הפייסרס מביסים את הפיסטונס

OrEl74

Well-known member
מנהל
הפייסרס מביסים את הפיסטונס

ואם תהיתם למה זה קרה אז הנה דוגמא.
אחרי מהלך כזה הייתי מספסל את כל מי שהיה על המגרש באותו רגע.

 

Anfield

New member
אוקלהומה מנצחת בלי פול ג'ורג'

זה גרם לווסטברוק להיכנס לעניינים, סוף סוף משחק ווסטברוקי עם מעל 50% מהשדה ו40 נקודות. אני מתחנן שייפרד מהשלשות המפגרות שלו אבל משחקים כמו היום הם מה שגורם לו להמשיך עם השלשות כי היום חלקם נכנסו. חבל.
פול ג'ורג' היה חסר מאוד במחצית ה1, המשחק היה שיוויוני אבל שרודר כן נתן משחק טוב ומי שעוד בלט זה עבדול נאדר הרוקי המצרי שאני בספק אם יש פה מישהו שמכיר את השם הזה בכלל. אחלה שחקן, אחלה משחק.
הסיבה שהוא שיחק היא כי אברינס החלש חולה.
אני ממשיך לטעון שיש לאוקלהומה הרבה שחקנים נחמדים מאוד על העמדות האלה, יש את דיאלו שהוא מאוד אנרגטי, טוב בהגנה ומעולה בפאסט ברייק, יש את TLC שהרשים אותי גם כן ועכשיו גם את נאדר. אלה 3 פרוספקטים נחמדים מאוד. למה לתת את הדקות האלה לאברינס שהוא לא שחקן NBA לגיטימי? מקווה שימשיך להיות חולה.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אנדרו וויגינס האפס מפסיד לנו משחק במו ידיו

5-14 מהשדה, 5-12 מהעונשין! כל נגיעה שלו בכדור הפוזשן הולך לפח.
&nbsp
טאונס במשחק של 31-19-5, משך דאבל טימים בכל פוזשן, אבל בשביל הצוות המסייע שלנו זה עדיין לא מספיק. וויגינס וסאריץ' מחטיאים זריקות פנויות, קובינגטון החטיא שני דאנקים, רוז קולע רק בפוזשנים שמתחילים עם הכדור אצלו ביד.
&nbsp
פתיחה מבישה הכניסה אותנו לפיגור 20 הפרש מול ההוקס, אליה חזרנו לשוויון בסוף רבע שלישי וליתרון 9 ברבע הרביעי. מאז הפסקנו לקחת ריבאונד בהגנה, ואיבוד אומלל של סאריץ' בפוזשן האחרון אפשר לאטנטה הארכה.
&nbsp
גם בהארכה היינו טובים יותר אלא שוויגינס הלך לקו 6 פעמים וקלע 2 מהן, ההוקס קלעו שלשות וזה מה שהכריע את המשחק לטובתם.
פשוט משחק שנזרק לפח, החטאנו 17 זריקות עונשין!
&nbsp
טריי יאנג מרשים כפליימייקר. הוא סידר כמה אסיסטים ברמה גבוהה מאוד וגם לא עלה לשלשות משוגעות (הייתה לו רק אחת כזאת במשחק שנכנסה). דדמון פגע מבחוץ, קולינס היה פעיל בצבע ווינסניטי still gettin paid.
 

DARKSEID

New member
וויגיניס הופך להיות אחד מהבאסטים הגדולים אי פעם

שחקן ספסל שמשתלט על ההתקפה ומרוויח 30 מיליון דולר לעונה לחמש שנים הבאות.
הוא ות'יבודו הורסים את הווה ואת העתיד של מיניסוטה. פשוט חבל על טאונס ועל רוז.
 

rapgamer4ever

New member
זוכר את הטרייד מלפני 5 שנים של לאב תמורת וויגינס?

קליבלנד ספגו הרבה ביקורת בזמן אמת על הטרייד. מאז הם זכו באליפות ואנחנו זכינו בג'ף גרין 2.0.
 

rapgamer4ever

New member
עוד מהלילה:

* טוני פארקר השתלט על המשחק ברבע האחרון עם 15 נקודות ב-6 דקות והוביל את ההורנטס לניצחון על ברוקלין היריבה הישירה לפלייאוף.
&nbsp
* מיאמי עם ניצחון שישי מ-7 האחרונים. ווינסלו משחק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו (בדצמבר 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים).
&nbsp
* דו קרב אדיר בין AD לדונצ'יץ' הסתיים בניצחון הפליקנס. הגבה התפלץ עם 48-17-4 ומהלכים גדולים בקלאץ'.
&nbsp
*דנבר ניצחו את הספרס בעור שיניים. מספר החטאות של הספרס מהעונשין ומשלוש מנעו מהם להשלים מהפך ברבע האחרון. יוקיץ' עם 21-9-9 ו-6 עבירות.
&nbsp
*לו וויליאמס הפציץ 36 מהספסל בניצחון הקליפרס על הלייקרס חסרי לברון. בול וקוזמה המשיכו להיות הכוחות הדומיננטיים בקבוצה. הקליפרס ניצחו בזכות כמות קליעות יוצאות דופן מהקו (32 מ-34).
 

Krit123

Well-known member
לגבי משחקי הגומלין

ברבע הרביעי איבדנו את מאליק בילזי במשחק שיא של 21 נקודות באחוזים מעולים (סובב את הקרסול, אין עוד דיווח רשמי אבל אני לא אופטימי). למורי קרה דבר דומה רק שהוא הצליח לדדות עד הסיום במחיר של כמה איבודי כדור.
גם יוקיץ' וטורי קרייג יצאו בשש עבירות לקראת הסוף, ככה שנשארנו עם שני סדרנים, נער מגבות וניק יאנג על הספסל.
הלילה אנחנו מול פיניקס בחוץ, נקווה שזו יריבה בהזמנה שתמצא דרך להפסיד.

