נפתחו ההצבעות לאולסטאר, מה שלכם?

Cade Foster

New member
נפתחו ההצבעות לאולסטאר, מה שלכם?

בתמונה המצורפת ההצבעה שלי. כמה נקודות:

1. שני השמות הכי בולטים בהיעדרם הם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. אני עושה את זה בלב שלם. לשלושת הנציגים של הפרונטקורט המערבי יש עונה קבוצתית טובה יותר ועונה אישית טובה מספיק כדי להטות את הכף עבורם (ג'ורג' לעומת לברון, יוקיץ' לעומת דייויס)
2. ההצבעה במזרח היא הכי קלה אבר. בפרונטקורט השם הבא שהייתי מצביע לו זה דומנטאס סאבוניס, עד כדי כך המצב גרוע. בגארדים אפשר היה להכניס את סימונס או לאורי, אבל אני חושב שמגיע לקמבה על העונה שהוא עושה ולאינדיאנה בהחלט מגיע נציג גם כן.
3. בהתחלה לא רציתי להצביע להארדן בגלל שיוסטון בעונה מאכזבת, אבל מבט על הטבלה מראה שהם כבר הגיעו למקום השמיני במערב והמאזן שלהם לא עד כדי כך פחות טוב מזה של פורטלנד כדי להוות הצדקה ללילארד במקומו. חוץ מזה הוא נותן בינתיים עונת סקורינג היסטורית עם 32 נקודות למשחק, אני חושב שזה די סוגר את הסיפור.
4. כן, ג'ורג'. דעתי על התקופה שלו באינדיאנה לא תשתנה, אני משוכנע שהוא היה הבעיה, אבל מרגיש לי שהוא התבגר בחודשים האחורנים. הוא היה יכול לברוח ללייקרס כמו שכולם חזו שיקרה אחרי הכישלון של OKC בעונה האחרונה אבל הוא כנראה הבין שיש לו אחריות בזה והדרך לתקן התחילה בחידוש החוזה איתם והעונה המדהימה שהוא נותן בינתיים (בקלות הכי טובה בקריירה שלו). העובדה שווסטברוק לוקח ממנו את נטל ניהול המשחק ונותן לו להיות הGO2GUY בכל מה שקשור לסקורינג מועילה לשניהם, בעיקר לPG. מסוג המקרים שמזכירים לך שמינוס כפול מינוס זה פלוס


 

rapgamer4ever

New member
בחירות טובות

לדעתי בכל זאת יש מקום ללברון בפרונטקורט במערב. המספרים שלו יותר טובים משל ג'ורג' ויוקיץ', ההצלחה הקבוצתית שלו גבוהה משל דוראנט (באופן יחסי לסגל).
&nbsp
אני חושב שאתה טיפה מגזים עם סאבוניס. גריפין צריך להיות מוזכר לפניו ועוד מספר שחקני פרונטקורט שאישית אני מעדיף אבל זה נתון לדיון.
 

Cade Foster

New member
אוקיי, הנה השמות הרלוונטים

גריפין כמו שהזכרת - כמו כל דטרויט פתח טוב ונחלש בהמשך, כרגע הפיסטונס כבר במאזן שלילי. השאלה היא איזה גריפין הוא הגריפין האמיתי - זה מתחילת העונה או זה של השבועות האחרונים/עונה שעברה, אני חושב שעד שלא יראה יציבות התשובה די ברורה, אנחנו כבר יותר מידי זמן אחרי 2014 (שהייתה עונת השיא שלו) והדעיכה שלו היא די עקבית.
&nbsp
הורפורד - בגדול כל בוסטון היא אכזבה (הייתי בטוח שאכניס לכאן איזה שני נציגים לפחות מהסלטיקס, בסוף 0), הורפורד לא האחראי הישיר אבל הוא פחות טוב מהעונה שעברה וגם החמיץ כבר קרוב לשליש מהמשחקים.
&nbsp
דראמונד? - 17-15 למשחק זה אחלה סטט אבל אני לא בטוח שסאבוניס נופל ממנו אם מחשבים פר 36, חוץ מזה סאבוניס מוכשר ממנו פי אלף בערך וזה מתבטא גם בכמות האסיסטים ונקודות שהוא יוצר לעצמו בפוסט ובמיד ריינג' ולא רק דאנקים ופוטבקס.
&nbsp
ניקולה ווצ'ביץ' - זה כנראה השם ששכחתי מקיומו בזמן ההצבעה, אבל אורלנדו כהרגלה בקודש אחרי פתיחה טובה מתרסקת חזק והיא כבר במאזן 14-18. אני לא עוקב אחריהם כי יש גבול גם למזוכיזם אז לא ממש יכול לומר לך עד כמה ווצ' עקבי ביכולת שלו...
&nbsp
סרג' איבקה - כנראה המועמד הכי חזק מאחורי השלישייה שנבחרה, במקרה שלו כבר התחלנו לקחת כמובן מאליו את הדעיכה השנתית שלו, שלא שמנו לב שהשנה הוא חזר לעצמו בגדול.
&nbsp
כריס מידלטון - רשום כbackcourt אבל אני חושב שהוא יותר גארד באופי שלו.
&nbsp
ג'ימי באטלר - כן, בטח.
&nbsp
פסקל סיאקם - אחלה שחקן בעונת פריצה אבל האמת שמה שהוא עושה מהחמישייה סאבוניס עושה מהספסל ביעילות יותר טובה
&nbsp
ווייטסייד - אם אתה מאמין שזו עונת קאמבק אז יש מצב.
&nbsp
טייטום?
&nbsp
&nbsp
סיכום - אני חושב שאפשר לצמצם את הרשימה לאיבקה, ווצ'ביץ' וגריפין. אין לי בעיה עם מי שמדרג את העונה של סאבוניס מתחת להם, אבל בקלות אפשר לתפור לדומאס קייס על כל אחד מהם.
 

