12 משחקים הלילה

rapgamer4ever

New member
12 משחקים הלילה

דטרויט- קליפרס: בפעם שעברה בלייק נתן בראש לקבוצה הקודמת שלו. האם הגיע תורו של האריס?

שארלוט- שיקאגו.
אורלנדו- ברוקלין.
וושינגטון- מילווקי.
קליבללנד- דאלאס.
מיאמי- אינדיאנה: הפייסרס הפסידו 4 רצוף מאז הפציעה של ויק. מי יקח את המושכות ויעצור את הנפילה?

סאן אנטוניו- ניו אורלינס: רק לפני זמן קצר שתיהן היו בסימן שאלה לפלייאוף. איפה אחת ואיפה השנייה.

גולדן- לייקרס: לברון חזר אז יהיה משחק מעניין. גולדן אחרי הפסד ביתי, הם ממש לא ירצו להפסיד שניים רצופים בבית. קליי בספק למשחק.

מינסוטה- דנבר: על פניו משחק שאנחנו אמורים להפסיד מול השנייה בקונפרנס. אלא שהנאגטס בבק טו בק, ורשימת הפצועים שלהם מתחילה להידמות לשלנו. המצ'אפ של KAT מול יוקיץ' הפיק תצוגות גדולות בעבר, מעניין מה יהיה הפעם.

פיניקס- אטלנטה.
יוטה- יוסטון: הקבוצות שנפגשו בפלייאוף שעבר לסדרה עצבנית, נפגשות כעת למאבקי מיקום. הג'אז במומנטום טוב, הרוקטס בבק טו בק חסרים את קאפלה.

סקראמנטו- פילדלפיה: הסיקסרס מגיעים אחרי הניצחון על גולדן. האם אפקט מכבי קיים גם ב-NBA? האמת שסקראמנטו בכלל לא פראיירית וזה משחק פתוח לגמרי.
 

FrecCo

Member
הארדן היה רחוק חסימה אחת מ5x5

ואם היה עושה זאת היה לו את מספר הנקודות הגבוה ביותר (43) שנרשם יחד עם 5x5. בתכלס גם בלי זה הוא רשם הלילה את אחת השורות הסטטיסטיות המרשימות בהיסטוריה.
 

rapgamer4ever

New member
משחק אדיר שלו בשני צדי המגרש

יוסטון ניצחה ב-31 הפרש בדקות שלו על המגרש. קרבות המיקום במערב משמעותיים ותצוגה מסוג זה ביוטה מחזקת את הקייס שלו ל-MVP.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דיווחים מטרידים מחדר ההלבשה של הלייקרס

לאחר ההפסד לגולדן הלילה, סטיבנסון, מקגי וביזלי (מעניין שזה דווקא שלושתם) התעמתו עם וולטון בעימות שכמעט והגיע לאלימות פיזית.
לא כל כך הבנתי מה הסיבה לעימות הזה אבל יהיה מעניין לראות איך הנהלת הקבוצה תגיב לעניין.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
סטיבנסון הכחיש קשר לתקרית, והעיתונאים גיבו אותו

ואומרים שהגפרור שהצית את העניין זה שמייקל ביזלי קרא למאמן שלו לוק וולטון "Bro".
&nbsp
ג׳אבייל מאוד מתוסכל מהדקות שלו, על ביזלי אין מה לדבר (בקושי משחק העונה), ושניהם עכשיו השתרבבו לשיחות הטרייד על דייויס, ויחד עם הירידה במעמדו של וולטון (הדיבורים שיצאו ממחנה לברון, זה שהכוכב לא רוצה את המאמן הזה), הדבר הזה היה בלתי נמנע.
&nbsp
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
איזה מאמן לברון כן רוצה?

