הלילה - הקאמבק המסקרן של השנה

OrEl74

Well-known member
מנהל
הלילה - הקאמבק המסקרן של השנה

קאזינס חוזר וישחק לראשונה במדי גולדן סטייט מול הקליפרס.
5:30 שידור בחמש לייב.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
15 דקות, 14 נקודות, 6 ריבאונדים חסימה וחטיפה

בכורה בהחלט לא רעה של בוגי במדי קבוצתו החדשה.
גולדן מנצחים את הקליפרס ב 18 הפרש ותופסים את המקום הראשון במערב.
 

rapgamer4ever

New member
היה מעניין לראות את המשחק הראשון שלו

קשה להעריך היכן הוא נמצא בהשוואה לתקופה מלפני הפציעה כי התפקיד שלו השתנה לחלוטין.
תהיה עקומת למידה איך להשתלב בפלואו של גולדן סטייט אבל דבר אחד כבר ברור, שקאזינס יקבל מבטים פנויים לשלוש כפי שלא קיבל מעולם. קלע 3-4 מהטווח, וזה רק ב-15 דקות על המגרש. בוגי קולע מבחוץ בסביבות ה-35% בעונות האחרונות אבל זה נתון רלוונטי לגבי שלשות ברמת קושי גבוהה יותר שהוא לוקח, לדעתי בגולדן הוא יכול לפלרטט עם 40%, כולל בזריקות לא מהפינה, וזה מספק להם עוד אופציה התקפית מצוינת.
&nbsp
בפתיחה קאזינס ניסה לבצע מהלכים של גו טו גאי וזה לא כל כך התאים. בהמשך הוא דוקא חיפש למסור מהפוסט. בהחלט יש מקום למשחק פוסט של בוגי אבל אני חושב שזה בעיקר כמוסר, או מול מיסמאצ'ים.
&nbsp
המשתנה הכי חשוב בדבר ההתאמה של קאזינס בגולדן סטייט הוא היכולת להשתלב בסכמה ההגנתית. אם הוא יעבוד קשה, יוכיח את עצמו בחילופים מול שחקני פרימטר, ויקבל החלטות נכונות- אין ספק בכלל שהוא ימלא את רוב הדקות ב-C ואולי יסגור משחקים. אם הוא לא יעמוד במבחן ההגנתי הוא עלול לאבד דקות לטובת לוני או הרכב המוות של הווריורס עם גרין בסנטר.
 

fatnoam

Active member
לא שהיתה תחרותיות בליגה לפני החזרה שלו

אבל באמת אם בכל משחק הוא ייתן לגולדן 15-20 דקות עם התפוקה הזו, אז הכל סגור נעול ואפשר להזמין כרטיסים לחגיגות האליפות במרקט סטריט
 
14/01/2019 - יוסטון - ממפיס: שיא עונתי לג'יימס הארדן

שודר בערוץ ספורט 5.

מפגש שלישי העונה בין הקבוצות. במשחק הראשון ג'יימס הארדן רשם טריפל-דאבל ראשון בקריירה נגד ממפיס. במשחק השני לא הגענו למחצית הראשונה, וזה עלה לנו במשחק; יוסטון הגיעה לערב שני של בק-טו-בק אחרי ששיחקה יממה קודם באורלנדו במשחק שבו שחקניה נדרשו לעבוד קשה. הסיכוי היחיד של ממפיס היה לנסות להלחיץ את יוסטון ולאלץ אותה להשתמש ברגליים כבר מהפתיחה; ממפיס היתה חסרה במשחק הזה את קייל אנדרסון הפצוע, מה שאיפשר לכספי לקבל כמות נכבדת של דקות. יוסטון הגיעה ללא קלינט קאפלה, שיעדר לתקופה ממושכת, וכריס פול ואריק גורדון כמובן, שמחלימים מפציעה;

ברבע הראשון, 4:35 לסיום הרבע, עמרי כספי נכנס ביתרון 1. זה הגיע מיד לאחר שמארק גאסול זרק אירבול [!] מקו העונשין במה שהיה נראה כמו מהלך שבו נפצע בכף ידו [אך נשאר על המגרש]. פוזישן התקפה - עמרי קיבל במתפרצת, ועם צעדים ארוכים בתוך הצבע סיים את הדאנק בקלות; פוזישן הגנה - כספי קיבל בחילוף את אוסטין ריברס. הצליח לשים יד ולהוציא ממנו את הכדור בדריבל. ריברס השתלט על הכדור ועלה לזריקה עם יד של עמרי בתוך הפרצוף שלו, והחטיא אותה. נשאר איתו טוב כל המהלך; פוזישן התקפה - במעבר, מתוך ריבאונד ארוך על ההחטאה של ריברס, מסירה טובה של שלבין מק מצאה את עמרי פנוי, שצלף את השלשה; 24-29 לממפיס. 15 נק' של ג'יימס הארדן ב-9 הדקות הראשונות. 29 נק' של ממפיס, למרות שמייק קונלי לא קלע [ולא זרק].