פליקנס-מאבס היה משחק אדיר, מהטובים שראיתי השנה.
לוקה עם עוד הופעה מגוחכת, הבנאדם בגיל 19 משחק כמו נער מתבגר שיצר את עצמו ב-My player.
לפרקים קרקס את הולידיי (שנכנס לבעיית עבירות אבל גם החזיר לו בחסימה קריטית), סיים עם שיא קריירה של 34 נקודות, ולמרות שהיה ענק ברבע האחרון הוא לא קיבל את הזריקה המכריעה שהלכה לדניס סמית'-החלטה תמוהה בעיני. מה שכן לוקה השאיר 6 נקודות יקרות על הקו לאורך המשחק.

AD פירק את דאלאס לגורמים, אף אחד לא הצליח לשמור אותו. מקסי קלבר ניסה ואכזב, דוויט פאוול יצא בשש עבירות. דאלאס גם לא הצליחה לתפוס ריבאונד, 20 כאלו בהתקפה היו לפליקנס.

היו המון היילייטס אבל שניים מהם סיימו בראש הטופ טן: DSJ מנסה להטביע על הגבה ונחסם, בצד השני סולומון היל מסיים מעל קלבר במתפרצת (נשבר לי הלב).
בערך דקה אחרי דונצ'יץ' מוצא את סמית' בדרך לסל והפעם הוא קובר את ג'וליוס רנדל באחד הדנאקים היפים השנה.
 

Cade Foster

New member
מגוחך מה שקורה לכם עם פציעות העונה

לא חושב שראיתי תקדים לדבר כזה. רק מהפצועים אפשר להקים קבוצה שבכיף יכולה להתחרות על פלייאוף במזרח. והכי מדהים זה שלמרות הכל אתם המאזן השלישי בטיבו בליגה.
 

Cade Foster

New member
אחד ממהלכי השאקטין המביכים של השנה

אגב בכל מה שקשור לסקורינג אולדיפו לקח צעד אחורה השנה (היה היחיד בקבוצה חוץ משחקני הגרבג' טיים שלא הגיע לספרות כפולות) אבל יחד עם זה גם צעד קדימה בכל שאר המדדים (במיוחד אסיסטים), ההתקפה זורמת יפה כשהוא מנהל אותה והתוצאות הן המאזן הרביעי בטיבו בליגה...
&nbsp
מעניין איך יתייחסו לזה בדירוג הבא של הפורום.
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שהתלות של אינדיאנה באולדיפו

נמוכה יותר העונה מאשר בעונה שעברה.
מדהים שההגנה שלכם מדורגת ראשונה בליגה בינתיים, מבלי שהסגל ההגנתי שלכם כזה מבריק על הנייר.
אפשר להשיג תוצאות יפות מאוד עם רמת כישרון סבירה ורמת האסל גבוהה יותר מהיריבות באופן עקבי.
 

Cade Foster

New member


 
23/12/2018 - אינדיאנה - וושינגטון: לוויזרדס לא היה מה למכור

מפגש שני העונה נגד וושינגטון. במשחק הקודם שנערך לפני כשבועיים ללא ויקטור אולדיפו וג'ון וול הפצועים, אינדיאנה ניצחה לאחר שכמעט שמטה יתרון גדול; אמש, שיחקה וושינגטון נגד פיניקס משחק שהגיע ל-3 הארכות [!!!]. עד כמה תחרותיים הם יכולים להיות הערב נגד אינדיאנה, קבוצה שמחזיקה במאזן הטוב בליגה [2-14] במשחקים נגד קבוצות מתחת ל- 500.? לא יודע. זה צפוי להיות משחק קל, לכל הדעות;

רבע א': עדיין תחרותי
פתיחה חלשה שלנו, שלב הגישושים הייתי קורא לזה. בהמשך, המשחק הופך להיות מסודר יותר, מריצים את המהלכים שלנו, מייצרים איבודי כדור בהגנה, ומשיגים יתרון ראשון. עדיין אין בריחה, אבל נדמה שזה רק עניין של זמן. 25-27 לאינדיאנה בסיום הרבע הראשון. אחרי שפתחנו 3 מ-13 מהשדה, קלענו 9 מ-14 הזריקות הבאות.

רבע ב': יתרון דו-ספרתי ראשון
נתון מעניין שרק אמריקנים יודעים להציג באופן האקראי ביותר, עולה בפתיחת הרבע השני: אחרי ניצחון הרבע הראשון, אינדיאנה משלימה ניצחון ב-76 רבעים עד כה העונה [מקום שני בליגה; 2 רבעים פחות מטורונטו המובילה, ו-5 רבעים יותר מניו אורלינס השלישית].

בדקות הראשונות העסק מתפרק מבחינתה של וושינגטון. זה מתחיל להיראות כמו קבוצת חובבנים שהגיעו לצפות באינדיאנה וקראו להם להתלבש ולעלות לשחק. התקפית - הנעת הכדור שלנו מייצרת זריקות חופשיות בכל התקפה, שגם אם לא נכנסות, אנו שולטים בריבאונד ההתקפה. הגנתית - ממשיכים לייצר איבודי כדור, כאשר וושינגטון מתקשה בכל התקפה לקבל מבטים. עד אמצע הרבע, היתרון קופץ ל-12 הפרש, בעיקר עם המחליפים.

בהמשך, וושינגטון חוזרת לחמישייה הראשונה ומצליחה לעצור את הסחף. 46-53 לאינדיאנה במחצית. 20 נק' של אינדיאנה מ-13 איבודי כדור של וושינגטון, מתוכן 13 בדקות הריצה ברבע השני, וזה סיפור המחצית הראשונה. בוגדנוביץ' מוביל עם 13 נק'. בצד השני, מרקיף מוריס עם 12 מהספסל.

