משחקי שישי

rapgamer4ever

New member
משחקי שישי

קליבלנד- יוטה
בוסטון- דאלאס
מיאמי- וושינגטון
שיקאגו- אינדיאנה
ממפיס- ברוקלין
מינסוטה- אורלנדו: טיג, רוז וקובינגטון עדיין בחוץ. אורלנדו מאוד לא יציבה אז זה יכול ללכת לכל כיוון.
מילווקי- אטלנטה
פיניקס- קליפרס
לייקרס- ניקס
פורטלנד- אוקלהומה: המשחק המרכזי. רק לפני כמה ימים דיברנו על נרקיץ' מול אדאמס, יהיה מעניין.
 

Cade Foster

New member
דאמ, 10 משחקים ורק אחד איכשהו מעניין

אולי 2 לחובבי דת הלוקה, למרות שהתוצאה די ידועה מראש.
&nbsp
יש יותר מידי נמושות בליגה...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
למה אתה חושב שהתוצאה ידועה מראש?

דאלאס הוכיחה שהיא לא פראיירית והם ממש לא באים להיות תפאורה לאף קבוצה בליגה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא ידעתי את זה, נתון מאוד מפתיע

עדיין לא הייתי מבלזל בהם במיוחד מול קבוצה לא יציבה כמו הסלטיקס
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הטאנקינג של הבולס עושה לי בחילה

בלי קשר לטאנקינג הם גם שיחררו את קמרון פיין שכנראה לא יהיה שום דבר בליגה הזאת ודנזל ולנטיין יעבור ניתוח ברגל וגמר את העונה.
&nbsp
מאוכזב מאוד, ציפיתי מהם ליותר לפחות ברמת ההתנהלות
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דאלאס-בוסטון היה צמוד ופתאום נהיה 15 לסלטיקס

תוך 4 דקות הסלטיקס יצאו לריצה של משהו כמו 20:6 וזה לא שהם שיחקו כזה מדהים, זה פשוט נראה כאילו דאלאס הפסיקו לשחק.
פתאום הם לא קולעים, לא לוקחים ריבאונד, עושים צעדים ונראים קבוצה אחרת לגמרי מזו ששיחקה במחצית הראשונה.
&nbsp
ממש מוזר לראות את זה.
 

Cade Foster

New member
מופרע לגמרי

מה שקרה בהארכה זה עוד כלום לעומת מה שקרה בסוף הרבע הרביעי, יתרון 102-96 שאינדיאנה איבדה במשהו כמו 30 שניות בעקבות 4 שלשות רצופות כל אחת יותר קשה מהשניה (כולל 2 של קריס דאן... הוא קלע אי פעם 2 שלשות במשחק שלם?) והחטאה קריטית של בוגדנוביץ' מהקו.
&nbsp
אבל כשיש לך את אחד משחקני הקלאץ' הכי טובים בליגה זה כנראה לא משנה (ואולדיפו היה די גרוע ברוב המשחק, אמנם קלע הרבה אבל הכריח המון מהלכים קשים ובעצם הכניס אותנו לבור שהיינו בו במשך כל המחצית הראשונה).
 

Anfield

New member
ניצחון ראשון בפורטלנד אחרי 5 שנים

הרבה נצחונות שאני לא מצפה מהקבוצה מתרחשים בפועל, כנראה שאני צריך להתרגל ליותר טוב.
ווסטברוק נראה יותר טוב כבר, חייבים אותו אגרסיבי ככה.
ניצחון מאוד מרשים, אפשר לראות את מקולום שתמיד קולע נגדנו 50 נקודות והפעם לא הצליח להיכנס לקצב שלו.
עכשיו חוזרים הבייתה למשחקים מול וושינגטון ומיניסוטה.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מנצחת את אורלנדו במשחק הזוי

דיברנו על חוסר היציבות של המג'יק, נכון?
ברבע וחצי של כדורסל הם קולעים 63 נקודות ועולים ליתרון 19.
מאז 2 וחצי רבעים הם לא מצליחים לקנות סל, קולעים 40 נקודות ומפסידים את הסטרץ' ב-36 הפרש.
&nbsp
ווצ'ביץ' פתח נפלא את המשחק ובהמשך לא הורגש. טרנס רוס הפציץ שלשות כשהיה חם אבל המשיך לזרוק אותן ולהחטיא לאחר מכן.
פורנייה היחיד שתרם במג'יק לאורך כל המשחק, תצוגה חיובית שלו.
&nbsp
אצלנו ג'ף טיג חזר עם משחק מדויק של 23 נקודות באחוזים גבוהים ו-10 אסיסטים. אני עדיין חושב שהוא מכדרר יותר מדי.
טאונס המצטיין עם 29-15, משחק שבו לא פגע משלוש ומיד ריינג' אבל עדיין ידע להיות דומיננטי בצבע. עם באטלר זה לא היה קורה.
גיבסון במשחק סולידי וטוב.
&nbsp
במשחק שמחולק לשני פרקים קשה היה למצוא נתון עקבי שיסביר 17 הפרש, עד שמסתכלים בבוקס סקור ורואים שניצחנו 54-35 בריבאונד.
&nbsp
 
29/12/2018 - ממפיס - בוסטון: שתי מחציות שונות בתכלית

ברבע הראשון, פתיחה טובה שלנו. מצליחים להשתוות לבוסטון, וגם מכתיבים את קצב המשחק. במעבר למחליפים הראשונים, ריצת 4-12 של בוסטון בדקות האחרונות של הרבע נותנת לה יתרון 7. מצליחים לחזור לקראת סיום, אבל אז מספר פוזישנים רעים משאירים טעם רע, לרבות סל על הבאזר של ג'יילן בראון, שקיבל מסירה מהחוץ על מגרש שלם. אי-אפשר להיות כה נאיבים. 26-29 לבוסטון. 24 מ-26 הנק' שלנו הגיעו בצבע. 10 שינוי יתרון ברבע הראשון.

