שמועות עד הטרייד דדליין

fatnoam

Active member
שמועות עד הטרייד דדליין

כמו שאתם יודעים, אפשר להחליף שחקנים בליגה רק עוד חמישה ימים, וכך מתחילות הרבה שמועות ובלגן.

אנטוני דייויס מושך עניין מהרבה קבוצות, מן הסתם. הלייקרס מובילים במירוץ לאחר שהביע רצון לשחק שם ולהאריך חוזה, וכמובן הוא חולק סוכן עם לברון. הלייקרס שלחו לניו אורלינס 5 הצעות (המעניינת שבהן - לונזו, קוזמה, אינגרם, זובאק ובחירת סיבוב ראשון), הפליקנס בכלל לא התייחסו. שמועה חדשה אומרת שלפני הדדליין נציגי הקבוצות ייפגשו.

עם השמועות שדייויס עוזב, קבוצות החלו לגשש לגבי ג׳רו הולידיי, שאפילו התבטא בנושא ואמר שההחלטה שלו בזמנו לחתום על חוזה חדש וענק עם הפליקנס, היתה תחת ההבנה שדייויס נשאר ושהם יהיו תחרותיים איתו. הולידיי בעצם רומז - אם הוא עף, תמצאו לי בית חדש.

בבוסטון מאוד היו רוצים לראות את דייויס, אבל אנטוני דייויס סניור - אבא של הכוכב - התבטא ואמר שהוא לא רוצה שהבן שלו ישחק שם כי הם לא נאמנים לשחקנים שלהם. כנראה שהקארמה על אייזיה תומאס חוזרת אליהם. כמו כן, דייויס בעצמו התבטא בנושא ואמר שהוא לא בטוח שקיירי יחתום שם מחדש, ולכן זו אופציה פחות טובה.

ועוד בגזרת הקארמה הספציפית הזו, ומה שדייויס אמר - קיירי אירווינג נשאל האם הוא הולך לחתום מחדש בסלטיקס וענה [תרגום חופשי] - ״אני לא חייב לאף אחד כלום, דברו איתי בראשון ליולי [המועד בו נפתח שוק ההעברות של הקיץ]״.

למה איירוינג לא סגור בבוסטון? כי הניקס חמים עליו מאוד. ולמה הניקס רלוונטים? כי אחרי שהם נפטרו מהמשכורות של לי והארדוואי (Krit, שים לב איפה שמים א׳), יש להם מקום לשני חוזי מקסימום, כאשר השם השני לצד קיירי הוא לא אחר מקווין דוראנט. דוראנט פעם נשאל על שחקנים שהיה רוצה ללמוד מהם אישית, וציין את ג׳ורדן, קובי וקיירי באותה נשימה באופן מוזר למדי. קיירי וקובי חברים טובים מאוד, ויכול להיות שהממבה חיבר שם את העניינים. כמו כן, אם דוראנט יחליט להישאר/לחתום במקום אחר, בקיץ הניקס עדיין יכולים לעשות מהלך על דייויס.

עוד שחקן שהווריירס יתקשו להשאיר הוא קליי תומפסון, שכבר נאמר שמספר קבוצות יציעו עליו מקסימום, ובראשן כמובן הלייקרס, שרואים בו פרפקט פיט ליד לברון. יתרה מכך, אבא של קליי - מייקל תומפסון - שיחק בשואוטיים של הלייקרס לצד מג׳יק ג׳ונסון וזכה עמם בשתי אליפויות. קליי יליד LA, ולהערכתי המעבר הזה לא יקרה רק אם הלייקרס יחתימו חוזה מקסימום יותר פלאשי מקליי לצד לברון ודייויס (גם כאן קיירי אופציה, אגב, גם קוואי הרי בדיבור).

קליבלנד מנסה להיפטר מרודני הוד ואלק ברקס. נאמר שגולדן סטייט ירימו את הוד אם הוא יגיע לשוק הביי אאוט.

