משחקי הכריסמס

Cade Foster

New member
מה שמרשים בהופעה של קיירי

זה שאת הנקודות בקלאץ׳ הוא עשה על שמירה פשוט מדהימה של באטלר (עשה עליו עבודה גדולה במחצית השנייה). הסל ששלח את המשחק להארכה היה בדרגת קושי גבוהה מאוד, באמת שאי אפשר לשמור יותר טוב מזה. אבל קיירי הוא יחיד סגולה שבקלאץ׳ פשוט אי אפשר לעצור, כמו לברון, אולדיפו, קרי, הארדן, לילארד...

משחק מצוין, פילי צריכה להרגיש קצת מודאגת כי בוסטון עדיין רחוקה משיאה, והיא קיבלה משחק טוב עד טוב מאוד מכל השחקנים המובילים שלה (אין באמת מה לבנות על הקליעה של סימונס, זה מה שהוא יודע) ועדיין הפסידה. הספסל שם פשוט נהיה חלש וזו תהיה בעיה בשבילם בפלייאוף. כרגע אני מחזיק מהם אוברול הקבוצה הפחות חזקה מבין החמישייה המובילה במזרח.
 
הכשרונות הצעירים של בוסטון כולם ברגרסיה - מה הסיבה לכך?

ראיתי את המשחק ובאמת היה כיף לראות.
&nbsp
אבל אי אפשר לפספס את זה שלמעט סמארט (שביננו פחות כשרוני ויותר טכני) כל החבר'ה הצעירים בבוסטון נראים די רע - טייטום זרק אתמול איזה 1-8 משלוש, אתה אומר שהוא לא מוסר טוב - אני מתרשם שהשתן עלה לו לראש והוא פשוט לא מוסר יותר (הבנתי שהוא התאמן עם קובי בקיץ. אולי זה מסביר את זה). ג'יילן בראון, וטרי רוזייר גם בעונות ירידה.
&nbsp
השטף ההתקפי של בוסטון בחלקים של המשחק (בעיקר עם הספסל) נראה רע. שחקנים נראו כאילו הם מנסים לקלוע בעצמם ולא ממש מנסים לייצר משהו מעבר לזה - דווקא דבר ששנה שעברה עבד הרבה יותר טוב.
&nbsp
בחלקים שהיה שטף טוב הם לא קלעו שלשות פנויות. בכדורסל של היום זה גומר אותך.
&nbsp
הסיום של קיירי מהמם, מול שמירה אדירה וכמעט בלי עזרה הוא פשוט קבר אותם. מצד שני אני חושש שקיירי מביא איתו מנטליות של "ככה מנצחים", אני לא בטוח שזה טוב לבוסטון.
 
אגב הכי אהבתי אצל בוסטון את ההאסל

למעשה הם ניצחו את ההארכה בעיקר בזכות האסל, שמרו חזק, כפו איבודי כדור ולקחו את המשחק. ההגנה שלהם טובה וכיף לצפות בה.
 

Cade Foster

New member
ג׳יזס כמה גרוע אתה מאחד ועד אטלנטה

כדי לחטוף 129 נקודות מאינדיאנה ביום שבו אולדיפו ובוגדנוביץ׳ לא פוגעים, טרנר שוב משחק כמו אפס וגם נקלע לבעיית עבירות ובעצם טייריק אוואנס הוא השחקן הכי טוב שלה?
&nbsp
משחק רע מאוד.
 