ברבע השני, פוזישן התקפה - עמרי הצליח להתמקם עמוק בצבע, קיבל מג'ואקים נואה את המסירה, אבל בניסיון העלייה לסל עלה צעדים; פוזישן התקפה - עוד מהלך שהתחיל מהגנה. כספי הצליח לשים יד בעזרה בהגנה על אוסטין ריברס, שאיבד את הכדור. נואה הוציא את כספי במסירה ארוכה וקצת לא מדויקת, שעמרי הצליח להשתלט עליה ולמסור בנגיעה לג'מייקל גרין, שנעצר בעבירה והלך לקו; 8:28 לסיום המחצית, כספי ירד ביתרון 3. ג'יימס הארדן, שחזר, התחיל לעשות מקבץ של אנד וואנים, וכך הגיע ל-25 נק' ב-17 הדקות הראשונות של המשחק. 6:42 לסיום המחצית, עמרי כספי חזר בפיגור 5. פוזישן התקפה - אחרי רצף התקפות רע של ממפיס, ועוד לפני שכספי נכנס, מייק קונלי, בראיית משחק טובה, הצליח למצוא את עמרי החופשי בפינה לשלשה שנכנסה 'רק רשת'. סל גדול של כספי; פוזישן הגנה - בפיק אנד רול, הארדן מצא את גרי קלארק, שניסה להקפיץ על עמרי, אבל עשה צעדים. עבודת רגליים טובה של כספי, זה קרדיט שאני נותן להגנה שלו, ביכולת הנהדרת שלו להישאר עם גארדים בדריבל; קצת יותר מ-3 דקות לסיום המחצית, ג'יימס הארדן קלע זריקת סטפבק ת'רי אופיינית והגיע משחק 17 ברציפות ל-30+ נק' [הרצף הארוך ביותר בליגה מאז המיזוג ב-1976]. הארדן ישווה את השיא של כל הזמנים במשחקו ה-20 ברציפות [ווילט צ'מברלין, 1964]. פוזישן הגנה - חטיפה על הארדן! עמרי קיבל בהתקפת הנגד את ג'יימס הארדן, בודד עליו בקו מחצית המגרש הרחק מכל שאר השחקנים, והצליח לשים יד שהביאה לאיבוד של הארדן ומתפרצת בצד השני, אשר נגמרה בדאנק של כספי ממסירה של מייק קונלי הלא-אנוכי; פוזישן התקפה - אחרי בריחה קלה של יוסטון מאחורי יכולת שיא של הארדן, התקפה אחרונה של המחצית, שלבין מק כמעט איבד, עמרי עזר לו עם חיתוך שאיפשר את הבאונס פס בין-שניים. כספי עלה לפלוטר על הבייסליין, אבל החטיא את הזריקה. היה צריך לשים את זה. 48-54 ליוסטון במחצית. ג'יימס הארדן קלע 36 נק' -- שיא כל הזמנים של שחקן יוסטון במחצית אחת. קלע 21 ברבע השני, למרות שלשה אחת בלבד. יתרון 6 ליוסטון, במחצית התקפית של 54 נק', למרות שקלעה רק ב-40% מהשדה. בממפיס, הקלע המוביל במחצית הראשונה היה כספי עם 10 נק', ולמעשה השחקן היחיד בשורותינו שהגיע לדאבל פיגרס במחצית.

ברבע השלישי, 9:53 לסיום הרבע, בשלב מוקדם, כספי חזר בפיגור 9. פוזישן התקפה - סוף שעון, ההתקפה נתקעה, אבל גרט טמפל, #אויב המדינה, מצא את כספי בצבע, שנעצר בעבירה. דייק פעמיים; פוזישן התקפה - ההתקפה קצת נתקעה. קונלי וגאסול חיפשו את עמרי. עמרי, עם הארדן על הגב שלו, קיבל את המסירה מגאסול לפוסט אפ, עלה לזריקה קשה עם יד בפנים, והחטיא אותה; כ-5 דקות לסיום הרבע, יוסטון פצחה בריצה ועלתה ליתרון דו-ספרתי ראשון במשחק. אלו היו דקות טובות נוספות של הארדן, שסחב את הקבוצה על גבו, אבל בעיקר, יכולת דלה של גאסול אצלנו, שהיה נו-שואו גם בחצי הראשון והרס לנו את המשחק עם איבודי כדור. הארדן קלע שתי שלשות סטפבק רצופות, שהעלו את היתרון לשיא חדש - 16 הפרש, והגיע בכך ל-41 נק' ב-27 דקות בלבד. מדהים! פוזישן הגנה - שניות אחרונות של הרבע. ממפיס נשארה חשופה בהגנה. דניואל האוס חדר עד הטבעת, אבל כספי הגיע לעזור והצליח לחסום אותו. איבוד כדור של יוסטון; 70-87 ליוסטון. רבע שבו הרוקטס קלעו 9 מ-16 משלוש [!!!], וזה סיפור הרבע. הארדן הפציץ עם סטפבקים, ונגד זה אין מה לעשות. מקבל את זה בהכנעה מוחלטת, עשה בנו כרצונו.

ברבע הרביעי, ההפרש נותר על כנו - מבוא ל-20. קצת פחות מ-5 דקות לסיום, הארדן השיג את המהלך-של-4 היומי שלו, והעלה את קבוצתו ל-18 הפרש. ממפיס שיחקה את הרבע על ג'רן ג'קסון ומייק קונלי. הראשון עשה עבודה טובה בצבע בשני צדי המגרש. השני עשה את מה שלא עשה כל המשחק, והתחיל לסיים מהלכים בחדירות עד הטבעת. בסיום 94-112 ליוסטון. תרשמו ניצחון 600 בקריירה למייק דנטוני כמאמן. אבל בעיקר, נדבר על 17 [!!!] איבודי כדור של ממפיס ב-28 הדקות הראשונות של המשחק, וזה סיפור המשחק. היו דקות ששיחקנו נפלא, אבל החזרנו את יוסטון עם איבודי כדור, בערב התקפי בינוני שלה בסך-הכל, כאשר חוץ מהארדן אף שחקן לא פגע.

השחקן המצטיין: ג'יימס הארדן. 57 נק' [33-17 מהשדה, 15-6 משלוש, 18-17 מהקו], 9 ריב' [2 בהתקפה] ו-2 אס' [5 איבודי כדור] ב-34 דקות [פלוס 25]. 57 שיא עונתי בנק', היה רחוק רק 3 נק' משיא כל הזמנים של יוסטון שאותו קבע בעצמו בעונה שעברה. משחק 14 העונה שלו עם 40+ נק', ומשחק 3 העונה עם 50+ נק' [ו-12 בקריירה]. זה מסוג הערבים שמאוד מחזקים את הקייס של הארדן ל-MVP. שיחק לבד, באמת לבד;

אוסטין ריברס תרם 11 נק' ו-6 אס' [1 איבוד כדור]; ג'ראלד גרין הוסיף 14 נק' [4 שלשות] ב-30 דקות מהספסל;

בממפיס, נתחיל מהשחקנים המובילים. מייק קונלי סיים ערב מאכזב של 14 נק', 7 ריב' ו-7 אס' [5 איבודי כדור]. לא היה במשחק, וכשהתחיל לשחק כבר לא היה על מה; מארק גאסול עם משחקו הגרוע ביותר העונה. 5 נק' בלבד, 7 ריב' [3 בהתקפה] ו-4 אס' [7 איבודי כדור!!!] ב-25 דקות; ג'רן ג'קסון ג'וניור עשה עבודה טובה בגארבג' טיים. סיים עם 12 נק', 6 ריב' ו-3 חס';

עמרי כספי: 12 נק' [6-4 מהשדה, 2-2 משלוש, 2-2 מהקו], 3 ריב' [1 בהתקפה], 0 אס' [2 איבודי כדור], 2 חט' ו-1 חס' ב-25 דקות [מינוס 7]. משחק טוב של עמרי. גם הגנתית שמר טוב, גם התקפית היה מעורב במחצית הראשונה;

המשחק הבא -- מארחים את מילוואקי [ד'] למשחק בית שהייתי רוצה שניקח. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.
 