פורטלנד לא צפויה להעביר בטרייד את החוזה הנגמר והסקסי של אל פארוק אמינו. מבסוטים ממנו ברוז גארדן, מסתבר.

יוטה - שנודעת בתור קבוצה שקשה לה מאוד להחתים פרי אייג׳נטס - נכנסה לדיבור חזק על מייק קונלי, כנראה תמורת רוביו, פייבורס ובחירת סיבוב שני או אקסום. מצד אחד, המחיר נראה גבוה תמורת החוזה הרעיל והפציעות של קונלי, מצד שני פייבורס ורוביו זה חוזים נגמרים בסוף השנה, וממפיס הולכים לריבילד, וזה מאפשר להם להוריד את הפיירול הנוראי הזה. הבחירה זה כי ממפיס לא רוצים כל כך את אקסום. גם גרייסון אלן הוזכר שם.

עוד בגזרת מכירת החיסול של ממפיס, מחפשים קונה למארק גאסול. לגאסול יש אופציית שחקן על 26 מליון לשנה הבאה, והוא נחשב לסנטר איטי כבד, שלא יכול להחליף על כל שחקן, שלא סוגר את הפינה של הריבאונד. עם כל היתרונות שלו, היום, שחקנים בסגנון של קאפלה או ברוק לופז - שלא התקרבו בכלל לערך של מארק גאסול עד לפני שנתיים - נחשבים לנכס יותר מהותי, כל אחד בגלל שהוא טוב במיוחד במשהו מסויים. הספרס הוזכרו כמועמדים לקלוט אותו, אבל אם יש משהו שאפשר להתחייב עליו בספרס זה שהם לא ישלמו הרבה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תודה


דיוויס אגב מכחיש שהוא אמר את הדברים האלה בקשר ללייקרס אבל אני מניח שזה קשור לחוקים של הליגה והוא מפחד שיקנסו אותו ככה שהוא יצטרך ללכת לקבץ נדבות ביחד עם ספריוול.
&nbsp
לא כל כך בטוח שיהיה קשה לגולדן להשאיר את תומפסון, בסה,כ הוא מאוד אוהב את הקבוצה הזאת וכשדוראנט לא צפוי להישאר אז אין פה יותר מידי התלבטות מבחינתם (לא שאם דוראנט ירצה להישאר תהיה התלבטות בין השניים)
מה שדווקא כן מעניין זה אם הם יציעו לבוגי חוזה בשביל שישאר, בהנחה שדוראנט הולך כמובן.
&nbsp
למה שפורטלנד יעבירו את אמינו? יופי של שחקן! מהסוג הזה של שחקנים שעושים הכל מהכל ותורמים הרבה עבר למספרים היבשים. רק חבל שהוא נראה כאילו עוד שניה הוא פורץ בבכי.
&nbsp
ולגבי גאסול, קראתי שהספרס מתעניינים.
לא כל כך יודע איך זה מסתדר עם למרכוס אבל מארק התבטא בנושא ואמר זה יהיה נחמד לשחק עם אחיו באותה קבוצה.
לא שאני מבין על מה הוא מדבר כי פאו לא ממש רואה מגרש העונה.
&nbsp
&nbsp
 
אהם. לפחות לפי ויקיפדיה וגוגל

כותבים הארדוויי.
אחלה פוסט נועם, כיף שריכזת כאן את כל הג׳וס.
 

Krit123

Well-known member
חיכיתי שמישהו אחר יגיד כמו ילד קקה

הליגה צריכה לחסום מעבר של רודני הוד. חאלס, לפחות הספסל זה איכשהו נקודת תורפה.
קיירי יכל לדפוק את בוסטון פעמיים. גם לעזוב ליריבה בקונפרנס וגם לחבל במאמץ להביא את AD.
קונלי אחד השחקנים האהובים עליי, חבל שהחוזה שלו יקשה עליו להיקלט בקונטנדרית
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ופעם שלישית שקיירי יכול לדפוק את הסלטיקס

אם דוראנט יחבור אליו לניקס ואז לשם שינוי תהיה לניו יורק קבוצה טובה יותר מזאת של בוסטון.
 