rapgamer4ever

New member
שיקאגו קבוצה ממש גרועה

כמה גרועה? מינסוטה ניצחה אותה ב-23 הפרש במחצית שבה קלעה 3-16 משלוש.
&nbsp
מינסוטה שלטה לגמרי בצבע ובריבאונד במחצית הראשונה. טאונס עם משחק של 20-20 וגיבסון נתן בראש למרקנן בפוסט.
&nbsp
עוד בלט: לשיקאגו כישרון התקפי ברמה נמוכה מאוד. רוב הזמן היו על המגרש שחקני התקפה מוגבלים או מוגבלים מאוד.
&nbsp
אני רואה בבוקס סקור שלוולבס נרשם בלוק אחד בלבד וזה לא מסתדר לי. לטאונס היו כמה חסימות, לגיבסון לפחות אחת והמזכירות של שיקאגו רשמה אחד רק לקובינגטון משום מה.
&nbsp
וויגינס שחקן זבל, בבקשה כל מי שעוד איכשהו תופס ממנו שיצפה במשחק. הוא גם מטומטם וגם אגואיסט, רוב הזריקות שלו מהשדה היו גרועות ובחלק ניכר מהן היה באותו זמן שחקן wide open שוויגינס אפילו לא שקל למסור לו. סיים עם 5-15 מהשדה (הזריקות שקלע היו אלו שסידרו לו) ואסיסט אחד ב-32 דקות.
 
איזה טרייד היית רוצה לראות על וויגינס?

אני מנסה לחשוב - וויגינס לא מצליח אצלכם. הוא הגיע עם הבטחה גדולה וכרגע הוא מאד מאד מאכזב.
ועכשיו אני רואה הוא חוזה מקס ל 4 שנים נוספות. איזה טירוף.
היית מעביר אותו לשיקגו תמורת לאבין וקריס דאן?
&nbsp
(זו אמנם בדיחה, אבל אני לא בטוח על חשבון מי
)
&nbsp
אני חושב למי משתלם להמר עליו. לא ממש מצליח - אתה מצליח לחשוב על טרייד? משהו שייתן לו הזדמנות לפרוח בקבוצה אחרת ולכם כשרונות שיכולים להתאים?
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
תכלס אני חושב שזה מאוחר מדי

וויגינס בעונתו החמישית וזה כבר ברור שהחוזה שחתם עליו מזעזע. גם אם יש קבוצה שתאמין בוויגינס, זה ברמת ה"יהפוך לשחקן טוב ואוברפייד".
לכן ערך הטרייד שלו שלילי. הייתי מעביר אותו תמורת לאבין (שיש לו את החסרונות שלו), וגם תמורת כלום.
&nbsp
אני הפסקתי להאמין בוויגינס ולכן קשה לי להכניס את עצמי לנעליים של קבוצה שכן מאמינה בו. פספסנו את החלון להעביר אותו, שהיה פתוח לפני שנה או שנתיים.
&nbsp
תיאורטית הקבוצות שיכולות לרצות את וויגינס הן משני סוגים:
1. אוספות כשרונות צעירים- אטלנטה, פיניקס.
2. נואשות להגיע לפלייאוף- שארלוט, ממפיס.
&nbsp
&nbsp
 

Cade Foster

New member


התקווה אולי יכולה לבוא מכיוון וושינגטון. הצעתי בעבר טרייד פורטר-וויגינס סטרייט אפ, כרגע נראה שאצל וושינגטון כולם על המדף משום מה וגם פורטר חתום על אוברפיי, אולי אם תוסיפו איזה נכס טוב (או לחלופין תקחו עוד חוזה גרוע) תצליחו לעקוץ את פורטר ולקוות ששינוי אווירה יחזיר אותו ליכולת שהביאה לו את החוזה שהוא חתום עליו.
 

Cade Foster

New member
נגיד משהו כזה + בחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי לוושינגטון

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9g8zotp
&nbsp
בראיינט כבר השתלט על עמדת הסנטר הפותח ונראה כמו שחקן טוב, מאוד פעיל בקרשים וגם יודע לקלוע מבחוץ, את החוזים של מאהינמי והווארד וושינגטון תיתן בחינם לכל מי שרק רוצה כך שזה מאזן קצת את הבסיס וויגינס - פורטר שנוטה חזק לטובת הוולבס.
 

Krit123

Well-known member
ספרס-נאגטס

בתחילת המשחק צוות השידור ציין שהפסדנו 11 ברצף בסאן אנטוניו, לא יכלו לפתוח עם נתון יותר מדאיג.