rapgamer4ever

New member
גריפין בעונה יותר מרשימה מסאבוניס

ההסתכלות שלך על עונות קודמות שלו היא בכלל לא רלוונטית בבחירה של אולסטארים לעונת 18/19. עשית יפה את ההפרדה בין העונה הנוכחית לעונות קודמות במקרה של לברון, שהוא מן הסתם יותר טוב משמעותית משחקנים כמו ג'ורג' או יוקיץ' שהכנסת לפניו.
הקטע שאפילו אם נסתכל על עונות קודמות של בלייק הוא הרבה יותר מוכח מסאבוניס.
בל אופן מה שחשוב- הוא יותר טוב מסאבוניס העונה.
&nbsp
הורפורד- מסכים איתך שלא נכנס.
&nbsp
דראמונד- בעיני מועמד עדיף אבל זה כבר יותר צמוד. לא רואה סיבה לחשב תפוקה תיאורטית של 36 דקות. שחקנים צריכים להיבחר לאולסטאר לפי התרומה שלהם בפועל ולא לפי אקסטרהפולציה סטטיסטית. מי שמשחק 33 דקות ממלא תפקיד משמעותי יותר מזה שמשחק 24 דקות, ככה זה.
&nbsp
ווצ'ביץ'- עדיף על סאבוניס.
&nbsp
סיאקם, איבאקה- הקייס שלהם ברמה דומה לסאבוניס ואני חושב שזה עניין של העדפה אישית.
&nbsp
מידלטון- לא הבנתי האם הוא מוגדר F, במידה וכן גם לו יש קייס.
&nbsp
באטלר- אפשר לבנות לו קייס אבל אני מסכים איתך שעם הבלגאן מסביב והעובדה ששיחק רק חצי מהעונה במדי הסיקסרס, הוא בחוץ בשלב הזה.
&nbsp
וויטסייד- לא.
&nbsp
טייטום- נוטה לומר שלא, בשלב הזה.
&nbsp
&nbsp
הסיכום שלי:
מאחורי השלישייה שציינת הייתי שם את גריפין 4, ווצ'ביץ' 5. משם יש שחקנים באיזור החיוג של סאבוניס, אני נוטה להעדיף על פניו כמה מהם.
 

Cade Foster

New member
סבבה, אין לי בעיה עם הדעה הזאת

ברור שאני גם משוחד כי אני מת על דומאס וחושב שעוד לא ראינו ממנו כלום. אבל אם השמות היחידים שאתה מעדיף על פניו הם גריפין ו-ווצ' אז אין בינינו הרבה מחלוקת.

מידלטון רשום כF.
 

myway23

Active member
ברור שטייטום לא

אפילו שסטטיסטית המספרים שלו טיפה עלו, הוא בעונה לא טובה במונחים שלו, לדעתי ציפו שהוא יעלה מדרגה, במקום זה הוא רק מנסה לדפוק מיד ריינג'ים "א-לה" קובי

איבקה נתן פתיחה מעולה, לא עקבתי במשחקים האחרונים - האם דעך?
 

FrecCo

Member
אלה הבחירות הכי טובות פר עמדה

וללברון קייס שווה לכל הבחירות במערב
 

FrecCo

Member
משום מה שכחנו את קיירי. עם כל הכבוד לקמבה, קיירי קודם

 

Cade Foster

New member
קיירי פתח מאוד חלש את העונה

רק לאחרונה הוא מתחיל להיכנס לקצב. סביר להניח שעד שייגמר הVoting period קיירי כבר ידורג מעל קמבה אבל כרגע אני עדיין נותן לקמבה את האדג'.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
אני מקווה שלוקה דונצ'יץ' יקח במשחק חלק
אני אוהב את האופי של השחקן הזה, אבל עדיין השחקן הכי טוב כאשר הוא בריא ובכושר זה סטף קרי כיום.
חוץ מזה קיירי אירווינג, קליי תומפסון, קווין דוראנט ווינס קרטר יהיה נחמד לקבל גם אותם...
יש עוד מספר שחקנים שיהיה נחמד לראות אותם, אבל אני לא בררן בנושא.
 
למעלה