אני מקווה שצג'יק יגלה את אותו עמוד שידרה שהיה לפט ריילי שלא פיטר את ספולסטרה
 

fatnoam

Active member
מישהו שיתאים ל-Posse שלו

אם אתה מבין למה אני מתכוון.
&nbsp
לדעתי לא היה עניין של חוט שדרה אצל ריילי, אני חושב שלברון של מיאמי היה פחות עסקן ופחות חזק מערכתית בשביל לדחוף שינויים כאוות נפשו.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מפסידה בנקודה לדנבר משחק שהיה צמוד לכל אורכו

המחליפים של דנבר ממשיכים לתת משחקים גדולים. מונטה מוריס עם 17-10 הרג אותנו עם הפלואטרים שלו, מאליק ביזלי מפציץ מכל טווח, ליילס קולע 19 נקודות ב-20 דקות מה שקורה בערך פעמיים בשנה.
&nbsp
טאונס ניצח את יוקיץ' במצ'אפ האישי אבל לא הייתה מספיק עזרה מסביב. KAT היה מצוין עם 31-12-7, בצורה לא אופיינית הוא החטיא 4 זריקות עונשין וכואב שעל זה הפסדנו את המשחק. דפק גם את ההיילייט הבא:
https://www.youtube.com/watch?v=Gv9Wr_A3ylw
וויגינס תרם אפס מוחלט בכל פרמטר, אוקוגי שחקן החמישייה הכי גרוע בליגה כנראה מבחינה התקפית. סאריץ' חסר ביטחון לגמרי.
&nbsp
להתקפה האחרונה במשחק עלינו עם ביילס ודנג, שני שחקנים שלא שייכים לרמות האלה, כאשר הראשון ניהל את הפוזשן והשני עלה לזריקה. רוז חזר לשחק, הוא אמנם לא היה טוב במיוחד אבל ברור שהכדור צריך להיות בידיים שלו במצב כזה, לא מבין למה סונדרס נתן לביילס שלא מסוגל להשיג seperation מול אף שומר.
גיבסון שמר טוב על יוקיץ' שהשיג טריפל דאבל אבל קלע רק 13 נקודות באחוזים נמוכים ולא ממש הלך לו מבחינה התקפית. כשרואים עם איזה ביטחון משחקים מונטה מוריס, ביזלי, ליילס, פלאמלי, הרננגומז- פשוט לקנא בספסל כזה.
 

Krit123

Well-known member
ניצחון ששולח את מאלון לאולסטאר

יש לנו יתרון בשובר שיווין על ג"ס, סטיב קר נשמע מאוד מרוצה מהחופש שסידרו לו.
התגובה בחדר ההלבשה: https://www.youtube.com/watch?v=WAZ_szY3Z2M

טאונס היה מעולה, יש הרגשה שהוא תמיד מעלה הילוך לקראת המפגשים מול יוקיץ', הוא בכל זאת נחלש לקראת הסיום, אם היה ממשיך באותו קו היינו מפסידים את זה.
הג'וקר במשחק די חלש יחסית לתקופה האחרונה, בכל זאת הצליח לתרום מספיק, כולל המסירה הפסיכית לסל האחרון של ביזלי: https://youtu.be/8gQIZYZywDg?t=153
הכדור יוצא מהפריים ולוקח לו איזה שנייה לחזור, זו בעצם מחווה לסופרבול (דרך אגב זה אחלה ערוץ בסרטון)
חשבתי על זה ואם יש בכיין יותר גדול מהג'וקר בליגה זה טאונס, שניהם פלופרים לא קטנים ומתנהגים כמו ילדים מגודלים כשלא הולך להם.

טריי ליילס פתח טוב את העונה ומאז הוא מגיח פעם בירח כחול, הלילה הוא היה קריטי. הפלואטר גיים של מוריס פסיכי, יש לו שלל צורות והוא שולף אותם מזוויות וטווחים שונים. מרגש לחשוב לאן זה יכל להתפתח.. הוא וביזלי ששורף את הפרקט במעבר פשוט לא בהכרה, כבר אין מה להגיד עליהם. צריך גם לציין את פלאמלי וקרייג שנתנו הגנה טובה, פלאמלי גם ניהל את המשחק יפה לכמה דקות. פול מילסאפ עם תרומה משמעותית של 0 נקודות ב-21 דקות, הפעם גם בלי הגנה טובה.

ביילס דווקא נתן משחק "מוריסי" מצדו, היה מאוד סולידי רוב הזמן. אין לי מושג למה קיבל את הכדור האחרון Though.
סאריץ' אחת מאכזבות העונה.. איך שחקן כל כך מגוון וחיוני נראה כל כך חיוור פתאום? תיאורטית הוא אמור לפרוח לצד KAT.
איזייה קאנן עלה לכמה דקות מיותרות לגמרי, אין סיבה להעלות אותו אם אתה לא נותן לו להוביל כדור ומבקש ממנו לעמוד בפינה.
 