ברבע השני, ממפיס מובילה כל הרבע. בדקות האחרונות, גם עולים ליתרון דו-ספרתי ראשון במשחק -11 הפרש. זה לא עניין של אחוזים. זו פשוט העובדה שממפיס מצליחה לכפות על בוסטון את המשחק שלנו. שלשה של ג'רן ג'קסון ג'וניור משלימה ריצת 0-12, ויתרון שיא - 14. הרבע מסתיים עם סל של מייק קונלי בחדירה. 47-64 לממפיס במחצית. 65% שלנו מהשדה במחצית הראשונה. סיימנו בריצת 5-20. מוביל אותנו דילון ברוקס עם 13 נק' מהספסל. תרשמו גם 12 לקונלי, ו-11 לגאסול וג'רן כ"א.

ברבע השלישי, מתחיל בלאגן בצד של הסלטיקס. רצים ומאבדים כדורים בסתמיות, מחטיאים זריקות ארוכות, גם עבירה טכנית של קאיירי בויכוחים, הרבה תסכול, ורק במזל לא רואים אותנו בורחים. כל זה משתנה בדקות האחרונות של הרבע, כאשר הסלטיקס מנצלים 10 נק' פאסט ברייק ו-4 איבודי כדור של ממפיס מ-5 פוזישנים, כדי להוריד לחד-ספרתי - 8 הפרש, ויש משחק. ממפיס עם 8 איבודי כדור ברבע השלישי, שזה 1 יותר ממה שהיה לנו ב-24 דקות של המחצית הראשונה. בוסטון מסיימת את הרבע בריצת 4-11 ב-3 הדקות האחרונות. 79-87 לממפיס. אם כן, 8 איבודי כדור הובילו ל-15 נק' של בוסטון. קאיירי נכנס למשחק וקלע 12 אחרי שבחצי הראשון היו לו רק 4 [סל שדה אחד].

ברבע הרביעי, התמוטטות שלנו. בדיוק אמצע הרבע, 6 דקות לסיום, בוסטון עולה ליתרון נקודה במהלכה של ריצת 1-12. בדקות הריצה הללו, חשוב לומר, ממפיס משחקת עם פסק-זמן אחד בלבד [!] באמתחתה, כך שאי-אפשר לקחת ולעצור את הסחף. ניהול משחק כושל, ולא בפעם הראשונה העונה, של המאמן ביקרסטאף, שפשוט מסרב ללמוד. אני לא זוכר קבוצה ש-6 דקות לסיום נשארה עם פסק-זמן אחד ביד. זה חריג מארץ החריגים. קצת יותר מ-3 דקות לסיום, מהלך בין-שניים יפה של קאיירי ואל הורפורד מסדר להורפורד אנד-וואן. משלים מהקו, ונותן יתרון 2 לבוסטון. בהתקפה, מייק קונלי קלאץ'! קולע את השלשה, ומחזיר יתרון לנו! בצד השני, מרקוס מוריס מקבל את קונלי בחילוף, עולה עליו לג'אמפ שאט מחצי-מרחק, ולמרות הגנה טובה של מייק עליו ששם עליו את היד בתוך הפרצוף, מוריס קולע ונותן יתרון נקודה לבוסטון. איבוד כדור שלנו בהתקפה נגמר במתפרצת ונקודות קלות של גורדון הייוורד בצד השני - יתרון 3 לבוסטון, קצת יותר מ-2 דקות לסיום. בהתקפה, קונלי חודר על כל ההגנה, קולע את הפלוטר! יופי מייק! בצד השני, הייוורד מחטיא שלשה, למרות שהמבט היה טוב, אבל לוקח ריבאונד התקפה. אל הורפורד קולע את השלשה בהזדמנות שנייה, וזה 4 הפרש, פסק-זמן אחרון שלנו, 1:32 לסיום, ואפשר כבר לסכם. בחזרה מפסק הזמן, כל השחקנים בורחים מהכדור, מפחדים. קונלי מבודד, חודר, אבל מאבד. למזלנו, נשאר שלנו. נחדש את המשחק מהצד, לא לפני שהשופטים יבדקו מי נגע אחרון, ולפי ההילוך החוזר ניכר שלמעשה מרקוס סמארט לא נגע בזה, אלא קונלי, עם הברך, כך שזה יהיה של בוסטון. אבל, לא, השופטים משאירים את הכדור אצלנו, ואני לא מתווכח. הכדור שיפשף את מכנסיו של סמארט, אבל שריקה שהיה קשה להפוך, ולכן בחרו לא להכריע על החלטת שיפוט. המשחק מחודש -- מארק גאסול מאבד, חטיפה של סמארט, ובהשתלטות על הכדור האובד גם מבצע עבירה על קאיירי. בול גיים. בסיום 103-112 לבוסטון. ניצחון 6 ברציפות של בוסטון על ממפיס, ו-7 מ-8 ההתמודדויות האחרונות בין הקבוצות. נדבר על הרבע האחרון: רק 22% שלנו מהשדה [שיא עונתי שלילי] ושיא עונתי שלילי בנק' ברבע הרביעי עם 16 ובנק' במחצית השנייה עם 39.

