משחקי הלילה- פריוויו לגמר הNBA המסתמן

Anfield

New member
כן, צחקתי, היה אחלה משחק של אוקלהומה

הרבה מסירות, פול ג'ורג' ממשיך בפורמה לא נורמלית מזכיר לי את דוראנט אצלנו וזה מחמאה שלא חשבתי שאני אתן לו אחרי שלמדתי להכיר את השחקן. היה פשוט בלתי ניתן לעצירה.
ווסטברוק ממשיך לשחק בלבל מאוד נמוך המאפיין אותו העונה לצערי, לא יודע מה יהיה איתו אבל זה לא נראה שזה מסתיים בקרוב.
מאוד אוהב את הרוטציה הנוכחית, פרגוסון גראנט נאדר נואל שרודר אלה 5 שחקנים ברמה טובה ומעלה שמאוד השתפרו ומחזיקים אותנו מאוד יפה יחד עם ה3 המובילה.
אם ווסטברוק היה חוזר לעצמו באיזשהיא נקודה ורוברסון היה חוזר הייתה פה רוטציה ברמה גבוהה מאוד.
מקווה שאברינס לא יחזור לעניינים. גם לוקח בחשבון שג'ורג' מתישהוא יירגע קצת, הלבל שלו כרגע הוא רמת MVP ואני לא יודע אם זה יוכל להחזיק עוד הרבה זמן.
 

Anfield

New member
על מילווקי טיפה

כנראה שמדובר באחלה קבוצה, הסתקרנתי לראות אותם כי יש להם את המאזן הכי טוב בליגה וכל זה, במשחק טוב מאוד של אוקלהומה מילווקי הצליחה להאבק ולצמצם את ההפרש בסיום, לא היה רחוק שגם היו גונבים את המשחק כמו שבוסטון בדרך כלל עושים לנו. היווני לא הרשים אותי יותר מדי, ההגנה עליו הייתה מצויינת.
 

Anfield

New member
עוד קצת על פול ג'ורג'

Paul George is the leading candidate for the Defensive Player of the Year award while averaging 26.9 ppg. Only DPOYs to score that much? Michael Jordan and Hakeem Olajuwon.
&nbsp
וגם מומלץ לראות את הדאנק שלו בדקה בערך לסיום, מטורף.
 

fatnoam

Active member
ראיתי את המשחק הבוקר

הם חסמו את יאניס 7 (!!!!) פעמים. וזה פאקינג יאניס.
&nbsp
אוקלהומה היא מאצ׳אפ סיוט מול כל קבוצה כי הם כל כך ארוכים ואתלטים, אבל הפעם הם ממש שיחקו אותה התקפית. עדיין כשהם מובילים 10 קשה להם לעשות את זה 20, כי הם לא קולעים טוב, אבל במאני טיים הם שיחקו אותה ובמיוחד פול ג׳ורג׳ שממש מרשים אותי בכל משחק שאני רואה אותם וכל עוד שהעונה מתקדמת. איזה שחקן.
&nbsp
ראס היה חלש ושחור, ואני לא מבין איך הוא מרשה לעצמו לזרוק 5 פעמים רצוף לסל כאשר הוא ביום כזה זבל. בחיים לא חשבתי שאגיד את זה על שחקן שעשה טריפל דאבל, אבל הוא פשוט עושה נזקים. יש דברים שאפשר להשלים איתם כמו הפאולים המטומטמים על ג׳אמפ שוטרז, כמו הטכניות הטיפשיות, אבל לכפות את עצמו במשחק חשוב שלכל הקבוצה חוץ ממנו הולך טוב, נראה לי פשוט טמטום שורשי.
הוא כן מנהיג חיובי, הוא כן שולט בקצב, הוא פשוט חייב לנער את עצמו מחובת הסקורינג, בטח שג׳ורג׳ רותח ליידו.
&nbsp
אני לא מתגעגע לרוברסון במקומך, ג׳ראמי גראנט הרבה יותר טוב ממנו, יותר ורסטילי. רוברסון טוב למאצ׳אפים מסוימים, כמו לשמור על דוראנט או לברון, יהיה טוב לקבוצה אם הוא ימשיך לעלות מהספסל.
&nbsp
נואל הפתעה מצויינת, הוא מתאים לקבוצה הזו כמו כפפה ליד, מקווה בשבילכם שהוא לא יפצע. הוא נותן דקות איכותיות כשאדאמס יושב בחוץ, ומעניין אותי אם זה גם יכול לעבוד עם שניהם על המגרש, כמו יוקיץ׳ ופלאמלי, למרות ששניהם לא בדיוק יוצרים, הם עדיין ממלאים פונקציות שונות.
&nbsp
אני גם מאוד אוהב את העובדה ששרודר יודע את מקומו, ושפרגוסון התקדם (כבר כתבתי על זה), מעניין אותי כמה מזה זה בילי דונובן, ואם זה באמת הוא, האם הוא יוכל לשלוט קצת יותר טוב בראס.
 