רבע ג': מבוא ל-20
בורחים שוב לדו-ספרתי, אבל וושינגטון נשארת במשחק. המשחק מאוזן. 5:15 לסיום הרבע, ההיילייט של החיים עם דאנק עוצמתי ביותר של ג'ף גרין במעבר, אבל נשרקת עבירת תוקף -- ובצדק, אפילו לא הייתי צריך הילוך-חוזר, על ויקטור אולדיפו, שנעמד היטב, וזה לא יחשב. עדיין, מהלך יפה להסתכל עליו שוב.

בהמשך, הפרש דו-ספרתי, שמגיע גם ל-19. כל המומנטום בצד שלנו, אפשר להגיד שהבריחה המיוחלת הגיעה ומזה לא יחזרו. 62-82 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. 30% מהשדה של וושינגטון ברבע הזה, כולל 0 נק' מאיבודי כדור, 0 נק' במתפרצות ו-0 נק' מהזדמנויות שניות.

רבע ד': גארבג' טיים
1:20 לסיום המשחק, טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 16.
פוזישן התקפה -טי ג'יי מקבל בחוץ, חודר בצעד ראשון מהיר על השומר שלו, הולך עד הטבעת, אבל מחטיא את הלייאפ. היה צריך לסיים.

בסיום 87-107 לאינדיאנה. עבור אינדיאנה, זה המשחק ה-15 ברציפות [!], שימו לב מה אני אומר לכם - 15 בירציפות! שאנו עוצרים את היריבה מתחת לממוצע הנק' העונתי שלה. לא משחק גדול שלנו, אבל שלטנו דקות ארוכות בכל אספקט של המשחק, אם זה בריבאונד, אם זה בכדורי ה-50-50, אם זה ברוטציות ההגנתיות שסגרו את הקלעים של הוויזרדס, שלא הובילו מאז הרבע הראשון.

השחקן המצטיין: אלך עם מיילס טרנר בערב שבו בפעם השביעית העונה אינדיאנה מסיימת עם 7 שחקנים בספרות כפולות. 18 נק' [17-8 מהשדה, 2-1 משלוש, 1-1 מהקו], ושיא קריירה עם 17 ריב' [7 בהתקפה] ב-32 דקות. הוסיף גם 2 חס'. מיילס עם דאבל-דאבל רביעי ברציפות -- הרצף הארוך ביותר שלו בקריירה, כאשר למעשה מעולם לא רשם יותר מ-2 משחקים ברציפות עם דאבל-דאבל. עוד סיבה לדבר על מיילס: מוביל את הליגה בחס' למשחק. הגיע הערב למשחק כשהוא מחזיק ברצף של 3 משחקים עם 4 חס' או יותר [הרצף השני הכי ארוך בהיסטוריה של הפייסרס]. הערב היו לו, כאמור, 2. ועוד נתון אחרון בהחלט: אינדיאנה עולה למאזן 4-13 במשחקים שבהם מיילס קולע לפחות 12 נק';

בויאן בוגדנוביץ' עם 14 נק' [3 שלשות]; דומאס סאבוניס עם דאבל-דאבל מהספסל. 15 נק' [6 מ-7 מהשדה] ו-10 ריב' [2 בהתקפה]; ויקטור אולדיפו עם 12 נק', 9 אס' [3 איבודי כדור] ו-3 חט' ב-36 דקות;

בוושינגטון, ג'ון וול מוביל ערב מאכזב במיוחד שלו מבחינה אישית. 7 נק' ב-1 מ-7 מהשדה ו-5 אס' [7 איבודי כדור!]; בראדלי ביל לא היה יותר טוב מזה עם 7 נק' ב-2 מ-11 מהשדה; הרכש החדש טרבור אריזה עם 6 נק' [2 שלשות]; תומאס בריאנט מסיים עם 11 נק' ו-7 ריב' ב-18 דקות. מוכיח את עצמו. אני מוכרח להודות שהוא נראה הרבה יותר טוב ב'מבחן העין' מאשר 'על הנייר', ו'על הנייר' הוא עושה עבודה נהדרת, עם מספרים טובים; מרקיף מוריס הוביל מהספסל עם 16 נק' ו-6 ריב' [1 בהתקפה] ב-25 דקות;

טי ג'יי ליף: 0 נק' [1-0 מהשדה] ו-1 ריב' בדקה אחת של כדורסל [0 במדד הפלוס/מינוס];

המשחק הבא -- יוצאים לאטלנטה [ד']. סמנו 2 בטופס. זה צריך להיות קל.
 
23/12/2018 - לוס אנג'לס לייקרס - ממפיס: קלאץ' מייק

מפגש שני העונה בין הקבוצות. במשחק הקודם הלייקרס הביסו בזכות אחוז גבוה משלוש; ממפיס מגיעה למשחק עם 5 הפסדים ברציפות. זה יהיה מפגש בין ממפיס, קבוצת הפייס האחרונה בליגה [95.9 פוזישנים למשחק], לבין הלייקרס, הקבוצה המדורגת שלישית [104 פוזישנים למשחק]. נראה מי תכתיב את הקצב; ממפיס משחק שלישי ברציפות ללא עמרי כספי החולה וללא ג'ואקים נואה הפצוע ברגלו. חבל מבחינת עמרי, כאשר שוב קורה שהוא פצוע/חולה כשיש דקות לחלק. בלייקרס, יחמיץ את משחקו הרביעי ברציפות ג'אוול מגי, בשל מחלה;

ברבע הראשון, המשחק מתפתח לקצב של הלייקרס בדקות הראשונות. זובאץ' עם 8 נק' ב-8 הדקות הראשונות. כדקה לסיום הרבע, ולמרות רצף החטאות של מארק גאסול שנראה לא מרוכז, מצליחים עם המחליפים לקחת יתרון ראשון במשחק לאחר שלשת סטפבק יפה של מייק קונלי. 20-26 לממפיס.ג'רן ג'קסון ג'וניור עם 14 מ-26 הנק' שלנו ברבע. הלייקרס קלעו 16 מ-20 הנק' שלהם בצבע.

