3 משחקים מוקדמים היום

Krit123

Well-known member
3 משחקים מוקדמים היום

22:30:
בולס - נטס
מינסוטה - לייקרס: קוזמה בסימן שאלה
קליפרס - מג'יק

אטלנטה - מיאמי
OKC - וויזארדס: לוושינגטון יש הזדמנות להתגנב למקום ה-8 בינואר על חשבון ההורנטס
טורונטו - אינדיאנה: ניצחון על מילווקי והפייסרס בבק-טו-בק תהיה הצהרה מבחינת הרפטורס
פיניקס - שארלוט: שארלוט חייבת לנצח בעיצומו של מסע משחקי חוץ שזה הקל מביניהם
 

rapgamer4ever

New member
קוזמה בחוץ

כך שמינסוטה פוגשת את הלייקרס בתזמון מושלם, ללא שני השחקנים הכי טובים שלהם.
גם בצד של הוולבס רוז וקובינגטון חסרים, לדעתי השחקנים 2 ו-3 בחשיבותם העונה. בכל אופן הלייקרס במתכונת הנוכחית קבוצה חלשה שאנחנו צריכים לנצח.
 

Cade Foster

New member
גם קוואי בחוץ

בלי לאורי וקוואי ובלילה שני של בק2בק אנחנו פייבוריטים ברורים ואני לא אוהב את זה, יש לנו רק מה להפסיד. מקווה שנעשה את העבודה.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה פותחת 22-3 תוך 6 דקות

הגנה מעולה שלנו. תענוג לראות את ההתקדמות של טאונס בצד הזה של המגרש.
טיג בינתיים פוגע משלוש ווויגינס מהעונשין. פתיחה פנטסטית.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בום!! מינסוטה מפטרים את טיבודו!

לא ראיתי את זה מגיע בשום תסריט למרות המאזן הלא צפוי שלהם.
 

rapgamer4ever

New member
זה תזמון מצחיק קצת

כי מינסוטה משחקת עכשיו את הכדורסל הכי נכון והגיוני מאז שת'יבודו הגיע לקבוצה.
אגב מאז שבאטלר עזב אנחנו מחזיקים במאזן חיובי.
למרות זאת אני חושב שהגיע הזמן להמשיך הלאה. ת'יבודו מיושן בתור מאמן ובתור מנג'ר, אולי עכשיו יגיע מישהו קצת יותר עדכני ויצירתי ממנו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
קראתי שאחד מחברי ההנהלה אמר שהכתובת היתה על הקיר

כבר מהתקרית עם באטלר.
נשמע שזה לא משהו מקצועי על המגרש או על סגנון האימון אלה עניין שהוא יותר בהתנהלות שלו מול ההנהלה.
 

Anfield

New member
את ניצחון החוץ מול פורטלנד איזנו עכשיו עם הפסד ביתי מול

וושינגטון.
קבוצה מטומטמת.
 

Cade Foster

New member
טורונטו קבוצה חזקה מאוד

הם פגעו בלי הכרה מהשלוש וכמובן שגם לנו יש חלק בזה כי רוב השלשות היו די נוחות, אבל הם קבוצה כל כך מאומנת ומאוזנת שאני לא בטוח שלהיצמד להם לחולצה לא היה נגמר בעוד משחק 30 נקודות של סיאקם שנותן להם בדיוק את מה שהם צריכים במקרים כאלה. הספסל שלהם הרג אותנו (אחרי 5 נקודות נגד מילווקי הם התפוצצו עם איזה 50+) ובערב של 4 מ17 מחוץ לקשת אין לנו יכולת לנצח קבוצה כזאת, ברוב שלבי המשחק (עד תחילת הרבע השלישי) אפילו הצלחנו להישאר צמודים כי הנעת הכדור שלנו הייתה מאוד טובה וקלענו באחוזים גבוהים מהשדה אבל דווקא ברגעים הבודדים במשחק שבהם הצלחנו להשיג 3 עצירות רצופות לא הצלחנו להשיג שום דבר בצד השני. אולדיפו לא הגיע לחצי השני וסיים אותו עם 3 נקודות בלבד.
&nbsp
טייריק זה פשוט trash, הוא מצליח לגרום לי להתגעגע לסטיבנסון שלפחות היה עולה עם רעל בעיניים. הוא כל כך מטומטם, ברמה של לשלוח כדור על מגרש שלם לאתלט העל בויאן בוגדנוביץ' (שכמובן לא מגיע אליו). גם הסבלנות שלי לדג מקדרמוט כבר מתחילה להיגמר, האיש לא מגיע למצבי זריקה כל העונה והוא מתפשר על זריקות קשות שבדרך כלל לא נכנסות.
&nbsp
בקיצור לגמרי הגיע הזמן להוציא כבר את אוואנס מהרוטציה ולהכניס את הולידיי במקומו.
 

