משחקי רביעי בלילה בסימן ......

איליה13

New member
משחקי רביעי בלילה בסימן ......

לא רציתי לעשות ספויילר שוב

בסימן הארכות, בינתיים 2 מתוך 4 המשחקים הראשונים הלכו להארכה
יוסטון ממש התאמצו להפסיד לברוקלין (מת על ה coach שלהם), הרוקטס איבדו יתרון 7 בהארכה בשתי הדקות האחרונות, ונכנעו לריצת 10-0 של ברוקלין

עוד משחק שהלך להארכה זה דטרויט - אורלנדו, גם פה אחרי שהחברה מעיר המכונית איבדו יתרון של 8 בסוף ה regulation, אבל דראמונד נתן את האקסטרה על מנת לשמור את הניצחון לקבוצה הטובה יותר (115-120 לדטרויט)

ממפיס - מילוואקי
הבאקס ברחו כבר ליתרון 14 בדקות הראשונות, החמישיה הראשונה של ממפיס לא תפקדה, באמצע הרבע השני סך הנקודות של שחקני החמישיה היה 6 במצטבר, בזכות הספסל ממפיס חזרה למשחק, וברבע השלישי אפילו הובילו בנקודה, אבל מנקודה זאת מילוואקי פתחו מבערים וברחו ל 20 הפרש
למרות ההפרש הגבוה יאניס עלה לרבע הרביעי עם ה second unit, מול הספסל של ממפיס, מה שהוביל להפרש של 31 נק', מרגע שיאניס ירד לספסל התחיל הגארבג' ומסתבר שממפיס אלופת הגארבג', חתכו 21 נקודות מהפיגור, מה שלא נתן להם כלום, רק כדי להפסיד 111-101, אחלה מחצית ראשונה לכספי, היה חלק מההאסל בקאמבק המרשים, קיבל מהמאמן 36 דקות, והחזיר ב 17 נק' 6 רב' ושני אסיסטים (בינתיים עומרי מנצל עד תום את הפציעה של קייל אנדרסון)

אראה את בוסטון - טורונטו יותר מאוחר, נראה שהיה שם אחלה משחק
 

Cade Foster

New member
סטף קרי פורץ בסערה לדיון הMVP

הראשון בהיסטוריה לרשום שלושה משחקים רצופים עם 8 שלשות (הווריורס קולעים 136 נקודות בממוצע במשחקים האלה ופתאום נראים בלתי עצירים מתמיד).
&nbsp
דרך אגב דווקא המשחקים שהחסיר לדעתי מחזקים את הקייס שלו - מאזן 26-8 כשהוא משחק (קצב של 62 ניצחונות, בפער הכי טוב בליגה) ו5-6 (שלילי!) כשהוא בחוץ (אם כי צריך להיות הוגנים ולהזכיר שבחלק מהמשחקים שמהם נעדר גם גרין היה מושבת).
&nbsp
ההשפעה שלו על הקבוצה המוכשרת בהיסטוריה שווה בערך כמו ההשפעה של לברון על חבורת הסקראבס של קליבלנד.
 

rapgamer4ever

New member
הזריקות שלו ברבע השלישי מול הפליקנס היו ברמת קושי הזויה

כשהוא מתחמם ככה פשוט אין מה לעשות, הוא תפר 30-footers עם יד בפרצוף.
אחרי שקרי-קליי-KD התקמבנו ל-89 נקודות משותפות מול דנבר, הפעם הגיעו יחדיו ל-90 מול הפליקנס, ושוב עם מעל 50% בזריקות משלוש.
משחק ממש טוב של הפליקנס שכבר עלו ליתרון 16 ברבע השלישי, אלא שאז קרי התפוצץ עליהם עם 6 שלשות ב-4 דקות וזה משחק חדש.

מבחינה אינדבידואלית זו העונה הכי מרשימה גם של סטף וגם של KD מאז שהאחרון הצטרף לגולדן, לא יודע כמה צמדים בהיסטוריה של המשחק רשמו במשותף ממוצעים של 58-12-11 למשחק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אוקלהומה מפסידים לייקרס נטולי לברון

הספסל של הלייקרס נתן עבודה מדהימה.
אוקלהומה שוב נראית לא מאורגנת כשווסטברוק משתולל ויורה בלי הכרה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
ווסטברוק עם 2-18 מטווח של שתי נקודות

דוקא השלשות נכנסו הפעם

ראיתי רק את הרבע האחרון וראסל פספס לייאפים יחסית קלים בגלל חוסר ריכוז. לא ברור מה קורה איתו והת'אנדרס הפסידו כבר 5 מ-6 המשחקים האחרונים.
&nbsp
אגב זובאץ' דפק שיא קריירה של 26-12 מהספסל. כשהגנת הפיק אנד רול שלך מחורבנת הוא יודע לנצל את זה, יצא לו לחגוג גם נגד מינסוטה בעונה שעברה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני עדיין בדעה שהפציעה שלו מתחילת העונה עדיין מטרידה אותו