הספרס עשו עבודה מעולה בלתזמן דאבל טימס על הג'וקר, בכל נגיעה התעופפו לכיוונו שלל עטלפים וברין פורבסים. תכנית המשחק הייתה להוציא לו את הכדור מהיד (משהו שהוא בכל מקרה עושה בהתנדבות), במחצית הראשונה זה עלה בלא מעט שלשות פנויות וכמה מסירות יפות, אבל ככל שהמשחק התקדם האסיסטים הפכו לאיבודים ו-Broken plays.
התסכול ממש נראה לעין, אני שונא את זה שכולם נהיו מומחים לשפת גוף מטעם עצמם אבל התגובות של יוקיץ' הם ממש כמו של ילד שלא יודע להפסיד והן מעלות את מפלס הלחץ הקבוצתי. הוא הורחק מול הקליפרס (גם את זה הפסדנו) בפתיחת המחצית השנייה כי התפרץ על השופט, הוא חייב ללמוד להירגע כי זה כבר משפיע באופן ישיר על התוצאה.
בקיצור סיים עם שורה סטטיסטית מצחיקה של 4 נק' (1-5 מהשדה) ו-10 אס' (5 איב').

ג'מאל מורי היה לא פחות רע (9 נק', 4-19 מהשדה), בחירת הזריקות שלו שיחקה לידיים של הספרס ושיבשה את ההתקפה ביום שבו היינו צריכים קבלת החלטות אחראית.
נורא התרשמתי מההגנה של הספרס, סגרו את הצבע בלי לתת סלים קלים או עשו פאולים מיותרים.

LA עם יום בו הוא כמעט ולא מחטיא זריקה (27 נק' ב-13-19), דרוזן היה צריך לעבוד יותר קשה מול טורי קרייג אבל עדיין היה יעיל במשחק אול-אראונד טוב (30-7-5).
דוויס ברטאנס צריך לקבל יותר קרדיט, 18 דקות למשחק בשביל מישהו שקולע 50-50-90 זה מגוחך, זה שהוא לא תמיד עקבי בהגנה זה לא מצדיק. נורא אהבתי אותו מהרגע שהגיע לספרס; יכולתי להבין למה הוא לא רואה יותר פרקט אבל השנה הגיע הזמן שלו...

אצלנו חואן הרננגומז עם משחק קריירה של 27 נק' ו-13 ריב' (6-7 לשלוש, נשמע הרבה יותר מפלצתי ממה שזה היה בפועל), ו.. זהו בערך.
אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה, ההפרש בסיום (111-103) משקר כי החמישייה השלישית עשתה קולות של חזרה כשהיה בעצם גמור.
יש גבול למה שאפשר לעשות עם רוטציה של 8 שחקנים שרובם אגב עם מעט מאוד ניסיון (אחת משלושת הקבוצות הצעירות בליגה). אנחנו רחוקים 4 משחקים בלבד מהמקום התשיעי ואני משקשק מפחד..
 

Krit123

Well-known member
דאלאס-פליקנס

היה משחק טוב עם יתרון שנע מצד לצד עד הסיום.

הקונצנזוס הוא שאין ל-AD מספיק עזרה אבל כואב לי לא פחות על ג'רו הולידיי, הוא קורע את התחת בשני הצדדים בכל משחק. הוא היה מעולה (25 נק', 9-16 מהשדה) אבל התעייף לקראת הסיום.
גם הגבה הופיע עם 32-18 וכמה סלים קשים ברבע האחרון, אבל משום מה בשני הפוזשנים האחרונים של ניו אורלינס (עם הזדמנות לעלות ליתרון ולהשוות) הלכו על שלשה שלו ולא משהו יותר קרוב לסל.

דונצ'יץ' היה גדול עם כמעט טריפל דאבל של 21-10-9, אני חושב שכל הנקודות של דיאנדרה (20 ב-7-7 מהשדה) הגיעו מאסיסט מושלם שלו, הכימיה בניהם משתפרת. לוקה מגיע מלאאאאא לקו בזמן האחרון (בכלל היו המון זריקות עונשין במשחק), רשם 11-12 ביום בו לא קלע שלשה.
דווין האריס וג'יי ג'יי בראה היו גדולים מהספסל עם 34 נק' משותפות, נראה לי כמעט 20 רק ברבע המכריע. המאבס פתחו עם מקסי קלבר בחמישייה והוא החזיר עם 10 נקודות ו-6 חסימות. בכללי לדאלאס היו 13 חסימות שזה שיא עונתי, אפילו לדירק היו 2(!) וגם הוסיף 7 נק', המשחק הכי טוב שלו מאז החזרה.