rapgamer4ever

New member
ראיתי את המשחק. היה כדורסל ברמה גבוהה

התרשמתי לטובה גם מאינדיאנה, לדעתי פערי הרמה היו נמוכים יותר מהתוצאה הסופית שנובעת מכך שטורונטו קלעו באחוזי שלוש גבוהים מאוד ואתם יחסית החטאתם (זריקות פחות טובות, ובכל זאת).
&nbsp
בוגדנוביץ' היה נהדר, הוא הוריד כדור לרצפה יותר ממה שראינו ממנו בעונות קודמות.
הפיק אנד רול של אולדיפו וסאבוניס הפיק מבטים טובים ברובם שבמקרה הזה לא נכנסו.
&nbsp
בצד של טורונטו המספרים של לאורי וסיאקם לא מרשימים במיוחד אבל הם הובילו את ההתקפה בצורה טובה. איבאקה היה יעיל מאוד כפינישר.
סיאקם ממש מזכיר את יאניס בסגנון המשחק. פריק אתלטי וארוך שמוצא דרכים להגיע לצבע בכדרור ומבצע מסירות נכונות. כמובן שהוא פחות טוב בכמה רמות אבל הוא מסוג השחקנים שתורמים בהרבה דרכים גם מבלי שהם מרווחים את המשחק בצורה אפקטיבית.
&nbsp
כשרואים את טורונטו משחקת בדרך כלל ניכרת מידת האתלטיות שלהם בהגנה והם מרגישים כמו הקבוצה הגדולה והפיזית יותר. בחסרונו של קוואי והעובדה שהם פתחו עם לאורי וואן פליט בקו האחורי זה פחות התבטא, אבל למשל במשחק הקודם שלהם מול מילווקי הם בהחלט סגרו את הצבע יפה מאוד ועשו הרבה רוטציות.
 

Cade Foster

New member
טורונטו היא כנראה המצ'אפ הכי קשה בשבילנו

עונה שעברה ניצחנו את הסדרה העונתית נגד כל קבוצות הפלייאוף במזרח חוץ מהם (ו2-2 נגד בוסטון). אינדיאנה מנצחת משחקים לא דרך כישרון אלא דרך האסל והגנה שקבוצות אחרות לא מסוגלות לתת, טורונטו היא אחת שכן מסוגלת לזה ויש שם מספיק כישרון בנוסף. הם מאוד מאומנים גם ויודעים איך להתאים את הרוטציה נגד כל יריבה שזה משהו שאני מאוד אוהב שמאמנים עושים (ופה הבעיה הכי גדולה שלי ולמעשה היחידה עם נייט מקמילן).
&nbsp
השאלה היא כמו תמיד איזו קבוצה נראה בפלייאוף כי כל הדברים האלה היו רלוונטים גם בעונה הסדירה הקודמת. על פניו נראה שאין יותר מידי סיבות שנראה אותם שוב נחנקים כי כל החשודים המיידיים או פוטרו (קייסי) או עברו למערב (דרוזן ולברון). לכן הם כרגע הקבוצה שאני הכי פחות רוצה לפגוש בפלייאוף מבין ה"טופ 4" המהולל.
 

Krit123

Well-known member
הופתעתי שהפסדתם וחטפתם 121

עד שראיתי שלאורי שיחק.. עושה רושם שהרמה שלהם לא נופלת דרמטית בלי אחד מהם (קוואי/קייל) עד עכשיו. לנצח את מילווקי והפייסרס בבק2בק (אימצתי) בהעדר שניהם לסירוגין זה מרשים לאללה.

נורמן פאוול חזר ממש חזק, הוא ודלון רייט מעבים את הקו האחורי באיכות וגם בסייז, בעת הצורך זה יעזור מול מצ'אפ בעייתי כמו שאתה אומר
 

rapgamer4ever

New member
סיכום קצרצר של מינסוטה- לייקרס

הלייקרס קבוצה זוועה ללא לברון וקוזמה. ה-20 הפרש נפתח ברבע הראשון והם לא ממש התקרבו למרות שמינסוטה נסעה על הילוך שני.
הלייקרס לקחו הרבה זריקות קשות וגם החטיאו את המבטים היותר טובים שהגיעו אליהם. רק 5-22 משלוש (באמת אין להם קלעים ברמה), 17-28 מהעונשין ויותר איבודים מאשר אסיסטים.
&nbsp
טייסון צ'נדלר הסנטר הכי טוב שלהם, אני לא מבין למה הם שיתפו את מקגי, זובאץ' ווגנר במשך 54 דקות משותפות.
&nbsp
בצד של מינסוטה וויגינס פתח מעולה עם 25 נקודות במחצית באחוזים טובים. הוא חיפש לתקוף את הסל ונהנה ממבטים פנויים משלוש תודות לאין-הגנה של הלייקרס. ובכל זאת אנחנו מדברים על וויגינס אז הוא סיים את המשחק עם 9-23 מהשדה.
טאונס בעוד משחק דומיננטי: 28-18, 3 אסיסטים ו-4 חסימות. הוא משחק כעת את הכדורסל הטוב בקריירה שלו בזכות האימפקט שלו בשני צדי המגרש.
טיג במשחק סבבה לגמרי וגיבסון גם עשה את שלו.
דריו סאריץ' מעט מאכזב לאחרונה. אני לא מכיר אותו מספיק כדי לדעת איפה נקודות הפעילות המועדפות שלו על המגרש ועם מי צריך לצוות אותו.
 
למעלה