ברבע השני, הרבה שינויי יתרון. מארק גאסול נראה רע עד שתי הדקות האחרונות, שאז קולע 8 נק' רצופות ומחזיר לנו את היתרון לאחר דקות רעות שלנו. לברון לא מורגש עד כה במשחק, פרט לזריקה מחצי-מרחק שלקח על הבייסליין ברבע הראשון, אני לא זוכר ממנו כלום במחצית הזו. 46-50 לממפיס. למרות ניצחון 2-14 של הלייקרס בנק' במתפרצות, הסקור הוא סקור שלנו. 8 שינוי יתרון ברבע הזה. גאסול עם 10 נק' ברבע השני. לברון מסיים את המחצית הראשונה עם 2 נק' [זריקה אחת!].

ברבע השלישי, המשחק מוסיף להיות צמוד. אני יכול לספור לפחות 2 או 3 זריקות שהחטאנו מתחת לסל. מארק גאסול לא פוגע, אבל לפחות הוא מעורב הרבה במשחק - מקבל נגיעות, ושחקנים זזים סביבו. רבע לא טוב שלנו, אבל הלייקרס לא עושים נזק. הרבע מסתיים בשלשה על הבאזר של קלדוול-פופ. 72-75 ללייקרס. 11 נק' ללברון ברבע הזה.

ברבע הרביעי, זה כנראה הולך ללכת צמוד עד הדקות האחרונות. 5 דקות מפתיחת הרבע, הלייקרס מובילים בנקודה, בסל שרושם לנו שינוי יתרון 22 במשחק. כ-5 דקות לסיום, לברון מחטיא מתחת לסל, אבל במאבק על הכדור החוזר גאסול דוחק את זה לסל עצמי, והיתרון חוזר ללייקרס. כ-4 דקות לסיום, גאסול מחזיר לנו בצד השני עם שלשה חשובה שקוטעת רצף התקפות לא טוב, והיתרון 2 לנו. התקפה הבאה, גאסול משיג את האנד וואן בפוסט אפ יפה על קייל קוזמה חסר האונים. בהתקפה הבאה, קונלי מכדרר, עולה לשלשה כפויה -- קולע אותה! נקי, נכנס לו. יתרון 5. בצד השני, לברון עונה בשלשה משלו. בהתקפה, זה קונלי טיים! עוד שלשה של מייק! מחזיר ל-5. הופ-הופ-הופ-הופ-הופ. דקה וחצי לסיום, גרט טמפל מקבל בפינה, צולף את השלשה ומעלה אותנו ליתרון 10! בול גיים. בסיום 99-107 לממפיס. ניצחון חשוב נגד קבוצה שנאבקת איתנו על מיקום, וזה ניצחון שקוטע רצף של 5 הפסדים. אם נדבר על מה ניצח לנו את המשחק, שהיה צמוד לכל אורכו, נדבר על 8 שלשות ברבע הרביעי. היינו טובים יותר בדקות ההכרעה, עשינו עצירות, ובהתקפה קלענו את הזריקות באחוז גבוה, גם הכפויות שבהן, וזה הכדורסל - לא משחק גדול שלנו, משחק שבו הפסדנו את נתון הנק' במתפרצות 4-25 [!!!], מה שבדרך-כלל אומר צרות, אבל ידענו להיות הקבוצה החמה בשתי הדקות האחרונות. אם כן, 25 שינוי יתרון במשחק, כולל 11 ברבע האחרון.

השחקן המצטיין: מייק קונלי. 17 נק' [13-7 מהשדה, 6-3 משלוש] ו-8 אס' [1 איבוד כדור] ב-35 דקות [פלוס 8]. אני חב לו את זה בזכות שתי שלשות הקלאץ' בסיום והעובדה שקלע 11 מה-17 שלו ברבע הרביעי;

ג'רן ג'קסון ג'וניור מסיים ערב של 27 נק' [11 מ-21 מהשדה] ו-9 ריב' [4 בהתקפה] ב-31 דקות; מארק גאסול, למרות שהרבה להחטיא את הזריקות שהוא אוהב, מסיים גם הוא ערב נאה של 17 נק' [7 מ-16 מהשדה, 2 מ-4 משלוש], 9 ריב' [1 בהתקפה] ו-8 אס' [1 איבוד כדור] ב-32 דקות; ג'רט טמפל הוסיף 14 נק' [4 שלשות] ו-7 ריב' ב-40 דקות; ג'מייקל גרין [12, כולל 2 שלשות] ווויין שלדן [12, כולל 2 שלשות] הוסיפו בדאבל פיגרס מהספסל; דילון ברוקס, במשחק החזרה שלו מפציעה [לא שיחק מאז תחילת נובמבר] ומי שכזכור ממפיס לא הסכימה לוותר עליו בטרייד שהיה מביא את קלי אוברה ג'וניור מוושינגטון, מסיים ערב של 1 מ-5 מהשדה, טוב מספיק בשביל 2 נק', ב-12 דקות;

בלייקרס, לברון ג'יימס עם 22 נק' [14-8 מהשדה, 5-2 משלוש, 4-4 מהקו], 14 ריב' [1 בהתקפה] ו-7 אס' [4 איבודי כדור] ב-36 דקות. מגיע למספרים שלו, קלע 9 ברבע האחרון, אבל זרק בווליום נמוך מדי, ולא היה מספיק מעורב במחצית הראשונה; זובאץ' עם 19 נק' ב-8 מ-12 מהשדה [פלוס 13]. עשה משחק טוב במחצית הראשונה עם 16 מה-19 שלו, באחוזים טובים; ברנדון אינגרם עם 20 נק'; קייל קוזמה עם 11 נק', 6 ריב' ו-6 אס' [3 איבודי כדור] ב-37 דקות; לונזו בול השלים את החמישייה עם 4 נק' בערב של 2 מ-10 מהשדה [0 מ-7 משלוש]. לא פגע בזריקות שלו, אבל, לפחות במחצית הראשונה, תרם מסביב עם חס' וחט'; ג'וש הארט [11] וקלדוול-פופ [10] תרמו בדאבל פיגרס מהספסל;

עמרי כספי: חולה. לא התלבש.

