משחקי שישי

Cade Foster

New member
קני אטקינסון מועמד למאמן העונה מבחינתי

11 מ14 האחרונים? ברוקלין? בלי לאברט? give the guy the credit.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים

ברוקלין זו קבוצה שמשחקת תחת שיטה. קצב גבוה, הרבה שלשות, הרבה סופר סמול- עוד מעונה שעברה. שמח בשבילם שהם מתחילים להיראות כמו קבוצה תחרותית אחרי כל כך הרבה שנים בתחתית.
&nbsp
אם כבר מדברים על פרסים- דאנג'לו ראסל מועמד לאולסטאר במזרח. הוא לא שחקן בקליבר אולסטאר, וספק אם צריך להיבחר, אבל הוא בדיון.
 
רק רוצה לציין

שהוא היה ההימור שלי לשחקן המשתפר
 
שיקאגו - אינדיאנה: מותחן שנגמר בהארכה

מפגש שלישי העונה נגד שיקאגו. במשחק הראשון הפכנו פיגור 18 לניצחון. במשחק השני ניצחנו בערב לא גדול שלנו; מיילס טרנר, ששבר את אפו במשחק הקודם, יעלה לשחק חבוש במסיכה;

רבע א': עוד לא הגענו
פתיחת 2-11 של שיקאגו ב-2 הדקות הראשונות מחייבת את נייט מקמילן לקחת פסק-זמן. בחזרה ממנו נראים יותר טוב, אבל עדיין שיקאגו בקצב של 40+ נק' עד אמצע הרבע. גם במעבר למחליפים, אינדיאנה עוד לא במשחק. 18-30 לשיקאגו בסיום הרבע הראשון. זק לאבין קלע 17, כמעט כמו כל אינדיאנה ביחד. שיקאגו עם רבע של 11 מ-18 מהשדה, כולל 5 שלשות.

רבע ב': רודפים אחרי השור
פתיחה נהדרת שלנו. 28 מ-32 הנק' שלנו מגיעות בצבע, הרבה בזכות עבודה טובה של דומאס מתחת לסל, וגם של תד יאנג שחזר ממנוחתו. רק 4 לשיקאגו.

ויקטור אולדיפו! ההיילייט של המשחק עם הדאנק העוצמתי ביד שמאל.
בהמשך, שיקאגו מגדילה את ההפרש דוקא מול החמישייה הראשונה, אבל שני פוזישנים אחרונים טובים שלנו מורידים אותנו למחצית בתחושה טובה. 54-58 לשיקאגו במחצית. דומאס מוביל אותנו עם 17 נק', כולן ברבע השני. ועדיין, אינדיאנה לא הובילה כל המחצית.

רבע ג': יתרון ראשון של אינדיאנה!
3 דקות מפתיחת המחצית השנייה, אולדיפו חודר עד הטבעת ומוציא את הנקודות -- יתרון ראשון של אינדיאנה!

ההפרש מגיע בהמשך גם ל-6, אבל שיקאגו חוזרת, ולוקחת יתרון עד לסיום הרבע. 75-78 לשיקאגו. פשוט לא מצליחים להשיג עצירות, הם יעברו את ה-100. זו רק הפעם התשיעית העונה [!] שאינדיאנה יורדת בפיגור לאחר הרבע השלישי. אולדיפו הוביל עם 12, כולל 10 ברצף.

רבע ד': #זק לאבין
קצת יותר מ-4 דקות בתוך הרבע, שיקאגו ביתרון 5. הבולס ב-12-23 מאז שעלינו ליתרון 6. 5 נק' ברציפות של דאג מקדרמוט משוות את המשחק ב-86 לכל. אלו דקות לא רעות בשבילנו עם המחליפים.

אמצע הרבע, נייט מחזיר את ויק ובויאן. תד חזר קצת קודם. עולים ליתרון 3 במהלכה של ריצת 3-11 ב-3 הדקות האחרונות. יורדים לפסק-זמן, כ-5 דקות לסיום.

