טוב זה היה לא צפוי! פרוזינגס בדרך לדאלאס!

OrEl74

Well-known member
מנהל
טוב זה היה לא צפוי! פרוזינגס בדרך לדאלאס!

לפי הדיווחים שיוצאים עכשיו הניקס ודאלאס הגיעו להסכם לפיו פרוזינגס, הארדוואי וקורטני לי יעברו לדאלאס בתמורה לדניס סמית' ווסלי מאתיוז ו דיאנדרה ג'ורדן

WTF!!
 
ממש רוצה לשמוע ממך יותר בפירוט

אני מהנייד, מקווה שבסוף הכותרת כתוב "בפירוט".
תכלס, זה טרייד של סמית' ג׳וניור על פרוזינגיס. שווה?
 

Krit123

Well-known member
ראפ די סיכם את העניין, אני יוסיף מסביב

החלטה רעה, נמהרת ולא מחושבת מספיק. גם ההתנהלות שלהם מול KP הייתה על הפנים, הם לא רצו שיחזור לשחק שלא יפגע בטעות במאמצי הטנקינג, וזה הוסיף למרמור שלו.

הזכרתי בדיון מוקדם על DSJ שיש קבוצות שסימנו אותו כפוטנציאל בגלל הסגנון המלהיב, התחושה שלי הייתה היא שהניקס אחת מהן בגלל שהם שמעו שנה שלמה "איך לקחתם את ניליקינה במקומו?" (נבחר מקום אחד מתחת)
לא ברור לי למה להביא אותו כשקיירי וקמבה מוזכרים כמועמדים בולטים להגיע...

לגבי DSJ בעתיד אני חושב שהסייז שלו ימנע ממנו להיות סקורר יעיל, גם אם הוא משיג Separation עם הכדרור אפשר לשים לו יד בפנים ולמרות הניתור לפגוש אותו בטבעת. למרות שהוא קצת השתפר בסיומת ליד הסל, הייתי אומר שמהבחינה הזאת הוא כמו אופרת סבון - שוהה המון זמן באוויר בלי יותר מידי יצירתיות.

עקבתי המון אחרי דאלאס העונה ונראה לי שמהצד השידוך עם DJ נתפס כמאוד חיובי, אבל היה שם מתח מוזר מהרגע הראשון... אפילו שהיה די ברור שהם יפרדו בסוף העונה נורא הופתעתי שהקדימו.
אני ממש לא אוהב את טים הארדווי, גם בגלל שכל פעם מחדש צריך לנחש איפה הא' אמור להיות בשם שלו ובעיקר בגלל בחירת הזריקות הנוראית, כל מה שהם קיזזו מהלבנים של מאת'יוס נזרק עליהם חזרה עכשיו. ההתקפה איתו ובארנס תראה כמו כדורעף, מסירה שתיים ומישהו מנחית
 

Cade Foster

New member
הניקס רוצים לפנות מקום לשני חוזי מקסימום

טוביאס האריס וקמבה ווקר כבר התחילו לארוז.
 

FrecCo

Member


 

OrEl74

Well-known member
מנהל
קמבה זה לא כזה רעיון גרוע

בהורנטס הוא די מיצה את עצמו ואולי קבוצה חדשה זה מה שהוא והם צריכים.
&nbsp
 

Cade Foster

New member
קמבה מעולה

לשים אותו על חוזה מקסימום אחרי שדוראנט וקיירי וקוואי יתעלמו מהם, זה טיפיקל ניקס.
 

rapgamer4ever

New member
הניקס מפגרים

הדרך היחידה שהטרייד הזה איכשהו עובר זה אם הם מתרשמים שפורזינגיס במצב פיזי גרוע ושהפציעה תדפוק לו את הקריירה דרמטית.
ממה שהבנתי הוא ביקש טרייד ושעה לאחר מכן העסקה הושלמה, אז כנראה שחוזרים לנקודת המוצא שהניקס מטומטמים.
&nbsp
בבסיס הטרייד בזינגה תמורת DSJ שזה כמובן לא מאוזן בעליל. אבל צריך להסתכל גם מסביב:
1. מת'יוז ודאנדרה תמורת קורטני לי והארדווי ג'וניור: הצמד הראשון חוזים נגמרים, הצמד השני מעט אוברפייד (לא דרמטית) אבל בכל מקרה דוקא יוכל להוסיף למאבס. לי הוא רול פלייר סולידי, הארדווי אחלה סקורר.
2. בחירת דראפט לא מוגנת- דאלאס יכולה להרשות לעצמה שלא להגן כי עם דונצ'יץ' ופורזינגיס היא תהיה תחרותית בעתיד הנראה לעין בסבירות גבוהה מאוד.
&nbsp
בסופו של יום המצרך הכי נדיר בליגה הוא פרנצ'ייז פלייר. הניקס העבירו את שלהם תמורת אוסף דברים רחוקים מכך, ועשו את זה כנראה מבלי לחכות ולראות מה מציעות קבוצות אחרות בליגה. good for them.
דאלאס זכו בלוטו, כל זה בהנחה שפורזינגיס יחזור בצורה סבירה מהפציעה.
 

