טוב זה היה לא צפוי! פרוזינגס בדרך לדאלאס!

rapgamer4ever

New member
ניצחון אדיר של דנבר על יוסטון

דנבר חסרה את מורי וגארי האריס, היא לא הזדקקה להם הפעם בלשון המעטה. ביוסטון קאפלה חסר.
&nbsp
המשחק נפתח בקצב מטורף וג'אמפרים שנכנסים לשני הצדדים. הארדן ברבע ראשון כמעט מושלם של 15 נקודות ו-4 אסיסטים, הרוקטס ניצחו את הרבע הראשון 43-35. יוקיץ' התבלט מהצד השני.
&nbsp
אם חשבנו שהקבוצות חמות ברבע הראשון זה היה רק הכנה לקראת השני. הנאגטס לא היו מסוגלים להחטיא, מאליק ביזלי וטורי קרייג הפציצו ועפו קדימה בטרנזישן. בשלב מסוים הנאגטס קלעו 11 סלי שדה רצופים, וזה לא היה הכל לייאפים ודאנקים. דנבר הביסה את הרבע ב-20 הפרש, תוצאת המחצית 83-71 לנאגטס. זו הייתה מחצית ששברה כמה שיאים עונתיים מבחינת סך נקודות ואחוזי קליעה של שתי הקבוצות. דנבר עם 21 אסיסטים במחצית, נתון אדיר.
&nbsp
ברבע השלישי הנעת הכדור הנפלאה של הנאגטס המשיכה. יוקיץ' שלט בצבע, טורי קרייג וביזלי השמידו את יוסטון בטרנזישן ודנבר עלתה ליתרון שיא של 20. השלשות שנכנסו ליוסטון בפתיחה הפסיקו ליפול, הארדן נחלש מאוד מהפתיחה ולמרות שכריס פול הגיע ל-20 נקודות הוא ממש לא הבריק.
&nbsp
הרבע האחרון היה לפרוטוקול, הארדן הגיע ל-30 נקודות ממש בסיום כך שהרצף שלו כמעט נפסק אך החזיק מעמד.
יוקיץ' הצטיין עם 31-13-9. יוסטון אנדרסייזד מדי כדי להתמודד איתו בהיעדר קאפלה. דנבר הביסה 24-8 בנקודות בפאסט ברייק, קלעה 62 נקודות בצבע, ניצחה בריבאונד ותפרה 45% משלוש. משחק התקפי אדיר.
&nbsp
מאליק ביזלי קלע שיא קריירה של 35 נקודות, טורי קרייג עם שיא קריירה של 22, מונטה מוריס פנטסטי עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים. לחשוב שאתה מקבל מהשלישייה הזאת, שעולה מהספסל בימים כתיקונם, 75 נקודות באיזה 200% מהשדה, זה דבר שיקרה פעם בשנה. בכל זאת אני חושד שלמוריס וביזלי יש מקום בחמישייה בליגה הזאת. קרייג הוא פשוט הכפיל של וויל ברטון.
&nbsp
משחק מהנה מאוד בין הקבוצות, לא הייתה מסרב למצ'אפ כזה בפלייאוף ממקומות 2-7 או 3-6.
 

Krit123

Well-known member
ביזזזלללללללליייייי

אגב 50-40-90... מאליק עומד על 50-42-87(!!) העונה.
אני גם מאמין שהם יהיו שחקני חמישייה אבל הם צריכים עוד זמן, ביזלי למרות תקופה מצוינת Prone לחוסר יציבות וקבלת החלטות בעייתית, מוריס צריך עוד לחדד כמה דברים בשביל להשתלט על עמדת רכז לאורך זמן בליגה משופעת גארדים. טורי קרייג הוא בדרך כלל נגר עם הבלחות של גאנר מן המניין, גם הוא פתח בחמישייה זמן לא מבוטל העונה ובימים שהוא פוגע התקפית גם לו יש מקום בתור D&Hopefully some 3's.