קצת פחות מ-4 דקות לסיום, מקמילן פועל בחכמה, מבין שיש לו יותר מ-2 פסקי זמן לקחת, מה שאומר שזה זמן לנצל פסק-זמן מיותר. מחליט לקחת ולצאת ממנו מאורגן. וכך קורה, ואינדיאנה חוזרת עם מהלך משורטט היטב שנגמר בנקודות, וזה יתרון 6 לנו. זה מתחיל להיראות טוב.

45 שניות לסיום, אולדיפו חותך את ההגנה בפיק אנד רול, מוצא את סאבוניס, שמסיים בדאנק עוצמתי! יתרון 6 לאינדיאנה! ומזה, רבותיי, קשה לראות את שיקאגו חוזרת. אבל מוקדם להספיד, בואו נמתין עוד התקפה-שתיים. פסק-זמן אחרון של שיקאגו, מיד נשוב.

חזרנו. קריס דאן מקבל, עולה לשלשה מאחורי החסימה, קולע! 3 הפרש. פסק-זמן אינדיאנה עם 27 שניות על השעון.

חזרנו. עבירה מכוונת על אולדיפו. ויק מהקו. . . קולע את הראשונה. קולע את השנייה. #מאני יתרון 5, כ-25 שניות לסיום. שיקאגו יוצאת קדימה, כזכור היא ללא פסק-זמן. זק לאבין מבקש, מקבל, עולה לשלשה עם יד של ויקטור בפנים, קולע! מוריד ל-2 הפרש עם 16.8 שניות על שעון המשחק. בסדר, לא נורא, הכדור שלנו. יורדים לפסק-זמן אחרון. מיד נחזור.

חזרנו. עבירה מכוונת על בוגדנוביץ'. בויאן מהקו. . .מחטיא את הראשונה! לא! אוקיי, לפחות בוא נקלע את השנייה. בויאן. . . קולע! 3 הפרש, 14.3 שניות לסיום. שיקאגו יוצאת קדימה, קריס דאן עם הכדור, מוצא את לאבין, עולה לשלשה מטווח ארבע, קולע! ! ! שיט! ! ! אין פסק-זמן, אולדיפו מקבל, יוצא קדימה, אבל מאבד אחיזה ולא מצליח לעלות לזריקה. הולכים להארכה! ! ! שיוויון 105.

הארכה: #MVP !
הארכה ראשונה של אינדיאנה העונה. הארכה שלישית של שיקאגו [1-1]. בדקות הראשונות, שתי הקבוצות לא מוצאות את הסל.

1:13 לסיום, דאנק 'אין יור פיייייס' עוצמתי של קריס דאן על הפרצוף של מיילס טרנר, נותן לשיקאגו יתרון 3. או בוי, זה בעייתי. בניסיון לצאת קדימה, שיקאגו מצליחה לכפות על אולדיפו כדור ביניים. ההקפצה הראשונה לא מוצלחת, והשופטים יבצעו את זה שוב. בניסיון השני, ואחרי דחיפות קלות בין קוליסון ללאבין לפני ההקפצה, יוצאים לדרך, ודאן הודף את זה לידיים של קוליסון. כדור שלנו. אולדיפו מבודד את עצמו, מוריד שעון, עולה לשלשה עם יד של לאורי מארקנן בפנים, וקולע ! ! ! ווינר שאט! ! ! שיוויון 113. בצד השני, זק לאבין עושה צעדים, כדור שלנו! ! ! כדור שלנו!

42 שניות לסיום, יוצאים קדימה, אין פסק-זמן. בהתקפה, אולדיפו מוצא את מיילס טרנר, שעולה לשלשה, קולע! ! ! ואו ! ! ! אין פסק-זמן, שיקאגו מחדשת את המשחק. ההתקפה תקועה, מארקנן מעיף שלשה מטווח סטף קרי, וקולע! ! ! לא מאמין לך! ! ! ואו ! ! ! שיוויון 116. 9.3 שניות לסיום, פסק-זמן של אינדיאנה. הפסקת פרסומות קצרה לנטילת כדורים ומיד נשוב.

