ג'יימס הארדן בכושר פסיכי לגמרי

לדעתי אם תסתכל משחק משחק

תגלה שלראסל יש תצוגות נוראיות כל משחק שני אם לא לעתים תכופות יותר.
 

Anfield

New member
אני חושב שלכל אחד שפוגש כרגע את אוקלהומה יש מזל

רוברסון חסר ולדעתי איתו הקבוצה הזאת יכולה להיות מפלצת הגנתית שלא ראיתם הרבה בחיים שלכם.
ווסטברוק כרגע, תקופת הכדורסל הגרועה ביותר שלו שאני זוכר מאז עונות 1-2 שלו בNBA. עד כדי כך. הוא לא מסוגל לקנות סל. הוא צריך הפסקה או ניעור או לא יודע מה.
הפוטנציאל של הקבוצה הזאת גבוה מאוד אם הכל יתחבר בעוד 3-4 חודשים. כרגע, הפסדים הם עניין של זמן, משחק הבא בפורטלנד אני בשוק אם לא נפסיד. כשווסטברוק ככה אנחנו נראים בהתקפה רע מאוד.
 

Cade Foster

New member
תגידו, עוד מישהו שם לב לקווין הרטר מאטלנטה?

מסוג האנשים האלה שאתה צוחק עליהם בפעם הראשונה שאתה רואה אותם על המגרש ואחרי בערך 2 דקות הוא מוחק לך את החיוך מהפה.

האיש לא מחטיא שלשות מהפינה! (ובכלל עומד על קרוב ל40% מחוץ לקשת. הוא בן 19 כן?), הוא מאוד חכם ותזזיתי והוא הרבה יותר אתלט ממה שאתם מצפים לראות מילד כאפות ג'ינג'י. שיחקו אותה ההוקס בבחירה ה19. ובכלל אחרי שטוריאן פרינס יחזור נראה שהם לא באטום 2 כמו שחשבנו שיהיו, יש שם כמה שחקנים לא רעים בכלל - בסיס של יאנג, פרינס וקולינס אם יתפתח כראוי הוא בסיס לקבוצת NBA לגיטימית.
 

Krit123

Well-known member
הוא על תקן הקליי תומפסון שלהם

כבר מלאו לו 20 דרך אגב, לא שזה משנה את הנקודה שלך.

שני הדראפטים האחרונים פשוט הציפו את הליגה בכישרון שכבר ממש קשה לעקוב מי מה איפה, הרבה סיפורים עוברים מתחת לרדאר. מתאר לעצמי שהרבה שחקנים ותיקים מקללים את המחזורים האחרונים.

מעבר לשמות הבולטים, ג'רט אלן, OG אננובי, ג'וש הארט, קייל קוזמה, ג'ורדן בל, הזוי שהם נבחרו רק שנה שעברה, מרגיש כאילו אני שומע את השמות האלו שנים כבר
 

rapgamer4ever

New member
מגוחך מה שקורה לגורדון היוורד נגד מינסוטה

שחקן של 10 נקודות למשחק בממוצע עונתי, ה-season high שלו 19.
במשחק הקודם בין הקבוצות הוא קלע עלינו 30. ומה הפעם? 35 נקודות, מבלי שהיא מסוגל להחטיא. הזוי.
&nbsp
בעיקרון הסגל של מינסוטה מהגרועים בליגה כרגע. בחסרונם של טיג, רוז והפעם גם קובינגטון, אנחנו פותחים עם טאונס כ-focal point התקפי וסביבו ארבעה שחקני התקפה חלשים בדמות טיוס ג'ונס, אוקוגי, וויגינס וגיבסון.
מהספסל עולים שמות מצחיקים כמו ביילס ואנת'וני טוליבר ששיחק בעיקר בעמדה 3 לצד סאריץ' (4) וטאונס או ג'נג (5).
&nbsp
לכן ההפסד לא מפתיע בשום צורה. המחצית הראשונה שלנו הייתה גרועה בשני צדי המגרש כאשר רק וויגינס הופיע וקלע איזה 20 במחצית.
ברבע השלישי הכדור זז הרבה יותר טוב, טאונס השתלט על המשחק וצמצמנו מפיגור 18 לפיגור 6 בפתיחת הרבע האחרון.
אלא שאז שוב עלו הרכבי הספסל שלנו, היוורד לא היה מסוגל להחטיא ובוסטון רצה וסגרה את המשחק.
&nbsp
המצטיין היה היוורד שמקבל מולנו כוחות על, גם הורפורד היה טוב בשני צדי המגרש.
במינסוטה טאונס היה חלש במחצית הראשונה אבל פנטסטי בשנייה, סיים עם 28-12-7. בחסרונם של טיג ורוז הוא נוגע יותר בכדור וזה מתבטא בעיקר במספרי האסיסטים (בששת המשחקים האחרונים 6 אסיסטים בממוצע).
חוץ ממנו וויגינס במשחק טוב הגיע לעונשין 12 פעמים, טיוס ג'ונס היה בסדר. אנת'וני טוליבר בדיחה בהגנה למרות שזה גם לא הוגן לקחת סטרץ' 4 זקן ולבקש ממנו לשמור על טייטום או היוורד.
 