צריך להגיד משהו על גארי האריס.. בניגוד למורי שמפספס סך הכל משחק 4 העונה (5 בקריירה), גארי עדיין לא 'הגיע' לעונה הזאת. הוא נותן תפוקה כשהוא כשיר אבל בתור שחקן צעיר ציפו ממנו להשתפר ובנתיים הוא לקח צעד אחורה. נקווה שהשיפור של ביזלי/מוריס יתן לו הזדמנות לשבת עד שהוא יוכל לחזור 100%, אנחנו צריכים אותו.

פתיחת המשחק בישרה חרא לפרצוף, הם היו מסופקים בלתת לנו לחפור בצבע תמורת ריווח שיתבטא בשלשות פנויות בצד השני, הזכיר את המפגש הקודם. אבל ברבע השני תכנית המשחק התפכה עליהם, ברגע שהשלשות נפלו החוצה התחלנו לעוף קדימה, נורא עזר שתמיד היה לנו מגדלור בצבע לנווט את העניינים.
יש אין ספור נתונים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, הכי מרשים זה 37 אסיסטים.

פאריד תמיד היה פינישר מעולה אבל למרות אחוזים טובים הוא, פול וגורדון (שלא הזיק לנו שירד) לא השפיעו יותר מידי על המשחק.
העיסוק בשיא של הארדן היה די מגוחך, מזה משנה אם היה קולע או לא כשהמשחק גמור? למה זה חייב להיות רצוף, ולא 33 מתוך 35.. איך זה פחות מרשים אם נניח יוסטון הייתה ביתרון 40 ברבע האחרון והוא יושב על הספסל עם 27 נקודות?
אני לגמרי הייתי מסרב למצ'אפ הזה בפלייאוף
, עם קאפלה זה סיפור אחר, בעיקר בהגנה.

אנחנו מולכם הלילה, יכולים להרשות לעצמנו הפסד בפתיחה של מסע משחקי חוץ, בכל זאת כל ניצחון יהיה הכרחי במאבק על יתרון ביתיות מול קבוצות מתחתינו שמסרבות להאט..
 

fatnoam

Active member
יש רק דמיון חיצוני בין בארטון לקרייג, הם משחקים כדורסל אחר

 

rapgamer4ever

New member
לא מכיר את קרייג כזה טוב

התרשמתי שהוא דומה במבנה לבארטון כמו שאתה אומר, ושהוא גם כן ניצל ירידה איטית להגנה כדי לעוף קדימה בטרנזישן ולהשיג נקודות קלות. מה שברטון עושה חלק גדול מהזמן.
&nbsp
מצד שני זה היה שיא קריירה של קרייג אז אולי לא הכי משקף.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אבא של אנתוני דיוויס לא רוצה שהבן שלו ישחק בסלטיקס

והסיבה: הם לא נאמנים.
כי הבן שלך הכי נאמן בהיסטוריה של המשחק נכון?
&nbsp
&nbsp
 

Krit123

Well-known member
ניק רייט מנתח את ההחלטה של דאלאס

הוא אמנם הולך על התרחיש הכי גרוע אבל זו גם אופציה

 

rapgamer4ever

New member
לא מבין את המסקנות שלו

איך הוא הגיע לזה שלא יהיה להם מקום בתקרה להחתים עוד כוכב? היחידים שנמצאים אצלם על הפיירול בעוד שנתיים הם דונצ'יץ' (עדיין על חוזה רוקי), הארדווי ובתקווה גם פורזינגיס.
זה low risk high reward, אפשר לחשוב על מה הם ויתרו... DSJ שהם לא רואים בו חלק מהגרעין של הקבוצה, חוזים נגמרים ובחירת דראפט שלא תהיה כזאת גבוהה כל עוד הקבוצה תחרותית.
&nbsp
ולפי מה הוא מגדיר את המהלך הזה microwave? פורזינגיס אמנם יותר מבוגר מ-DSJ אבל העתיד שלו הרבה יותר ורוד. מת'יוז ודאנדרה כבר בשלב הדעיכה של הקריירה. לדאלאס בכל מקרה אין אינטרס לבנות מהתחתית כי שנה הבאה היא חייבת את הבחירה שלה לאטלנטה.
 
למעלה