rapgamer4ever

New member
היה גם כדורסל הלילה: מילווקי מנצחת בחוץ את טורונטו

אין לי זמן לסקר את כל המשחק אז נלך עם כמה נקודות קצרות:
1. זה היה מצ'אפ בין שני הטוענים לכתר השחקן הטוב במזרח, יאניס מול קוואי. מבחינת סטט' יאניס ניצח בקצת אבל בפועל הוא היה הרבה יותר טוב. יאניס ביצע מסירות נהדרות, כולל כמה כאלה שקראו את ההגנה בזמן הרוטציה, וסידר הרבה מבטים טובים מסביב. קוואי מוסר רק כשהוא נתקל בקיר לבנים, הרבה פעמים זו מסירה סתמית או באיחור.
יאניס הסתבך בבעיית עבירות אבל ב-28 דקות ששיחק נתן הרבה יותר אימפקט מקוואי, כולל בהגנה.
&nbsp
2. תענוג לראות את העומק של שתי הקבוצות האלה. הפעם דיג'יי ווילסון ונורמן פאוול היו אקס פקטורים של שני הצדדים. ג'ורג' היל וואן פליט סוגרים משחקים הרבה פעמים כך שזה לא מפתיע.
&nbsp
3. משחקי הגנתי טוב של שתי הקבוצות, אבל מילווקי כן הצליחה להגיע למבטים טובים יותר משלוש וגם קלעה אותם טוב יותר מאשר הראפטורס. בלדסו ויאניס בלטו בצד הזה של המגרש.
&nbsp
4. סיאקם המצטיין אצל טורונטו. קלע 28 נקודות והוביל ניסיון קאמבק. אוהב את השחקן הזה. אננובי לעומתו הולך יותר ויותר אחורה ברוטציה ככל שהעונה מתקדמת.
 

rapgamer4ever

New member
תלוי מה זה מבחינתך עד הסוף

לצאת מהמזרח הם יכולים.
לנצח את הווריורס- אני לא רואה את זה קורה העונה.
אם אני צריך למצוא נקודת תורפה יחסית של מילווקי זו העובדה שמידלטון הוא אופציה שנייה בהתקפה. הוא שחקן נהדר אבל יותר מתאים למשבצת של צלע שלישית באלופה. ההתקפה של מילווקי מדורגת 2 בליגה אבל לדעתי יהיו מצ'אפים בפלייאוף שיאטו אותם והם יזדקקו לסקורר משני יותר טבעי ממידלטון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
התכוונתי להגיע לגמר

נראה לי שדי ברור שאת גולדן(בהנחה שהם יגיעו לגמר) הם לא ינצחו
 

rapgamer4ever

New member
פילדלפיה קוטעת רצף 11 ניצחונות של גולדן

ניצחון מרשים במגרש הכי קשה בליגה.
קליי היה חסר בווריורס.
המחצית הראשונה התנהלה בקצב אולטרה-מהיר ששיחק לידיים של גולדן. הם הגיעו למצבים טובים יותר וירדו רק ביתרון 7 להפסקה, הרגיש כמו משחק של דו ספרתי.
קרי להט בחצי הראשון וסימונס היה מצוין בצד השני.
&nbsp
ברבע השלישי הסיקסרס לא יכלו להחטיא, גולדן יצאה מהרית'ם ההתקפי שלה וקאזינס ניסה יותר מדי. רבע ענק של פילי 42-26 הביא אותם בעמדה טובה לרבע האחרון.
&nbsp
אז ההגנות התהדקו, היה יותר קשה להשיג סל לשתי הקבוצות אבל דומיננטיות מוחלטת של פילדלפיה בריבאונד התקפה השיגה להם מספיק ניסיונות ועצרה את הווריורס בטרנזישן כך שהם החזיקו את היתרון עד הסיום.
&nbsp
קליי הורגש בחסרונו מבחינת הקליעה משלוש. מקיני אמנם שלשיונר בסדר אבל הוא לא מסוגל לעלות למבטים של קליי, זה דפק את הפלואו של הווריורס וחשף את הקליעה הלא יציבה של גרין ובוגי.
קבלו נתון מדהים: קרי קלע 10-18 משלוש, שאר הווריורס ביחד 1-20!! כאשר דוראנט עלה בפרצוף של השומרים וזה התבטא עם 1-8, גרין עם 0-4 והשאר תרמו כל אחד החטאה או שתיים.
סך הכל חוץ מקרי ששם 41 לגולדן היו חסרים כלים בהתקפה. קאזינס חלש מאוד, דוראנט במשחק יחסית לא טוב ומסביב כלום.
&nbsp
בפילדלפיה סימונס היה פנטסטי מול מגוון שומרים, רשם 26-8-6. אמביד במשחק מאוד לא נקי עם אחוזים נמוכים והמון איבודים אבל הנוכחות שלו הורגשה, סיים איכשהו עם 26 נקודות ו-20 ריבאונדים גדולים.
באטלר לא פגע כל המשחק, רק 7 נקודות אבל עשה מהלכים חשובים בהגנה.
עוד תרמו רדיק כרגיל במחצית הראשונה (15 סה"כ) ולנדרי שאמט עם 3 שלשות מהספסל.
&nbsp
אפשר לציין לחיוב גם את ג'ונה בולדן, סנטר מחליף של פילדלפיה שלא הכרתי עד היום. עשה מהלכים טובים בהגנה והיה חלק מהריצה ברבע השלישי.
 