15/01/2019 - פיניקס - אינדיאנה: מבוא ל-40

מפגש שני ואחרון העונה נגד פיניקס. במשחק הקודם פיניקס כמעט יצאה עם ניצחון, אבל רק כמעט; אינדיאנה מקבלת בחזרה את מיילס טרנר מפציעה לאחר היעדרות מארבעת משחקינו האחרונים. הסתדרנו בלעדיו, אבל בהחלט, זו תוספת כוח. הוא היה בכושר משחק טוב;

רבע א': מבוא ל-20
פתיחה בקצב מהיר. בערך עד אמצע הרבע, היתרון מגיע לדו-ספרתי. יכולת טובה של כל שחקנינו, כולם מעורבים.

1:54 לסיום הרבע, ולמרות החזרה של מיילס טרנר, טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 13. כנראה היכולת הטובה השפיעה על קבלת ההחלטות של נייט מקמילן המאמן, ואני מברך על כך. ראוי להזדמנות!

פוזישן התקפה - טי ג'יי מקבל במעבר, חודר עד הטבעת, אבל מחטיא את הלייאפ.

פוזישן הגנה - טי ג'יי נשאר עם קלי אוברה ג'וניור ומוריד לו את האחוזים. עבודה טובה.

הרבע מסתיים עם סטפ בק על הבאזר של קורי ג'וזף הנהדר, שנותן משחק מעולה בדקות שנכנס. 19-38 לאינדיאנה בסיום הרבע הראשון. 38 משווה שיא עונתי שלנו לרבע. בוגדנוביץ' הוביל עם 10 נק', וקורי ג'וזף עם 8 מהספסל. פיניקס לא שמרה.

רבע ב': רבע חלש שלנו מחזיר את הסאנס למשחק
פוזישן התקפה - טי ג'יי מקבל בצבע, עולה להוק שאט, אבל מחטיא;
9:06 לסיום המחצית, טי ג'יי יורד ביתרון 14.

רבע לא טוב שלנו. המחליפים לא עשו את העבודה. בדקות הבאות, גם במעבר לחמישייה הראשונה, דקות קרות שבמהלכן פיניקס מורידה להפרש חד-ספרתי. 51-62 לאינדיאנה במחצית. פיניקס לא איבדה אף כדור ברבע השני, מסרה 11 אס' וקלעה 54% מהשדה, כולל 18 נק' בצבע.

רבע ג': ריצת 2-17
פתיחה טובה שלנו במחצית השנייה. ריצת 0-8, כולל שתי שלשות רצופות של קוליסון, מחזירה את היתרון הגדול שלנו ל-20+. הריצה נעצרת ב-2-17, ויתרון 26. בול גיים. 73-96 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. מה שלא עבד ברבע הקודם עבר ברבע הזה: 5 איבודים של פיניקס, שהובילו ל-8 נק'. הורדנו אותם מתחת ל-40% מהשדה. דרן קוליסון הוביל עם 13 נק' [שיחק את כל הרבע]. ויקטור אולדיפו קלעה נקודה אחת ברבע והלך 0 מ-7 מהשדה [שיחק את כל הרבע גם הוא].

רבע ד': גארבג' טיים
6:27 לסיום, טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 28.
פוזישן התקפה - עצירה מובילה למתפרצת, שאותה מסיים טי ג'יי בלייאפ קל.

פוזישן התקפה - אחרי החטאה, טי ג'יי מתקן בנגיעה. השאירו אותו לגמרי לבד.

בסיום 97-131 לאינדיאנה. ניצחון 30+ הפרש שלישי העונה של אינדיאנה -- לראשונה מאז עונת 1994-1993 שהקבוצה רושמת לפחות שלושה ניצחונות בהפרש 30 או יותר. להוציא את הרבע השני, תצוגת מופת התקפית. הכדורים נכנסו, ולא התקשנו נגד האין-הגנה של פיניקס. 12 מ-25 משלוש, ובסה"כ 52% מהשדה. פיניקס נעצרה על 8 מ-28 משלוש, ו-42% מהשדה. מסרנו 31 אס', ואם להסתמך על בסקטבול רפרנס, אזי שהסטטיסטיקה נשמרת, ואינדיאנה בלתי מנוצחת ברגיוליישן [לא כולל הארכות] מאז הפסד לפיניקס ב-1990, במשחקים שבהם מוסרת לפחות 30 אס'. ערב קל של כדורסל.

השחקן המצטיין: בערב כזה, נלך עם טאייריק אוונס. למה לא, נפרגן לו. 20 נק' [8-6 מהשדה, 1-1 משלוש, 8-7 מהקו] ב-15 דקות [פלוס 12] מהספסל. ערב התקפי טוב של טאייריק. ניצל את העובדה שפיניקס לא שמרה כל המשחק, כדי לעשות נק' קלות בצבע בחדירות;

מיילס טרנר מסיים עם 18 נק' ב-28 דקות במשחק החזרה שלו; בויאן בוגדנוביץ' עם ערב של 20 נק' [3 שלשות]; דרן קוליסון [15 נק' ו-7 אס', 3 איבודי כדור], תד יאנג [12 נק'], ומהספסל דומאס סאבוניס [14 נק'] וקורי ג'וזף [10 נק' ו-5 אס', 1 איבוד כדור] השלימו 7 שחקנים בדאבל פיגרס; מי שלא הצליח להגיע לספרות כפולות, ועדיין הבסנו גם בלי, הוא ויקטור אולדיפו, שמסיים ערב של 8 נק' ב-2 מ-11 מהשדה, ו-5 אס' מול 4 איבודים;

