12 משחקים הלילה

rapgamer4ever

New member
זה יוצא סטרץ' של 5 משחקים

שמורכב מ-3 שציינת שהיו זוועה ועוד שניים לא משהו. סך הכל מאז הפציעה של אולדיפו הוא רשם ב-5 המשחקים העוקבים 7.5 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. זו תפוקה מאוד חריגה עבור שחקן שהוא כביכול בדיון של קלינט קאפלה וכאלה.
כשאולדיפו בחוץ זה מובן שהיעילות של סאבוניס תרד אבל דוקא המספרים שלו אמורים לעלות. כי נוצר ואקום של 20 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק.
לא משנה, זה היה בעיקר כדי לשמוע מה דעתך על סאבוניס והאם היא התמתנה מאותו דיון.
&nbsp
מבין אותך לגבי טרנר. אני לא רואה מספיק אינדיאנה כדי לחוות דעה מוצקה, זאק לואו מתלהב מההגנה שלו השנה ואומר שהוא מבין את המשחק הרבה יותר טוב ולומד לנצל את הנתונים שלו. בכל אופן זה מרשים שהוא מוביל את הליגה בחסימות אפילו שהוא משחק רק 28 דקות בממוצע.
 

Cade Foster

New member
כתבת שהוא לא תרם כלום

אז בשני המשחקים האחרים בסטרצ' הזה הוא תרם בממוצע (מנורמל ל36) 12.5 נקודות ו10 ריבאונדים ב50% מהשדה. זה לא יותר מידי מרשים (בטח ביחס לדומאס עצמו) אבל לא הייתי אומר שזה כלום. אלה מספרים טובים לשחקן ספסל.
&nbsp
תראה, היום לא הייתי כותב שהוא טופ 7 בסנטרים אם זה לזה התכוונת. כמו שכתבתי דברים השתנו מאז (ולא דווקא בדומאס עצמו, אלא פשוט הרבה מאוד שחקנים נכנסו לדיון הזה. אגב, בזמנו אני זוכר שהכנסת את גאסול לטופ 7 האלה, לדעתי דווקא הוא בכלל לא בדיון).
&nbsp
גם סטרצ' של 3 משחקים רעים מתוך 5 לא אמור לשנות יותר מידי בהערכה כלפי שחקן.
 

rapgamer4ever

New member
זה מתקזז עם הנזק

בממוצע ב-5 המשחקים האלה הוא לא תרם כלום, ככה אני רואה את זה.
&nbsp
מסכים איתך שגאסול לא בטופ 7. עדיין אני מעדיף אותו על סאבוניס בשלב הזה. באמת עמדת הסנטר עמוקה מאוד.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
מתי בדיוק חשבת שסאבוניס > גובר?

אחלה חומר יש בברלין מסתבר
 
למעלה