השחקן המצטיין: קאיירי אירווינג. 26 נק' [16-8 מהשדה, 4-2 משלוש, 8-8 מהקו] ו-13 אס' [4 איבודי כדור] ב-35 דקות. עשה את הקטע שלו עם 22 מה-26 במחצית השנייה, כולל 10 ברבע האחרון;

מרקוס מוריס השלים עם 22 נק' [4 שלשות] באחוזים טובים; אל הורפורד היה טוב במחצית השנייה. מסיים עם 18 נק' ב-23 דקות. משווה שיא קריירה עם 5 שלשות, שבאופן מוזר קרה בדיוק באותו תאריך - ה-29 בדצמבר, לפני 3 שנים בדיוק, במשחק נגד יוסטון; גורדון הייוורד היה חלק מהריצה ברבע האחרון בעודו תורם 14 נק' ב-27 דקות מהספסל;

בממפיס, מארק גאסול עשה משחק טוב. דאבל-דאבל לא שגרתי בשביל ביגמן עם 15 נק' ו-10 אס' [אבל גם 6 איבודי כדור, חלקם קריטי למומנטום] ב-37 דקות; מייק קונלי היה בודד במערכה ברבע האחרון. מסיים עם 26 נק' [22-9 מהשדה, 9-1 משלוש] ו-6 אס' [1 איבוד כדור]. קלע 10 נק' מה-16 שלנו ברבע הרביעי; דילון ברוקס, אחרי מחצית ראשונה טובה, מסיים עם 19 נק' [4 שלשות] ב-25 דקות מהספסל; ג'רן ג'קסון ג'וניור [15 נק', ב-5 מ-7 מהשדה] וקייל אנדרסון [10 נק' ו-4 חט'] סייעו, אבל זה לא הספיק;

עמרי כספי: התלבש, אבל לא שיחק, וזה מאכזב. אני באמת לא יודע לומר אם זה כי היה חולה ורק חזר להתאמן, ואולי צריך עוד כמה ימים להתאושש, או שנדחק מחוץ לרוטציה. אני מאמין שהאחרון נכון יותר.

המשחק הבא -- יוצאים ליוסטון [ב'] למשחק סופר-קשה נגד יריבה מתאוששת. בדינמיקה שהתפתחה לנו במשחקים האחרונים, אני לא רואה אותנו מנצחים. לא לוזר, פשוט מבין שבמקום לחשוב על ניצחון חשוב יותר "להרוויח" את השחקנים שנמצאים בתקופה רעה, ולא יזיק גם לפתוח את הרוטציה לדקות משחק של המון שחקנים שמסיבה לא מובנת אינם מקבלים הזדמנות, בהם גם עמרי כספי. המשחק ישודר בשידור ישיר בערוץ הספורט.
 
31/12/2018 - אינדיאנה - אטלנטה: New Year's Eve

פרולוג: כשהייתי ילד, לא הצלחתי לדמיין את 2019. יכולתי לדמיין את 2000. רציתי להגיע לשנת 2000, הקדשתי הרבה מחשבות על שנת 2000 - מה יקרה ביום שאחרי? כמו כולם, בגדול. קשה להאמין, אבל אנו כבר 19 שנים לאחר שנת 2000. כמעט 20 שנה. עאשרים שנה! ואו, זה. . . הרבה! 20 שנה עברו 'ככה' *אימוג'י מקיש באצבעותיו* החיים עוברים די מהר, וזו תזכורת חוזרת, להבין, שחבל על הזמן שאנו מקדישים למלחמות, עם עצמנו, עם אחרים. *ברקע מנגינה מרגשת* . . .כן, לא הצלחתי. בפעם הבאה שיבקשו ממישהו לתת ספיץ' מרגש, אני לא הכתובת. אם כן, שניפגש גם בעוד 20 שנה, אמן.

מפגש שלישי העונה נגד אטלנטה. במשחק הראשון אולדיפו נפצע, אבל ניצחנו. במשחק השני ניצחנו בערב התקפי למדי; אינדיאנה סוגרת את 2018 כקבוצה היחידה ב-NBA שלא הפסידה יותר מפעמיים ברציפות במהלך השנה הקלנדרית;

רבע א': בול גיים...?
אטלנטה פותחת חזק עם קצב של 40 נק' לרבע עד אמצע הרבע. בהמשך, אינדיאנה חוזרת טוב מהפסק-זמן הראשון שלנו, גם עולים ליתרון וגם עוצרים את אטלנטה ללא סל שדה ב-4 הדקות הבאות במהלכה של ריצת 1-17. 25-33 לאינדיאנה בסיום הרבע הראשון. המגמה ברורה. אם כן, 6 דקות, לא יותר, עד שהמשחק הלכה למעשה הסתיים.

רבע ב': אטלנטה ביתרון! waaaaaat
ריצת 0-10 של אטלנטה בתוך כדקה מול המחליפים שלנו, מחזירה אותה למשחק. שלשה של קורי ג'וזף החופשי עוצרת את הסחף רגע לפני שויקטור אולדיפו חוזר לקראת אמצע הרבע.

בהמשך, נופל דבר, ואטלנטה משיגה יתרון! 2 הפרש! היתרון חוזר אלינו אחרי שלשה של ויק, אבל הופ-הופ-הופ-הופ-הופ. יש משחק. לא מה שחשבתי, רבותיי. שוב אני מנחס את קבוצתי.

המחצית מסתיימת עם ריינבו ת'רי על הבאזר של מיילס טרנר. 60-63 לאינדיאנה. 13 שינוי יתרון. קווין הרטר הוביל את אטלנטה עם 14. אצלנו, טרנר ואולדיפו עם 11 נק' כ"א.

רבע ג': הבריחה מגיעה
4 דקות מפתיחת הרבע, היתרון חוזר לדו-ספרתי. אטלנטה מצליחה לחזור, אבל אז שתי שלשות בק-טו-בק של מיילס טרנר ובויאן בוגדנוביץ', מחזירות להפרש דו-ספרתי ומרימות את הקהל. מומנטום רציני ראשון שלנו במשחק.

