WTF

Cade Foster

New member
WTF

כבר יותר משבוע שתפוז לא עובד לי בכלל באף מכשיר (כולל מהנייד). כבר הייתי בטוח שאולי סוף סוף האתר קרס ומת סופית ועכשיו אני פתאום מגלה שהוא היה חי כל הזמן הזה ורק אני קיבלתי שגיאה 404 כל הזמן. נו שוין.

היי וזה.
 

rapgamer4ever

New member
גם לי זה קרה

יש מצב שזה קשור לחו"ל? הייתי הסופ"ש בקייב וגם כן קיבלתי את אותה הודעה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הפורום נהדר!

האתר בעייתי
 

myway23

Active member
גם לי זה קרה

לא יודע למה ב"הנהלה" מתעקשים להישאר בפלטפורמה המצ'וקמקת הזו
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בכל פעם שאני רואה את ווסטברוק משחק

אני מופתע מחדש מקבלת ההחלטות האומללה שלו.
שחקן נהדר עם טונות כישרון אבל די טיפש בסה"כ (כשחקן, לא כאדם)
&nbsp
והבולס?
וואו כמה שהם רעים! קבוצה לא מאומנת בשיט
חבורה לא רעה בסה"כ, לא מבריקה אבל גם לא כזאת גרועה ועם רמת אימון מהגרועות שראיתי.
קשה לשפוט מאמן שנכנס לתפקיד לפני שבועיים אבל כרגע אין שם שום שיפור וזה נראה לא טוב בכלל.
 

Anfield

New member
ווסטברוק בתקופה לא טובה

הוא בקושי קולע משהו.
זה שאנחנו עוברים את זה עם נצחונות מעיד כמה הקבוצה השתפרה.
 

rapgamer4ever

New member
פול ג'ורג' בעונה מעולה

לא יצא לי לראות העונה את אוקלהומה כמו שהייתי רוצה. שתי שאלות אליך-
1. האם ווסטברוק שינה הרגלים בהגנה?
2. האם ההיררכיה ההתקפית השתנתה לעומת שנה שעברה?
 

Anfield

New member
ווסטברוק שיפר קצת את ההגנה

הוא עדיין מתעצל לפעמים, אבל יש דגש השנה על ההגנה, הקבוצה רואה שזה מביא לה נצחונות והעונה ווסטברוק לא מסתכל ימינה שמאלה ורואה לידו שחקני הגנה חלשים כמו כרמלו ופלטון.
כשסביבך עושים הגנה טובה, כשמדברים בתקשורת על זה שאוקלהומה מספר 1 בהגנה בליגה ורוברסון אפילו לא כשיר אז אתה רואה שווסטברוק בעצמו אומר שאוקלהומה הקבוצה הכי טובה בליגה כשההגנה שלה בשיאה ובין אם זה נכון או לא נכון זה לא משנה כי זה כבר משפיע עליו פסיכולוגית לתת עוד 5%.
אז לתשובה לשאלה 1, הוא לא באמת משתנה אבל הוא כן נותן יותר כשיש סביבו יותר מאמץ. וזה מה שקורה העונה -בדרך כלל-. עדיין לא חסרים משחקים שההגנה שלנו ניראת פח אשפה למשך דקות רבות כולל ווסטברוק. קרה מול שיקאגו קרה מול ברוקלין קרה עוד פעמים. הפוטנציאל ההגנתי של הקבוצה מפחיד, תוסיפו להגנה החזקה של היום את רוברסון, זה יכול להיות נהדר.
2. כן, ג'רמי גראנט לוקח על עצמו קצת יותר, הוא מקבל הרבה יותר דקות גם. הדקות שכרמלו היה נותן בהתקפה עברו לשרודר סוג של, והזריקות של שרודר לא אידיאליות אבל לעומת כרמלו הוא השוטר הכי חכם בליגה. הוא גם אוהב הרבה לחדור ועושה את זה מצוין.
ווסטברוק ייקח את הזריקה ראשון אם הוא חם, אחריו ג'ורג'. עד פה אין שינוי מהעונה שעברה, מפה זה כבר שונה לגמרי כי אין את כרמלו שלקח המון זריקות מיותרות, יש את שרודר שתיארתי עליו את ההבדל ויש את אדאמס שלוקח יותר על עצמו. הוא גם השתפר בצבע, אפשר לפעמים לתת לו את הכדור והוא לבד מייצר לעצמו סל עם ספין או דחיקה.
אחריהם זה כבר גראנט והתורן שחם מבין יתר הסגל.
אני לא יודע מה אומרים הנתונים הסטטיסטיים על ההתקפה שלנו בהשוואה לעונה שעברה אבל יש הרגשה שהיעילות עלתה משמעותית.
לדעתי עונה שעברה הטופ 3 לקחו אחוז מטורף מהזריקות ואילו השנה הגרוע מהטופ 3 בחוץ והכל יותר מאוזן.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
משחק נהדר שלהם הלילה