Krit123

Well-known member
דאלאס סוף סוף מנצחת בחוץ

מביסה את שארלוט 122-84. 10 שלשות(!) ו-42 נק' כבר ברבע הראשון עשו את העבודה. דאלאס פתחה את הרבע השני בהגנה אזורית (2-3 נדמה לי) כשדירק על המגרש, שארלוט הגיעה למבטים סבירים אבל לא פגעה. זה לא פעם ראשונה שראיתי אותם מתקשים מול אזורית, הפסידו גם לניקס בהארכה מול הגנה כזו.

ההורנטס שיחקו ללא קודי זלר וג'רמי לאמב שמצאו להם זמן להיפצע, מחכים לשארלוט לא פחות מעשרה משחקי חוץ קשים בינואר.. (מתחילים אצלנו)

סטטיסטיקה מעניינת על דיאנדרה ג'ורדן - הוא ראשון בכל הזמנים באחוזים מהשדה (67%), מוביל בכזה פער מטורף שהוא יצטרך להחטיא מעל 500 זריקות רצוף בשביל ליפול למקום השני (טייסון צ'אנדלר עם 59%).

המאבס הודיעו בגלוי שהם מוכנים לשמוע הצעות על דניס סמית' ג'וניור. נראה לי נמהר מידי. הוא שיחק סך הכל 25 משחקים העונה, צריך להקדיש את העונה הזאת לקידום של הקו האחורי ולהיפרד יפה מדירק, ומשם לראות איך ממשיכים הלאה.

הייתי אומר ככה, מי שממש מחזיק מהפוטנציאל שלו ראה יותר היילייטס ממשחקים, אבל לפחות יש לו אפסייד. אם רוצים לעשות שינוי הייתי מתחיל בהאריסון בארנס ומאת'יוס או כל אחד אחר For that matter.
הוא אלטרנטיבה אתלטית וזריזה לדונצ'יץ' כמוביל כדור, ושיפר העונה את האחוזים כמעט מכל הטווחים, על כל חסרונותיו שווה לחכות לראות מה יצא מזה. למרות שיכול להיות שהם יודעים משהו על המצב הרפואי שלו שאנחנו לא...
 

rapgamer4ever

New member
אני יכול להבין מדוע מציעים את דניס סמית' למכירה כל-כך מוקדם

יש מצב שהוא יהיה שחקן טוב. אבל שני דברים אפשר לדעת בשלב הזה:
1. אתה מצפה שהפליימייקר העיקרי שלך לעתיד יהיה דונצ'יץ'.
2. נכנסים כל שנה רכזים טובים לליגה, כך שיש קבוצות ממש בודדות שחסר להן שחקן לגיטימי בעמדה.
&nbsp
אני לא חושב שדניס סמית' ג'וניור יהפוך לכוכב. כרגע יש סביבו הייפ של אתלט אדיר, שחקן שנבחר גבוה בדראפט, כוכב בפוטנציה וכו'. צריך לדעת מתי למכור כשהמניות גבוהות, כי בפועל הרבה יותר סביר שהוא יהפוך לרכז פותח בינוני (משום שיש הרבה רכזים טובים). לכן אם תהיה לדאלאס הזדמנות לקבל תמורתו שחקן מעניין בעמדה אחרת, או בחירת דראפט בלוטרי, לדעתי יש בזה היגיון.
 