הרבע מסתיים עם שלשת סטפבק יפה של טאייריק אוונס. מסוג הזריקות שטאייריק לוקח השנה ואתה צועק לפני הזריקה 'יא מניאק, למה!'. אבל כשזה נכנס, זה טוב. 81-97 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. גם ברבע הזה אחוז גבוה שלנו מהשדה, כולל 6 מ-11 משלוש.

רבע ד': הם עשו את זה מעניין
אני חייב לתת קרדיט לשחקני אטלנטה שלמרות סגל קצר - ללא שניים מהשחקנים הכי משפיעים שלה - בייזמור ודדמון, ולמרות עונה חלשה שאין ממנה ציפיות, ולמרות שכבר נקלעו לפיגור רציני במשחק, הם ממשיכים לשחק. אינדיאנה בהילוך שני, אולי שלישי. לא משחק גדול שלנו, לא הופעל עלינו לחץ בשום צורה, אבל אטלנטה עושה מספיק כדי להישאר תחרותית, וזה יפה לראות. זה מחייב אותנו להמשיך לשחק עם השחקנים הבכירים גם בדקות האחרונות.

פחות מדקה לסיום, 6 הפרש לנו, טרה יאנג מוציא את המתפרצת, חודר פנימה, אבל מאבד! בצד השני אולדיפו נעצר בעבירה וילך לקו. קולע 2 מ-2, ועכשיו אפשר לסכם -- רשמית, סופית, חתומית -- בול גיים. בסיום 108-116 לאינדיאנה. ניצחון 12 מ-14 המשחקים האחרונים שלנו, כולל 2 ההפסדים הדרמטיים במשחקים שהיינו צריכים לנצח ושמטנו יתרון. אפשר בהחלט לראות בזה סוג של רצף של 14 ניצחונות, וזה מדהים. כל 12 הניצחונות הגיעו בהפרש של 6 נק' או יותר. אינדיאנה באחת התקופות הטובות ביותר שלה, לייק, אבר. לא רק מקצועית, גם בהתנהלות של הג'נרל מנג'ר וצוות המאמנים, יש בנייה מאוד טובה של הפרנצ'ייז בכל החזיתות.

השחקן המצטיין: ויקטור אולדיפו. 22 נק' [19-9 מהשדה, 4-2 משלוש, 2-2 מהקו], 7 אס' [1 איבוד כדור] ו-4 חט' ב-34 דקות. הנהיג בדקות שהיה נראה שאטלנטה עוד מסוגלת לקחת את המשחק;

דומאנטס סאבוניס השלים במה שכבר ידוע כ-1-2 פאנץ' שלנו העונה. 20 נק' ו-7 ריב' [4 בהתקפה] ב-27 דקות מהספסל. מניה בטוחה; מיילס טרנר, ששבר את האף במהלך המשחק, מסיים עם 20 נק' [3 שלשות] ו-4 חס' ב-23 דקות [פלוס 16!]. משחק 11 שלו העונה עם 4 חס' או יותר; בויאן בוגדנוביץ' עם 16 נק' ממשיך את רצף המשחקים שלו בדאבל פיגרס, שכעת עומד על 28 משחקים; טאייריק עם 10 נק' [2 שלשות] ב-19 דקות מהספסל;

באטלנטה, קווין הרטר, שהיה חם פה ושם, מסיים עם 22 נק' [6 שלשות!] ב-40 דקות; ג'ון קולינס עם דאבל-דאבל של 22 נק' [2 שלשות] ו-16 ריב' [7 בהתקפה!]; טרה יאנג עם 16 נק' [4 שלשות] ו-7 אס' [אבל גם 8 איבודי כדור];

טי ג'יי ליף: התלבש, אבל לא שיחק.

המשחק הבא -- שבוע מנוחה של אינדיאנה. נשחק שוב רק ביום ו', משחק חוץ בשיקאגו.
 
מילה על צוות השידור של אטלנטה

הצוות הכי חביב בליגה. לא מכיר צוות שמפרגן ליריבה, או שמשדר היילייטים של היריבה בכזו התלהבות כאילו מדובר בקבוצה שלהם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כנראה כי אין להם משהו אחר להתלהב ממנו

זה לא שההוקס הם איזה משהו מרשים במיוחד.
 
31/12/2018-יוסטון - ממפיס: לא הגענו לחצי הראשון, וזה עלה לנו

שודר בערוץ ספורט 5 LIVE.

משחק שני העונה נגד יוסטון. במשחק הקודם, שנערך לפני כשבועיים, ג'יימס הארדן רשם טריפל-דאבל ראשון בקריירה נגד ממפיס וניצח לקבוצתו את המשחק; היה זה מפגש נגד אחד השחקנים החמים בעולם, שנמצא באחד הרצפים הכי חמים של שחקן מזה שנים רבות - ג'יימס הארדן, שפשוט עושה דברים בלתי הגיוניים בשבועות האחרונים. במשחק הזה הרגשנו את נחת זרועו, ליטרלי; יוסטון הגיעה ללא כריס פול הפצוע, לא שזה משנה כשיש לך את ג'יימס הארדן בקבוצה;

ברבע הראשון, יוסטון פתחה עם 2 נק' ב-4 הדקות הראשונות, אבל אז הגיעה ההתפוצצות עם ריצת 0-13, שהמשיכה ל-3-21 ופתחה יתרון 13 הפרש.18-27 ליוסטון. 12 נק' לג'ראלד גרין [4 שלשות].

