דאלאס מאבריקס- זה אמיתי?

rapgamer4ever

New member
דאלאס מאבריקס- זה אמיתי?

המאבס הביסו הלילה את יוסטון ועלו למאזן 10-9 חיובי.
19 משחקים לתוך העונה זה כבר מדגם שאפשר להתייחס אליו, ומעלה את השאלה- עד כמה דאלאס טובה באמת?

קצת כמו הקליפרס, דאלאס מנצחת ללא כוכב גדול אלא באמצעות ריבוי שחקנים טובים. דונצ'יץ' מרשים מאוד ביחס לרוקי ומניע את ההתקפה, בארנס אולי מרגיש יותר בנוח כאופציה שנייה, מת'יוז בעונת bounce back יפה ודאנדרה עושה את שלו.

הכוח העיקרי של דאלאס טמון בספסל. בראה on fire בתקופה האחרונה, מזכיר יותר את לו וויליאמס מאשר את עצמו. דוויט פאוול גבוה שלישי טוב מהספסל וקרלייל מנצל רוטציה די ארוכה של שחקנים שמשחקים חזק.

ברקע נמצא נוביצקי שעדיין לא שיחק את משחקו הראשון העונה. האם בכלל יש לו מקום בקבוצה שמצאה בלעדיו נוסחה מנצחת?

שתפו במחשבות שלכם על דאלאס.
 

Cade Foster

New member
לא נראה לי אמיתי

גם במקרה של הקליפרס לא. בסופו של דבר הן עושות עונה מעל לציפיות אבל בשני המקרים קשה להאמין שזה ייגמר ביותר מאשר מקום בפלייאוף. אני עדיין מתקשה להאמין שיוטה ויוסטון לא יעלו על הגל בשלב כלשהו, זה לא משאיר מקום ליותר מידי קבוצות.
 

rapgamer4ever

New member
נראה לי שמקום בפלייאוף

זו השאיפה של דאלאס וגם של הקליפרס.
מכיוון שהמערב כל כך עמוק כפי שציינת, אני חושב שדאלאס תסיים בחוץ וכנראה עם מאזן שלילי. מהקליפרס אני תופס יותר והם יעשו פלייאוף אם ישמרו על בריאות סבירה, שזה סימן שאלה במקרה שלהם.
 

Cade Foster

New member
הן יכולות להפתיע, היו מקרים יותר הזויים

פשוט שאלת האם זה אמיתי, אני הבנתי מזה שדאלאס תשאר קבוצה של מאזן חיובי (ובמקרה של הקליפרס שתישאר קבוצה של 57 ניצחונות) ובשני המקרים אני חושב שהתשובה היא לא, מאוד יפתיע אותי אם זה אכן יהיה המצב.
 

billc

New member
הקליפרס יכלו כבר בעונה שעברה להכנס לפלייאוף ללא הפציעות

גאלינארי תמיד טוב ותמיד נפצע, בעונה שעברה 21 משחקים
אברי בראדלי בעונה שעברה 6 משחקים
האריס בעונה שעברה 32 משחקים
בברלי 11 משחקים

כן הם לא תותחים לפחות לא בכל משחקים, אבל כולם דיברו על זה שהפציעות הרגו אותם בעונה שעברה, וזה יכול להיות גם העונה הרי זה הקליפרס, הקבוצה המקוללת בהיסטוריה
 

Krit123

Well-known member
לא כל כך מעט אבל בכל זאת

-ההגעה של דיאנדרה הביאה איתה sense of urgency ועוגן הגנתי, מארק קיובן אף פעם לא היה טיפוס של טנקינג וגם קרלייל לא היה רוצה לבזבז כמה שנים בקבוצה לא תחרותית.
יש איזון יפה במנהיגות של ג'ורדן, יודע להחזיק את כולם קצר אבל גם מרשה לעצמו להשתטות ולהפיג את המתח.

-לפעמים מרגיש שדונצ'יץ' מעלה את דרגת הקושי בזריקות רק כדי להוכיח משהו, הלילה מול יוסטון היו לו 3 שלשות פסיכיות. שני דברים שלא האמנתי שיקרו כל כך מהר: 1. הוא כבר עכשיו חיובי בהגנה, חשבתי שייקח לפחות שנתיים עד שימצא את הרגליים שלו בצד הזה. 2. יש לפעמים הרגשה שהוא השחקן הכי טוב על המגרש, תחושה שליוותה אותו באירופה והייתה די שכיחה, לא חשבתי שכבר יצליח לשחזר.

-הספסל של המאבס מוביל את הליגה ב-Net rating (7.1)
לשם השוואה הבאים בתור הם הספסלים של הפייסרס והנאגטס שליאור ואני תמיד מהללים עם 5.1 ו-4.3 בהתאמה.
ג'יי ג'יי בראה מנצח על התזמורת, מוביל את הליגה באסיסטים מהספסל בכלל ואת דאלאס בפרט, שמיני בליגה ביחס אס'-איב', אבל עזבו מספרים... כשהוא טוב קבוצות לא יודעות מה לעשות איתו, מגיע לאן שהוא רוצה במגרש ומפעיל את כולם. רק משתבח עם השנים..

עוד גיבורים אלמוניים יותר ופחות

האריסון בארנס: לחזק את הנקודה שלך, ככל שהנגיעות שלו מצטמצמות היעילות שלו מתעצמת, זה שאפשר לבודד אותו בפוסט לפעמים (בנוסף ל-DJ ולוקה) מוסיף עוד נפח וגיוון להתקפה. בנוסף לזה הוא קלעי שלוש קטלני מהפינות, מה שעוזר לו גם לתקוף את הסל.

דוריאן פיני-סמית': אכבר D&3 שעד לא מזמן עמד על יותר מ-40% מחוץ לקשת, נותן המון האסל ואנרגיות (כמעט 2 ריבאונד התקפה למשחק), כשווסלי היה פצוע החליף אותו בחמישייה והיה מצוין.

מקסי קלבר: גבוה בעמדות 4-5 שאני נורא משוחד כלפיו. שחקן הגנה מעולה שמביא אורך ואתלטיות, מסוגל לשמור על כמה עמדות. רושם 1.3 חסימות ב-18 דקות משחק, מקום שני בליגה מהספסל (מונטרז הארל נמצא בכל מקום). מאמין שבשיאו הוא יוכל להיות מעין הכלאה בין סרג' איבקה לאנדריי קירילנקו לעניים. הבעיה המרכזית היא שאין מספיק דקות לתת לו והוא כבר לא כל כך צעיר (26).

דווין האריס: חזר מפציעה לפני 8 משחקים ונראה כאילו לא עזב מעולם. בחצי השני של העונה שעברה הועבר בטרייד לדנבר ועזר לנו מאוד, he makes winning plays. קלע 20 נקודות מול יוסטון כולל 5 שלשות, כל אחת יותר קשה מהשנייה.

אני חושב שיש מקום לדירק בגלל שפלייאוף יהיה קשה עד בלתי אפשרי לעשות בכל מקרה, ובהרכבים מסוימים אפשר לצמצם את הנזק ההגנתי.
 
למעלה