לא ראיתי אבל אם אתה אומר שהוא מחטיא לייאפים אז אין לי ספק שזה לא סתם איזה עניין מנטלי אלה באמת משהו שמפריע לו פיזית.
&nbsp
 

Anfield

New member
אוקלהומה קבוצת הגנה קודם כל וההגנה לאחרונה היא מתחת לכל

ביקורת. כמו שרשמתם, פיק אנד רול ששובר את ההגנה ומוביל להטבעה זה משהו שקרה עשרות פעמים ב6 המשחקים האחרונים. הגנה על שלשות שנפגעה מאוד מאז הפציעה של רוברסון בעונה שעברה והעונה נראה שהתאפסנו על זה, חזרה להיות חלשה. חוטפים המון שלשות, שוב לא יודע מה הנתונים אומרים אבל לדעתי חוטפים באחוזים גבוהים מאוד.
תוסיפו לזה שקבוצה שבנויה על הגנה וההגנה לא מתפקדת את זה שווסטברוק לא מתפקד כבר פרק זמן לא קצר וקיבלתם את המצב הנוכחי.
 

rapgamer4ever

New member
יוסטון- ברוקלין היה משחק משוגע, הארדן הראשון מאז צ'מברליין

שרושם שני משחקים רצופים של 55+ נקודות. הוא גם מחזיק ברצף הארוך ביותר של 30+ נקודות מאז ווילט. אם חשבנו שממוצע ה-40 נקודות לאורך 10 משחקים היה מדהים אז הוא העלה עוד הילוך, זה פשוט בלתי נתפס.
כרגע הארדן בחודש ינואר יושב על ממוצעים של 44-8-9. התקופה הזאת תיזכר לדורות.
&nbsp
יוסטון שמטה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון וזה בעיקר בזכות 3 שלשות מטורפות של דינווידי בחצי הדקה האחרונה ל-regulation. בנוסף לכך טאקר החטיא 3-4 זריקות עונשין מכריעות.
בפוזשנים הגדולים של המשחק ברוקלין הביאו שמירות כפולות על הארדן ברגע שעבר את החצי, יוסטון הגיעה למבטים טובים אבל לא השכילה לנצל אותם.
הרוקטס עלו להארכה בהרכב כל כך נמוך שהארדן עלה לכדור ביניים. הליגה משתנה לנו מול העיניים. ג'רט אלן ניצל את מדינת הגמדים כדי לקחת 24 ריבאונדים, אני מניח שזה שיא קריירה שלו.
&nbsp
יוסטון שברה שיא NBA של ניסיונות לשלוש במשחק (70) ויחד עם ברוקלין הן שברו את השיא לניסיונות במשחק של שתי הקבוצות יחדיו (106).
 

Cade Foster

New member
הופעה אומללה שלנו

ציון 0 בהכנה למשחק. רדיק עולה בחמישייה עם אמביד, סימונס, באטלר וצ'נדלר. זה לא אמור להיות קשה להבין שלא משנה מה, הוא לא זורק ל3. בטח לא פנויות כאלה שהוא שם מתוך שינה. כל אחד אחר - חוץ ממנו. נתנו לו להתחמם, ושם המשחק שלהם כבר זרם מעבר למה שאנחנו יכולים לעצור. העיקר את סימונס עצרנו על 0 נקודות במחצית הראשונה. כל העולם כבר ראה בפלייאוף האחרון שלא סימונס הוא האיש שצריך למנוע ממנו לקלוע כדי להאט את פילי, אבל את מקמילן כנראה ששום דבר כבר לא ישנה.
 

rapgamer4ever

New member
לא הבנתי את השורה האחרונה שלך

בפלייאוף האחרון בוסטון ניצחה את פילי בזכות זה שהצליחה להאט את סימונס בצורה משמעותית. דוקא רדיק (שמצליחים להגביל אותו כמעט בכל פלייאוף) נתן תפוקה רגילה מול בוסטון.
 

Cade Foster

New member
מה שעבד לסטיבנס זה למנוע מסימונס לחדור לסל

מקמילן הציב עליו את יאנג, אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה העונה ולמעשה הוציא אותו מהאזור שבו הוא מייצר המון דיפלקשנים, מה שאיפשר לבאטלר לחגוג מול בוגדנוביץ' שלא באמת מסוגל לעצור אותו באחד על אחד. אין שום סיבה לפחד מיתרון סייז של סימונס על אולדיפו או קוליסון, מה יעשה, יזרוק מעליהם? אז שיזרוק. לדעתי דווקא שומר נמוך יכול להיות יותר אפקטיבי מולו כי לאלה יש נטייה לידיים זריזות יותר שיכולות למנוע מסימונס לכדרר לכיוון המקומות שהוא אוהב.