ברבע השני, עמרי כספי עלה מפתיחת הרבע. פוזישן התקפה - עמרי חתך, קונלי מצא אותו, אבל עמרי איבד אחיזה. למזלנו, השופטים שרקו כדור שלנו מהחוץ, למרות שלא היה בטוח שזו השריקה הנכונה; פוזישן התקפה - עוד חיתוך של עמרי. ג'רן ג'קסון ג'וניור מצא אותו במסירה רכה בתוך הצבע, ועמרי נעצר בעבירת נאן-שוטינג; ריצת 4-11 של יוסטון ב-4 וקצת הדקות הראשונות של הרבע, הגדילה ליתרון 16. פוזישן התקפה - כספי קיבל עמוק בלואו פוסט את ברנדון נייט, ונעצר בעבירה. היה גם צריך לסיים את המהלך, לצערי לא עשה זאת. מהקו קלע 2 מ-2; פוזישן התקפה - עמרי היה הגו טו גאיי במהלך. קיבל מקייל אנדרסון בקרל, חדר פנימה, עלה לזריקה, אבל החטיא. הוא נוטה לא לסיים את המהלכים הללו העונה, וזו בעיה. 5:05 לסיום המחצית, עמרי ירד בפיגור 16. המחצית הסתיימה עם שתי שלשות בק-טו-בק של ג'יימס הארדן מטווח ארבע. 38-61 ליוסטון. 20 נק' של הארדן ברבע השני, וסה"כ 28 במחצית הראשונה. יוסטון עם 12 שלשות ב-52%. ממפיס ב-33% מהשדה. זה ההפרש.

ברבע השלישי, 5:12 לסיום הרבע, עמרי כספי נכנס בפיגור 21. פוזישן התקפה - כספי קיבל את הארדן בחילוף, שבחר לא לקחת אותו באחד-על-אחד. זה הניב איבוד כדור של יוסטון, וכספי סיים את המתפרצת בנקודות קלות בצד השני; פוזישן התקפה - מתחיל בהגנה. עמרי הוציא את הכדור מננה, הריץ את המתפרצת קוסט-טו-קוסט ונעצר בעבירה בצד השני. קלע 2 מ-2 מהקו; עד סיום הרבע, כאמור עם כספי על המגרש, ממפיס השלימה ריצת 3-15, שאף חייבה את יוסטון להחזיר את ג'יימס הארדן לפוזישנים האחרונים של הרבע, במקום לתת לו לנוח אל תוך הרבע הרביעי. 73-86 ליוסטון. 15 מ-21 מהשדה של ממפיס ברבע הזה. הוביל מארק גאסול עם 11 נק' [שיחק את כל הרבע]. ביוסטון, הוביל הארדן עם 10 נק' ב-7 מ-7 מהקו.

ברבע הרביעי, פוזישן התקפה - פעמיים בהתקפה אחת, עמרי מצא את עצמו לבבבבד משלוש, לא ויתר על הזריקה, אבל החטיא פעמיים; פוזישן התקפה - ג'ואקים נואה באלבו, מצא את עמרי בחיתוך, שהשתחרר בקלות מהשומר שלו ג'ראלד גרין הנמוך ממנו משמעותית, וסיים את זה בנקודות; פוזישן התקפה - הפעם כספי בתפקיד המוסר. מצא את דילון ברוקס מתחת לסל, אבל ברוקס החטיא את הלייאפ; 8:01 לסיום, כספי ירד ב-14 הפרש וסיים את חלקו במשחק. משחק טוב שלו. בהמשך, כדקה וחצי לסיום, ממפיס הורידה לחד-ספרתי - 9 הפרש, לאחר שהצלחנו פעמיים לרדת ל-11 הפרש. אבל פה זה נגמר, יוסטון לא צריכה יותר מדי בכדי לקבל את השריקות שלה ולהשיג נקודות מהקו כשלא הולך מהשדה. חשוב לציין שכל הרבע הרביעי, החטאנו לייאפים ומבטים טובים מבחוץ. נגד קבוצת התקפה כמו יוסטון, אצלה בבית, אתה תיענש. אני לא יודע אם התוצאה היתה אחרת לו היינו קולעים, אבל זה בהחלט לא עזר. בסיום 101-113 ליוסטון. 18 שלשות של הרוקטס ב-44%. ובכל זאת, המחצית הראשונה הרסה לנו. שיחקנו טוב בחצי השני, הורדנו אותם ל-52 נק' בפחות מ-40% מהשדה, וניצחנו אותה ב-11+. חבל שלא הגענו ל-24 הדקות הראשונות.

השחקן המצטיין: ג'יימס הארדן. טריפל-דאבל של 43 נק' [19-8 מהשדה, 12-6 משלוש, 27-21 מהקו!], 10 ריב' [1 בהתקפה] ו-13 אס' [9 איבודי כדור] ב-41 דקות [פלוס 21!]. השיג את הריבאונד העשירי בשניות הסיום. היה אחראי ל-13 מ-19 האס' של יוסטון במשחק. עד אמצע הרבע השלישי, בערך, כבר היו לו 35 נק'. משחק רביעי ברציפות שלו עם 40 נק' או יותר. שבר במשחק הזה שיא NBA של אוסקר רוברטסון עם משחק שמיני ברציפות של 35 נק' ו-5 אס';

קלינט קאפלה סיים עם דאבל-דאבל של 19 נק' ו-13 ריב' [3 בהתקפה]; ג'ראלד גרין תרם 18 נק' [6 שלשות] ב-25 דקות מהספסל;

