הלילה אחד המשחקים המעניינים של השנה

rapgamer4ever

New member
הלילה אחד המשחקים המעניינים של השנה

קוואי לאונרד חוזר לסאן אנטוניו.
הספרס בתקופה טובה ניצחו 10 מ-13 האחרונים. טורונטו חסרה את לאורי (חבל שנפספס אותו מול דרוזן) אבל מרכז העניינים יהיה קוואי כמובן, קבלת הפנים שלו בסאן אנטוניו והדרך שבה יגיב על המגרש. חובת צפייה.

עוד הלילה:
סקראמנטו- דנבר: מילסאפ חזר אצל דנבר, שממשיכים למצוא דרכים לנצח ולשמור על המקום הראשון במערב. הקינגס הגיעו למשחקים צמודים כמעט בכל המפגשים האחרונים, אני חושב שגם הפעם יהיה צמוד.

גולדן- יוסטון: הווריורס קיבלו בראש מהלייקרס בכריסמס, כנראה יגיעו יותר חדים למשחק high profile כזה. הארדן השחקן החם בליגה יתקל בהגנת הפלייאוף של גולדן, שינסו למנוע ממנו להשיג משחק תשיעי ברצף של 35 נקודות ומעלה. יש פה פוטנציאל בלואאוט לפי דעתי.
 

Cade Foster

New member
פוטנציאל בלואאוט לאיזה צד?

הווריורס ישנים בעונה הסדירה, וכל מי שישן נגד הזקן מקבל ממנו בראש. כמובן שזה תלוי בווריורס אבל לא רואה יותר מידי סיבות לחשוב שנראה אותם במוד פלייאוף.
 

rapgamer4ever

New member
שגולדן יביסו כמובן

הם פיתחו יריבות מסוימת מול יוסטון בשנה שעברה, והמשחק משודר ב-TNT. בדרך כלל אלה מסוג המשחקים שחשוב לגולדן לנצח.
 

Cade Foster

New member
היריבות עם יוסטון היא כלום לעומת היריבות עם לברון

וראינו איך עם עלו נגדו למשחק העונה הסדירה הכי יקר אי פעם (הבנתי שכרטיס ממוצע עלה 1200 דולר). גם לא מרגיש לי שיש לגולדן סטייט איזשהו urgency לתת הצגה במשחקים מהסוג הזה כשמדובר בעונה הסדירה.
 

rapgamer4ever

New member
הם באמת משחקים יותר חזק נגד הקבוצה של לברון בשנים האחרונות

גם בעונה הרגילה.
ספציפית השנה לא יצא לי לראות את המשחק.
&nbsp
דוגמה נוספת היא הקליפרס שגולדן אהבו לתת להם בראש במשך כמה שנים טובות, עד שהיריבות הפכה לממש לא רלוונטית.
&nbsp
בעונה שעברה המפגשים בין גולדן ליוסטון בהחלט היו באינטנסיביות גבוהה מהרגיל. העונה יוסטון כבר הביסו את גולדן פעם אחת, כשקרי היה חסר. לדעתי הווריורס יתייחסו למשחק יותר ברצינות מאשר למשחק עונה רגילה ממוצע.
 

FrecCo

Member
נצל"ש- תוצאות ביניים לאולסטאר

לוקה!
&nbsp

 

rapgamer4ever

New member
כרגיל הצבעות מצחיקות

מקווה שהמאמנים והמדיה יאזנו את תוצאות האוהדים ויכניסו לחמישיות את מי שמגיע להם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אוהב את מה שרוז עושה העונה

אבל למקם אותו לפני הארדן?
ובכלל, יש גארד יותר ראוי מהארדן העונה?
&nbsp
נראה לי שאוהדי הבולס מתוסכלים מזה שאין להם למי להצביע אז הם פשוט הצביעו לרוז.
 

Cade Foster

New member
לגבי החובת צפייה

זה מזכיר לי קצת את הפרק ההוא של סאות'פארק שמתחיל במשחק כדורעף ילדות שנערך באולם מפוצץ לחלוטין עם שידור חי קוסט טו קוסט כשהשאלה שכל הפרשנים מתעסקים בה זה האם הילדה השחורה תעמוד בהמנון, תכרע ברך או תשב. אחרי נגינת ההמנון כל האולם מתרוקן והשידור מסתיים.
&nbsp
בינינו, העניין האמיתי לא יהיה המשחק עצמו
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
חתיכת בלואוו אאוט בינתיים, הספרס די שוחטים את הראפטוס.