Krit123

Well-known member
אגב רודני הוד, הועבר בטרייד לפורטלנד

תמורת ניק סטאוסקט, ווייד בולדווין ושתי בחירות סיבוב שני עתידיות.

Cleveland has turned Kyle Korver, Rodney Hood, George Hill and Sam Dekker into 7 draft selections (1 first and 6 2's)
 

fatnoam

Active member
לא הגיע לביי אאוט בסוף

טאף לאק ללוחמים
&nbsp
טרייד טוב לפורטלנד. היה חסר להם מישהו התקפי, טרנר פשוט לא משהו בצד הזה של המגרש, ולמקרה שלא צריכים סטופר על המגרש, הוד עדיף ממנו.
&nbsp
גם אם הוא תופס יום אז מקולום/דיים יכולים להירגע קצת, זה בטח עוזר בעונה ארוכה.
&nbsp
יאללה אם מו הארקלס יחזור למה שהיה לפני הפציעות וההיעדרויות, פורטלנד יכולים להפחיד קצת בפלייאוף.
 

rapgamer4ever

New member
הוד שחקן מתסכל

נותן לך אשליה שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת.
לדעתי קליבלנד השיגה תמורה יפה עם סטאוסקס, בולדווין ושתי בחירות סיבוב 2.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
רודני הוד עבר לפורטלנד

ניק סטאוסקס ו-וויד בולדווין עושים את הדרך לקליבלנד.
&nbsp
מהלך טוב של פורטלנד.
 

fatnoam

Active member
תגובות מהליגה על הפוסט שלי / תוספות לפוסט

קליי תומפסון רוצה חוזה מקסימום ולא יוותר על שקל לווריירס, כי כל ויתור שיעשה לא יעזור להם להביא פרי אייג׳נטס, אולי רק לשלם פחות מס מותרות (הלוחמים הרבה מעל לתקרה). קליי אמר שיישאר גם עם דוראנט וגם בלעדיו, כל עוד הלוחמים רוצים, הוא רוצה. יפה.
&nbsp
לברון ג׳יימס הגיב לתגובה של קיירי (״Ask me July 1st״), שהוא התנהל ברצינות ובמקצועיות. ״הרבה דברים קורים בליגה, ועלינו כשחקנים להתעסק אך ורק בלהביא את הקבוצה שלנו לאליפות״. כבר ביבי מייצר פחות חארטות מלברון, מסתבר.
&nbsp
הרבה קבוצות מתעניינות בטוביאס האריס (יוטה הוזכרה כמועמדת חזקה). הקליפרס בינתיים לא מעוניינים לעשות עליו טרייד.
&nbsp
מי שכן הולך להיות מוטרד, זה ווס מת׳יוס. הגיע לניקס במסגרת העסקה של פורזינגיס, והשמועות אומרות שעד הדדליין הוא בחוץ. לעומתו, דיאנדרה ג׳ורדן מאוד מוערך, והניקס רוצים שיישאר ויחנוך את הסנטר הצעיר שלהם - מיטשל רובינסון. כמו כן, הניקס בדיעה שאם יחתימו את שני שחקני המקסימום שהם רוצים בקיץ, אז הם יציעו לדיאנדרה את ה-5 מליון מיד לבל שלהם, בכיף. אני חושב שדיאנדרה שווה הרבה יותר, לפחות כפול, ואם הוא מוכן לשחק תמורת הכסף הזה, שילך לקונטנדרית (כמו שקאזינס עשה השנה).
&nbsp
ג׳ורדן אגב מצידו לא ממש רוצה להיות בניקס ולבזבז חצי עונה, ואפילו חזרה לקליפרס על השולחן. אני מת שהוא יגיע לאחת מאריות המזרח - טורונטו/בוסטון/מילווקי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עוד קצת דיוויס