Krit123

Well-known member
3 משחקים מוקדמים

20:00:
ניקס - ממפיס: דניס סמית' ו-DJ יעלו בחמישייה להופעת בכורה
21:00:
סלטיקס - OKC: אחלה משחק, שתי הקבוצות בסגל מלא (למעט אולי ביינס)
22:00:
טורונטו - קליפרס: ניצחון של ל"א ילחיץ את היריבה העירונית
 

rapgamer4ever

New member
היה משחק נהדר בין בוסטון לאוקלהומה

איפה אנפילד שיסכם?
היה כדורסל ברמה ממש גבוהה, עצם העובדה שהסקור 134-129 בין שתיים מקבוצות ההגנה היותר טובות בליגה, זה מעיד על רמת הביצוע ההתקפי.
&nbsp
קיירי היה מדהים, הורפורד השלים אותו לאחלה של two-man game, סמארט במשחק two-way נהדר ומרכוס מוריס עדיין שחקן הפרימטר הכי טוב בבוסטון העונה.
ג'יילן בראון היה טוב בפתיחה ובהמשך נחלש. היוורד על הפנים.
&nbsp
באוקלהומה פול ג'ורג' ממשיך את העונה המדהימה, קלע הרבה סלים קשים אבל לקראת הסוף התקרר. ווסטברוק במשחק טוב ואחראי, רק חבל שפספס כמה לייאפים די פשוטים. שרודר הצטיין מהספסל. סטיבן אדאמס אמנם רשם 16-9 אבל משחק שקט שלו, לא הביא את האימפקט שהוא בדרך כלל מביא איתו.
 

Anfield

New member
כשמאוכזב פחות ממהר לסכם

חבל שנאדר היה חסר, זה קיצר לנו את הרוטציה. אבל יפה שאברינס עדיין לא נספר. כנראה שדונובן סוף סוף הבין את מה שהבנתי כבר לפני שנתיים - שמדובר בשחקן בלוף.
ג'ורג' החטיא יותר מדי זריקות הפעם, על ווסטברוק אני בקושי בונה כבר בכל מה שקשור לסקורינג אז ג'ורג' חייב לתת ערבים מדהימים כדי שננצח משחקים קשים.
 
ניו יורק - ממפיס: משחק שהבריח צופים

שודר בערוץ ספורט 5 STARS.

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. במשחק הקודם דייויד פיזדייל חזר לממפיס בפעם הראשונה מאז שפוטר בבושת פנים, ויצא כמנצח; עמרי כספי עדיין חלק מהקבוצה, ולכן אין מנוס מלצפות במשחקיה של ממפיס;

ברבע הראשון, ממפיס, כפי שהתרגלנו לראות בזמן האחרון [שהוא כבר לא אחרון, אלא זמן ממושך], החטיאה את 5 הזריקות הראשונות שלה מהשדה והתקשתה לייצר נקודות. עמדו מולנו בערב הזה קבוצה נאיבית שלא ידעה לנצל, והמשחק היה בסקור נמוך עד הדקות האחרונות של הרבע. ג'ואקים נואה נכנס כמחליף וזכה לקריאות 'בוז' מהקהל. 19-22 לניו יורק. 30% מהשדה של ממפיס. יתרון לקבוצה המארחת, למרות 5 איבודי כדור.

ברבע השני, המשחק הוסיף להיות משעמם כשהדבר הבולט בו היו שריקות ה'בוז' שספג נואה בכל נגיעה. הניקס לא הצליחו לברוח לנו. בדקה האחרונה למחצית, ממפיס עלתה ליתרון נקודה. משחק מבזה ב'גארדן', גם כאורח, לא כיף לשחק נגד הניקס כשהם חסרי תכלית ומטרה. גם אם הם לא טובים, לפחות 'הייפ' יש סביבם, וכשאין, זה מבאס את הישבן. 41-42 לממפיס במחצית. מייק קונלי הוביל עם 16 נק'.

ברבע השלישי, פתיחת 0-7 של ממפיס בדקות הראשונות. הניקס קלעו נקודות ראשונות אחרי 3 דקות של כדורסל. ההפרש הגיע בדקות האחרונות של הרבע ל-16. במהלך הרבע, אוהדי הניקס קראו 'We want Kanter', אבל השחקן, המסוכסך עם המאמן פיזדייל, לא עלה לשחק. הוא "שיתף פעולה" עם הבדיחה ועשה תנועה לכיוון קו מחצית המגרש, אבל לא באמת נקרא לשחק, ועל הדרך גם התנגש בעוזר מאמן. 62-74 לממפיס.