ווסטברוק, ג'ורג' ואדמס נתנו הצגות
&nbsp
עם ההתאוששות של יוסטון, נראה שהמערב פתוח לגמרי
 

Anfield

New member
ניצחון שממש הפתיע אותי

קודם כל סקרמנטו מוקדם יותר העונה קלעה נגדנו איזה 140+ ועוד באוקלהומה. זאת קבוצה מטורפת כל אחד שם מסוגל לשים סל בזריקות הזויות.
הייתה הופעה ממש טובה, השתלטות על המשחק בשלב מוקדם, הרבה בזכות שלשות שנכנסו בקלות יותר מהרגיל. חוץ מווסטברוק שחולה במחלה קשה של זריקת שלשות מטומטמות היתר פגעו לשם שינוי. תצרפו את זה להגנה שהייתה טובה פרט לרבע 3 שם סקרמנטו חזרה עם הטבעות ובלאגן שאני שונא, כולל ווסטברוק שחולם לא מעט (זה בהקשר לשאלה למעלה). כל זה גם בלי שרודר שהושעה למשחק אחד על בלאגן שיצר נגד שיקאגו.
יופי של ניצחון.
 

Krit123

Well-known member
דנבר-טורונטו באיחור

אמור היה להיות קרב צמרת בין שני מובילות הקונפרנסים אבל הן הגיעו חבולות בהרכבים חסרים...
הראפטורס ללא לאורי, JV, ואן פליט וסיאקם.
הנאגטס כאמור חסרים את מילסאפ, האריס וברטון (אם בא לכם להוסיף את אייזיה תומאס, תפדל).

בהעדר ואן פליט ולאורי אין לראפטורס את אותו שטף התקפי, למרות זאת הם הגיעו למבטים טובים והחטיאו המון שלשות חופשיות (7-35).
קוואי היה מעולה עם 29 נק' ו-14 ריב' באחוזים טובים אבל לא קיבל מספיק עזרה. דלון רייט שתמיד מופיע למשחקים גדולים היה הכי קרוב לזה עם 15 נק' ו-8 ריב'.
86 זה סך הנקודות הכי נמוך של טורונטו העונה אם שמעתי נכון את השדרים, המשמעות? מייק מאלון פותח פער במירוץ למאמן העונה.

בכל זאת טורונטו עשתה עבודה טובה בלצופף את הצבע בכדורים חוזרים (ריב' התקפה היה מפתח שלנו בניצחון בקנדה) והובילה בסוף הרבע השלישי, עד שג'מאל מורי יצא לריצה עצמאית בפתיחת הרבע המכריע והחזיר את היתרון. אני חושב ש-15 מתוך ה-19 במשחק היו ברביעי.