בפיניקס, טי ג'יי וורן הוביל עם 18 נק'; דיאנדרה אייטון הוסיף 14 ו-8 ריב' [3 בהתקפה]; קלי אוברה ג'וניור קלע 16 נק' ב-24 דקות מהספסל. כשעמד על הקו, אוהדינו לכאורה צעקו לעברו 'ג'ון וול שונא אותך'. אבל מה שהצופים לא יודעים זה שמדובר בהקלטה, לא אוהדים אמיתיים שצועקים את זה. אפשר להרגיש את זה יותר טוב בסרטון הוידאו הזה. זה בדיוק כמו קריאות ה'דיפנס' הידועות. קבוצות משתמשות בטכניקה הזו כדי "לעורר" את הקהל; בנוסף, חייבים לדבר על ערב רע של דווין בוקר, שלא נראה כהרגלו. רק 8 נק' ו-5 אס' [4 איבודי כדור] ב-27 דקות;

טי ג'יי ליף: 4 נק' [4-2 מהשדה], 3 ריב' [2 בהתקפה] ו-1 אס' [ללא איבודי כדור] ב-11 דקות משחק [פלוס 7];

המשחק הבא -- מארחים את פילדלפיה [ה']. משחק שיש להניח יהיה הרבה יותר מאתגר.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מפסידה לסאן אנטוניו

משחק שהיינו צריכים לנצח אצלנו בבית. דרוזן חסר לספרס.
אלא מה הבעיה? השופטים פוצצו אותנו בעבירות, נשרקו נגדנו 28 עבירות (גם נגד הספרס 25) אבל העומק שלהם הרבה יותר טוב משלנו. טאונס ספג 6 עבירות ב-21 דקות! כולל כמה שריקות גרועות, גיבסון וג'נג עם 5 עבירות כל אחד. גם אצל הספרס אלדריג' וגיי הסתבכו עם 5 עבירות אבל הם נתנו את מכסת הדקות הרגילה שלהם.
&nbsp
פופוביץ' פתח עם פאו גאסול במהלך שהיה תמוה בעיני, הוא הסכים איתי בשלב מסוים והגביל את הדקות שלו מאוד, בזמן שברטנס (הרבה יותר מסוכן ממנו) היה כוח משמעותי מהספסל. רודי גיי קלע את המיד ריינג' המעצבנים שלו באחוזים אדירים, גם השלשות נכנסו ויצא שחטפנו 116 נקודות מקבוצת התקפה מוגבלת מאוד.
&nbsp
בגזרת התלונות- נמאס לי לראות את טיג מכדרר למוות את השעון. רוז הרבה יותר טוב ממנו- משחק עם פייס, אפקטיבי יותר בפיק אנד רול, אפילו הקליעה שלו מבחוץ טובה יותר העונה.
בנוסף- זה פשוט מבאס אבל כל עוד קובינגטון בחוץ הכנפיים שלנו הם בדיחה לא מצחיקה. אוקוגי פותח בחמישייה וטוליבר שהוא בכלל צריך להיות גבוה חמישי ברוטציה בשלב הזה של הקריירה עולה מחליף ראשון כסמול פורוורד מהספסל, שזו בכלל לא העמדה שלו.
&nbsp
הפסד מאכזב מאוד אבל צריך כנראה להתרגל שלא נמשיך להיות קבוצה של 50% בלי קובינגטון. הסגל פשוט לא טוב, 4 שחקני החמישייה סביב טאונס הם מתחת לממוצע לעמדתם ומהספסל אין אף אחד שיכול לתת דקות לגיטימיות בעמדות 2 או 3.
בנוסף לכך סאריץ' היה אמור להיות קלף משמעותי מהספסל וזה לא קורה, הוא חלש מאוד לאחרונה.
 
16/01/2019 - ממפיס - מילוואקי: שיחקנו מחצית אחת

שודר בערוץ ספורט 5 LIVE.

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. במשחק הקודם גנבנו את הניצחון ממילוואקי; ממפיס ללא קייל אנדרסון, מה שהכניס לחמישייה את ג'אסטין הולידיי, ואני חייב לומר שבירכתי על ההחלטה לעבור להרכב של 3 גארדים;

ברבע הראשון, 8:10 לסיום הרבע, עמרי כספי נכנס בפיגור 8. ממפיס פתחה 1 מ-11 מהשדה - הכל קצר. פוזישן התקפה - תנועה טובה של כספי, שהתחיל את ההתקפה, ייצרה לו מבט פנוי משלוש. עלה לזריקת הקאץ'-אנד-שוט, אמנם עם שחקן שיצא עליו, וצלף את זה נקי; פוזישן התקפה - כספי ביקש את הכדור אחרי שהמתפרצת נתקעה, ואני אוהב לראות את עמרי החדש שלא מפחד להיות קולני. תנועה טובה שלו בחדירה לסל והוצאה החוצה ייצרה זריקה פנויה, שאותה החטאנו; פוזישן התקפה - ג'מייקל גרין החטיא מתחת לסל, עמרי הצליח לייצר ריב' התקפה מכלום; פוזישן התקפה - עצירה בהגנה הובילה למתפרצת נוספת. ג'מייקל גרין הפעם בתפקיד המוביל, הוציא מסירה מהירה לעמרי, שהלך עד הטבעת וסיים את הפינגר רול בנק', אנד וואן! החטיא מהקו; פוזישן התקפה - ג'ואקים נואה מצא במסירה נהדרת את כספי בצבע. עמרי השתחרר מהשומר שלו ונשאר לבד, אבל החטיא את הזריקה מתחת לסל. היה צריך לשים את זה; 2:15 לסיום הרבע, ההיילייט של המשחק ואולי של העונה כולה בדאנק העוצמתי של ג'מייקל גרין. פוסטר 'אין יור פייס' על ארסן איליאסובה, וגם עבירה! פוזישן התקפה - התקפה קצת מבולבלת של ממפיס, אבל הנעת הכדור המהירה מצאה שחקנים פנויים. גרין החטיא מתחת לסל, כספי ניסה לדחוק את הריבאונד והחטיא, אבל תיקן עם ריבאונד התקפה נוסף; 20-28 למילוואקי. 14 מ-20 הנק' שלנו הגיעו מג'מייקל גרין וכספי. את הדקות הטובות שלנו עשינו בלי קונלי וגאסול. רבע שבו ממפיס קלעה רק 7 מ-27 מהשדה, טוב מספיק בשביל 26%.