צריך להבין שסימונס לא איום בכלל מחוץ לצבע, מצידי שיזרוק מיד ריינג' פנויים לגמרי כל עוד שניים מבין טרנר, יאנג וסאבוניס נמצאים בצבע כדי לכפות למקרה שיחליט לחדור פנימה. אם ההגנה מאפשרת לרדיק 3 שלשות wide open אחרי פיקנרול פשוט עם אמביד אז זה אומר שהיא עושה עבודה מחורבנת.
 

rapgamer4ever

New member
יתרון הסייז של סימונס מתבטא גם ביכולת להגיע לצבע ולסיים בו

הוא הרבה יותר גדול וחזק מאולדיפו ובודאי מקוליסון. כשהוא מקבל כדורים בפוסט מול שומרים כאלה זה בדרך כלל דאבל טים או שהוא מגיע לצבע.
&nbsp
ההנדאוף של אמביד לרדיק זה המהלך הכי יעיל של פילדלפיה לדעתי. אין ספק שאפשר להגן עליו יותר טוב אבל האם הבעיה הייתה במצ'אפים שמקמילן בחר בהגנה? את מי היית שם בתור השומר של רדיק?
 

Cade Foster

New member
מי ישמור זה החלק הפחות בעייתי

אינדיאנה קבוצת הגנה מצוינת גם בלי שיש לנו סוללה של סטופרים כמו שיש לבוסטון או לקליפרס בקו האחורי. החלק הבעייתי זה סדר העדיפויות (וזה בא לידי ביטוי גם בהתקפה, מיד אגיע לזה). שלשה חופשית של רדיק זו האופציה הכי קטלנית שיש לפילי. אם צריך חילוף אוטומטי ושטרנר ישים לו יד בפרצוף אז שיהיה חילוף אוטומטי. זה הדבר הראשון שצריך לעצור, ובכל מחיר. אחר כך מתחילים לחשוב על האם אנחנו רוצים להאט את באטלר או להביא עזרה כשאמביד בפוסט. אם סימונס מגיע לפוסט אז אני סומך על יכולת ההגנה של טרנר על הטבעת ועל יאנג שיהיה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי ליירט את המסירה (הוא מהטובים בליגה בתחום). הוא אולי יעשה את הטריפל דאבל הרגיל שלו בצורה הזאת אבל ההתקפה שלהם לא תגיע למצבי קליעה נוחים בכל התקפה. במשחק הקודם אמביד עשה משהו כמו 40-20 וסימונס לדעתי עשה טריפל דאבל וניצחנו די בקלות. אם זה כל ההתקפה שלהם אז זה לא מספיק. אגב, גם לבוסטון יש את אותו המבנה בהגנה - מוריס על תקן יאנג והורפורד/ביינס על תקן טרנר.
&nbsp
העניין הוא, שאין דבר כזה שמירה לא מסורתית אצל מקמילן. חילופים בפיקנרול זה דבר נדיר, ותמיד יהיה את המבנה הקלאסי של גבוה שומר על גבוה ונמוך שומר על נמוך. על עזרה בכלל אין על מה לדבר, אפילו לברון לא קיבל מאיתנו יחס מיוחד בסדרת הפלייאוף האחרונה למרות שכל השחקנים סביבו היו בהלם קרב. מבחינת מקמילן כולם שווים, ולכן גם בהתקפה שלנו אתה רואה שחקן כמו ת'ד יאנג שקולע באזור ה30% מחוץ לקשת ממשיך לזרוק משם הרבה, המון מיד ריינג', ורק לאולדיפו יש אור ירוק להשתולל מכל הטווחים למרות שהוא אפילו לא הקלעי השלישי בטיבו בקבוצה.
 

rapgamer4ever

New member
נתון מעניין מהפודקאסט של זאק לואו

לגבי הכוכבים של סאן אנטוניו, דרוזן ואלדריג':
כששניהם יחד על המגרש, הקבוצה ברייטינג ניטרלי.
כשאלדריג' לבד על המגרש, הם במינוס 6.
כשדרוזן לבד על המגרש, הם במינוס 4.
כשאלדריג' ודרוזן שניהם על הספסל, הם בפלוס 13.
&nbsp
אפשר להתייחס לנתון הזה בכל מיני דרכים אבל אין ספק שהספסל של הספרס עושה עבודה גדולה.
 
למעלה