ג'ימי באטלר... שוב!

Cade Foster

New member
תלוי מה אתה מגדיר אחת מהגדולות

אני חושב שאינדיאנה יכולה וצריכה לשאוף ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון ולעבור סיבוב בפלייאוף. מבחינת פרסונל אני חושב שאנחנו הקבוצה עם הרוסטר החמישי הכי מוכשר במזרח, אבל מבחינת עומק ועוד כמה אלמנטים מנטלים (יכולת בקלאץ', אגרסיביות, "רעל" או איך שלא תקרא לזה) אנחנו נמצאים high up there. גם ההגנה עד עכשיו היא מהטובות בליגה שזה משהו שפחות קשור לכישרון אבל בהחלט מנצח לך משחקים.
&nbsp
בקיצור שאף אחד לא יופתע אם אינדיאנה שוב תשחזר סדרת פלייאוף כמו זו נגד קליבלנד נגד קבוצה שתהיה heavy favorite נגדה ואפילו תעבור הלאה. בשבילי זה מספיק כדי להחשב אחת מהגדולות במזרח.
 

rapgamer4ever

New member
יכולה לעשות יתרון ביתיות

אם תפגוש את אחת מ-4 הגדולות ותנצח אותה בסדרה אני אופתע.
&nbsp
יש 4 קבוצות במזרח שאני מגדיר אותן גדולות, ברור מי הן. לכל אחת סיכוי לגיטימי לנצח את הקונפרנס, עבור כל אחת מהן הדחה בסיבוב השני תהיה אכזבה גדולה.
&nbsp
אינדיאנה טובה והיא באנקר בפלייאוף וכנראה שגם תקשה על הגדולות בסדרה. אני לא רואה אותה מנצחת את הקונפרנס, גם לא מגיעה לגמר איזורי, והכי סביר בעיני שהיא תודח בסיבוב הראשון אפילו אם יהיה לה יתרון ביתיות.
אינדיאנה בהחלט יותר טובה מאלו שמתחתיה, אבל אני חושב שהיא גם לא ממש שייכת ל-tier העליון במזרח.
 

Cade Foster

New member
סך הכל המחלוקת פה לא גדולה

אני רק אסכם ב2 נקודות:
1. אני חושב שהפער בין גולדן סטייט לבין כל קבוצה אחרת במערב הוא הרבה יותר גדול מאשר הפער שיש בין בוסטון/טורונטו שנחשבות לקבוצות הבכירות בקונפרנס (טורונטו בפועל, בוסטון בתאוריה) לבין אינדיאנה.
2. אני מאוד אשמח לקבל את פילי בסיבוב הראשון (רצוי עם ביתיות כמובן, אבל בינתיים נראה שדווקא בחוץ אנחנו משחקים יותר טוב ברוב הזמן). לדעתי את המצ'אפ הספציפי הזה אנחנו יכולים לקחת, אני אהיה מאוכזב מאוד אם לא. שאר ה3 הן בהחלט משוכות גבוהות מאוד שסביר להניח שלא נעבור (בעיקר כי יש לנו נחיתות מסוימת בעמדת המאמן שבאה יותר לידי ביטוי בפלייאוף, אבל זה לדיון אחר) אבל אני כן רואה אותנו בכיף מושכים סדרה נגד כל אחת מהן ל7 משחקים.
 

rapgamer4ever

New member
גולדן פייבוריטית אדירה במערב

היא הייתה כזאת בכל אחת מ-4 השנים האחרונות אבל הפעם יותר מתמיד. האופוזיציה היחידה שיכולה לקום לה העונה נמצאת במזרח, כך נראה.
 

Cade Foster

New member


 

Krit123

Well-known member
Halleluka

מחווה ענקית של The Ringer לדונצ'יץ' (תמיד היו בעדו)

 

rapgamer4ever

New member
אתה יודע שיש ואקום במזרח על הכניסה לפלייאוף

כששמות כמו ניו יורק ושיקאגו משתרבבים לדיון.
אני לא רואה את זה קורה לגבי אף אחת מהן. הן מדורגות 12-13 במזרח כרגע ואני חושב שזה האזור שיסיימו בו את העונה.
 