חזרנו. בוגדנוביץ' מוציא, אולדיפו מקבל, מוריד שעון, עולה לשלשה. . . סלללללללללללללללללללללללללל! בפניייייייייייייים! לא יאמן!!!! עם הלוח!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יווווווווווווווו !!!!!!!!!!! לא מאמין לך!!!!!!!!!!!!! 0.3 שניות נותרו על השעון, ויקטור אולדיפו מנצח את המשחק!!!!!!!!!!!!!!!!!! פסק-זמן של שיקאגו.

חזרנו. שיקאגו מחדשת את המשחק, כדור ללאבין, קולע!!!! מה!!! רגע, קראו עבירה!!! אחרי הבאזר??? השופטים הולכים למצלמות לבדוק כמה תרחישים: אחד, האם לאבין דרך על הקו! שתיים, האם אחרי הבאזר! לפי ההילוך החוזר נדמה שהוא דרך על הקו, כך שבכל מקרה אין סל. השופטים קוראים לסיום המשחק. אינדיאנה מנצחת! בסיום 116-119 לאינדיאנה. משחק ענק! ניצחון שישי ברציפות של אינדיאנה! למעוניינים, הנה וידאו שמרכז את כל המהלכים המותחים של שניות ההכרעה - לחצו כאן. והנה אחד של 'בליצ'ר ריפורט' - כאן.

השחקן המצטיין: ויקטור אולדיפו. 36 נק' [28-14 מהשדה, 13-4 משלוש, 5-4 מהקו] ב-37 דקות משחק. קלע 9 מה-36 בחלק ההארכה. דיבר בסיום המשחק, לא לפני שחטף מקלחת קרה מטאייריק אוונס;

דומאס סאבניס עם עוד ערב מרשים. דאבל-דאבל של 23 נק' [9 מ-13 מהשדה] ו-12 ריב' [4 בהתקפה] ב-31 דקות מהספסל [פלוס 14!]; תד יאנג עבד שקט והוסיף 16 נק' ב-8 מ-9 מהשדה; בויאן בוגדנוביץ' ממשיך את רצף המשחקים שלו בדאבל פיגרס עם 13 נק' [למרות שלא קלע אף שלשה]; טאייריק אוונס הוביל את הסקנד יוניט עם 10 נק' ב-18 דקות, והיה טוב;

בשיקאגו, זק לאבין מסיים עם 31 נק' [5 שלשות], מתוכן 12 ברבע הרביעי, באחוזים נפלאים. הגיע עם ממוצע של 16.5 נק' למשחק נגד אינדיאנה, הנמוך ביותר שלו נגד כל קבוצה בליגה. הערב איזן את הממוצעים; קריס דאן עם דאבל-דאבל מרשים של 16 נק' ו-17 [!!!!] אס'. 17 זה שיא קריירה; לאורי מארקאנן עם 27 נק' [11 מ-20 מהשדה], מתוכן 7 בהארכה, ו-9 ריב' [1 בהתקפה] ב-42 דקות; וונדל קרטר ג'וניור [15] ואנטוניו בלייקני [13] הוסיפו בדאבל פיגרס;

טי ג'יי ליף: התלבש, אבל לא שיחק.

<di
 
- המשך -

המשחק הבא -- ממשיכים את מסע החוץ, הפעם משחק על מיקום, מי היה מאמין, נגד מובילת הקונפרנס טורונטו, בקנדה [א'].
 

Cade Foster

New member
לראפטורס בק2בק נגד שתי הקבוצות שצמודות אליהם

ועוד ב2 ערים שונות (מתארחים הלילה במילווקי). לא יודע מה הסטטוס של לאורי והאם ישחק, אם לא אז יש מצב שאנחנו פייבוריטים למשחק הזה (למרות שהיינו פייבוריטים עוד יותר גדולים במשחק הקודם ואז רבע רביעי אומלל השאיר את הניצחון בקנדה). הבנתי שולנצ'יונאס ייעדר תקופה ארוכה וזה משמעותי כי הוא אחד מהשחקנים שטרנר מעולם לא הצליח להסתדר איתם.
 