הלייקרס הציעו חבילה חדשה והיא די פסיכית:
Lakers’ latest offer to the Pelicans for Anthony Davis, per Brad Turner:
&nbsp
Lonzo
Kuz
Ingram
Rondo
Lance
Beasley
Two 1sts
LA also willing to take Solomon Hill for cap relief
האמת שזה נשמע קצת פייק ניוז, לא נראה לי שהלייקרס מוכנים למכור את כל הקבוצה בשביל דיוויס.
&nbsp
בכל מקרה, אתמול פורסם שדיוויס שמלבד ללייקרס, דיוויס גם רוצה לשחק ב מילווקי או הקליפרס אבל גם זה נראה לי כמו פייק ניוז או סוג של מסך עשן כי שבליגה לא יפלו על דיוויס ו הלייקרס וכבר נשמעו קולות שהליגה צריכה להטיל ווטו על טרייד כזה אם יהיה.
&nbsp
ואם הכאב ראש של הפליקנס לא גדול מספיק גם ככה, אז דני איינג' לוחץ עליהם לחכות לקיץ( כרגע הסלטיקס לא יכולים לעשות טרייד והם לא במשחק)
&nbsp
יאללה, ביום חמישי זה נגמר!
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
גם לי זו נשמעת הצעה מוגזמת

שלישיית הצעירים של הלייקרס+ 2 בחירות דראפט+ להיפטר מהחוזה של היל?
אם זה נכון, הפליקנס צריכים לקחת אותה.
 

fatnoam

Active member
ניתוח

בליגה נשמעו קולות שצריך לבטל את הטרייד הזה אם יקרה כמו שביטלו את כריס פול ללייקרס. לכן דייויס מפרסם את הניקס ואת הבאקס ואת הקליפרס כיעדים אפשריים נוספים, למרות שברור לכולם שזו חארטה.
&nbsp
ללייקרס אין בעיה להיפטר מכל הקבוצה בשביל דייויס. השילוב של דייויס ולברון מספיק חזק בשביל לפתות כוכב נוסף לחתום - קוואי לנארד או קליי תומפסון לדוגמא. לכן לא כזה חשוב להם להשאיר את קוזמה או אינגרם, שלא בטוח שיסתגלו לתפקיד החדש מהספסל. אתה לא צריך Decision maker כמו לונזו או רונדו כאשר יש לך כל כך הרבה כוכבים על המגרש. לאנס וביזלי שם לאיזון משכורות.
&nbsp
כמו כן, הלייקרס שומרים את ג׳וש הארט - הסטופר היחידי בסגל. מעבר לכך, לברון הוכיח כבר שהוא יכול למלא חוסרים עם אי אלו וטרנים - כמו שהביאו את טייסון צ׳אנדלר השנה, בזכות היחסים הטובים של לברון עם ה-GM שהיה לצ׳אנדלר בפניקס (ג׳יימס ג׳ונס).
&nbsp
מבחינת הפליקנס לא הייתי עושה את זה.
יש להם את מירוטיץ׳ וראנדל, למה הם צריכים עוד 4 סקורר (קוזמה). אינגרם ממש טיפש, לא שחקן לבנות עליו, נראה לי שכבר כולם מבינים את זה. לונזו שחקן נחמד עם אייקיו כדורסל גבוה, אבל הוא לא כזה טוב פשוט. רונדו לאנס וביזלי לא מתאימים לטיימליין של הקבוצה.
הבחירות לא אמורות להיות גבוהות בקבוצה של לברון ודייויס, אני לא מבין כל כך את הערך שלהן.
&nbsp
זה כן הרבה נכסים, אבל צריך להבין שכל נכס שעובר יד, שווה פחות. אם ניו אורלינס ירצו להעביר את אינגרם לקבוצה אחרת, אז הם יקבלו עליו פחות מהערך שלו כשהם הסכימו להחליף אותו ואחרים תמורת דייויס.
 

