שיאים בליגה שאלה

dark happy shadow

Member
מנהל
שיאים בליגה שאלה
האם השיאים שאומרים שכל הזמן שוברים אותם הם באמת שיאים חדשים?
ניקח לדוגמא את שיא הנקודות לשחקן. הרבה שחקנים מתחילים אחרי התיכון ולא אחרי קולג, ככה שאותם שחקנים נהנים מיתרון של כמה שנים וכל מיני שינויים שהליגה עברה מאז בניגוד לדורות הקודמים בדומה לשיאים אחרים.
כאשר מחשבים רווח של סרטים מהקופות רשמו מספר פעמיים שצריך לחשב את ערך המטבע (דולר במקרה הזה) באותו זמן ואז הנתונים יוצאים אחרת.

השאלה היא האם חישובים מבלי להתחשב במבנה הליגה שעבר שינוי כזה או אחר, התחלה קרירה מוקדם יותר הוא נכון ואבולוציה של המשחק במשך הדורות. אי אפשר לומר שהמשחק שהיה בשנות ה 80 זה מה שיש לנו היום אחרי הכל.
 

FrecCo

Member
אתה שואל מה צריך לקרות או מה קורה בפועל?
בפועל לא מתייחסים להבדלים בתנאים, לא לשנה שהשחקן נכנס לליגה, לא לקו ה-3 שפעם לא היה קיים, ולא להתקדמות הטכנולוגית והרפואית שמייצרת ספורטאים ברמה גבוהה יותר מבעבר. רק למספרים.
גם בדוגמה שנתת אגב לגבי הקולנוע, ההתייחסות הנפוצה לסרטים הכי מכניסים היא ללא חישובי אינפלציה (וכך אווטאר נחשב לסרט הרווחי ביותר בהיסטוריה ולא בן חור שעוקף אותו עם התאמה לאינפלציה).

אם תתחיל להתייחס להבדלים בין השנים לא תוכל לייצר רשימה הוגנת לעולם. אני באופן אישי לוקח בערבון מוגבל את כל שיאי הנקודות שנשברים כיום כשהקצב של הליגה גבוה מתמיד והשימוש המוגבר בשלשות מעלה את ממוצע הסקורינג. אבל כשמנהלים דירוג אי אפשר להתחיל לשים כוכביות על כל שיא, בשורה התחתונה כל שחקן אחראי לגורלו, אם הוא רוצה לשבור שיאים אז שלא ימתין עוד שנה בקולג' ושילמד לזרוק ל-3 :)
 
למעלה