ברבע השני, פוזישן התקפה - כספי חדר בצעד ראשון מהיר על הבייסליין וסיים את הלייאפ בצורה אגרסיבית; דקות נהדרות של הספסל שלנו. כמעט 5 דקות, דייטינג בק לרבע הקודם, השלמנו ריצת 2-14 שהקטינה את יתרונה של מילוואקי ל-2 הפרש. פוזישן התקפה - סוף שעון, שלבין מק ויתר על הזריקה, הוציא לכספי החוצה, שחדר, אבל עלה לפלוטר אחרי סוף שעון ה-24; פוזישן התקפה - עמרי עלה לזריקה מבחוץ וויתר עליה, נסה להחדיר מסירה לנואה בצבע, אבל נואה לא ציפה לה והכדור התעופף החוצה; 6:57 לסיום המחצית, כספי ירד לנוח בפיגור 2. 3:43 לסיום המחצית, כספי חזר בפיגור 8. פוזישן התקפה - במתפרצת, ממפיס יצאה קדימה. קונלי מצא את כספי במסירת לוב, כספי השתלט וקלע את הסל על ברוק לופז במה שהיה נראה כמו מהלך שהיתה צריכה להישרק בו שריקה לעבירה של לופז. אבל שריקה לא הגיעה, וכספי אוים ע"י השופט הקרוב שהוא יתן לו טכנית אם התלונות לא יפסקו; פוזישן התקפה - סוף שעון. כספי קיבל מג'רן ג'קסון ג'וניור, חדר בצעד ראשון מהיר עד הטבעת, אבל נתקל בברוק לופז הגבוה, ונחסם נקי; המחצית הסתיימה ברגע של מחלוקת. נעשתה עבירה על מייק קונלי בניסיון לעלות לזריקה, זה קרה ממש ליד עיניו הבוחנות של השופט, שבחר להתעלם. זה הביא להתלהמות מצד שחקנינו, אך לא נשרקה עבירה טכנית. 45-50 למילוואקי. נדבר במחצית הראשונה על הספסל, ששמר אותנו במשחק בדקות קשות ואף החזיר אותנו לרמה תחרותית. נדבר על עמרי כספי, שהיה מעורב מאוד. לא יודע אם המחצית הטובה ביותר שלו במדי ממפיס, אבל בהחלט הכי אקטיבית שלו. ואף-על-פי-כן, מילוואקי לא שמטה את היתרון כל המחצית הראשונה.

ברבע השלישי, היילייט מדהים של יאניס אנטטקומבו: זה התחיל בצד אחד של המגרש, כאשר סיים דאנק עוצמתי על הפרצוף של גאסול. זה המשיך בצד השני, כשגאסול חדר ועבר בקלות את ברוק לופז, אך מתחת לסל חיכה לו יאניס, שחסם אותו נקי מארץ הנקיים. 6:50 לסיום הרבע, עמרי כספי חזר בפיגור 6. פוזישן התקפה - כספי חדר יפה עם ה'שמגוד', אבל נחסם בניסיון לעלות לזריקה. במבט ראשון, זה היה נראה כמו עבירה, אבל אולי אני משוחד; 5 דקות לסיום הרבע, מילוואקי השלימה ריצת 0-16 אכזרית בתוך כ-3 דקות, שנתנה לה יתרון שיא במשחק - 15 הפרש. האולם היה שקט, הקהל לא היה במשחק וזה היה נראה רע. פוזישן התקפה - כספי קיבל מגאסול, חדר, נתקע, הוציא בחזרה לגאסול, שנשאר פנוי מחצי-מרחק, וקלע את הזריקה. אסיסט; פוזישן התקפה - ג'בון קרטר חדר, כספי חתך, קרטר מסר לו מתחת לסל ועמרי סיים את הפלוטר; רבע רע שלנו. עד לסיומו לא הצלחנו להשיג עצירות, וכך הגיעה ההתפרקות והבריחה. 73-91 למילוואקי. 41 נק' של הבאקס ברבע הזה [שיא עונתי שלילי של ממפיס לרבע], כולל 20 נק' שלהם בצבע ו-20 נק' מ-8 איבודי כדור שלנו.

ברבע הרביעי, יאניס עשה את הקטע שלו בדקות הראשונות, הגדיל את ההפרש וגמר סיפור. פוזישן התקפה - הנעת כדור טובה מצאה את כספי, שלקח את הקאץ'-אנד-שוט מבחוץ, אבל החטיא; פוזישן התקפה - כספי נשאר לשחק בהרכב השלישי של ממפיס. בתור השחקן המוביל בהרכב הזה, סימן שהוא רוצה את הכדור, וקיבל מבודד בפינה. חדר על השחקן שלו עד הטבעת בקרוס אובר יפה ונעצר בעבירה. קלע מהקו 1 מ-2; פוזישן התקפה - שוב הטעייה יפה של כספי. בצעדים ארוכים הלך עד הטבעת, אנד וואן. השלים מהלך של שלוש נק' מהקו, ונרשמה ריצה של 0-12 של ממפיס ב-4 דקות. ההפרש, אם כן, ירד ל-19; פוזישן התקפה - כספי נשאר לבד, לקח את הזריקה מבחוץ, אבל החטיא. ארוך מדי; בסיום 101-111 למילוואקי. מחצית ראשונה צמודה באופן יחסי, כלומר היינו לא רעים, שיחקנו כדורסל טוב עם המחליפים. אבל אז, משחק שני ברציפות, הכוכבות של השחקן המוביל אצל היריבה, בפעם הקודמת הארדן והפעם זה היה אנטטקומבו, עשתה את ההבדל במחצית השנייה. רק 42 נק' של החמישייה הראשונה שלנו, וזה סיפור המשחק. ממפיס, אם כן, עם הפסד 20 ב-27 המשחקים האחרונים.