ברבע הרביעי, שתי הקבוצות נשארו על סביב ה-40% מהשדה, אולם לממפיס היה את קונלי, בערב גדול, ואת גאסול, בערב עם אחוזים נהדרים, וגם 6 נק' בדקות האחרונות שמנעו כל סיכוי של הניקס להקטין את ההפרש. זה הספיק נגד קבוצה חלשה ונטולת כלים התקפיים. בסיום 84-96 לממפיס. הגריזליז עוצרים רצף של 9 הפסדי חוץ.

השחקן המצטיין: מייק קונלי. 25 נק' [17-9 מהשדה, 6-2 משלוש, 5-5 מהקו], 8 ריב' [1 בהתקפה], 7 אס' [1 איבוד כדור] ו-3 חט' ב-34 דקות [פלוס 25!]. משך והוביל כל הערב כמוביל כדור וכסקורר. באמת שחקן נפלא, למרות שחסרה עדיין התחושה שהוא יכול גם ברמות הגבוהות ביותר;

מארק גאסול השלים עם 24 נק' [11 מ-19 מהשדה], 9 ריב' [2 בהתקפה] ו-5 אס' [1 איבוד כדור] ב-32 דקות [פלוס 24!]; ג'רן ג'קסון ג'וניור קלע 16 נק' והוריד 7 ריב' [5 בהתקפה]; ג'אסטין הולידיי סיים עם 19 נק' [5 שלשות]; ג'ואקים נואה, במשחק ראשון ב'מדיסון סקוור גארדן' מאז ששוחרר מהניקס בחודש אוקטובר, קלע 4 נק' ב-16 דקות מהספסל;

בניו יורק, קווין נוקס, בחירה מס' 9 בדראפט האחרון, סיים כקלע המוביל בניקס עם 17 נק' [3 שלשות]; דיאנדרה ג'ורדן, במשחקו הראשון במדי הניקס, סיים עם דאבל-דאבל של 12 נק' [כולל 6 מ-8 מהקו] ו-12 ריב' [1 בהתקפה] ב-29 דקות; דניס סמית' ג'וניור, עוד שחקן שהגיע בטרייד מדאלאס ובונים עליו להוביל את הקבוצה, סיים משחק בכורה בינוני של 8 נק' ו-6 אס' [2 איבודי כדור] ב-26 דקות. קלע את הסל הראשון של הניקס במשחק;

עמרי כספי: פצוע. סיים את העונה.

** כצפוי, ברונו קבוקלו חתם על חוזה 10-ימים נוסף, שלאחריו, יש להניח, יקבל חוזה עד לסיום העונה, ואני מעריך שגם עם אופציה לעונה הבאה. החתמה טובה. הוא צריך להיות חלק מהקבוצה הצעירה שתיבנה בעונה הבאה.

המשחק הבא -- חוזרים הביתה ומארחים את מינסוטה [ג'].
 
מיאמי - אינדיאנה: פרידה מאגדה, דוויין 'פלאש'
ווייד

מפגש שלישי ואחרון העונה נגד מיאמי. במשחק הראשון איבודי כדור הרגו את מיאמי. במשחק השני הספסל ניצח לנו; טאייריק אוונס הפצוע חוזר, וישחק. יפתח מהספסל, כאשר קורי ג'וזף הוא זה שימשיך לקבל קרדיט בחמישייה על חשבונו של ויקטור אולדיפו, שסיים את העונה;

רבע א': כדורסל קצבי, ווייטסייד דומיננטי
פתיחה התקפית טובה של מיאמי, אבל גם 4 איבודי כדור ב-5 הדקות הראשונות. הכדורים בצד שלנו לא נכנסים באחוז גבוה. חסן ווייטסייד פותח עם 9 מ-17 הנק' הראשונות של מיאמי.

2:06 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 2.
פוזישן התקפה- טי ג'יי מקבל מטאייריק אוונס, חודר בסבסוב על השומר שלו על הבייסליין, אבל מאבד אחיזה בכדור. איבוד כדור.