 

Ring Bearer

New member
משחק חלומי של הספרס

הם הגיעו ל-26 הפרש מוקדם מאד במשחק. דרוזן עם טריפל דאבל פתח את המשחק במוד MVP עם 9 8 4 ברבע הראשון. הוא שיפר באופן ניכר את יכולת המסירה שלו.
אלדריג' עושה את מה שהוא יודע בשקט ובביטחון ומול החמישייה הנמוכה של הרפטורס רודי גיי נראה אתלטי וגדול. ברין פורבס, דרק וואיט הם השמות החדשים שצומחים אצל פופוביץ' "בלי מאמץ" ועם 8 דקות לסיום הם עם 38 נק'. הספרס ממשיכים את היכולת הטובה שלהם מהזמן האחרון ומתקרבים לכדי חצי משחק ממקום 4.
&nbsp
בצד השני הקהל נכנס קצת לקוואי לראש ברבע הראשון והוא איבד הרבה כדורים. אחר כך הוא חזר להיראות טוב מאד, במיוחד בקליעה. אבל מעבר לחיסרון המאד מורגש של קייל לאורי, לרפטורס חסר גודל בצבע. גרג מונרו איבד לחלוטין את המגע הרך שהפגין בדטרויט ובלעדיו ההגנה הגרועה שלו בולטת.
&nbsp
 

איליה13

New member
פחות הקהל ויותר פופ נכנס לו לראש

פופ בא להראות לקוואי ברבע הראשון את כל הדרכים שהוא יודע כיצד להוציא אותו מהאיזון, המדיה גם הדגישו את החיבוק של פופ עם דני גרין ואת ההסתלבטות של לאורי עם דרוזן, אז קוואי יצא ממש המנוכר פה
 

איליה13

New member
WOW אחד גדול על גולדן - יוסטון

איזה כיף שב 6 הדקות האחרונות של הרבע הרביעי השופטים נתנו לשמור ולא שרקו על כל שטות, ככה גם היה שטף למשחק עם הגנה גדולה ולא הגיעה לעונשין כל שנייה והמשחק נעצר ונמרח, והצלחנו לראות כמה בלוקים לא רעים,
המהלך האחרון של הרבע הרביעי כזה מטופש שהארדן לוקח את ההתקפה האחרונה מושך את השעון ובסוף זורק זריקה באזור קו החצי ......
פסיסי שהשופטים לא ראו את הדריכה של דוראנט בחוץ בהארכה, מבלי לראות את קו החוץ בשידור החי של המהלך, היה ברור שדארנט לא היה בפנים, מזל שהארדן קבר את השלושה האחרונה שעשתה צדק מאוד גדל במשחק

באופן כללי, לא מבין איך גולדן מאבדים במשחק כזה יתרון 16 במשחק שנראה ממש קליל שלהם
אחלה משחק פליאוף קיבלנו במחצית העונה
 

Roeiii1

New member
אכן משחק גדול

הארדן המועמד המוביל לMVP כרגע , ללא ספק
יוסטון הנוכחית הייתה מפורקת - עם כרמלו שלא הצליח להשתלב ופול שנפצע , והוא לוקח אותם על הגב משחק אחר משחק , השילוב שלו עם קאפלה נדיר ומצליח לנצח את הקבוצה הטובה בליגה בחוץ. כל שחקן יכול לקלוע 40 נק' ולקחת עליו הרבה זריקות , אבל נדירים השחקנים שמסוגלים להוביל את הקבוצה לניצחון חוץ כזה אחרי שהם פיגרו גם ב17 הפרש במחצית.


