ברירה במקום לבנות נכון יותר סביב לברון מתחילת העונה. עכשיו הסיכויים שלהם להנחית את AD/ביל פחתו שאין להם את זובאץ, מיכאיליוק ועוד איזה בחירת דראפט..
 
למעלה