המשחק הבא -- מארחים את קליבלנד [ד']. ארצה לקחת גם את המשחק הזה, אם לא אכפת לכם.
 
26/12/2018- אטלנטה-אינדיאנה: שיא עונתי של אינדיאנה עם 35 אס'

מפגש שני העונה נגד אטלנטה. במשחק הקודם, חזרנו מפיגור וניצחנו משחק שבו ויקטור אולדיפו נפצע לתקופה ארוכה: מי שחוזר אחרי היעדרות משני המשחקים האחרונים הוא טאייריק אוונס. לא יודע אם זה טוב או רע, אם לומר את האמת;

רבע א': פתיחה קרה שלנו
פתיחת 2-12 של אטלנטה בדקות הראשונות מחייבת את נייט לקחת פסק-זמן. הבצורת ממשיכה, ואינדיאנה כבר ב-0 מ-8 הזריקות הראשונות מהשדה! בהמשך, נכנסים למשחק דרך חפירות של סאבוניס, ששולט בצבע, ומגיעים לסקור גבוה מבחינתנו. 31-32 לאינדיאנה בסיום הרבע הראשון. 7 איבודים של אטלנטה הובילו ל-16 [!!!] נק' שלנו ברבע הראשון. זה נתון ביזארי. זה נתון של משחק שלם. סאבוניס הוביל עם 9 נק' מהספסל.

רבע ב': אטלנטה טובה יותר
אוקיי. אוקיי. איי סי יו. אוקיי. טאייריק פותח עם 4 מ-4 מהשדה [12 נק'] ב-4 הדקות הראשונות של הרבע!

החל מאמצע הרבע, אטלנטה מתחילה את הריצה שלה, נמצאת בדקות טובות, והיתרון 6 להוקס. צוות השידור של אטלנטה מראיין שניים מחברי ה'מיגוס', 'קואיידו' ו'אופסט' [שהוא גם בן-זוגה לשעבר ואבי-בתה של 'קארדי בי']. אם אתם לא יודעים במי מדובר, סימן שהגעתם לגיל שאתם אבא שלכם. יש האומרים שזה הרכב הראפ הרלבנטי ביותר היום, אבל אני אומר של'אחיות אנדרוז' יש יותר סוואג, אם לא אכפת לכם. 64-67 לאטלנטה במחצית. מזמן לא היינו שותפים לסקור כזה גבוה במחצית אחת. לא שיחקנו את הכדורסל שלנו, והתוצאה משקפת. האם תהיה סנסציה בערב הזה? לדעתי לא. נראה שינוי במחצית השנייה.

רבע ג': בריחה של אינדיאנה לקראת סיום
הרבע מתנהל בקצב המשחק שלנו. המשחק צמוד, הבדל של פוזישן אחד. בדקות האחרונות אנו מתחילים לשחק את הכדורסל הנכון שלנו בהתקפה. מוצאים את היד הנכונה, המסיימת. התנועה טובה על המגרש. הרבע מסתיים בשלשה על הבאזר של תד יאנג במהלך שבו ויקטור אולדיפו נחסם ונעצר מדאנק עוצמתי, וזה יתרון השיא שלנו במשחק. 88-95 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. מקמילן קיצר את הרוטציה ברבע הזה ובחר לשחק עם 7 שחקנים. שמרנו את אטלנטה על 40% מהשדה, כולל 2 נק' בלבד בצבע.

רבע ד': מוכרע בפוזישנים האחרונים
אינדיאנה עולה ליתרון דו-ספרתי ראשון מאחורי יכולת טובה של טאייריק וסאבוניס, הראשון כמוביל כדור ויוצר, השני כמסיים בצבע. אבל אין בריחה, ואטלנטה מצליחה עד אמצע הרבע להחזיר להפרש של שני פוזישנים. בדקות הללו, שתי הקבוצות מחליפות סלים.

קצת פחות מ-4 דקות לסיום, שלשה ענקית של טאייריק במעבר נותנת יתרון 11! בול גיים מקדמי. דוויין דדמון עם שלשה וקנט בייזמור עם חדירה עד הטבעת, מורידים ל-5. בהתקפה, תד יאנג קולע מתחת לסל ומעלה ל-7.

כדקה וחצי לסיום, טרה יאנג חודר ונעצר בעבירה. קולע 2 מ-2, וההפרש שוב רק 5. בהתקפה, אולדיפו מקבל, חודר על כל ההגנה, מוצא את דומאס מתחת לסל, שעולה לסל בצורה אגרסיבית, וקולע! בהגנה, אטלנטה מחטיאה מתחת לסל, גם סופגת עבירה טכנית בויכוחים על עבירה שלא נשרקה - 9 הפרש, דקה לסיום. מזה אטלנטה כבר לא תחזור. בסיום 121-129 לאינדיאנה. לא ערב של הגנות. אינדיאנה מסיימת עם 55% מהשדה ו-13 שלשות [48%]. אטלנטה עם 50% ו-17 שלשות [47%]. אפשר לדבר גם על 20-23 לאינדיאנה בנק' במתפרצות, ו-21-24 בנק' מאיבודי כדור. ערב התקפי, רחוק מהכדורסל שלנו.