rapgamer4ever

New member
אני לא כזה מסכים

גם כשהקבוצה שלך מתבססת על כוכבים, אתה צריך שחקני כדורסל קומפטנטיים מסביב. אתה צודק שאף אחד מבין בול, רונדו, אינגרם או קוזמה הוא לא הכרחי לקבוצה- אבל הם בודאי עדיפים על פני אלכס קרוסו וג'ונתן וויליאמס.
קח את הפליקנס בתור דוגמה- AD סופרסטאר, הולידיי אולסטאר (מבחינת הרמה), רנדל ומירוטיץ' אופציות 3 ו-4 נהדרות. הבעיה שמ-5 והלאה הם פח, וזה משמעותי.
&nbsp
בכל אופן, חוסר ההסכמה העיקרי שלי איתך הוא הערך של בחירות דראפט. לברון בן 34 ואי אפשר באמת לדעת מתי הוא ידעך, יכול להיות שבחירת דראפט מהלייקרס ב-2023 תהיה הרבה יותר גבוהה ממה שנדמה.
אפילו אם כל הבחירות יהיו בטווח של 20-30, בכל שנה יוצאים משם שחקנים טובים. שניים השמות שהזכרנו כרגע, קוזמה והארט, נלקחו 27 ו-30. אמנם סביר להניח שאולסטאר לא יצא משם, אבל 2 בחירות דראפט בטווח הזה נותנות לך צ'אנס לשחקן רוטציה פרודוקטיבי על חוזה מצחיק. 4 בחירות דראפט ואתה יכול להביא באמת שיחוק רציני.
&nbsp
אגב מבחינת הפליקנס- רנדל הוא PF-C בליגה של היום. מירוטיץ' לדעתי לא יחדש אצלם חוזה. אינגרם טיפש אבל ילד בן 21 שנמצא ב-hot streak לאחרונה, ממש לא הייתי מבטל אות ככה. גם לא את לונזו. אתה מדבר עליהם בתור תוצר מוגמר אבל הם עוד ישתפרו המון. תסתכל על שחקנים שהם היום על גבול האולסטאר, איפה הם היו בגיל 21.
 

Krit123

Well-known member
אני איתך לגבי בחירות דראפט מאוחרות, אבל...

למיטב הבנתי לסלטיקס יש את הכמות שהפליקנס מחפשים וחלקן יהיו גבוהות יותר.
אני מאמין שההצעה של הלייקרס תהיה זמינה גם בקיץ ואולי אפילו תשתפר כשבוסטון בתמונה. חשבתי שטייטום בכלל לא על השולחן, אבל מסתבר שיש נכונות להעביר גם אותו וגם את ג'יילן בראון, לדעתי שניהם יכולים להיות טובים יותר מאינגרם/קוזמה.
אני פחות יודע להעריך כמה נזק יעשה החוזה של היל שנה הבאה, אבל זה בכל זאת שווה את זה.
 

rapgamer4ever

New member
זה יכול ללכת גם לכיוון ההפוך

לבוסטון יש אינטרס ברור לרמוז שטייטום על השולחן. אם היא תגיד שלא, היא צפויה לאבד צ'אנס להשיג את AD.
מכיוון שהאיום מכיוון בוסטון קיים, זה מאלץ את הלייקרס להציע חבילה אטרקטיבית שתשכנע את הפליקנס לבצע עסקה עכשיו, על פני לחכות לבוסטון.
&nbsp
בוא נגיד שניו אורלינס מחכה לקיץ ומגלה שטייטום בעצם לא על השולחן. ההצעה של בוסטון פחות אטרקטיבית ממה שהם דמיינו וכפועל יוצא גם הלייקרס יכולים להוריד את ההצעה שלהם מהשולחן, כי היא הסתמכה על חוסר ודאות מסוים לגבי הסלטיקס שכעת התבהר.
&nbsp
אני חושב שבול+אינגרם+קוזמה+ להיפטר מסולומון היל+ שתי בחירות דראפט זו תמורה טובה. חבילה שתכלול את טייטום היא טובה יותר אבל אני ממש בספק אם היא אמיתית.
 