FrecCo

Member
הוא לא שולט בראס כבר איזה 4 שנים, למה שיתחיל עכשיו?

 

Anfield

New member
ווסטברוק הכי גרוע מאז עונת הרוקי שלו

יש איתו בעיית כשירות או בעייה מנטלית או גם וגם. נצטרך לחכות שזה יעבור, עד אז זאת בעיה. זה שאנחנו כל כך טובים כשהוא כל כך גרוע זה רק אומר שאפשר להשתפר עוד יותר.
&nbsp
למה לא להתגעגע לרוברסון? זה עוד שחקן איכותי ברוטציה. אני מעדיף ששחקנים כמו פטרסון ואברינס יודחו ממנה. גראנט התקדם מאוד, הוא בעונת שיא.
&nbsp
נואל רכש פנטסטי, בעונה שעברה היה חסר בטירוף שחקן כמוהו, כשאדאמס ירד לספסל אכלנו על זה המון סלים של רכות בצבע.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים ומוסיף

שההגנה של אוקלהומה מול יאניס הייתה פשוט אדירה. פרט לדקות בודדות בפתיחת הרבע האחרון, הוא לא הצליח לשחק את המשחק שלו בהתקפה. ג'רמי גרנט עשה עבודה פנטסטית והוא קיבל עזרה מסביב, היה תענוג לראות את הרוטציות של OKC בהגנה.
הנתון הכי מרשים הוא שיאניס קלע 0 נקודות בצבע ב-3 הרבעים הראשונים, אני מתקשה להאמין שעוד קבוצה הצליחה להחזיק אותו ככה.
&nbsp
זה מדהים שבערב כזה שכלום לא הולך לו יאניס מגיע ל-27 נקודות, אבל זה הרבה בזכות 3 שלשות (שיא קריירה שלו) שנכנסו ומנעו מהמשחק הזה להיות אולי הכי חלש שלו השנה מבחינה התקפית.
&nbsp
פול ג'ורג' במשחק מטורף, הוא התפתח לאחד השלשיונרים הכי טובים בליגה ולהט רוב המשחק כולל סלים גדולים ברבע האחרון כשמילווקי התקרבה.
&nbsp
אפשר לתת קרדיט לבאקס שנשארו בעניינים והיו בעמדה לעקוץ את המשחק הזה. אוקלהומה במשחק מרשים אבל רוב הזריקות של ווסטברוק על הפנים, לא קשורות למשחק והאחוזים בהתאם. 5-20 מהשדה, ועוד ביום שהשלשות יחסית נכנסו (2-5), יאק.
 

Anfield

New member
צריך כן להגיד שווסטברוק עושה הרבה דברים טובים בכל זאת

על המגרש גם העונה, יש לו אסיסטים מעולים ויש הרבה דקות שהוא שולט מצוין בנעשה בפרקט.
יחד עם זאת, משהו עם הזריקה נוראי העונה וזה לא מסתיים...אמרתי הכי גרוע מאז עונת הרוקי, אז הנה במספרים:
אחוזים מהשדה הכי גרועים מאז עונת הרוקי, אחוזים לשלוש הכי גרועים מאז העונה ה2, אחוזי עונשין הכי גרועים בקריירה, הכי מעט נקודות למשחק מאז העונה ה2.
מתישהוא נדע מה קרה איתו. כמו שכתבתי לא מזמן, היו לו בעבר פאצ'ים כאלה אבל אף פעם לא כל כך ארוכים.
 

rapgamer4ever

New member
בהחלט

יש משחקים שהוא שולט בהם מבלי שהג'אמפרים נכנסים אבל כאן הוא לקח הרבה יותר מדי כאלה. לפחות בהגנה הוא היה טוב.
 

