שמועות עד הטרייד דדליין

Ring Bearer

New member
הסבירות שדיוויס יחתום בלייקרס ב-2020 נמוכה

לשיא של לברון יש תאריך תפוגה. אם דיוויס לא יחתום בלייקרס בקיץ הם לא יכולים להרשות לעצמם לשרוף עוד שנה. הם יהיו חייבים לרוץ לאליפות כבר בשנה הבאה ולכן הם ימשיכו הלאה וילכו על דוראנט, ת'ומפסון, איירבינג, קוואי - יש מספיק. הפליקנס יודעים את זה ולכן יש ממש בדרישה שלהם.
&nbsp
המצב של הלייקרס גם משפיע על האפשרות להעביר אותו לבוסטון. אם דיוויס יגיע אליהם בקיץ והלייקרס יסגרו דילים עם כוכבים אחרים בכלל לא בטוח שהוא ירצה לעזוב את בוסטון בשנה לאחר מכן. לכן הסיטואציה היחידה בה בוסטון לא ירצו את דיוויס בשנה הבאה היא אם הם יקחו אליפות השנה. זה כנראה לא יקרה ולכן הפליקנס כנראה יקבלו מהם הצעה שווה במעמדה לזו שהם מקבלים כרגע מהלייקרס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ג'ון וול עבר ניתוח בגיד האכילס ויעדר שנה שלמה

כלומר, הבן אדם בחוץ עד אמצע העונה הבאה לפחות.
זה די סוגר את העניין לטרייד עליו שגם ככה היה קשה לנוכח החוזה שלו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מסתבר שהדביל נפל בבית וככה הוא נפצע


 

Krit123

Well-known member
מן הפח אל הפחת

בדיוק באתי לשאול איך זה הגיע לניתוח פתאום.. מעניין שכל הדיבורים על טרייד של ביל ופורטר פסקו
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הלייקרס מפסיקים את השיחות עם הפליקנס

אם לא יהיה טרייד על דיוויס ביומיים הקרובים, יהיה מעניין לראות מה הפליקנס יעשו ואם הם ישביתו אותו עד סוף העונה.
&nbsp
אגב, הוא רצה לשחק אתמול ובקבוצה לא איפשרו את זה.
 

Ring Bearer

New member
קוואי בשידור חוזר

הפליקנס כנראה הגזימו עם הדרישה האחרונה שלהם, אבל היא הגיעה בתגובה להצעה של הלייקרס שלא התבססה על אינגרם + קוזמה. אותה חמדנות הרחיקה בשנה שעברה את ס.א. מלשלוח את קוואי ל-ל.א. לכאורה שני הצדדים הפסידו מזה בשנה שעברה אבל ס.א. יצאה עם עסקה סבירה ותמשיך להיות קבוצת פלייאוף בעוד ל.א. שרפו שנה כשלברון בשיאו. אם הלייקרס היו חכמים הם היו לומדים מזה ומציעים לפלקינס מלכתחילה את ההצעה האחרונה שלהם. לדעתי תיקון לפה ולשם והעסקה הייתה נחתמת.
 

Anfield

New member
אוקלהומה עם ניצחון במשחק בינוני ומטה

אורלנדו פשוט לא ברחה מספיק ואז השלשות של ג'ורג' התחילו להיכנס והקבוצה נכנסה לטירוף.
משחק בינוני מאוד, מי שכן מרשים אותי כמו תמיד זה עבדול נאדר שטוב לראות שחזר לרוטציה.
פורטלנד הפסידו סוף סוף, נותן לנו קצת נשימה במרווח ממקום 4.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מוצאת דרך חדשה להפסיד

עבירות loose ball של אוקוגי 0.1 שניות לסיום במצב של שוויון.
האמת שהשופטים פוצצו אותנו בשריקות כל המשחק, נשרקו לנו 23 עבירות וממפיס הייתה בבונוס בלי סוף.
&nbsp
עוד אחד מהמשחקים האלה שהקבוצה מפסידה סתם ליריבה נחותה יותר. ממפיס הוציאו אותנו מאיזון עם הגנה איזורית, 4 משחקני החמישייה שלנו לא הופיעו בכלל.
היחידים שתפקדו היו סאריץ' במשחק גדול מהספסל, לואל דנג שריווח לנו את המשחק וטאונס שהחזיר אותנו דרך ריבאונד התקפה.
&nbsp
ביילס+אוקוגי+וויגינס+גיבסון: 30 נקודות ב12-40 מהשדה, 14 ריבאונדים, 10 אסיסטים, 0 חטיפות וחסימות, 6 איבודים. זה מה שקיבלנו מארבעה שחקני חמישייה במשחק הזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
וואווו!!! טוביאס האריס עובר לפלידלפיה!

 

fatnoam

Active member
אז טוביאס האריס קולע סל ניצחון

שמנצח לקליפרס את ההורנטס, נקודה מספר 34, יורד לחדר ההלבשה, ומגלה שהוא עובר לפילדלפיה ביחד עם בובאן מריאנוביץ׳, ומייק סקוט. את הדרך ההפוכה עושים לאנדרי שאמט, ווילסון צ׳אנדלר, מייק מוסקלה, שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון, שתי בחירות סיבוב שני.
&nbsp
אני לא ממש מבין את הטרייד. הקליפרס הולכים לריבילד? לא הובלתם את הליגה עד לא מזמן?
מצד שני, טוביאס האריס הוא אולסטאר לבל פלייר שמקבל חוזה מקסימום והוא לא יכול להיות מספר 1 בקונטנדרית. לדעתי ספק אם מספר 2. קיבלו עליו 4 בחירות דראפט, ואת שאמט. מעניין.
&nbsp
אני לא מבין איך שאמט וגיליגוס אלכסנדר מתחבר ביחד, אבל אני אתן לדוק ריברס לפתור את זה.
 