השחקן המצטיין: דומאנטס סאבוניס. 19 נק' [12-7 מהשדה, 8-5 מהקו] ו-8 ריב' [3 בהתקפה] ב-29 דקות מהספסל [פלוס 24!]. 10 מה-19 הגיעו ברבע האחרון;

ויקטור אולדיפו עם 16 נק' [2 שלשות], 7 ריב' [1 בהתקפה] ו-7 אס' [3 איבודי כדור] ב-35 דקות; תד יאנג עם 21 נק'; בויאן בוגדנוביץ' עם 16 נק' [שלשה אחת] ו-3 חט'. רושם משחק 26 ברציפות של 10 נק' או יותר; טאייריק אוונס באחד ממשחקיו היעילים במדי אינדיאנה, מסיים עם 19 נק' [9-7 מהשדה, 4-4 משלוש!] ו-5 אס' [1 איבוד כדור] ב-19 דקות מהספסל; דרן קוליסון [11 נק' ו-8 אס'] וקורי ג'וזף [14 נק' ו-6 אס'] הוסיפו לקלוע בדאבל פיגרס בערב שבו אינדיאנה קיבלה את זה מ-8 שחקנים שונים;

באטלנטה, קנט בייזמור עם 32 נק', מתוכן 14 ברבע הרביעי, ב-14 מ-25 מהשדה [4 שלשות]. עשה את שלו, היה אקטיבי כל הערב; ג'ון קולינס, שחזר אחרי היעדרות משני משחקים, מסיים עם דאבל-דאבל של 21 נק' ו-11 ריב' [5 בהתקפה]; דוויין דדמון, גם הוא בערב נהדר, מסיים עם דאבל-דאבל של 18 נק' [2 שלשות] ו-15 ריב' [2 בהתקפה]; טרה יאנג עם 17 נק' [2 שלשות] ו-9 אס' [3 איבודי כדור] ב-28 דקות; ג'רמי לין תרם 12 נק' מהספסל;

טי ג'יי ליף: התלבש, אבל לא שיחק.

המשחק הבא -- משחק בית נגד דטרויט [ו'].
 
26/12/18 - ממפיס - קליבלנד: שיא עונתי שלילי של קליבלנד

אחרי היעדרות משלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה, עמרי כספי וג'ואקים נואה מתלבשים, יהיו כשירים, וימתינו על הספסל לדקות משחק; קליבלנד תשחק ללא רודני הוד ודייויד אנוואבה הפצועים, וזה משמעותי;

ברבע הראשון, ממפיס פותחת 1-9 ב-6 הדקות הראשונות. קליבלנד רושמת 0 מ-8 הזריקות הראשונות שלה מהשדה. זה ממשיך, התוצאה היא כבר 1-13 לממפיס. סל שדה ראשון של קליבלנד מגיע אחרי 7 דקות של כדורסל וקוטע 0 מ-12 מהשדה! 9-21 לממפיס. 9 נק' זה שיא עונתי שלילי של קליבלנד לכל רבע באשר הוא. 3 מ-21 מהשדה של קליבלנד ברבע הזה, ו-7 איבודי כדור שהובילו ל-8 נק' שלנו. רק 4 שחקנים של הקאבלירס עלו על הלוח, ואף אחד מהם לא קלע יותר מ-3 נק'.

ברבע השני, פתיחת 0-10 של הקאבלירס מחזירה אותם למשחק. במעבר לחמישיות ראשונות, אנו משחקים טוב יותר, גם התקפית, גם הגנתית, ומחזירים לעצמנו יתרון דו-ספרתי. 32-45 לממפיס. 32 נק' זה שיא שלילי עונתי של קליבלנד במחצית אחת, שקלעה רק ב-28% מהשדה.

ברבע השלישי, רבע נהדר של מארק גאסול, מהטובים שלו בזמן האחרון: הגנתית, חוסם ומשנה זריקות, רים פרוטקטור אמיתי אשר נתקל בחוסר אונים של הגארדים של קליבלנד בחדירות. התקפית, מתחיל לקלוע את הזריקות שלו, גם מבחוץ. ההפרש דו-ספרתי עד אמצע הרבע, קליבלנד מתקשה לייצר ריצה שתעביר את המומנטום לכיוון שלה. הלואו-לייט של המשחק מגיע כ-3 דקות לסיום הרבע במתפרצת יחיד של קייל אנדרסון. זה חייב לקרות דוקא לו, אתם יודעים את זה. הנתיב היה פנוי, רק תשים את זה בפנים, אבל החטיא את הדאנק כאשר הכדור פשוט ברח לו מהיד. היה לבד! לבד! נקודות בטוחות! 53-65 לממפיס.

ברבע הרביעי, המשחק שקול, ממפיס לא מצליחה לנצל את הדומיננטיות שלנו לבריחה. כ-4 דקות לסיום, קליבלנד מורידה ל-7 הפרש. קצת פחות מ-2 דקות לסיום, ג'ורדן קלארקסון קולע מחצי-מרחק ומוריד ל-6. בהתקפה, איבוד כדור שלנו מסתיים בנק' קלות של קליבלנד במעבר - 1:19 לסיום, רק יתרון 4 לנו. יורדים לפסק-זמן.

חזרנו. מייק קונלי חודר על כל ההגנה, הולך אגרסיבי עד הטבעת וקולע את הלייאפ. סל קשה עם המון ידיים בפרצוף. בול גיים. בסיום 87-95 לממפיס. משחק רע של שתי הקבוצות, ואף-על-פי שקליבלנד עשתה את זה מעניין עם רבע אחרון התקפי של 12 מ-21 מהשדה ו-4 שלשות, ממפיס הובילה לכל אורך המשחק.

השחקן המצטיין: מארק גאסול. 20 נק' [13-6 מהשדה, 4-1 משלוש, 7-7 מהקו], 9 ריב' [1 בהתקפה], 6 אס' [1 איבוד כדור] ו-3 חס' ב-35 דקות. קלע 8 מה-20 ברבע האחרון;

מייק קונלי עם 15 נק' [0 מ-5 משלוש], מתוכן 9 ברבע הרביעי, ו-8 אס' [2 איבודי כדור] ב-33 דקות; קייל אנדרסון עם 15 נק' ב-5 מ-6 מהשדה; גרט טמפל [11] וג'רן ג'קסון ג'וניור [11] הוסיפו בדאבל פיגרס;

בקליבלנד, ג'ורדן קלארקסון הוביל מהספסל עם 24 נק' [4 שלשות] באחוזים טובים, מתוכן 15 ברבע האחרון [שיחק את כל הרבע]; ה'רוקי' קולין סקסטון עם 16 נק' ו-6 אס' [2 איבודי כדור] ב-30 דקות; לארי ננס ג'וניור עם ערב שקט של 6 נק' ב-2 מ-8 מהשדה;

עמרי כספי: התלבש, אבל לא שיחק.