בממפיס, קייל אנדרסון הוביל עם 20 נק' [2 שלשות], אבל גם מינוס 15 במדד. קלע 9 ברבע הרביעי; מארק גאסול עם דאבל-דאבל של 14 נק' ו-12 ריב'; מייק קונלי עם 19 נק', מתוכן 11 ברבע האחרון, ב-37 דקות; ג'מייקל גרין עם 17 נק' [3 שלשות] ב-20 דקות מהספסל; גרט טמפל קלע בדאבל פיגרס עם 10 נק';

עמרי כספי: 8 נק' [5-2 מהשדה, 2-0 משלוש, 4-4 מהקו], 4 ריב' ו-1 חס' ב-16 דקות משחק [0 במדד הפלוס/מינוס]. אחד משלוש שחקנים בממפיס שסיימו עם פלוס/מינוס אי-שלילי, וזה באמת הרגיש כך. את הדקות הטובות שלנו עשינו עם עמרי על המגרש במחצית השנייה, וקראתי לזה בסיום המשחק הקודם נגד בוסטון. אמרתי שהיינו צריכים לפתוח את הרוטציה ולשלב שחקנים נוספים. עשינו את זה, נתנו הזדמנות לעמרי, והוא החזיר, באופן יחסי. נראה מה זה אומר לגבי ההמשך.

המשחק הבא -- מארחים את דטרויט [ד'] למשחק שהייתי מאוד רוצה לקחת. גם המשחק הזה יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.
 
02/01/2019 - דטרויט - ממפיס: קבוצה בפירוק

שודר בערוץ ספורט 5 LIVE.

ברבע הראשון, 2:10 לסיום הרבע, עמרי כספי נכנס בפיגור 5. דטרויט רצה ריצת 0-11, שנענתה בריצת 0-6 שלנו. דטרויט פיספסה את הפוזישן האחרון שלה ברבע, עם 1.8 שניות על השעון, כאשר ניסתה להוציא מסירה על מגרש שלם. אף יד לא נגעה בכדור בדרכו החוצה, כך שהפוזישן עבר אלינו מתחת לסל של היריבה. היתה שם סגירה טובה של עמרי על השחקן שהיה אמור לקלוט את הכדור, ובמהלך גם עמרי נפצע בזרועו והחזיק בה. כנראה עשה תנועה לא טובה, אבל זה לא הטריד אותו יותר מדי, ונשאר לשחק. לא הצלחנו להשיג כלום מהפוזישן. 24-26 לדטרויט. 5 שלשות של דטרויט ברבע הראשון מול 0 של ממפיס. 7 שינוי יתרון ברבע הראשון.

ברבע השני, פוזישן התקפה - ג'ואקים נואה מצא את עמרי מתחת לסל, אבל עמרי החטיא ללא עבירה; פוזישן התקפה - עמרי היה שוב הגו טו גאיי בהתקפה. קיבל עם הגב לסל, חדר אגרסיבי, עלה לזריקה על רגל ציר, אבל החטיא. הכדור לא נגע בטבעת. פה גם עמרי סיים את חלקו בשלב הזה של המשחק, ובחזרה מפסק הזמן לא עלה. 9:40 לסיום המחצית, ירד בפיגור 4. בהמשך, ריצת 0-9 של ממפיס נתנה לנו את יתרון השיא שלנו במשחק - 5 הפרש. המחצית הסתיימה בשריקה מעוררת מחלוקת, כאשר במסירה על מגרש שלם, הכדור עבר מעל הראש של כולם, אבל השופטים שרקו לעבירה של מארק גאסול על אנדרה דראמונד. דראמונד החטיא מהקו, כך שנזק לא נגרם, אבל גאסול הגיב בעצבים. לדעתי היה צריך לקבל טכנית על התגובה שלו, במיוחד לאחר ההחטאה מהקו, כשתפס את הכדור ועשה תנועה, כביכול, של העפת הכדור. מעבר לזה, גם היה ריבאונד התקפה של בלייק גריפין, ולדעתי גאסול ביצע עליו עבירה, אבל לא היתה שריקה, לתדהמת הספסל של דטרויט. כנראה השופטים פחדו מהתגובה הבאה של גאסול. בכל זאת, בחור גדול מידות. 51-55 לממפיס. 57% שלנו מהשדה.

ברבע השלישי, פתיחה לא טובה הביאה לריצת 1-9 של דטרויט, למרות יכולת לא גדולה שלה. המשחק התבלגן לנו. עד לסיום הרבע, לא הרבה השתנה. נדמה היה שביקרסטאף פשוט לא מצא את ההרכב הנכון לרוץ איתו. למזלנו, היריבה היתה כל-כך בינונית שלא ידעה לנצל לבריחה. 67-72 לדטרויט. רק 12 נק' שלנו ברבע הזה [שיא עונתי שלילי לרבע] ב-3 מ-17 מהשדה [רק ג'רן ודילון ברוקס קלעו מהשדה].

ברבע הרביעי, בפתיחת הרבע ביקרסטאף הלך להרכב נמוך, מן חשיבה מחוץ לקופסה, עם ג'מייקל גרין וארבעה גארדים, כולל קונלי, שבמשחק כזה חלש שלנו לא היה אפשרי להרשות לו לנוח. דטרויט ספרה ריצת 2-9, דייטינג בק לרבע הקודם, שנתן לה יתרון 7. הניסוי לא עבד. 4 דקות לסיום, ביקראסטאף חזר לחמישייה הראשונה, בפיגור 9. זה לא עזר, ההפרש כבר הגיע ל-14, וכך נראית קבוצה מפורקת. בסיום 94-101 לדטרויט. 16 שלשות של דטרויט ב-40%.