Krit123

Well-known member
כנראה שלא יקרה

אבל נראה לי זה יותר עניין של רצון. בעיקר במקרה של שיקאגו, ברגע שמארקנן חוזר הם מספיק חזקים. זה אומר שג'אסטין הולידיי יורד לספסל ובובי פורטיס חוזר אז גם שם יהיה שיפור.

הניקס מאוד מפוזרים וזה בעיקר כי הם יכולים להרשות לעצמם, הם שלב אחד אחורה בבנייה. לגמרי ריאלי שיסיימו 12-13.. הם תלויים במתי ואיך פורזינגס חוזר.. אבל יש שם חיבור מעולה בין פיזדייל לשחקנים שיכול לסחוף אותם.

ככה אני רואה את המתחרות
וושינגטון: תמ"א 38
נטס: לא אותה קבוצה בלי לוורט (למרות שהם אחלה)
מיאמי: לא ראיתי הרבה מהם, עושה רושם שהם תלויים מידי במצב הרוח של וויטסייד. קשה לי להמר נגד ספולסטרה+דראגיץ'
וולקרס: מספיק שקמבה יחמיץ 10-15 משחקים
אורלנדו: עדיין לא הבנתי מה הם רוצים

בקיצור כלום לא יפתיע אותי
 

rapgamer4ever

New member
בעיני שיקאגו חלשה מאוד

זו קבוצת טנקינג לכל דבר. המאזן שלהם 5-16 והם בדרך לעונה של 20 ומשהו ניצחונות.
&nbsp
וושינגטון פח אבל יש לה בכל זאת שחקני כדורסל טובים. יכול להיות שהיא תפספס את הפלייאוף, אני כרגע מהמר עליה בפנים. בכל מקרה זו קבוצה שתנצח לא פחות מ-35 משחקים.
מסכים לגבי ברוקלין, למרות שהם מתאמצים יותר משיקאגו כרגע.
מיאמי הייתה אובראצ'יברית בשנים קודמות אבל בכל מקרה אני חושב שהיא שווה קצת יותר מהיכולת החלשה שלה כרגע. הפציעה של דראגיץ' באמת השפיעה על המאזן.
מסכים לגבי שארלוט, קבוצה של שחקן אחד שתלויה בבריאות שלו וגם זה לא מספיק ליותר מבינוניות מינוס.
את אורלנדו גם אני לא הצלחתי להבין. יש מצב שזה hot start ומכאן הם ממשיכים לרצף הפסדים.
&nbsp
בסופו של דבר יש במזרח 5 קבוצות טובות, ואת דטרויט שפתחה טוב. לשני המקומות האחרונים בפלייאוף קבוצות יכנסו by default, אבל סיכוי הרבה יותר גבוה שאלה יהיו וושינגטון/שארלוט/מיאמי או אפילו אורלנדו מאשר הניקס או הבולס.
 

Cade Foster

New member
אני חושב שאתה עושה overrating רציני מאוד למרקאנן ופורטיס

גם במזרח הם לא מעבר לשחקני חמישייה ממוצעים ומטה מזה בשלב הזה של הקריירה שלהם.
&nbsp
גם לא חסרות נמושות שמתלבש להן 3 ניצחונות רצופים, זה כמעט אף פעם לא מחזיק מים חוץ ממקרים נדירים כמו פיניקס 2013/14. מישהו זוכר באיזה מאזן אורלנדו הייתה בעונה שעברה אחרי 7 משחקים?
&nbsp
מבין מקומות 9-15 אני חושב שרק לוושינגטון יש סיכוי טוב להיכנס. הסגל של מיאמי פשוט חלש מידי ויש גבול לכמה שמאמן טוב יכול לסחוב אותך - הפעם גם לקבוצות כמו שארלוט, דטרויט ואורלנדו יש מאמן טוב והיתרון הזה של מיאמי כבר לא מחזיק אותה מעל שאר הקבוצות בלבל שלה.
 