Krit123

Well-known member
נכון, אני חושב שיצא לי להגיד את זה

לליאור בדיון שקדם לבקשת הטרייד של דיוויס. יש מצב שטייטום יתן פלייאוף שיוריד אותו מהשולחן (למרות שאני לא בטוח שידעתי שבוסטון לא יכולה לבצע טרייד אז). אבל קשה לי להאמין שהסלטיקס יכולים להרשות לעצמם להעלות את השם שלו בלי איזושהי התחייבות בלתי רשמית, זה די יפגע בשם שלהם.

אם נמשיך בכיוון ההפוך הפלייאוף והכוכבים שיוליד בנוסף לגמישות מזויפת ש-AD והסוכן יפגינו כלפי חוץ יכולים ליצור צד שלישי שיחפה על אפשרות שהסלטיקס יסוגו בעניין טייטום בהקשר של משא ומתן מול הלייקרס.
חוץ מזה חבילה סביב בראון/רוזיר בנוסף לשלל בחירות דראפט היא אטרקטיבית מספיק בשביל שהלייקרס לא יוכלו לקחת צעד אחורה מתקדים שהם יצרו (לספוג את החוזה של היל).
זה גם נותן לפליקנס הזדמנות לבחון את קוזמה ואינגרם יותר מקרוב בחודשים הקרובים ולקבל תמונה ברורה יותר לגבי המצב הבריאותי של לונזו
 

myway23

Active member
מסכים, זה חבילה לא רעה

אני מקווה שזה יצא לפועל, לא רוצה שבטעות ישלחו את טייטום בטרייד
ברור ש AD שחקן אדיר, אבל 2 דברים מפריעים לי איתו: קודם כל הוא שחקן די פציע ודבר שני נראה שהוא ממש רוצה לשחק עם לברון בלייקרס - אז שיהנה :)
&nbsp
אני אשמח אם בשנים הקרובות הסלטיקס יפגשו אותו בגמר וזה ייגמר באליפות\יות לסלטיקס, זה יהיה מתוק.
&nbsp
 

Ring Bearer

New member
לפי ווז', הפליקנס רוצים 4 בחירות דראפט ראשונות עתידיות

הסיטואציה שבה שחקנים דופקים אולטימטום גורמת לנו לחשוב שיש להם את כל המנוף, אבל זה לא לגמרי ככה. במצב הנוכחי הפליקנס יכולים לייבש את דיוויס על הספסל חצי שנה ולשלוח אותו בטרייד אל-ה-קוואי דווקא לבוסטון. כיוון שהלייקרס מוכרחים להחתים שחקנים כבר בשנה הבאה, כי לברון לא נהיה צעיר יותר, זה יחסל את הסיכויים של דיוויס להגיע לשם. אז גם אם 3 כישרונות צעירים, להיפטר מסלומון היל ו-4 בחירות עתידיות זו דרישה גבוהה, אני מבין את הרצון של הפליקנס למקסם רווחים ולהעמיד דרישות.

 

י ו א ב

New member
רק קח בחשבון

שאם דיוויס לא מתחייב להאריך חוזה בבוסטון או בכל קבוצה אחרת שהפליקאנס ישלחו אותו אליה, בניגוד לרצונו, הם לא יקבלו תמורה כמו שהם מצפים.
בוסטון לא יוותרו על שחקנים עם פוטנציאל + בחירות דראפט בשביל שנה אחת שבסופה הוא ילך לללייקרס או למקום אחר.
 
למעלה