השחקן המצטיין: יאניס אנטטקומבו. 27 נק' [14-10 מהשדה, 1-0 משלוש, 8-7 מהקו] ו-11 ריב' [1 בהתקפה] ב-22 דקות משחק. באמת בערב קל. לא לקח עליו כלום ברבע הראשון, וכמעט כלום במחצית הראשונה;

אריק בלדסו לא בערב גדול, אבל סיים עם 16 נק' [2 שלשות]; גם קריס מידלטון לא היה במשחק. 11 נק' ו-5 אס' [2 איבודי כדור];

בממפיס, מארק גאסול סיים עם 14 נק' [2 שלשות] ו-5 אס' [2 איבודי כדור] ב-25 דקות [מינוס 28 ! ! !]; מייק קונלי סיים עם 14 נק' ו-3 אס' [1 איבוד כדור] ב-23 דקות [מינוס 31 ! ! !]; ג'מייקל גרין רשם דאבל-דאבל עם 14 נק' [2 שלשות] ו-10 ריב' [6 בהתקפה] ב-26 דקות מהספסל [אבל גם הוא, מינוס 24]. הוסיף גם 3 חס';

עמרי כספי: 17 נק' [13-7 מהשדה, 3-1 משלוש, 4-2 מהקו]. 6 ריב' [2 בהתקפה] ו-2 אס' [1 איבוד כדור] ב-36 דקות [פלוס 5]. הוביל את קלעי ממפיס, ואין ספק שהיה חלק מהדקות הטובות ביותר שלנו במחצית הראשונה, וגם בשנייה אם נחשיב את הריצה בדקות הגארבג'. אני הבנתי את זה לפני חודש וחצי, אבל ביקרסטאף לא, ובהתאם לזאת, מצבנו מוסיף להיות רע עד מאוד. והנה תקציר המהלכים של עמרי כספי, שגם דיבר בחדר ההלבשה בסיום המשחק.;

המשחק הבא -- יוצאים לבוסטון [ו'] למשחק נוסף ש'על הנייר' אני לא יודע מה יש לנו להרוויח ממנו. זה מתחיל להיות אישי, פחות קבוצתי מבחינתי. רוצה לומר, יותר דקות של כספי, להרים את המספרים ולקוות שבחודש הבא יחתום בקבוצת פלייאוף. גם המשחק הזה יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.
 
17/01/2019 - אינדיאנה - פילדלפיה: לא שיחקנו את הכדורסל שלנו

מפגש שלישי העונה בין הקבוצות. במשחק הראשון פילדלפיה השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה. במשחק השני ניצלנו ערב מפוזר של הסבנטי-סיקסרס כדי להנחיל להם הפסד בית שלישי בלבד עד לאותה נקודה; המשחק המרכזי של TNT, פריים טיים יום חמישי, ובו מפגש שלנו נגד ג'ואל אמביד, שרושם העונה 37 דאבל-דאבלים [מקום ראשון בליגה]. האם הערב ירשום משחק 38?! לא היה בטוח בכלל שישחק, בשל פציעה בגבו. אך הוא ישחק;

רבע א': למרות פתיחה רעה, פילדלפיה ביתרון
כבר מהדקה הראשונה, אמביד לא נראה טוב. רץ על המגרש בכבדות, נראה שסובל מהגב. אני לא רואה אותו ממשיך את המשחק, אם להיות כן איתכם.
פתיחת 0-7 שלנו ב-3 וקצת הדקות הראשונות, כאשר פילדלפיה עם 0 מ-5 מהשדה ו-3 איבודי כדור. כל זה נעצר עד שלשה של ווילסון צ'נדלר, שגם הוא היה בספק למשחק.

בהמשך, פילי נכנסת למשחק. אמביד יורד לקבלת טיפול, אך חוזר עוד לפני תום הרבע. המשחק צמוד ושיוויוני. אני מרגיש שעוד לא נכנסו למשחק, שעדיין לא משחקים את הכדורסל שלנו. 25-28 לפילדלפיה בסיום הרבע הראשון. מקמילן שיחק עם רוטציה של 7 שחקנים בלבד את הרבע הזה. ג'ימי באטלר הוביל את פילי עם 9 נק'. ווילסון צ'נדלר בלט עם 7.

רבע ב': רבע בינוני למדי
טי ג'יי ליף עולה בפתיחת הרבע.
פילדלפיה פותחת 1 מ-7 מהשדה, והיתרון חוזר אלינו, 3 הפרש. כדאי לציין, שג'ואל אמביד פותח את הרבע ומשחק את הדקות הראשונות. לא מבין את ההחלטה. הוא נראה סובל מכאבים. יורד 7:12 לסיום המחצית ואיתו גם טי ג'יי, ביתרון 2 של פילדלפיה.

ויקטור אולדיפו עולה על הלוח עם שתי שלשות ברציפות כשתי דקות לסיום המחצית. 48-54 לפילדלפיה במחצית. בסך-הכל רבע שני לא טוב של שתי הקבוצות. אינדיאנה באחוז נמוך, מתחת ל-40. מבטים היו. וזה לאחר שבדקות האחרונות הכדורים החלו להיכנס. בן סימונס ללא נקודות במחצית הראשונה, כולל 5 איבודי כדור. אצלנו מוביל תד יאנג עם 12 נק'.

רבע ג': יתרון דו-ספרתי לפילי
בפתיחת הרבע רג'י מילר, שמשדר את המשחק עם קווין הרלן, מתלוצץ על כך שאינדיאנה, קבוצה ששיחק בה את כל הקריירה המקצוענית, לא קולעת את הזריקות שלה, והוא מרגיש צורך לחזור לחדר ההלבשה הישן, ללבוש את המדים ולתת שיעור לשחקנים. אין ספק שהרבה אנשים באינדיאנה היו רוצים לראות את זה קורה.

אמביד נעמד על הקו וזוכה לקריאות מהקהל שקורא 'אוברייטד!'. לאחר מכן, מסמן לעברם תנועה של 'שתקו את פיכם'.

ג'יי ג'יי רדיק משתלט על המשחק, ו-4 דקות מפתיחת המחצית השנייה, היתרון כבר דו-ספרתי -- 11 הפרש לפילדלפיה. וזה לא טוב, רבותיי. 71-85 לפילדלפיה. תד יאנג הציל אותנו ברבע הזה עם 10 נק', אחרת היה אפשר לקרוא בול גיים. ג'ימי באטלר כבר מגיע ל-21 נק'. ג'ואל אמביד מתקרב לטריפל-דאבל. עוד רבע רע שלנו מבחינה התקפית, יושבים על אחוז נמוך - מתחת ל-40 גם ברבע הזה.

רבע ד': לא הינו קרובים, ערב רע בסך-הכל
דקה בתוך הרבע, שלשה של ג'יי ג'יי רדיק מעלה ל-18. למרות פוזישנים רעים שלנו והחטאות של טאייריק שמחרב לנו את המשחק, סל שלו מוריד ל-10 הפרש, וזאת לאחר החטאה של ווילסון צ'נדלר בזריקה פנויה שהיא צריך לקלוע.