זה הפסד 5 רצוף לפליקנס שמדרדרים למאזן שלילי של 15-20 ומרחק של 4 משחקים מהמקום השמיני, הדיבורים על טרייד של דיוויס לא פוסקים לרגע. מה הייתם עושים בנעליים של ניו אורלינס?
 

Cade Foster

New member
כל עוד דייויס לא אמר להם מפורשות שהוא לא מחדש חוזה איתם

אז אין טעם לדון בטרייד עליו. שחקן ברמה הזאת לא נופל עליך כל יום שאתה מוותר עליו שנה וחצי לתום החוזה ברגע שצצות קצת שמועות. הוא עדיין יכול לקבל את הסופר מקס ואז לך תדע, לא כל אחד מוותר על 50 מיליון ככה סתם.

ברגע שתהיה אפשרות (כלומר שנה לתום החוזה) הפליקנס יעשו את המובן מאליו ויגישו לו חוזה מקסימום. אם לא יחתום אז אפשר להתחיל לחשוב על טריידים אפשריים.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני שוב תוהה

איך זה ששומעים רק דיבורים על זה שדיוויס עוזב ואין אפילו דיווח קטן אחד על כוכב כלשהו שאולי יחבור אליו בפליקנס?
לא יכול להיות שאנתוני דיוויס זה לא שם גדול מספיק בשביל שכוכבים ירצו לחבור אליו.
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שחסרה לדיוויס מנהיגות

לא יכול להאשים אותו באופן ישיר על העונה של הפליקנס אבל גם לא ממש מסכים שאין לו עזרה. הולידיי הוא אחלה של צלע שנייה, יותר טוב ממה שיש לכוכבים אחרים במערב.
ג'וליוס רנדל בעונה נהדרת, יותר טוב מקבוצות אחרות בתור אופציה שלישית.
&nbsp
איטוואן מור גם בעונת שיא, ומירוטיץ' שיחק טוב כשהיה בריא.
הספסל של הפליקנס חלש מאוד ואין ספק שהסגל רחוק משלמות. אבל האם הוא פחות טוב מהסגל של קבוצות אחרות במערב שמדוגות מעל הפליקנס כרגע? אני חושב שלא.
&nbsp
יתר על כן, אני מתחבר לביקורת שלך על המהלכים של הקבוצה בדקות הסיום. זה מוטיב חוזר אצלם. יש לקבוצה הזאת וייב מוזר, הם יכולים לשחק לא חכם או בחוסר חשק לפעמים. זה דבר שמכוון להיעדר מנהיגות של דיוויס וליכולת אימון לא מבריקה של ג'נטרי.
 

rapgamer4ever

New member
קאמבק מטורף של הקינגס ברבע האחרון

פגשו את הלייקרס בלי לברון.
סקראמנטו פיגור ב-13 נקודות בתחילת הרבע, כרסמו בהפרש והתקרבו לפיגור נקודה בלבד, רק כדי שג'סטין ג'קסון יחטיא טיפ אין בטבעת 10 שניות לסיום.
אלא שאינגרם נשלח לקו וקלע רק 1 מ-2, ואז זה קרה:
https://www.youtube.com/watch?v=XZRRTkyLsHk
&nbsp
סל ניצחון מהיפים בשנים האחרונות.
בצד של הלייקרס לבול נרשם טריפל דאל 20-10-12 ואז התבטל לו ריבאונד. אינגרם קלע 33 נקודות.
 