Anfield

New member
משחק מצוין של ווסטברוק לפנות בוקר

זרק מעט מאוד, רק בפאסט ברייקים כמעט. ככה הוא יחזור לעצמו, משחק מעולה.
ג'ורג' כרגע לוהט, וזה לא עוצר. עונה מטורפת.
היינו צריכים משחקים גדולים של שניהם ושל שרודר כדי לפצות על החסרונות של אדאמס ופרגוסון ששניהם פצועים כרגע.
 

FrecCo

Member
הלילה הקודם


 

Cade Foster

New member
וואחד סנסציה - יוסטון מפסידה בבית לפליקנס

אם זה לא נשמע מפתיע אז שימו לב לחמישייה של ניו אורלינס במשחק הזה: פרנק ג'קסון, ג'רו הולידיי, סולומון היל, דריוס מילר וג'אליל אוקאפור.

בנוסף לדייויס גם רנדל, מירוטיץ', אלפריד פייטון ואיטואן מור לא שיחקו.

אה, והרוקטס הובילו ב15 במהלך הרבע השני.

רוצים עוד? יוסטון קלעה 19 שלשות לעומת 9 של הפליקנס ב29 אחוז (יוסטון לא הייתה הרבה יותר טובה עם 56 ניסיונות).
 

Krit123

Well-known member
ג'אליל אוקפור קם לתחייה

שימו לב למספרים ב-5 האחרונים: 21 נק', 11 ריב' בכמעט 75% מהשדה(!!!). איזה קאמבק לא צפוי. (עריכה) צריך להוסיף גם 2.6 חס' למשחק, לשחקן שקיבל המון ביקורת על ההגנה בעבר.
פרנק ג'קסון אחלה שחקן, ירוויח הרבה דקות אם הפליקנס יחכו לקיץ.
 

Krit123

Well-known member
דנבר עם קאמבק היסטורי מול ממפיס

קיבלתי ספוילר שיהיה קאמבק מפיגור גדול. זו פעם ראשונה שראיתי משחק בתקווה שנקבל בראש בהתחלה


שיחקנו בלי חשק, עם התאמה ורמת ביצוע של טרום עונה. היינו בפיגור שיא של 25 במהלך הרבע השלישי. המאזן של קבוצות במצב הזה העונה? 174-0.
זה התחיל מ-13 נקודות של יוקיץ' ברבע השלישי, שאמנם לא קיצצו המון בהפרש אבל מנעו מהגריזליס להרוג את המשחק והפעילו אצלנו את הסוויץ'.
וויל בארטון היה טוב לאורך המשחק (20 נק' ב-9-15 מהשדה) כולל הרבע האחרון, אבל גיבור הקאמבק הוא מאליק ביזלי. 18 נק' (7-13), רובן ברבע האחרון כולל הסל החשוב במשחק כנראה. הפחד שלי הוא שמאליק יסיים כמו טרנס רוס יום אחד, בנתיים הוא ממשיך לצעוד בבטחה לכיוון ההפוך.
הג'וקר קלע את ה-Go-ahead basket בסיום, אבל ממשיך לא לפגוע מחוץ לקשת (1-8). במשחקי הבית האחרונים הוא היה טוב משם אז החלטתי לבדוק את זה, ומסתמן שזו הבעיה העונה. במשחקי חוץ הוא קולע ב-24% בלבד לעומת כמעט 39% בבית, מעניין אם יש הסבר לתופעה.

אליקו בוודאי ירחיב, כמה דברים קטנים על ממפיס:
1. כשגאסול גארסיבי הוא שחקן אחר
2. ג'ואקים נואה כבר הפך לחביב הקהל
3. זוכרים את ברונו קבולקו? שחקן ברזילאי צעיר שנבחר באופן מפתיע במקום ה-20 על ידי טורונטו בדראפט 2014, בעצם אחראי לציטוט האגדי "He is two years away from being two years away". אז כנראה שהגיעה שעתו והוא מתחיל לקבל דקות לאחרונה...
 
למעלה