המשחק הבא -- מארחים את בוסטון החזקה [א'].
 
אינדיאנה - דטרויט: נגמר ברבע השלישי

רבע א': אינדיאנה בשליטה
פתיחת 0-8 של אינדיאנה ב-2 הדקות הראשונות מחייבת את דוויין קייסי לקחת פסק-זמן ראשון. בהמשך, דטרויט נכנסת למשחק דרך הגנה טובה, ומשיגה עצירות. הזריקות לא נופלות בשני הצדדים, מבטים טובים יש. הרבע מסתיים בלייאפ של סטנלי ג'ונסון. אבל זה רבע שכולו אינדיאנה, שסיימה אותו בריצת 6-14. 21-32 לאינדיאנה. 71% שלנו מהשדה, למרות אף שלשה, מול 33% של דטרויט. 22 נק' מה-32 הגיעו בצבע. 0-10 של אינדיאנה בנק' מאיבודי כדור. בוגדנוביץ' וסאבוניס הובילו עם 8 נק' כ"א.

רבע ב': מבוא ל-20
עד אמצע הרבע, אינדיאנה בורחת ל-16. דטרויט נראית כבויה. הולכת כל התקפה ליד הלא נכונה. אין על הספסל שלה כלים לעצור את העומק שלנו. 45-58 לאינדיאנה במחצית. 38 נק' שלנו בצבע, יושבים על 61% מהשדה, וזה סיפור המחצית.

רבע ג': בלואאוט
ההפרש חוזר לכיוון ה-20 בדקות הראשונות. הורגים אותם בצבע, הם מתקשים להתמודד עם התנועה של הגבוהים שלנו, כמו גם עם החדירות של הגארדים. מיי בוי אנדרה דראמונד עושה נזק ומשאיר את הקבוצה שלו תחרותית עם עבודה טובה בריבאונד התקפה. בדקות הסיום ההפרש מגיע ל-23. רבע אחרון לפרוטוקול. 69-91 לאינדיאנה. הרבע הזה שייך לדרן קוליסון, שקלע 15 ב-5 מ-5 מהשדה.

רבע ד': גארבג' טיים
ההפרש מגיע ל-30. אמצע הרבע, זה 'שואו טיים' עם מקבץ דאנקים אחד אחרי השני. ממשיכים להרוג את דטרויט בצבע, וזה סיפור המשחק.

3:52 לסיום, נייט מקמילן פותח את הרוטציה והולך לקצה הספסל. טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 32.
פוזישן התקפה - פיק אנד רול יפה של טי ג'יי עם ארון הולידיי, מקבל ועולה לשלשה מאמצע הקשת - קולע! יתרון 37 לאינדיאנה -- היתרון הכי גבוה של אינדיאנה העונה.

פוזישן הגנה - ריבאונד התקפה של דטרויט, ברוס בראון עולה מתחת לטבעת, אבל טי ג'יי מרים את הידיים וחוסם אותו נקי בלי לקפוץ.

המשחק מסתיים בסל בשנייה האחרונה של קייל אוקווין, מה שגורם לכעס בצד של דטרויט. אוקווין מבין את זה, וממהר לרדת לחדר ההלבשה. נכון שצריכים לכדרר, אבל לא ביג דיל. אז זרק לסל, אז מה? אף פעם לא הבנתי את התרבות שמתנגדת לסלים האלה. זה כיף מהזוית של האוהד. גם אם הייתי אוהד של דטרויט, המשחק נגמר, אין ערך לסל הזה, לא הייתי מרגיש 'מושפל', אתם מבינים? זה חסר חשיבות. באמת. לרדוף אחרי השחקן ולנזוף בו על זה שבחר לא להוריד שעון? לא יודע. בסיום 88-125 לאינדיאנה. ניצחון 15 בתולדות הפייסרס שנגמר ב-37 הפרש או יותר, אם כי, לא הניצחון הכי גדול שלנו ב-2018, כאשר בחודש ינואר השנה רשמנו ניצחון ביתי ב-38 הפרש נגד שיקאגו. 60% של אינדיאנה מהשדה -- משחק בית ראשון של הפייסרס ב-60% מהשדה או יותר מאז ינואר, 2011 נגד, דאז, הניו ג'רזי נטס. העונה רשמנו עוד משחק כזה, בקליבלנד, בחודש אוקטובר. תוסיפו לזה 33 אס' [משחק שני ברציפות של 33 אס' או יותר]. דטרויט איבדה 22 כדורים, שהובילו ל-30 נק' שלנו. אבל הנתון הבולט ביותר בערב ההתקפי הזה הוא 68 נק' בצבע ב-75%, וזה מה שגמר את המשחק בשלב מוקדם.

השחקן המצטיין: דומאנטס סאבוניס. 19 נק' [12-8 מהשדה, 4-3 מהקו] ו-12 ריב' [3 בהתקפה] ב-26 דקות מהספסל. דאבל-דאבל 15 שלו העונה;

דרן קוליסון עם 19 נק' [7 מ-7 מהשדה!] ו-7 אס' [2 איבודי כדור] ב-24 דקות; מיילס טרנר עם 17; תד יאנג עם 17; בויאן בוגדנוביץ' עם 12 [ללא אף שלשה] ב-27 דקות. ממשיך את שיא הקריירה שלו עם משחק 27 ברציפות בדאבל פיגרס; ויקטור אולדיפו עם 7 נק' ב-2 מ-9 מהשדה, ו-7 אס' [2 איבודי כדור] ב-26 דקות; דאג מקדרמוט [12] וטאייריק אוונס [10] השלימו 7 שחקנים של אינדיאנה בדאבל פיגרס, כאמור, ללא אולדיפו, שקלע 7. זה משחק שלישי ברציפות שאינדיאנה מקבלת נק' בספרות כפולות מ-7 שחקנים או יותר;