בחזרה מפסק הזמן, מרגישים את המומנטום שלנו. זו כבר ריצת 0-10 שלנו ב-3 דקות, שמורידה את ההפרש ל-8. עד שמגיעה שלשה גדולה של אמביד שעוצרת את הסחף של פילי.

בדקות הבאות נתקפנו שיחקנו רע, הכדורים לא נכנסו, וההפרש חזר ל-17 עם 4 דקות על שעון המשחק. בול גיים.

1:09 לסיום, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 20.
פוזישן התקפה - טי ג'יי משתחרר מהשומר שלו, מקבל את הלוב ומסיים את המהלך בדאנק.

בסיום 96-120 לפילדלפיה. פילי עם ערב של 53% מהשדה, כולל 18 שלשות [ב-53%], וגם לא פחות מ-38 אס'! נתון מדהים. זה הכי הרבה שמסרו נגדנו העונה, ופילדלפיה מובילה את הליגה במשחקים של 30 אס' או יותר עם 17. בצד שלנו, למרות 10 פוזישנים יותר, רק 40% מהשדה. עשינו טעות כשבחרנו להרים את הקצב. נתנו להם לרוץ, לא שיחקנו אגרסיבי. אני לא זוכר עבירה קשה במשחק הזה.

השחקן המצטיין: ג'ואל אמביד. 22 נק' [19-9 מהשדה, 7-2 משלוש, 2-2 מהקו], 13 ריב' [3 בהתקפה], 8 אס' [5 איבודי כדור] ו-3 חס' ב-35 דקות [פלוס 18!]. בחור קשוח. למרות הכאבים שיחק, ושיחק טוב. משחק 38 העונה שהוא רושם דאבל-דאבל;

ג'ימי באטלר הקלע המוביל עם 27 נק'. רושם גם 8 אס' [ללא אף איבוד כדור] ב-35 דקות; ג'יי ג'יי רדיק בלט עם 20 נק' [6 שלשות!] ו-5 אס' [1 איבוד כדור]; בן סימנס בערב לא גדול של 11 נק' , 8 ריב' [1 בהתקפה] ו-8 אס' [6 איבודי כדור]. התעורר במחצית השנייה;

באינדיאנה, תד יאנג מוביל עם 27 נק' [3 שלשות] ב-11 מ-17 מהשדה. למעשה השחקן היחיד אצלנו שפגע כל הערב ובזכותו המשחק נגמר רק ברבע האחרון; ערב קליעה רע של אולדיפו, וכשזה קורה, לרוב אינדיאנה מתקשה להישאר תחרותית אם מדובר בקבוצה טובה שעומדת מולנו. 15 נק' [3 שלשות] ב-6 מ-20 מהשדה. מוסיף גם 7 אס' [3 איבודי כדור]; מיילס טרנר ממשיך להיכנע לאמביד במפגשים ביניהם. הערב 8 נק' ב-1 מ-5 מהשדה. מוסיף לו גם 12 ריב' [2 בהתקפה], 3 חט' ו-3 חס'; טאייריק אוונס מסיים עם 13 נק' [6 מ-14 מהשדה] ב-15 דקות מהספסל;

טי ג'יי ליף: 2 נק' [1-1 מהשדה] ו-1 חט' ב-6 דקות משחק [מינוס 3];

המשחק הבא -- ממשיכים את רצף משחקי הבית עם מפגש נגד דאלאס [ש']. צריך להיות מעניין. דונצ'יץ, אתם יודעים.
 
בוסטון - ממפיס: באופן מפתיע, היה צמוד

שודר בערוץ ספורט 5.

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. במשחק הקודם הפסדנו את המשחק ברבע אחרון נוראי;

ברבע הראשון, 8:14 לסיום הרבע, עמרי כספי נכנס בפיגור 3 בעקבות בעיית עבירות מוקדמת של גרט טמפל. משחק שני ברציפות שעמרי הוא החילוף הראשון מהספסל. בדקות הבאות בוסטון נכנסה למומנטום חיובי מבחינתה, מה שחייב אותנו לקחת פסק-זמן. פוזישן הגנה - ג'ייסון טייטום לקח את עמרי עם הגב לסל, אבל החטיא את הזריקה. עבודה טובה של כספי. בהמשך, חסימה בהגנה הובילה לדאנק קל של כספי במתפרצת, שהשווה את המשחק ב-16 לכל. פוזישן הגנה - ה'השפלה' של טייטום המשיכה, ניסה לעלות לזריקה מתחת לסל על כספי, אבל עמרי חסם אותו נקי; פוזישן התקפה - כספי קיבל כטריילר במעבר, וצלף את השלשה 'רק רשת'; במעבר של ממפיס למחליפים המשחק התבלגן לנו, המון איבודי כדור, המשכנו להיראות רע ובוסטון ניצלה לבריחה הראשונה שלה עם יתרון דו-ספרתי ראשון, במהלכה של ריצת 0-12 בתוך הדקה האחרונה של הרבע, כולל דאנק היילטי של ג'יילן בראון. 24-35 לבוסטון. 35% מהשדה של ממפיס. ג'רן ג'קסון הוביל עם 9 נק'.

ברבע השני, פוזישן התקפה - כספי חדר עם ה'יורו סטפ', או כמו שצוות השידור של בוסטון קראו לזה - ה'מידל איסטר', אבל איבד את הכדור מול ארון ביינס ששם יד; פוזישן התקפה - כספי התמקם טוב מול טרי רוזיר. ג'ואקים נואה ראה, מצא אותו במסירה מהירה פנימה. עמרי סיים את הפוסט אפ עם סיבוב יפה ונקודות קלות מתחת לסל; 7:38 לסיום המחצית, כספי ירד בפיגור 8 של ממפיס. שיחק דקות טובות, והקבוצה גם חזרה למשחק בפוזישנים האחרונים. במעבר לחמישייה הראשונה, התוצאות היו טובות יותר מבחינתנו. ההגנה עבדה טוב, משחק ההתקפה היה מסודר, הכדור הלך ליד הנכונה של גאסול כפיבוט. כדקה לסיום המחצית, שתי שלשות רצופות של ג'אסטין הולידיי נתנו יתרון 4 לממפיס. 58-62 לממפיס במחצית. רבע שני התקפי מצוין שלנו: 15+ על הסלטיקס, כולל 59% מהשדה ו-5 מ-7 משלוש.