השחקן המצטיין: בלייק גריפין. 26 נק' [23-11 מהשדה, 8-2 משלוש, 5-2 מהקו], 8 ריב' [1 בהתקפה] ו-7 אס' ב-39 דקות. לא משחק גדול שלו, ממש לא. מה שכן, הוא בהחלט לקח על עצמו, במיוחד ברבע הרביעי, היה אקטיבי ובלט כשחקן שהכדורים עוברים דרכו;

מיי בוי אנדרה דראמונד סיים עם דאבל-דאבל של 11 נק' ו-10 ריב' [2 בהתקפה] ב-38 דקות; רג'י ג'קסון סיים ערב של 16 נק' ו-5 אס' [4 איבודי כדור]; רג'י בולוק [13], ולוק קנארד [13, מתוכן 11 ברבע האחרון] ולנגסטון גאלאוויי [11] מהספסל, תרמו בדאבל פיגרס;

בממפיס, ג'רן ג'קסון ג'וניור הוביל עם 26 נק' [11-8 מהשדה, 2-2 משלוש, 8-8 מהקו] ו-10 ריב' [3 בהתקפה] ב-35 דקות; מארק גאסול סיים ערב חלש של 11 נק'; אבל בואו נדבר על מייק קונלי, שסיים ללא נקודות [!!!!!!!], ממש כך, 0 נק' [!!!!!] ב-0 מ-8 מהשדה, ו-1 אס' [מול 3 איבודי כדור] ב-28 דקות. מדהים!; קייל אנדרסון [15] ודילון ברוקס [14] קלעו בדאבל פיגרס;

עמרי כספי: 0 נק' [2-0 מהשדה] ו-1 ריב' ב-5 דקות משחק [פלוס 1]. לא שיחק במחצית השנייה, ולא מובן למה זה שוב קורה;

** שעות לאחר סיום המשחק נודע על תקרית חמורה בחדר ההלבשה, במרכזה עמדו עמרי כספי וגרט טמפל, אשר לפי דיווחים הגיעה לאלימות פיזית, לא פחות. מדובר היה בפגישה ספונטנית, סגורה, ללא צוות המאמנים, שאירגנו השחקנים במטרה לבנות מחדש את האמון ולצאת לדרך חדשה. גם אחרי העימות בין כספי לטמפל, הפגישה נמשכה עוד כמחצית השעה, כך שאני נוטה להאמין שהתחוללה שם פחות דראמה ממה שהתקשורת מדווחת, אבל זה בהחלט אירוע חריג, לפחות מבחינת עמרי, להיות מעורב בתקרית עם שחקן לקבוצה, או בכלל. נראה מה תהיה ההשפעה של זה על המשחק הבא. כמובן שהדבר מחייב פוסט נרחב, ואתייחס לזה בהרחבה בהמשך.

המשחק הבא -- מארחים את ברוקלין נטס [ו'] למשחק שאני בכלל לא בטוח שיש לנו את מה שצריך כדי לנצח.
 
ממפיס - ברוקלין: העסק לא עובד

מפגש שני ואחרון העונה נגד ברוקלין. במשחק הקודם ג'רן ג'קסון ג'וניור נתן את אחד ממשחקי ה'רוקי' הטובים ביותר בתולדות הגריזליז; צוות השידור של הנטס מציג את אחד המפתחות של ברוקלין לניצחון הערב: הקבוצה קולעת 40% משלוש ב-13 המשחקים האחרונים [מקום שני בליגה] לאחר שפתחה 34.8% ב-26 משחקיה הראשונים [מקום 19 בליגה]. אם יצליחו לשמור על אחוז גבוה גם הערב, יוכלו להשיג ניצחון 11 ב-14 המשחקים האחרונים. מאידך, זה מפגש בין שתיים מחמש הקבוצות שרושמות העונה הכי הרבה הפסדים לאחר שהובילו ב-10 נק' או יותר, כלומר הכי הרבה הפסדים לאחר שמיטות יתרון דו-ספרתי -- ברוקלין מקום ראשון בליגה עם 8 הפסדים כאלו [ביחד עם ניו יורק, אורלנדו וקליבלנד], ממפיס מקום חמישי עם 7;

ברבע הראשון, פתיחה התקפית טובה שלנו עם 14 נק' ב-5 הדקות הראשונות. במעבר לספסל ההפרש כבר 9. ממפיס משחקת מסודר, אבל ההרגשה היא בעיקר שעומדת מולנו יריבה שלא יודעת לנצל את המבטים הפנויים שאנו מרשים. שיוויון 26 בסיום הרבע.

ברבע השני, 8:59 לסיום המחצית, עמרי כספי נכנס לראשונה למשחק ביתרון 7 של קבוצתו. עמרי מחדש במשחק הזה ארם סליב צהוב. פוזישן הגנה - דיאנג'לו ראסל מקבל את עמרי, מבודד עליו, עולה לשלשה מולו, אבל מחטיא את הזריקה קצר. עבודה טובה של עמרי, נשאר איתו והוריד לו את האחוז; פוזישן התקפה - סוף שעון, עמרי מקבל לבד, חודר פנימה, אבל נתקע בהגנה קשוחה ומחטיא את היורו סטפ; אמצע הרבע, 5 נק' ברציפות של מארק גאסול, שבדיוק חזר מהמנוחה שלו, מחזירות לנו את היתרון אחרי דקות לא טובות, ומעוררות אותנו. בשלב הזה, 4:44 לסיום המחצית, עמרי יורד ביתרון 1, כאשר מחליף אותו. . . גרט טמפל. הייתי חייב לציין את זה, מיינד יו. 47-48 לברוקלין במחצית. 7 שלשות של ברוקלין במחצית ב-46%. מוביל דיאנג'לו ראסל עם 16. אצלנו, קונלי עם 12 היחיד בדאבל פיגרס.