rapgamer4ever

New member
יוסטון חזרה לשחק עם spirit

השיגו ניצחון 8 מ-9 האחרונים. הפעם W ביתי מול בוסטון.
&nbsp
הארדן שנשמעת עליו הרבה ביקורת מחזיר את עצמו לדיון ה-MVP. שימו לב למספרים המטורפים שלו ב-8 המשחקים האחרונים:
40.5 נקודות (בממוצע!!) ב-44% מהשדה (מתוכם 5.5 שלשות למשחק ואינספור הליכות לקו), 6 ריבאונדים, 8.7 אסיסטים על 4.5 איבודים.
עוד אפשר לציין לחיוב את קאפלה ואת אריק גורדון שחילק מסירות נהדרות מהפיק אנד רול.
לרוקטס יש תקרת זכוכית ללא כריס פול אבל נדמה שהפציעה שלו גרמה להם להדק חגורות. אולי לטווח הארוך זה blessing in disguise.
 

Cade Foster

New member
כשהארדן קולע את הסטפבק 3 ההזויים האלה אי אפשר לנצח אותם

זה אפילו לא משנה כל כך מי משחק לידו. ברבע השני הוא החטיא בלי סוף ובוסטון חזרה עם ריצת 17-4 אבל מאמצע הרבע השלישי הוא שוב תפס זון ומשם הסיפור נגמר.

אם אני אוהד יוסטון אני לא יודע עד כמה אני רוצה שהסיכויים שלי יהיו תלויים ביכולת של הארדן להיות עקבי בקליעה שלו. הוא אמנם אחד משחקני ההתקפה הטובים אי פעם אבל הוא לא לברון ולא ג׳ורדן שאתה יכול לסמוך על היכולות שלהם כל משחק כולל (ובעיקר) בפלייאוף. לזכותו ייאמר שהוא עשה את זה נגד אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה (במיוחד בפרימטר), קשה למצוא צמד שומרים טוב יותר מסמארט ובראון והוא די תפר אותם.

מה שכן, דניאל תייס לא ברמה ובכל פיקנרול שעירב אותו, הזקן די התעלל בו. הייתי שוקל לתת את הדקות שלו לרוברט וויליאמס שהוא אתלט יותר טוב, שוט בלוקר עם מוטת ידיים הרבה יותר מפחידה, הוא עדיף לפחות במצ׳אפ הספציפי הזה.
 

myway23

Active member
פגעת בול

צפיתי במשחק ולא הבנתי איך רוברט וויליאמס לא מקבל אפילו צ'אנס, לאחר ההתעללות בתייס.
בוסטון לטעמי לא שיחקו טוב, יותר מדי סלים קלים ליוסטון (מלבד כל הסטאפ בקים), רפויים בריבאונד הגנה (יוסטון לקחו כמעט 20 ריבאונדים יותר מבוסטון - ככה אי אפשר לנצח.
אם הייתי אוהד יוסטון הייתי מאוכזב שהקבוצה הולכת לכיוון הסוליסטי של הארדן, שהוא שחקן מדהים כן? אבל אני אישית סולד מהמשחק הזה, הרבה התקפות הכדור תקוע, בידיים של הארדן, שרק מנסה לנצל איזה מיס מאץ', הדבר הכי לא קבוצתי שיש.
&nbsp
הפעם הם נפלו על קבוצה בינונית שעדיין לא מצאה את הקצב שלה ומי יודע אם היא תמצא? הרבה סימני שאלה יש על בוסטון, היוורד יחזור לעצמו מתי שהוא? ימיו של רוזייר ספורים, הוא בד"כ כופה את עצמו, איפה בראון של שנה שעברה? אפילו טייטום של שנה שעברה חסר (למרות שהמספרים לא מספרים את זה).
&nbsp
אם הייתי צריך להמר היום, הייתי מהמר שהבאקס יצאו מהמזרח, הם נראים הכי קבוצה כרגע ויש להם את הפריק ... טורנטו דעכו לאחרונה, למרות שגם להם פוטנציאל לצאת מהמזרח, אבל לטעמי יש אחלה קבוצה במילוויקי, כולל ספסל עמוק, הצירוף של ג'ורג' היל גם חכם, נחכה ונראה ..........
 
למעלה