fatnoam

Active member
פילדלפיה אגב

עולה עכשיו בחמישיה עם סימונס, רדיק, באטלר, האריס ואמבייד.
&nbsp
מבין לחלוטין למה עשו את הטרייד הזה. מה שיותר מפחיד, זה שאם לא ילך להם בפלייאוף הזה, הם בקלות יכולים לעשות טרייד על סימונס והאריס תמורת כוכב בפרופיל סופר גבוה כמו קיירי/קוואי וכדומה.
&nbsp
המהלך הזה גם משפר אותם בטווח הקצר, ולדעתי גם לא מוריד אסימוני טרייד מהסך הכל שלהם.
 

Ring Bearer

New member
אפולוגטיקה לקליפרס

כן, זה טרייד בשביל בנייה מחדש בקיץ. כולם פרט לשאמט חוזים נגמרים. הם הולכים על קוואי ועשו את הטרייד בשביל בחירות הדראפט. ממילא אין להם כוונה לבנות על האריס.
&nbsp
כרגע הם עם 5 חוזים סבירים-טובים: גלינארי, בראדלי (אופציית קבוצה), לו-וויל, הארל ועכשיו שאמט. יש להם גם את SGA שהוא רוקי מאד מפתיע, במיוחד מעמדת הרכז. זה בסיס איכותי שעובד טוב ביחד ומשתכר פחות מ-50M.
&nbsp
בקיץ יש להם 80M ללכת על שני השמות הכי גדולים בשוק - קוואי ודוראנט - ועדיין יוכלו להחתים שחקן או שניים איכותיים בלי לחרוג באופן משמעותי מתקרת השכר. זו הכוונה של הקליפרס בכל אופן.
 

Ring Bearer

New member
פילדלפיה על כל הקופה

לא נראה לי שבאטלר ינצל את אופציית השחקן שלו בקיץ והדרך לשכנע אותו להישאר זה להגיע לגמר ה-NBA. לפילדלפיה יש את החמישייה ואת הסופרסטאר (אמביד, אם זה לא ברור) לעשות את זה, אבל הספסל שלהם ריק לגמרי. לדעתי זה לא יצליח להם ובשנה הבאה גם הם יהיו במירוץ להחתים שני כוכבים. משולש של סימונס-דוראנט-אמביד למשל ישאיר להם עוד 50M ונראה לי כמו מועמד בטוח לאליפות.
 

Cade Foster

New member
לא חושב שיש איזשהו סיכוי שדוראנט יגיע

או ניו יורק או לוס אנג'לס. כלומר 4 אופציות.
&nbsp
לקבוצות של ניו יורק ולקליפרס יש מקום ל2 חוזי מקסימום (לו ולBFF שלו קיירי אירווינג) ובלייקרס ישנה האפשרות שהוא יקים קבוצה עם לברון ודייויס. כל האופציות האלה נשמעות יותר אטרקטיביות מפילי.
 

Cade Foster

New member
לקליפרס זה מצוין. לפילי גבולי

על פניו האריס+סקוט+בובאן > התמורה שהם נותנים. בחירת הדראפט שלהם ב2020 כנראה לא תהיה שווה הרבה. של מיאמי קצת יותר, אבל היא כנראה תיפול באזור של אמצע סיבוב ראשון. שנתיים זה הרבה זמן, חוזים מעיקים ייגמרו עד אז וכשאין לך בחירת דראפט הנטייה היא לבנות קבוצה חזקה יותר. העניין הוא שזה די סותם אותם לקיץ (בהנחה הסבירה שהכוונה היא שני חוזים גדולים לבאטלר והאריס) ואני חושב שזה די מציב להם תקרה, אני לא חושב שהטרייד הזה הופך אותם לחזקים יותר משלושת האחרות במזרח ובטח לא מנציגת המערב מי שזו לא תהיה מבין הווריורס/יוסטון/אוקלהומה (כלומר, הווריורס) אבל הוא כן מונע מהם את האפשרות להתחזק בקיץ. נראה שהם מאוד מאמינים שם ביכולת של טוביאס האריס להשתלב ולתת תרומה דומה גם לצד 3 שחקנים בכירים ממנו.

הקליפרס? עוד הוכחה לכך שג'רי ווסט הוא אחד הGM הטובים בכל הזמנים. הוא יודע שקבוצה גנרית כלשהי תציע להאריס חוזה מקסימום בקיץ ואין שום סיבה שהוא יעשה את אותו הדבר בהנחה והוא מכוון לאליפות. הוא חוזה נגמר, ולהוציא עליו 2 בחירות סיבוב ראשון + שאמט - שני שחקנים לא חשובים ועד הדרך להגן על הבחירה שלהם בקיץ (מוגנת לוטרי) = שיחוק. מעולם לא הבנתי את המרדף הזה אחרי המקום השמיני. לחטוף סוויפ מהווריורס? על זה נלחמים עונה שלמה? לא אצל ווסט כנראה. הוא רואה לטווח קצת יותר ארוך מזה. לכן גם הטרייד על החוזה המזעזע של גריפין. בדיעבד הוא המיר חוזה איום ונורא של גריפין בשתי בחירות סיבוב ראשון + רוקי שהוכיח את עצמו ויכול להתפתח לנכס מבוקש בליגה. קוסם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תון מייקר לפיסטונס, סטנלי ג'ונסון למילווקי

משעמם אני יודע
 
למעלה