Roeiii1

New member
אחלה לילה , באדי הילד פשוט שחקן מצויין

קלעי מחונן שגם עומד על 44% מהשלוש.
הטרייד שניו אורלינס עשו עליו היה מגוחך. קיבלו לחצי שנה את קאזינס בידיעה שלא בטוח שהשילוב הזה יעבוד להם , נפצע וגם ברח להם.
הילד הוא בדיוק בעצם מה שחסר לניו אורלינס העונה

סקרמנטו מתגלים אולי כהפתעה של הליגה , מהקבוצה הכושלת בימי קאזינס התפתחה קבוצה אחרת לגמרי. אני אוהב את השליטה של הצעירים בליגה וזה בולט בימים האלו שרוקיז לא מפחדים להיכנס ישר לנעליים גדולות ולקחת שליטה על קבוצות.

גולדן אומנם מנצחת אבל ממשיכה ביכולת חלשה בעיקר בהגנה. נראה כמו שקורה להרבה קבוצות , אחרי 3 אליפויות השובע מגיע ושחקנים לא מתאמצים. זה באמת נראה שאף שחקן שם לא נותן יותר מאשר ה50% שלו

טורונטו רושמת ניצחון חוץ קשה במילווקי , אחרי הנפילה בסאן אנטוניו.
המזרח חלש אבל אני אוהב את המרובע שנוצר שם במזרח - טורונטו,מילווקי,בוסטון,פילדלפיה(גם אינדיאנה אבל בינינו אין להם סיכוי).
קרבות הפלייאוף המעניינים יהיו ללא ספק במזרח
 

rapgamer4ever

New member
להפך, גם קרי אפס שהשופטים לא נותנים לשמור עליו

בשלשה הרביעית ראיתי שלוני זז בחסימה, מאז הבנתי שהכל מכור ואין טעם להמשיך לצפות. מלא שחקנים בליגה יכולים לקלוע 10 שלשות אם היו מקבלים מהליגה את היחס המיוחד שקרי מקבל.
 

rapgamer4ever

New member
אתה צודק זו תוספת מלאכותית שלי

אבל שאר ה-rant שמתעלם מכל מה שחשוב ומנפח את מה שבשוליים הוא אנלוגיה די מדויקת לתגובה שלך למשחק הפנומנלי של הארדן.
&nbsp
זכותך להתמקד במקרה הבודד ההוא ברבע הראשון שהארדן קיבל שריקה לא מוצדקת. לעומת זאת אפשר גם להתייחס לשאר 100 הפוזשנים במשחק בהם הוא הציג יכולת עילאית וניצח את הקבוצה הכי טובה בליגה.
אבל כן, גם הייתה השריקה ההיא ברבע הראשון שהוכיחה שהכל מכור בעצם.
 
יובל, אתה סתם קפדן

ביננו, אתה לא מתבאס לפעמים לראות שכוכבים מקבלים כבוד מוגזם מהשופטים? זה אף פעם לא מוריד לך מההנאה מהמשחק?
&nbsp
וגם אם אתה מכניס דברים לפרופורציות, יש אנשים שזה פחות עובד אצלם ככה. לפעמים אפשר פשוט לחטוף קריזה ולהגיד "כוס אומו של כולם, לא יכול עם זה יותר", ואפשר גם לכתוב את זה כאן בפורום, זה לא אומר שבהכרח מתכוונים לזה מילה במילה.
&nbsp
תן להיות קצת אמוציונלים. לא הכל רציונלי אצלנו.
 

rapgamer4ever

New member
הארדן זה שחקן שהגדולה שלו overlooked

כי אחרי משחק היסטורי אנשים מדברים על השריקה ההיא ברבע הראשון בכדי להקטין ממה שהוא עושה. לא רק ליאור. לכן זה הפריע לי והגבתי. בדרך כלל אני לא מגיב להודעות מסוג זה.
&nbsp
הדיון ההוא שבו ליאור הוציא קיטור היה ונגמר, למרות שבתגובה השנייה שלו הוא הביע את עצמו בארשת יותר רציונלית ונמנעתי מלהיכנס לזה.
&nbsp
שים לב שליאור בחר להעלות את הנושא הזה מחדש עם הודעה שעושה כלפי קצת טיזינג. אז למרות שבסאבטקסט של ההודעה שלך אני רודף אחריו בקטנוניות, במקרה הזה אני פשוט מגיב למי שבחר להציף שוב את הנושא הזה.
 