21-25 למיאמי בסיום הרבע הראשון. 9 נק' לדרן קוליסון אצלנו. רק ארבעה שחקנים שלנו עלו על הלוח. במיאמי הוביל חסן ווייטסייד עם 9 נק' ו-7 ריב'. דוויין וויד עם 7 נק'. למרות רבע של 35% מהשדה שלנו, ניצלנו 8 איבודי כדור של מיאמי, כדי לקלוע 10 נק'.

רבע ב': אי אפשר להשאיר את אוליניק לבד
פוזישן התקפה - טי ג'יי חודר על קלי אוליניק, מושך אליו את ההגנה ומוצא את דומאס סאבוניס לזריקה מחצי-מרחק, אבל סאבוניס מחטיא.

פוזישן התקפה - בצד אחד, דוויין ווייד מציל כדור אובד, אבל זה משחק לרעת מיאמי. זה מוציא אותנו למתפרצת, שמסתיימת בסקופ לייאפ של טי ג'יי.

פוזישן התקפה - עוד איבוד כדור של מיאמי מוביל למתפרצת שלנו. ההתקפה מסתיימת בדאנק קל של טי ג'יי. אינדיאנה עם 14 נק' מ-10 איבודי כדור של מיאמי. מדהים!

פוזישן הגנה - אוליניק חודר על כל ההגנה, נתקל בטי ג'יי, אבל מסיים בצורה אגרסיבית את הלייאפ.
8:49 לסיום המחצית, טי ג'יי יורד בפיגור 4.

בדקות הבאות בויאן בוגדנוביץ' מתחמם. מה זה מתחמם, לוהט! קולע 12 נק' ברציפות. מיאמי במשחק, אבל אינדיאנה נראית טוב. בצד השני, אוליניק סוחב את הקבוצה שלו עד לסיומה של המחצית הראשונה, וכבר מגיע לספרות כפולות. כמוהו גם דוויין 'פלאש' ווייד, שמגיע ל-11 נק' במשחקו האחרון בקריירה נגד אינדיאנה פייסרס. 53-54 למיאמי במחצית. למרות 14 איבודי כדור של מיאמי במחצית [שיא עונתי שלילי שלה למחצית] ורבע שני של 65% מהשדה שלנו, אנו יורדים בפיגור.

רבע ג': יתרון דו ספרתי לאינדיאנה
פתיחה מסחררת שלנו עם ריצת 0-10. פתאום הכדורים מבחוץ נכנסים חלק. מיאמי לא יצאה למחצית השנייה, נראית כבדה ואיטית.

עד אמצע הרבע, ההיט כבר עם 18 איבודי כדור! ואו! שתי הקבוצות נכנסות לדקות קרות, אבל מיאמי לא שומרת, וכך בוגדנוביץ', שעושה משחק כמעט מושלם מהשדה, נותן לנו יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק - 11 הפרש.

המומנטום כולו שלנו, זה לא נפסק, ו-9 דקות בתוך הרבע השלישי הריצה היא כבר 10-29 לאינדיאנה! אחת הריצות הטובות שלנו בשבועות האחרונים. מנצלים דקות חמות של כל השחקנים שלנו - דרן, בויאן, מיילס, כולם במשחק נהדר עד עכשיו.

שתי דקות לסיום הרבע, מי אם לא אוליניק ודוויין ווייד מחזירים את מיאמי למשחק עם ריצת 1-8. 7 שניות לסיום, אחרי מהלך אנד וואן של ווייטסייד [באסיסט גדול של ווייד] שבו ווייטסייד החטיא מהעונשין, הריבאונד מגיע לידיו של 'פלאש', שצולף את השלשה, עושה מזה מהלך של 5 נק' ומוריד את ההפרש ל-7. זו ריצת 2-13 של מיאמי. 77-84 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. 10 נק' לווייד ברבע הזה. אצלנו, אחרי שקלע 12 ברבע הקודם, בוגדנוביץ' עם 10 ברבע הזה.

רבע ד': איבודי כדור הרגו אותם
3 דקות מפתיחת הרבע, שתי הקבוצות ללא נקודות. הריצה עומדת על 2-15 של מיאמי בכ-7 דקות של כדורסל. מיאמי מאבדת כדור מס' 20 במשחק, זה עוצר את כל המומנטום שלה, הקצב דועך, ואינדיאנה עולה על הלוח עם סל מחצי-מרחק של מיילס טרנר.