פלאמלי ומוריס כרגיל היו גדולים, מי שנתן עוד דחיפה היה טורי קרייג, שנראה כמו נגר בהסבת מקצוע בשני המשחקים האחרונים: 6-12 מהשלוש וסיים את שניהם בדאבל פיגרס. אם ימשיך ככה הוא ישאר חלק אינטגרלי מהרוטציה (גם אחרי שהפצועים יחזרו) כי הוא שומר מעולה.

יוקיץ' ממשיך לעשות קסמים, סיים 26-9-4 והוא מופיע בקלאץ' כבר תקופה שזה די חדש.. תענוג. מסתבר שהוא מוביל את הנאגטס גם בחטיפות עם 1.4 למשחק ככה שזה יוצא 4 קטגוריות בקצת יותר מ-30 דקות לערב.
 

Krit123

Well-known member
קצת על נטס-לייקרס

-לונזו קלע 11 רצופות ברבע הראשון (כולל 3 שלשות) אבל אז וולטון הושיב אותו משום מה, לא הבנתי למה לא חיכה שיחטיא או יכריח זריקה, היה אפשר לקחת את הזמן עם זה.

-לברון נחסם על ידי ג'ארט אלן בניסיון לדאנק באותו רבע, בדיוק חשבתי כמה שזה נדיר ומסתבר שאכן היו רק 9 מקרים כאלו, לי באופן אישי זכור רק אחד של מיילס טרנר ושל ביומבו בפלייאוף מול טורנטו שנשרק לעבירה.
הוא בכל זאת כמעט הטביע עליו ברבע השני...

-הנטס עשו עבודה רעה בחזרה להגנה ולברון פירק אותם בהתקפות מעבר, סך הכל סיים עם 36-13-8 שלא הספיקו.

-הקלעים הכי טבעיים בסגל של הלייקרס הם בכלל הרוקיז סבי מיכאיליוק והסנטר מו וואגנר שקיבל דקות בהעדר מקגי. וואגנר היה חלש בהגנה ובתגובה וולטון שיחק המון עם לברון/קוזמה כגבוהים, ברבע הרביעי הם שילמו על זה עם המון סלים קלים מחדירות לצבע.

-המשחק של דיאנג'לו ראסל מזכיר את זה של הארדן, מה שעושה אותו עוד יותר מאוס. הוא סיים עם 22 נק' ו-13 אס' Thoguh, קלע גם שלשה שדי סגרה עניין.

-הספסל של ברוקלין עשה את ההבדל, ג'ארד דאדלי עם רבע אחרון גדול וסך הכל 13 נק' באחוזים מעולים, ספנסר דינוודי הוא פליימייקר לא פחות דינמי מדיאנג'לו שנותן עונה גדולה. בחמשת המשחקים האחרונים הוא עם כמעט 25 נקודות ב-55% מהשדה וקרוב ל-42% לשלוש. ברוקלין כבר רושמת 6 ניצחונות רצופים וסוגרת על המקום השמיני (כרגע משחק וחצי מאחור).
 

billc

New member
כנ״ל אצלי, אני כרגע בישראל אז יש גישה

שבוע הבא אני חוזר, מעניין אם זה יחזור
 

Ring Bearer

New member
משחק ממש טוב הלילה בין הרפטורס לפייסרס

הגנות חזקות, כמו שאני אוהב. הקנדים ניצחו בשניות האחרונות בעיקר בזכות אופי, כי לדעתי הפייסרס היו יותר טובים. קוואי השאיר אותם במשחק ודני גרין נתן הגנה מדהימה. להרחבות ציוריות אני אפנה לאליקו את הבמה.

יצא לי גם לראות קצת את יאניס אתמול ואני חושב שבשלב הזה מדובר ב-MVP כמעט בלי מתחרים. השנה הוא הפך למנהיג הקבוצה גם מבחינה מוראלית, ולוקח על עצמו את המשחק ברגעים החשובים. האחרים עושים עבודה מצוינת בלהשלים את הנקודות החלשות במשחק שלו (שלשות, קבלת החלטות בהתקפה עומדת). הם יודעים שזה יאניס וכל השאר.