Cade Foster

New member
הגבתי על מה שראיתי

מה שראיתי קרה לא בפעם הראשונה ולא בפעם העשירית. זה קורה בכל משחק, ואני מאמין שיש לזה השפעה על אופן השמירה עליו. אם אתה חושב שאין, סבבה, אבל נראה שיש לא מעט אנשים שמסכימים איתי.
 

rapgamer4ever

New member
מי שראה את המשחק יסכים שזו תצוגת על

עם קליעות ברמת הקושי הגבוהה ביותר שקיימת, מול שומרי עלית.
אובייקטיבית זה פשוט מה שקרה. לכן הצעתי לך לראות את המשחק.
&nbsp
זוכר את משחק 12 השלשות של קרי נגד אוקלהומה, שגולדן ניצחה בהארכה? זה היה בערך בסדר גודל כזה. משחק היסטורי של שחקן היסטורי.
&nbsp
צר לי אבל אם אתה אומר אחרי משחק כזה שלא נותנים לגולדן לשמור עליו, ומלא שחקנים אחרים בליגה היו עושים את מה שהוא עושה לולא השיפוט, אז אתה פשוט יוצא לא קשור עבור מי שכן ראה את המשחק.
 

Cade Foster

New member
לגמרי אפשרי שהוא נתן משחק היסטורי

לא יפתיע אותי, הוא שחקן אדיר. גם קמבה ווקר נתן העונה משחק של 60 נקודות, משחקים של 50+ אפילו שחקנים כמו טרנס רוס וברנדון ג'נינגס עשו, וכמובן שהוא לא רואה אותם ממטר. מה שאותי מעצבן זה שמשווקים "ממוצע של 40 נקודות לאורך 10 משחקים" כאילו שאנשים לא רואים מה מוביל לזה. את הביקורת אתה יכול למצוא בערך בכל פלטפורמה שבה אוהדים יכולים להתבטא. יש עולם שלם מחוץ לצוות השידור של TNT או ABC שעושים עבודה נהדרת בלהאדיר שחקנים.
 

rapgamer4ever

New member
רגע אז אתה חושב שכשג'ורדן וקובי עשו רצפים של 40 נקודות

הם עשו את זה מבלי להגיע לעונשין?
קובי בחודש הסקורינג הכי פורה שלו בקריירה הלך לעונשין 13.4 פעמים בממוצע.
ומה לגבי ג'ורדן? ניחשת נכון, 14.2 הליכות לעונשין בחודש הסקורינג הכי פורה שלו.
&nbsp
הארדן לוקח על עצמו ווליום מטורף וזה כולל גם סדר גודל דומה של זריקות עונשין. ובדומה למה שמייקל עשה באייטיז או קובי ב-2006, הארדן בעיצומו של סטרץ' היסטורי.
&nbsp
עזוב אחי, דוראנט בעונת ה-MVP שלו קלע 32 למשחק והלך 10 פעמים לעונשין מבלי ששמעת על זה פיפס. המספרים של הארדן כרגע הם 33.7 נקודות, 10.9 זריקות עונשין.
&nbsp
זה נכון שהארדן פלופר ומנסה לסחוט מגע. אבל מי שמתמקד בזה במקום לראות את היכולת המטורפת שלו בתקופה האחרונה, פשוט מפספס היסטוריה שקורית לו מול העיניים.
 

Cade Foster

New member
לפחות לגבי ג'ורדן זה נשמע מאוד הגיוני

בהתחשב ברוח התקופה ובקבוצות כמו הבד בויז שהיו מרביצות מתוך אידיאולוגיה.

בכלל אתה מדבר על תקופות שבהן לא כל נתון סמי רלוונטי היה נמדד. בעבר היה לגיטימי לשבור לשחקן את היד כדי למנוע ממנו סל, כיום אתה יודע שאם אתה שולח את הארדן לקו אתה נותן לו את מה שהוא רוצה ומאמנים מנסים להימנע מכך.
 
למעלה