קצת יותר מ-4 דקות לסיום, אחרי רצף החטאות של מיאמי, וקרדיט להגנה שלנו על יכולת כבירה, גם ברוטציות ההגנתיות וגם בעבודה של מיילס על ווייטסייד, בוגדנוביץ' נשאר פנוי בהנעת כדור טובה בהתקפה, וצולף את השלשה שעושה את זה משחק של 10 הפרש. עד לסיום מיאמי לא מצליחה לערער את יתרוננו. שתי הקבוצות מרבות להחטיא. בסיום 88-95 לאינדיאנה. רק 4 מ-17 מהשדה שלנו ברבע האחרון [24%], אבל למזלנו מיאמי לא פגעה גם היא, הלכה 3 מ-15 [כולל 0 מ-9 משלוש!], וזה נתן לנו ניצחון סופר-חשוב שבו אינדיאנה עוצרת רצף של 4 הפסדים ועולה למאזן 3-17 במשחקים שבהם היריבה קולעת מתחת ל-100 נק'. מיאמי משווה שיא עונתי שלילי עם 24 איבודי כדור [שגם אותו משחק היה נגד אינדיאנה, ב-9 בנובמבר], בעוד הפייסרס רושמים שיא עונתי עם 31 נק' מאיבודי כדור, וזה סיפור המשחק.

השחקן המצטיין: בויאן בוגדנוביץ'. 31 נק' [19-13 מהשדה, 7-3 משלוש, 2-2 מהקו] ו-7 ריב' ב-38 דקות [פלוס 22!]. צלף כל הערב באחוזים גבוהים, באחד ממשחקיו הטובים מאז נכנסנו ל-2019;

מיילס טרנר מסיים עם 14 נק' ו-2 חס', אבל יותר מהליין הסטטיסטי, עבד נהדר בשני צדי המגרש ועשה משחק טוב; דרן קוליסון עם 20 נק' [2 שלשות] ו-6 אס' [3 איבודי כדור]; תד יאנג, גם הוא במשחק מעולה, מסיים עם 11 נק', 9 ריב' [6 בהתקפה!] ו-3 חט'; דומאנטס סאבוניס עם 7 נק', רק ב-1 מ-7 מהשדה; עוד שחקן שהתקשה למצוא את הסל כל הערב הוא טאייריק אוונס, שמסיים ללא נק' [0 מ-7 מהשדה] ב-16 דקות מהספסל, לאחר שנעדר משלושת משחקינו האחרונים;

במיאמי, חסן ווייטסייד מסיים עם 19 נק' [9 מ-13 מהשדה, אבל רק 1 מ-5 מהקו, וזה עלה להם] ו-14 ריב' [4 בהתקפה] ב-31 דקות. עשה את עיקר הנזק בחצי הראשון, ובחצי השני לא היה מספיק דומיננטי מבחינתם; דוויין ווייד, מגדולי השחקנים בדור האחרון, מסיים את משחקו האחרון בקריירה נגד אינדיאנה, או לפחות משחק הרגיולר סיזן האחרון נגדה, עם 21 נק' [3 שלשות] ב-27 דקות מהספסל. משחק וינטג' שלו, שבו החזיר במו ידיו את הקבוצה עם שלל מהלכי היילייט וסלי שלוש גדולים כשלא היה מי שיעשה זאת מבין השחקנים הצעירים; קלי אוליניק השלים את ווייד עם 14 נק' [2 שלשות] ו-7 ריב';

טי ג'יי ליף: 4 נק' [2-2 מהשדה] ו-0 אס' [1 איבוד כדור] ב-5 דקות משחק [מינוס 2].

המשחק הבא -- מסע החוץ נמשך עם משחק נגד ניו אורלינס פליקנס [ב'], הערב הראשון של בק-טו-בק.
 
איזה מגניב זה שיש אייקון 'פלאש' בתפוז?