fatnoam

Active member
הפוך גוטה

הערך טרייד של DSJ עכשיו גבוה יותר ממה שיהיה אחרי ש״יתבהרו העניינים״. אני גם מחבב אותו וחושב שיש לו פוטנציאל להיות שחקן NBA טוב, אבל דווקא עכשיו, לפני שהוא מראה חסרונות, שווה להחליף אותו תמורת חתיכה טובה יותר.
&nbsp
המצב של המאבריקס מצויין. האריסון בארנס היחידי שמרוויח הרבה (בשנה הבאה) וגם היא אופציית שחקן. לפי איך שנראים הדברים, רוב הסיכויים שהם יצליחו להחתים מחדש את מת׳יוס וג׳ורדן על חוזים נמוכים בהרבה ממה שהם מרוויחים עכשיו - 40 מליון ביחד. לדעתי, וטרנים כאלה שמוצאים בית לרוב מתפשרים, והמאבס יוכלו להשאיר את מתיוס על5-7 מליון, כשחקן משלים, ולשלם לג׳ורדן רב שנתי של 13-15 מליון לשנה. בסה״כ, זה לא מדאיג. גם אחרי שבארנס (וגם דווייט פאוול - 10 מליון) יקחו את אופציית השחקן שלהם, עדיין יש להם מקום לשני חוזי מקסימום.
&nbsp
הבעיה - איך שחקני מקסימום יבואו לדאלאס? הפתרון די פשוט. לוקחים את דניס סמית׳ ג׳וניור - פרוספקט מצויין - ומעבירים אותו לקבוצה שלא הולכת לשום מקום, תמורת אולסטאר שיכול למשוך עוד אחד. בוא נניח שניו אורלינס מבינים שדייויס עוזב, אז הם מחליפים את סמית׳, בחירות דראפט, ועוד פילר תמורת ג׳רו הולידיי. שילוב שיעבוד מצויין ליד דונצ׳יץ׳. מה צריך עכשיו? עוד פורוורד ארוך ודינמי או גבוה דומיננטי? לדעתי לחבור ללוקה והולידיי, יחד עם המשלימים הטובים שיש שם, בידיעה שזה פרנצ׳ייז עם מאמן אמיתי שמשקיע בשחקנים ובמערכת? למה בעצם לא לחתום שם?
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
תגובה יפה

רק אוסיף בהערה שפוטנציאל ההשתכרות של מת'יוז יותר גבוה מ5-7 מיליון לדעתי.
הוא שחקן 3&D מוכח. אמנם פחות איכותי משחקנים אחרים במשבצת הזאת, אבל בהחלט יודע למלא אותה.
&nbsp
לדעתי מת'יוז יחתום על חוזה רב שנתי של 10-11 מיליון לעונה, או שיחתום על חוזה חד שנתי של 13-15 מיליון, בדומה למה שאריזה קיבל. יהיו קבוצות עם מקום בתקרה, שלא יצליחו להשיג כוכבים בשוק החופשי, וישמחו להחתים שחקן 3&D במחיר קצת גבוה אבל לשמור על גמישות לקיץ הבא. כמו שהלייקרס עשו עם KCP בשנתיים האחרונות.
 

fatnoam

Active member
אני אהיה מאוד מופתע אם זה יקרה

הוא בן 32 וזו העונה הטובה הראשונה שלו אחרי הקרע באכילס (פציעה שגומרת קריירה כידוע).
&nbsp
בכל אופן, גם אם דאלאס סוגרים אותו ב-30 ל-3 עונות, זה חוזה די נוח, בסה״כ. ואם את DJ יסגרו ב-45 ל-3 אז שניהם עולים 25 לעונה, שזה הרבה פחות מה-40 ושאריות שהם עולים עכשיו...
&nbsp
ומעבר לזה, אני חושב שדאלאס קבוצה מאוד מגובשת ומאוד מחוברת, אני אופתע אם הוטרנים האלה לא יקחו פיי קאט בשביל להישאר.
 

Cade Foster

New member
אבל מי יהיה הפילר הזה?