אגב לגבי העבירות , יצא לי לראות שלשום פיניקס פילדלפיה
נדהמתי מכמות העבירות וההליכות לקו. על כל מגע הכי קטן ישר הם שולחים לקו , לא עברה דקה אחת בלי איזה עצירה והליכה לקו

זה בלט בעיקר אצל פילדלפיה , 41/54 זריקות. שליש מהנקודות שלהם זה בכלל מהקו , גם פיניקס הלכו לקו הרבה 30/36.
ראיתי את השריקות ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות.. זה היה מביך
 

איליה13

New member
דנבר - סאקרמנטו

סאקרמנטו שהובילה 11 נקודות במחצית, הפסידה את המשחק בריבאונד 54-33 זה פשוט הרגיש במחצית השנייה, שלדנבר היו כל התקפה שנייה שני פוזשנים, ועם ג'מאל מורי בכושר של סופרסטאר (משהו כמו 16 נק' ברבע האחרון עם שתי שלשות קלאצ' ענקיות) הדברים ממש מתחברים לדנבר, שיש להם את הלוקסוס להעלות את מילסאפ מהספספל, בזכות שיפור מתמיד של פלאמלי (לא יודע מי הרוויח יותר מהטריד של פלאמלי - נורקיץ סוג של WIN - WIN לכול הצדדים)
 

Krit123

Well-known member
אני כבר ויתרתי

אמנם שאלתי את עצמי מתי עשינו קאמבק מפיגור גדול (מתסבר שמול בוסטון), אבל לחזור מזה בסאקרמנטו זה כבר לבקש יותר מידי..

עד שמורי התחיל להתחמם. היו לו רק 2 נקודות ללא סל שדה במחצית, ואז הגיעו 17 ברבע השלישי ועוד 17 ברביעי כולל הסיום המטורף שהזכרת. הקבוצה חיפשה אותו ושיתוף הפעולה עם הג'וקר תענוג, סך הכל סיים עם 36-7-6.
יוקיץ' השאיר אותנו במשחק במחצית וסיים עם 26-13-6, גארי האריס תרם גם הוא עם 14 והגנה טובה.
אגב פלאמלי פותח כי מילסאפ רק חזר מפציעה, היה לו משחק טוב של 12-10-4, המון אנרגיות והאסל בריבאונד. קיבלנו גם עזרה מטורי קרייג בהגנה ובקרשים.

בהתחלה לא עמדנו בקצב, ההתקפה שלהם תזזיתית ומגיעה בגלים, גם אם אתה חוזר להגנה ובולם את הראשון מגיעה נגלה שנייה של אנשים.
אבל במחצית השנייה הם התקררו לחלוטין. לא פגעו מבחוץ והחטיאו מתחת לסל, השליטה שלנו בריבאונד מנעה מהם לרוץ והפכה את המומנטום. הם בכל זאת עשו ריצה בסיום עם שלשות קשות של באדי הילד ובוגדנוביץ', כולל כמה חדירות יפות של פוקס אבל זה לא הספיק למזלנו..

מאזן של 25-11 זו הפתיחה הטובה ביותר בהיסטוריה של הפרנצ'ייז, נשמע כמו נתון מנחס קצת
 

Krit123

Well-known member
הארדן.. מה עשית

למרות שהסגנון שלו די מאוס והוא מקבל שריקות שערורייתיות לפעמים, קשה לי עם המחשבה שהוא כנראה יצטרך להתמודד עם הסטיגמה של שחקן ללא טבעת בגלל החיבור של KD לגולדן.. האבסורד הוא שהחיבור מלכתחילה נעשה בגלל אותה סטיגמה כמו שנאמר פה..

לנצח בגולדן עם קאפלה, אקס הפועל חולון, שחקן שלא הצליח להשתלב בוויזארדס ואחד שיש לו שגיאת כתיב בשם שאף אחד לא טרח לתקן זה MVP
 

Cade Foster

New member
הפסקתי לראות אחרי 6 דקות בערך

ואני לא מתחרט גם אחרי שראיתי את התוצאה הסופית.

הליגה הזאת היא בדיחה.

כל הדרמה והעניין זה מלאכותי.

עכשיו כשהארדן הולך לקו ל3 זריקות הם אפילו לא מראים הילוך חוזר. התקפה אחר כך הווריורס כבר משתדלים לא לנשוף לידו מחשש שיילך לקו, והגשם מתחיל. וואלה, הרבה שחקנים יכולים להגיע ככה ל40 נקודות 11 משחקים רצוף.

שיילכו להזדיין. נשבע לא לראות משחק של הרוקטס יותר.
 
למעלה