'אייקון', 'אימוגי', 'סמיילי', איך שתקראו לזה, אתם הצעירים.
&nbsp
מגניב שחשבו על זה. ומדובר ב'פלאש', לא תגידו גיבור-העל הראשון שעולה לאנשים בראש. שווה גם לתת לדי-ווייד את האימוז'י 'ידיים סוגדות' על כך שבידר אותנו למעלה מעשור, ובודאי שבאופן אישי אני חב לו תודה ענקית על גמר 2006 >>>
סו לונג.
&nbsp
הוא לא מת, כן. בואו. אבל זו סיומה של תקופה נחמדה.
 

fatnoam

Active member
אמוטיקון

וכן כנראה בזכות ווייד קיבלנו את השיר האלמותי Hey Kobe, what's my ass taste like
 

Cade Foster

New member
אינדיאנה מגלה אופי בשני המשחקים האחרונים

הביטחון עדיין ברצפה, שחקנים כמו סאבוניס שבתחילת העונה לא היה יורד מ50% באף משחק פתאום הולכים 1 מ16 בשני משחקים, האחוזים מה3 ברצפה - אבל ההגנה נשארת חזקה ומצליחים לגרד בעזרתה ניצחונות עם הרבה כדורסל יווני. את מיאמי עצרנו ברבע האחרון על 11 נקודות (אנחנו גם כן התקשנו למצוא את הטבעת), את הפליקנס הלילה הגבלנו ל9 מ38 מהשלוש וכפינו עליהם 16 איבודים ששמרו אותנו במרחק ביטחון בכניסה לרבע האחרון (שהספיק בסופו של דבר).
&nbsp
המבנה הרוחבי של הקבוצה מבטיח שתהיה תחרותית גם בהיעדר אולדיפו (כל עוד לא משחקת נגדה גולדן סטייט...), כל ערב מישהו אחר steps up, נגד ההיט זה היה בוגדנוביץ' עם שיא קריירה והפעם קוליסון שהיה מעולה בקלאץ'.
&nbsp
ות'ד יאנג - אם הוא לא היה כזה אנדרייטד כבר מזמן היה בדיבור לDPOY.
 

rapgamer4ever

New member
רציתי לשאול אותך באמת

בהמשך לשיחתנו על סאבוניס בתחילת העונה- מה אתה חושב על היכולת החלשה שלו לאחרונה? נדמה לי שהגדרת אותו הביג מן השביעי בטיבו בליגה או משהו כזה, אתה לא רואה שחקנים בקליבר הזה עם רצף של 4-5 משחקים שממש לא תורמים כלום.
&nbsp
אפרופו 2- מה דעתך על טרנר העונה? נראה שפנטזיית הסנטר שמגן על הטבעת ומרווח את המשחק ברמה גבוהה עדיין בחיים.
 

Cade Foster

New member
זה לא ממש 4-5 משחקים

היו לו שני משחקים חלשים בפלורידה (אבל צריך לומר - ניקולה ווצ'ביץ' מאוד השתפר העונה בהגנה על הטבעת, האיש מוריד את האחוזים של היריבים שלו 7% מתחת לממוצע העונתי שלהם. ואת היכולת של חסן ווייטסייד אנחנו מכירים). לפני כן היה עוד אחד נגד הווריורס. וזהו.
&nbsp
העניין הוא שהפיקנרול שלו עם אולדיפו היה אולי הגו-טו-מוב שלנו, ועכשיו כשויק בחוץ כמובן שהמספרים שלו יורדים. מה לעשות, אין בליגה הזו יותר מידי סנטרים שהם ממש הפליימייקרים של הקבוצה שלהם ולא צריכים שותף פיקנרול איכותי.
&nbsp
הלילה אגב הוא היה מצוין.
&nbsp
בנוסף צריך לציין שיש השנה המון המון סנטרים שהפתיעו לטובה. גם איבקה שלא ידענו בכלל שהוא סנטר, גם ווצ'ביץ' כפי שהזכרתי, ברוק לופז שפתאום הפך ליוניקורן, נורקיץ' שקפץ עוד מדרגה וגם טאונס וגוברט שנראים הרבה יותר טוב מאשר בתחילת העונה. יש המון שחקנים שהצטרפו לדיון הזה.
&nbsp
לגבי טרנר היו לו חודשיים די טובים (קליעה עדיין לא מאוד יציבה), העניין הוא שבכל עונה יש לו תקופות כאלה ככה שאני לא יודע אם יש לי זין לפתח את התקוות האלה מחדש. אני רוצה לראות אותו נותן עונה שלמה ביכולת הזאת. אגב גם טרנר למעט איזה 2 משחקים נחלש מאז הפציעה של אולדיפו.
 
למעלה