ברבע השלישי, פתיחה התקפית טובה של שתי הקבוצות. החליפו סלים באחוזים גבוהים. 7 דקות בתוך הרבע, כבר היו 9 שלשות של שתי הקבוצות יחדיו. ממפיס עשתה את הדקות הללו ללא מייק קונלי. 3:39 לסיום הרבע, עמרי כספי נכנס בפיגור 4. פוזישן התקפה - עמרי קיבל מתחת לסל, אבל החטיא את הזריקה; הדקות האחרונות היו שייכות לבוסטון. אחרי רבע שיוויוני ואף ביתרון של ממפיס, הסלטיקס ברחו לדו-ספרתי בריצה אחת טובה שסחפה את הקהל. שחקנינו גילו אופי והצליחו לעצור את הסחף לפני סיום הרבע, כך שנשמרנו במשחק. 90-96 לבוסטון. קאיירי עם 20 נק' ברבע השלישי [שיחק את כל הרבע]. אצלנו הוביל מייק קונלי עם 11.

ברבע הרביעי, פוזישן התקפה - בהתקפה הראשונה של הרבע, משחק בין-גבוהים יפה שבו היו מעורבים ג'מייקל גרין, גאסול וכספי. גאסול מצא את כספי, שהתמקם עמוק בתוך הצבע, ועמרי סיים במהלך לא-אופייני לו, עם הפיידוויי. יותר ניסה להוציא עבירה מאשר האמין שהזריקה תיכנס. עבירה לא נשרקה, אך הכדור, לעומת זאת, נכנס; פוזישן התקפה - מתפרצת נהדרת של ממפיס. כספי, בראיית משחק נהדרת, מצא את שלבין מק בפינה, לבד, שצלף את השלשה והוריד ל-3 הפרש. ממפיס היתה בדקות טובות מהפתיחה, אבל לא מספיק מרוכזת. אילו ידעה לנצל מול הרכב המחליפים של בוסטון, היתה לוקחת יתרון; פוזישן התקפה - סוף שעון, הנעת הכדור מצאה את כספי, שהיה חייב לכפות את השלשה מאמצע הקשת, 'טווח סטף קרי', נכנס! סל אדיר! גרר גם 'תגובת סטף קרי' מעמרי, שהתכופף ועשה פרצוף מלוכלך, כשברקע תגובות נלהבות מצד הספסל שלנו; 7:33 לסיום, כספי ירד בפיגור 4. בדקות הבאות המשחק המשיך להיות צמוד, ובוסטון עמדה על יתרון של לא יותר משני פוזישנים. 2 דקות לסיום, בוסטון עלתה ליתרון 7 אחרי רצף פוזישנים ריקים שלנו. 1:22 לסיום, קאיירי עבר בחסימה ועלה לשלשה שנכנסה ונתנה יתרון 8. בול גיים. בסיום 116-122 לבוסטון. הפסד רביעי ברציפות לממפיס ועשירי באחד-עשר המשחקים האחרונים. שימו לב שזה משחק ראשון בתולדות הגריזליז [מאז הקמת הקבוצה ב-1995] שהקבוצה השיגה לפחות 33 אס', אך גם הפסידה את המשחק. עוד נאמר, שממפיס נכנסה לרבע האחרון עם ממוצע של 24.8 נק' ברבעים אחרונים העונה [מקום אחרון בליגה!]. גם הערב היו לה 25 נק' ברבע האחרון, כך שהסטטיסטיקה האכזרית נשמרה. בוסטון סיימה ערב של 29 אס' ובכך רצף 5 משחקים של 32 אס' או יותר נעצר [רצף ראשון כזה שרשמה מאז 1989].

השחקן המצטיין: קאיירי אירווינג. 38 נק' [21-14 מהשדה, 6-4 משלוש, 9-6 מהקו], 7 ריב' [1 בהתקפה] ו-11 אס' [3 איבודי כדור] ב-36 דקות. כאמור, קלע 20 ברבע השלישי, ו-8 ברביעי בתור הגו-טו-גאיי של הקבוצה;

מרקוס סמארט סיים עם 20 נק' [6 מ-8 משלוש!]; אל הורפורד השלים עם 18 נק' ב-8 מ-10 מהשדה; ג'יילן בראון [12] וטרי רוזיר [10] תרמו בדאבל פיגרס מהספסל;

בממפיס, מייק קונלי קלע 26 נק' [4 שלשות] באחוזים טובים; מארק גאסול לא פגע התקפית עם 1 מ-10 מהשדה, אבל השיג דאבל-דאבל לא שגרתי של 11 ריב' [1 בהתקפה] ו-12 אס' [1 איבוד כדור] ב-36 דקות; ג'אסטין הולידיי נתן את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע בטרייד משיקאגו. 14 נק' [2 שלשות מומנטום] ו-4 חט' ב-36 דקות; ג'רן ג'קסון ג'וניור קלע 23 נק', מתוכן 12 ברבע האחרון, כולל שתי שלשות חסרות חשיבות בסיום, אם כי היה נחמד לראות אותו קולע אותן, ב-27 דקות משחק; שלבין מק [15 נק', 7 אס' מול 1 איבוד כדור] וג'מייקל גרין [12 נק'] תרמו בספרות כפולות מהספסל;

עמרי כספי: 12 נק' [7-5 מהשדה, 2-2 משלוש], 2 ריב', 1 אס' [ללא איבודי כדור], 2 חט' ו-1 חס' ב-21 דקות [מינוס 5]. רשם לו משחק טוב נוסף, שלישי ברציפות בספרות כפולות ושישי ברציפות שבו מקבל לפחות 17 דקות. יש לנו כשבועיים לנצל את הדקות החסרות של קייל אנדרסון ולנסות למצוא קבוצת פלייאוף. אני יכול לומר שאני כבר מקיים שיחות לא רשמיות עם פורטלנד ויוסטון, כאשר האחרונה מביעה עניין רב ומיידי.

המשחק הבא -- ממשיכים את מסע החוץ במזרח עם מפגש קשה בקנדה נגד הרפטורס [ש'].
 
למעלה