Krit123

Well-known member
דנבר ניצחה בניו אורלינס, טיפה על המפגש מול יוסטון

הפליקנס כמעט גנבו את זה, אנחנו לא שומרים טוב על קו השלוש כבר תקופה, סיימו עם 15-36 (41%). מי שעשה הרבה נזק היה קנריץ' וויליאמס ששיחק בדנבר בליגת הקיץ ולא נבחר בדראפט, סיים עם 21-8-3 (8-14 מהשדה, 5-9 לשלוש).

אנחנו משחק 3 ברציפות ללא ג'מאל מורי, מי שהחליף אותו היה מונטה מוריס האדיר שתרם 20-7-7 (8-12 מהשדה, 3-4 לשלוש), 0 איבודי כדור ב-40 דקות, פשוט גאון כדורסל. גם במשחקים פחות טובים תענוג לראות אותו.
מאליק ביזלי ממשיך תקופה מצוינת עם 22 נק' (9-14, 5-9 לשלוש, הוא ומונטה זה כמעט כל השלשות שלנו). מנגד בארטון והאריס התקשו, 6-23 בשביל 17 נק' בלבד... זה לא יספיק מול יוסטון. הרוקטס קצת האטו בניסיון לשלב בחזרה את CP3, וזו פעם ראשונה שיחסרו מולנו את קאפלה שהוא מסורתית מצ'אפ קשה ליוקיץ'. מצד השני האקס קנת' פאריד יגיע במטרה להוכיח משהו, נראה מה יהיה.

יוקיץ' סיים עם 20-13-10 ועזר לסגור עניין, אולי משחק ההגנה הכי טוב שראיתי ממנו. רשמו לו 2 חסימות ו-3 חטיפות, אני ראיתי לפחות 5.. המון דיפלקשנים ומיקום מצוין, הגנה אישית אדירה על אוקפור במחצית השנייה.
הג'וקר מקנח את ינואר עם בחירה ראשונה לאול-סטאר ומסכם את החודש הטוב בקריירה לפחות מבחינה סטטיסטית: 25 נק', כמעט 12 ריב' ו-8 אס' ב-52% מהשדה, עשה טריפל דאבל יום כן יום לא.
 

Anfield

New member
פול ג'ורג' פשוט רותח

והיום שרודר רתח איתו, למיאמי לא היה סיכוי בצורה כזאת.
משחק של 20 הפרש בשלב מוקדם ונשאר 15-25 תמיד.
ווסטברוק ממשיך לקחת פחות זריקות, טרנד חיובי מאוד. הוא מתאפס וכשיחזור לעצמו יוכל לחזור לזרוק יותר.
 

rapgamer4ever

New member
זו עונה בקליבר של דוראנט

לג'ורג' כבר היו תקופות מעולות בקריירה אבל אחרי חודש-חודשיים הוא התקרר. אנחנו כבר 50+ משחקים לתוך העונה והוא לא עוצר... רושם career high כמעט בכל קטגוריה אפשרית תוך שהוא מועמד רציני ל-DPOY.
&nbsp
המערב צמוד וכל אחת חוץ מגולדן יכולה להפסיד בסיבוב הראשון, אבל נכון לנקודת הזמן הזאת OKC נראית לי כמו ההימור הכי טוב לפגוש את הווריורס בגמר.
 
למעלה