ברבע השלישי, 4 דקות מפתיחת הרבע, ג'רט אלן מבצע את ההיילייט של המשחק עם דאנק עוצמתי שמגיע אחרי ריחוף באוויר. לא דקות טובות שלנו, וגם רושמים 5 איבודים ב-7 הדקות הראשונות. כ-4 דקות לסיום הרבע, אויב-המדינה גרט טמפל משיג את האנד וואן מתחת לסל ומרים את הספסל, כולל את עמרי כספי אשר מוחא כפיים ומנסה לשדר עסקים כרגיל. 2:14 לסיום הרבע, טראש טוק בין ג'מייקל גרין לדמארי קרול מתפתח לעימות קולני, ויש שם גם דחיפה של ג'מייקל גרין. שחקנים באים להפריד. למרות הדחיפה מהכיוון של גרין בעוד קרול לא הגיב, שני השחקנים קיבלו את העבירה הטכנית. 77-81 לברוקלין. 12 נק' של קונלי ברבע הזה עזרו לנו להישאר במשחק.

ברבע הרביעי, קצת פחות מ-7 דקות לסיום, דמארי קרול מקבל בפינה, שוב נשאר חופשי, ושוב מעניש אותנו עם שלשה. היתרון 8 לברוקלין, יתרון השיא שלה במשחק. המומנטום בצד של ברוקלין, וזה נראה רע מבחינתנו, שלא מצליחים לקנות סל גם כאשר קונלי וגאסול על המגרש. קצת יותר מ-3 דקות לסיום, ברוקלין משתלטת על המשחק, מהירה מאיתנו בשני צעדים בכל התקפה, והיתרון כבר 10. זה מחייב אותנו לרדת לפסק-זמן, אבל אני באמת לא יודע מה לומר לכם, קשה לראות אותנו חוזרים. אעשה מעשה קיצוני, אולי זה יעיר את השחקנים, ואוותר על הקבוצה בקריאת בול גיים מוקדמת - בול גיים. בסיום 100-109 לברוקלין. הפסד רביעי ברציפות שלנו, ו-11 מתוך 14 המשחקים האחרונים. ברוקלין רשמה ממוצע של כמעט 116 נק' למשחק ב-13 המשחקים האחרונים. הערב - הצלחנו לשמור אותה על 109. נמוך, אבל עדיין מעל המותר מבחינתנו, ולכן גם אם התקפית היינו פוגעים, זה לא הכדורסל שלנו. זה לא מה שמאפשר לנו להתחרות עם קבוצות. ברוקלין מסיימת עם 13 שלשות ב-38%, שזה קרוב לממוצע שלה במשחקים האחרונים, ומהבחינה הזו עמדה ביעד והשיגה את הניצחון בזכות זה.

השחקן המצטיין: דיאנג'לו ראסל. 23 נק' [16-7 מהשדה, 7-3 משלוש, 6-6 מהקו] ו-10 אס' [4 איבודי כדור] ב-36 דקות משחק. הוביל כל הערב;

דמארי קרול עם 20 נק' [5 שלשות] באחוזים טובים, כולל רצף שלשות שהכניס את ברוקלין למומנטום שממנו לא נסוגה; ג'ו האריס עם 18 נק' [3 שלשות], השלים את כל מה שברוקלין היתה צריכה מהשחקנים שלה בערב הזה נגד ממפיס החלשה; ג'רט אלן תרם דאבל-דאבל של 12 נק' ו-12 ריב' [5 בהתקפה]; ספנסר דינבידי [13] ושבאז נפייר [10] תרמו בספרות כפולות מהספסל;

בממפיס, מייק קונלי הוביל עם 31 נק' ו-4 חט' ב-38 דקות משחק; מילה טובה על קייל אנדרסון, שעשה עבודה טובה אול-אראונד ורושם טריפל-דאבל ראשון בקריירה עם 11 נק', 11 ריב' [3 בהתקפה] ו-10 אס' [2 איבודי כדור] ב-38 דקות [פלוס 5]. מדובר בטריפל-דאבל ה-13 בתולדות הגריזליז. עבור קייל זה משחק 9 מ-10 האחרונים בדאבל פיגרס; מארק גאסול עם עוד ערב בינוני. אף על פי שמבחינת הבוקס סקור עשה את שלו עם 13 נק', 9 ריב' ו-7 אס' [2 איבודי כדור], הוא היה הרבה פחות טוב ממה שהמספרים מראים; ג'רן ג'קוסן ג'וניור תרם 19 נק';

עמרי כספי: 0 נק' [1-0 מהשדה] ב-4 דקות משחק [מינוס 6]. שוב לא שיחק במחצית השנייה. עמרי נמצא בסיטואציה בעייתית, ועל כך נדבר בהרחבה בהזדמנות אחרת;

** השינוי המיוחל אולי הגיע: ממפיס הודיעה עוד לפני המשחק, והפעם זה יוצא לפועל, על טרייד שבמסגרתו יגיע ג'סטין הולידיי משיקאגו בתמורה למארשון ברוקס, וויין שלדן ושתי בחירות סיבוב שני של ממפיס. הטרייד ידחוף את ממפיס מתחת למס המותרות, ואולי זו המטרה העיקרית של הטרייד, אף שבמידה מסוימת אולי משפר אותנו בקו האחורי. אין לטרייד הזה השלכות לעונה הבאה מצד שתי הקבוצות, שכן כל המעורבים מסיימים חוזה.

המשחק הבא -- הערב השני של בק-טו-בק ישוחק הלילה בסן אנטוניו. לא קל לעשות את הערב השני של בק-טו-בק בעיר אחרת, ועוד יותר לא קל במהלך רצף הפסדים אכזרי. סמנו הפסד חמישי ברציפות.
 
למעלה