מכבי תל אביב מתכננים להציע לעמרי כספי חוזה ל-3 עונות

OrEl74

Well-known member
מנהל
מכבי תל אביב מתכננים להציע לעמרי כספי חוזה ל-3 עונות

לדעתי הוא יכול להיות האיש הנכון במקום הנכון בעסקה שתהיה משתלמת לכל הצדדים.
באוהדים קצת מאסו בהתנהלות של הקבוצה בשנתיים האחרונות ועמרי יהיה בדיוק מה שבמכבי צריכים כדי להטריף את הקהל ולהחזיר את הרעש להיכל (מי שלא היה במשחק של מכבי במסגרת האירופאית לא יבין על מה אני מדבר)

עמרי מבחינתו כנראה יכול למצוא קבוצה ב-NBA ואפילו בשכר טוב כי יש מינימום לשחקן עם וותק כמו שלו אבל זה כבר לא זה והוא צריך להיות במקום שיכבד אותו ומכבי היא בדיוק הקבוצה לזה.

כמובן שיש את השיקול הכלכלי ושמעתי לפני שעה את קופמן אומר שבסביבתו של כספי אומרים שאם הוא יחזור למכבי הוא מצפה לקבל את מה שקרלוס ארויו קיבל בזמנו וזה אומר 2.5 מליון נטו (בערך 4 מליון ברוטו) מה שכנראה במכבי לא יהיו מוכנים לשלם.

המצב קצת מסובך בקטע הכלכלי אבל אני באמת חושב שאם זה יקרה, זה יכול להיות אחלה מהלך שיביא המון תועלת גם למכבי וגם לעמרי כספי.

נחכה ונראה מה הפגרה תביא איתה בעניין הזה.
 

fatnoam

Active member
LOL

NAME CLUB YEARLY WAGES
1.
Alexey Shved Khimki $4,000,000
2.
Nando De Colo CSKA Moscow $2,780,000
3.
Nick Calathes Panathinaikos $2,550,000
4.
Sergio Rodriguez CSKA Moscow $2,550,000
5. Jan Vesely Fenerbahce $2,430,000
6.
Sergio Llull Real Madrid $2,200,000
&nbsp
ימות העולם כספי לא יקבל 2.5 מליון לעונה... בדיחה מביכה. ועוד עם חוקי המס של ישראל. ועוד עם העובדה שהוא לא ברמה של הנ״ל...
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ע"פ מה ששמעתי את מליניאק אומר אתמול

ריאל הציעו לו סכום של בסביבות 2 לעונה, קצת יותר.
 

fatnoam

Active member
מליניאק גם ידוע במשפט של

טיפשים לא מתים, הם רק מתחלפים
 
לא מאמין שהוא שווה סכומים כאלה

באופן כללי, כספי במשך כל הקריירה למעשה הוא שחקן משלים, הוא עולה מהספסל ולא נדרש מעולם להוביל קבוצה, למעט נבחרת ישראל, שאותה הוא בקושי הוביל.
במכבי הלחץ יהיה עליו להיות כוכב. לא חושב שזה יפעל לטובתו, ואחרי תצוגה רעה או שתים בכלל הלחץ יגבר.
לדעתי הוא צריך לנסות להמשיך בנ.ב.א. אם הוא חוזר למכבי עדיף לו להתפשר על השכר, הוא כבר הרוויח סכומים גדולים בקריירה, ולהגיע בתור שחקן מהשורה ולא בתור מי שהלחץ עליו.
 

Ring Bearer

New member
ברור שהוא לא שווה כאלה סכומים - אבל לדעתי הוא יקבל אותם

א. כספי שווה יותר מיכולות הכדורסל והמנהיגות שלו. הוא ישראלי. סליחה, הוא אגדת כדורסל ישראלית. הוא יחזיר למכבי את הכסף הזה במרצ'נדייז צ'יק-צ'ק.
ב. אני גם מניח שהוא עוד יכול לקבל חוזה מינימום ב-NBA, ככה שיש לו אופציות.
ג. אם מכבי באמת עשו את הטעות לשלם לשחקן כמו קרלוס ארויו את הסכומים האלה - זה קבר שהם לא יוכלו לצאת ממנו. כספי בערך בגיל בו ארויו הגיע למכבי. סטטיסטית הוא לא פחות ממנו. ושוב, הוא אגדת כדורסל ישראלית.
&nbsp
 

Krit123

Well-known member
בכללי הייתי אומר

אם הוא לא יכל לסיים עונה בתור שחקן משלים ב-NBA אז גם באירופה יהיו לו בעיות, היורוליג התארך ועונה על שלל מסגרותיה יכולה להגיע ל-70+ משחקים (בהתאם להצלחה).
החלון להשיג חוזה מנופח באירופה הרבה יותר גמיש מזה של הליגה הטובה בעולם, ככה שהוא יכל לחכות עם זה. מקסימום הוא יתפשר על היעד וקצת על המעמד כשיחליט לחזור, לא נראה לי שזה משמועתי מידי בשבילו.

אני נורא מסכים עם אילייה שאמר שעומרי הגיע לבשלות והבנה של היתרונות שלו, ויכל להשתלב בכל מיני קבוצות. התעלומה היא הקליעה והיא תשחק תפקיד משמעותי, לא ברור מה גרם לו להפסיק לזרוק בעונות האחרונות אחרי שזה כבר הפך למעין סימן היכר (ותכלס בשילוב עם התנועה בלי כדור היה הופך אותו לשחקן הרבה יותר אטרקטיבי)
 

איליה13

New member
הוא יושב על מדד per מעל 16

גם אם זה לא המדד הכי מאפיין את הנורמה, זה עדיין מראה יעילות מסוימת של שחקן, במיוחד שהשחקן לא כופה את עצמו על המשחק של הקבוצה,
הבחור בן 30 ובעיקר מאמין בעצמו, הפציעות הן לא כרוניות, ואני מאמין שאם הוא לא יחתום השנה ב nba, הוא יחזור לאירופה באפריל על מנת להכין את עצמו ל nba לקאת העונה הבאה, תכלס השנה הייתה אחת הטובות שלו בליגה,
לגבי הזריקה ל 3, היא מרגישה פחות יציבה אצלו, והוא בעיקר נהנה מצעד ראשון טוב כאשר הוא מקבל את הכדור על קשת ה-3 ושומרים עליו עמדות 3-5
 

fatnoam

Active member
המדד Per מנורמל ל-15

אז ככה ש-16 זה לא בדיוק הצלחה כבירה
 

איליה13

New member
לא ציינתי את זה להצלחה

אלא למדד של שחקן משלים שאינו מזיק, שיש לו בהחלט מקום בליגה
 
למעלה