בדטרויט, מיי בוי אנדרה דראמונד מסיים עם 12 נק' ו-12 ריב' [3 בהתקפה]. דאבל-דאבל 28 שלו העונה. לפחות בחצי הראשון, עשה דברים טובים, היחיד מבין שחקני דטרויט שתיפקד. הוסיף גם 3 חס' ב-26 דקות; בלייק גריפין איכזב. ערב מאוד חלש שלו, לא הרגשתי אותו. 18 נק' [3 שלשות] ו-5 אס' [7 איבודי כדור]; רג'י ג'קסון, עוד שחקן שאיכזב. 8 נק' ב-2 מ-11 מהשדה; לוק קנארד חזר לרוטציה ותרם 14 נק' [2 שלשות], מתוכן 11 ברבע השני, ב-21 דקות מהספסל;

טי ג'יי ליף: 3 נק' [1-1 מהשדה, 1-1 משלוש] ו-2 ריב' ב-4 דקות משחק [פלוס 5];

** בתמונה המצורפת -- ארוידס סאבוניס, גדול הסנטרים האירופיים בכל הזמנים, הגיע לצפות בבן. התפתח איזה דיון העונה האם דומאס משתווה לאביו. אז קודם כל, התשובה היא לא. ובכלל, מדובר בשחקן אחר, זה לא אותו סגנון משחק. אבל בהחלט, הוא נותן מספרים. מזמן לא היה בליגה גבוה לבן כל-כך אתלטי ודומיננטי, ומהבחינה הזו, היכולת של דומאס לעשות הכל על המגרש, הופכת אותו למיוחד. פרט לא חשוב, אבל אגיד זאת בכל זאת: התכוונתי לקרוא לתמונה המצורפת "האיש הזריע את אמא של דומאס", אבל, התחרטתי ברגע האחרון. הרגשתי שזה יותר מדי בוטה.


המשחק הבא -- מקבלים מנוחה של יומיים, ואז מארחים את אטלנטה [ב'] בערב השנה החדשה. כבר עכשיו אפשר לומר, שאינדיאנה מסיימת את 2018 כקבוצה היחידה בליגה שלא הפסידה יותר מ-2 משחקים ברציפות השנה. תודו שזה הישג פנומנלי. להזכירכם, שיחקנו העונה לא מעט משחקים ללא ויק.

 
אם להרחיב על הנתון

אינדיאנה לא הפסידה יותר מפעמיים ברציפות במהלך 2018 - סיימנו את 2018 עם מאזן 0-8 במצבים כאלו, ובהפרש ממוצע של 13.5 נק'. אז הנה הרשימה המלאה של קבוצות שכן הפסידו:
&nbsp
76ers have lost three in a row twice (Jan 28-Jan 31, Apr 30-May 5)
&nbsp
Bucks have lost four in a row once (Feb 25-Mar 2)
&nbsp
Warriors have lost three in a row once (Mar 25-Mar 29) and four in a row once (Nov 15-Nov 21)
&nbsp
Raptors have lost three in a row once (Nov 12-Nov 16) and four in a row once (Lebronto)
&nbsp
Nuggets have lost three in a row once (Jan 6-Jan 10) and four in a row once (Nov 7-Nov 13)
&nbsp
Rockets have lost three in a row once (Dec 3-Dec 8) and four in a row twice (Oct 21-Oct 30, Nov 23-Nov 28)
&nbsp
Spurs have lost three in a row three times (Mar 8-Mar 12, Apr 14-Apr 19, Nov 12-Nov 15) and four in a row once (Feb 10-Feb 23)
&nbsp
Celtics have lost three in a row three times (Feb 9-Feb 14, Nov 17-Nov 21, Dec 15-Dec 21) and four in a row once (Jan 16-Jan 23)
&nbsp
Thunder have lost three in a row three times (Jan 7-Jan 10,Mar 25-Mar 30, Apr 18-Apr 23) and four in a row twice(Jan 30-Feb 4, Oct 16-Oct 25)
&nbsp
Additionally, the Cleveland Cavaliers with Lebron (for fairness - including the 2017-2018 season with Lebron rather than the 18-19 Cavs without him) lost three in a row once (Dec 25-Dec 30) and four in a row three times (Oct 25-Nov 1, Jan 8-Jan 15, May 31-Jun 8)
 

Cade Foster

New member
לגבי העניין עם אוקווין בפוזשן האחרון

בהתחלה חשבתי שזה מיותר אבל אתה יודע מה? לדטרויט היה את הפוזשן אחרון, הם יכלו לכדרר את השעון ולסיים ב35 הפרש. הם בחרו להמשיך לשחק ולקחו זריקה ל3 (שלא נכנסה). אוקווין החליט להחזיר להם וקלע. אין לי התנגדות עקרונית שקבוצה תשחק עד הסוף גם אם המשחק גמור, אבל שלא תתבכיין אחר כך כשהיריבה שלה עושה את אותו הדבר. ערב מביש לפיסטונס מכל בחינה, אפשר לומר שהמיני מריבה בסיום זה הכי הרבה אנרגיות שהם הוציאו בכל המשחק הזה, לא רק המהלך ההגנתי המביך של השנה שכל העולם כבר ראה, אפילו דארן קוליסון דפק דאנק במעבר (זה אירוע שמתרחש אחת לשנה בערך).
&nbsp
גם אני רציתי לכתוב קצת על הנתון הזה של הקבוצה היחידה השנה בלי רצף של 3 הפסדים, לא הייתי בטוח אם זה יותר מרשים או שזה עוד נתון קיטשי אמריקאי כזה, אבל האמת שזה מרשים ומראה כמה יציבה הקבוצה הזאת העונה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בחיי אליקו

הסיבה העיקרית שבגללה אני מרגיש שאי אפשר לעזוב את המקום הזה היא אתה.
&nbsp
 
למעלה