ובמערב הספרס ניצחו 5 מ-6 האחרונים, בעוד ממפיס וניו אורלינס נחלשות משמעותית. מה זה אומר? כלום. המערב הפרוע ימשיך להיות כזה עד השנייה האחרונה, כפי שמעיד הניצחון המרשים של הג'אז על האלופה.
 

Krit123

Well-known member
הספרס והרוקטס נכנסו לשמינייה, דאלאס בבעיה

ממפיס, סקרמנטו ודאלאס נפלו החוצה.

הגריזליס בירידה כמו שאתה אומר, הפסידו 6 מ-7 האחרונים, קונלי לא תמיד כשיר ועושה רושם שהחזרה של ג'מייקל גרין קצת עצרה את התנופה של ג'ארן ג'אקסון הרוקי.

הקליפרס גם בתקופה רעה, הפסידו 7 מ-9 לאחרונה והם רק משחק וחצי מעל המקום התשיעי. בקושי ראיתי אותם בזמן הזה אז אני לא יודע מה עובר עליהם..

לוח המשחקים של המאבס עד עכשיו היה מהקלים בליגה והם נכנסים לתקופה בעייתית. 8 מ-10 הקרובים הם משחקי חוץ מול קבוצות טובות, ומאזן החוץ שלהם מהגרועים בליגה (2-11).
מה שהחזיק אותם עד עכשיו הוא מאזן ביתי מעולה (השני הטוב בליגה ביחד עם דנבר וג"ס) של 13-3. לא יהיה מוגזם לומר שהם לא יחזרו לטופ 8.. DSJ פצוע וגם בראה עם בריאות רופפת.

בתקשורת פשוט לא מפסיקים לרגע לדבר על מעבר של AD ללייקרס, יכל להיות שזה משפיע על ניו אורלינס. ממש מרגישים את האינטרס שלהם לדחוף את הגבה לשוק גדול, כנראה שלסוכן שלו שמייצג גם את לברון יש חלק בזה.

ליוטה עד עכשיו היה את לוח המשחקים הכי קשה בפער לא קטן, בכל זאת אתה מצפה ליותר יציבות מהם.. אני לא מבין את הנדנדה הזאת ביכולת בלי קשר ליריבות.
 

billc

New member
בקשר ״לא מפסיקים לרגע לדבר על מעבר של AD ללייקרס״

אולי אתה קצת חדש בזה, אבל תמיד שespn משדרים משחק
הם מתחילים להמציא סיפורים לפני המשחק על מנת לנפח את המשחק
זה קטע ידוע אצלם , ביום שני יש להם כמה שידורי משחקים אתה תראה
אותו דבר, למשל המשחק בין פילי לסלטיקס ביום שני, מישהו שם יחשוב על משהו

אין לי בעיה עם זה, כל עוד זה במידה טובה, לדבר על שחקן שיעבור לקבוצה אחרת
זה קטע מכוער
 

Krit123

Well-known member
מרגיש שמדברים על זה כבר מעל חודש

כל יום בכותרת קצת אחרת, וזה לא רק ESPN.. ממש מנסים להפעיל לחץ ולשדר דחיפות מזויפת על הפליקנס בשביל שיעשו מהלך. כאילו מזהים שיש חלון ללייקרס להיות קונטנדרית כבר העונה כשרואים כמה יוסטון מקרטעת, ועכשיו עם הפציעה של פול ממש נוצר חלל מובהק.
התחושה לפני העונה הייתה שהלייקרס יעשו פלייאוף על הקשקש ועכשיו כמו שהדברים נראים הם יכולים לנצח בסדרה כל קבוצה מלבד ג"ס, אז יש הזדמנות לשווק אותם כמועמדים לתואר..
 
למעלה