חוזים בקאליבר של הולידיי יש שלושה: ג'ורדן (הפליקנס לא צריכים אותו), בארנס (מי ייגע בחוזה שלו) ומת'יוז (שמסיים חוזה בקיץ). וגם אם הפליקנס הסכימו להמר על מת'יוז - הנה הגיבוש והחיבור שדיברת עליו בהקשר של דאלאס כבר נעלמו כי החלפת כמעט חצי חמישייה.
&nbsp
מאמין שאת סמית' יהיה אפשר להעביר תמורת צעיר אחר שצריך שינוי אווירה/מביא סגנון שונה. הרעיונות שלי הם פיניקס (תמורת ג'וש ג'קסון + בחירת סיבוב ראשון מוגנת באיזושהי רמה) ושיקאגו (חבילה כלשהי על בסיס כריס דאן). בשני המקרים ישנן קבוצות שצריכות שחקן בפרופיל של DSJ ומסוגלות לתת לדאלאס חתיכה צעירה אחרת שתתאים יותר (דאן רכז יותר הגנתי באופי שלו ומתאים יפה ליד דונצ'יץ, ג'קסון הוא פורוורד אתלטי שכשחקן חמישייה מאפשר להם יותר גמישות הגנתית בחילופים על הפיקנרול מאשר DSJ). כמובן שהאופציות כאן הן רבות.
 

rapgamer4ever

New member
אני ממש לא אוהב את ג'וש ג'קסון

אולי יצא לי לראות אותו בעיקר במשחקי נפל אבל התרשמתי לרעה.
&nbsp
דאן מבוגר מסמית' ג'וניור בשלוש וחצי שנים, לא הייתי מחליף ביניהם אם אני דאלאס.
 

Cade Foster

New member
זה רק הבסיס, לא החבילה במלואה

לגבי ג'קסון אני נוטה להסכים איתך אבל 1. הבנתי שהוא נראה קצת יותר טוב לאחרונה (כמו כל פיניקס מאז הטרייד עם וושינגטון) ו2. הוא נמצא בתוך ים של פורוורדים בעלי פרופיל דומה ויש לו כישרון בסך הכל, יכול להיות ששינוי אווירה + מאמן עלית כמו קרלייל יעשו את שלהם.
 

Krit123

Well-known member
לא בטוח

יש סיכוי טוב שערך הטרייד שלו רק יעלה..
אני חושב שהוא מסוג השחקנים שקבוצות 'מסמנות' על סמך הנתונים היבשים, חצי עונה בינונית לא תוריד אותו משמעותית, אבל אם נניח דאלאס כמעט/יעשו פלייאוף כשהוא משחק טוב לצד לוקה זה יכל למשוך עניין מעוד קבוצות.

גם התחזית שלי לגביו לא הכי אופטימית, אבל טעיתי לגבי המון שחקנים.. מה אם פתאום הכימיה עם לוקה משתפרת? על הנייר זה קו אחורי שממש קשה לשמור עליו, לאחד יתרון אתלטי ולשני יתרון סייז על הרוב, הם יכולים להשלים אחד את השני מהבחינה הזאת. 25 משחקים זה מוקדם מדי לדעתי ואין לדאלאס סיבה למהר

דרך אגב אני לא כל כך מת על השילוב של מאת'יוס-בארנס, יש להם משחקים שהם אנטי-כדורסל, משליכים שלשות וחודרים לשום מקום.. זה פחות טוב מאיך שזה נשמע על הנייר, אחד מהם זה מספיק.
 

rapgamer4ever

New member
לא חושב שהערך שלו יעלה

שחקנים שנבחרים כל-כך גבוה בדראפט, כל עוד הם לא מממשים את ההבטחה הערך שלהם הולך ויורד.
סמית' ג'וניור לדעתי לא מספיק טוב כדי להיראות כמו שחקן שיהפוך לכוכב, וגם לא נמצא בסיטואציה שהוא יכול להבריק בה. תראה כמה מהר התרסקה המנייה של מרקל פולץ. אני חושב שאם המאבס לא מאמינים בסמית' ג'וניור זה לגמרי הזמן להעביר אותו.
 

Krit123

Well-known member
לדעתי שווה לחכות

אני חושב שמי שמאמין בו ירצה אותו גם בסיום העונה, גם אם ישחק פחות טוב ייחסו את זה יותר לסיטואציה. אם ישתפר אז מעגל ההתעניינות התרחב

אני מבין את הכיוון אבל פולץ זה מקרה קיצוני בטירוף.. סמית' בחירה גבוהה אבל לא טופ 5, לדעתי עד עכשיו הוא די עומד בציפיות הריאליות. במקרה של פולץ ולונזו פתאום גילו שחלקים במשחק שלהם בכלל לא מתרגמים לליגה, אני לא חושב שזו התפיסה לגבי DSJ, הוא סך הכל עדיין בשלבי התפתחות ואולי טיפה מאכזב אבל לא משהו דרמטי.
 
למעלה