Krit123

Well-known member
מגיב לשניכם

לגבי וושינגטון זה מסובך.. צריך שם חריש עמוק, קשה לדעת עד כמה רחוק (אם בכלל) הם מוכנים ללכת עם זה. הנטייה שלי היא להמר שהם יסיימו מחוץ לפלייאוף בכל מקרה, האווירה שם עכורה מידי בשביל לאחות את זה כבר העונה.

מההיט אני יותר מחזיק, דראגיץ' אפקטיבי מספיק תחת ספולסטרה ויש שם סגל סביר.

אני לא אומר שזה תלוי רק ברצון ומעבר לזה הם באנקר בפנים, אבל אם נסיר את שאיפות הטנקינג הם עוד יכולים לעשות את זה.
במידה ופורזינגס חוזר ונראה טוב, ומשום מה בניקס רוצים פתאום לנצח (מקצרים את הרוטציה בהתאם) בכלל לא יפתיע אותי אם יצליחו.

נזכרתי שגם כריס דאן אמור לחזור..
חמישייה של דאן-לאבין-פארקר-מארקנן-קרטר עם ספסל מחוזק זה מספיק בשביל להתחרות במזרח. בכלל אני נורא אוהב את הכיוון ששיקאגו נמצאת בו
 

Cade Foster

New member
אפשר להתווכח על העתיד של הבולס

אני באופן אישי לא יותר מידי מתלהב מהגרעין הזה, אין באמת סיכוי שייצא מזה קבוצת הגנה שאפילו מתקרבת ללהיות סבירה (מי שומר שם חוץ מדאן?). יכול להיות שגם מרקאנן, גם פורטיס, גם לאבין, גם וונדל קרטר וגם דאן יתפתחו להיות שחקנים טובים עד טובים מאוד, ועדיין התקרה היא באזור המקום השישי אלא אם כן אני מאוד אופתע. לגבי ההווה בכל אופן אין בכלל על מה לדבר, עם או בלי רצון לנצח וגם אם כל הפצועים חוזרים למשחק הבא בשיא הכושר ולא מחסירים משחקים עד לסוף העונה אני לא רואה אותם עושים יותר מ30 ניצחונות.

איזו סיבה יש לך לחשוב שהניקס עם פורזינגיס (נגיד שהוא חוזר ישר ליכולת של לפני הפציעה. נגיד) תהיה יותר טובה מאותה הניקס שעשתה 26-22 שלילי איתו בעונה שעברה (קצב של 38 ניצחונות)? מקיפים אותו שחקני יורוליג מחוזקים בהארדווי ג'וניור ואנס קנטר. זה לא חומר לעשות איתו פלייאוף בשום קונפרנס. ואם אתה נותן לי להמר - פורזינגיס לא ישחק כדורסל העונה.
 

Krit123

Well-known member
השנה בניקס

יש את פיזדייל ואיתו חיבור יותר טוב, יש מספיק חומר מסביב לבנות משהו אם מחליטים להתפקס. דרך אגב אני לא חושב שיהיה נכון לפורזינגס לא לחזור בכלל העונה, זה יוצא כמעט שנתיים בלי כדורסל.

בשיקאגו שומרים כרגע נוראי כקבוצה, אבל החזרה של מארקנן+דאן דוחקת את ארצ'דיאקנו (נשבע שיש שחקן כזה, הוא שומר אפילו) וג'אסטין הולידיי (אחלה D&3) לספסל בנוסף לפורטיס..
הגרעין העתידי הוא שונה לדעתי, אבל נדבר על זה בהזמנות אחרת

כשאני מסתכל על שאר הקבוצות אני רואה אותן מצליחות לסגור את הפער מכל אחת לחוד, אבל הרף הכללי המסתמן של 38-41 נצחונות באמת מרגיש רחוק מידי, לא הערכתי נכון את המאזן שיצטרכו להשיג עד סוף העונה..
בכל זאת אני לא חושב שתסריט של אחת מהן מתגנבת למקום השמיני במידה והסף יהיה נמוך מזה הוא לגמרי תלוש מהמציאות. ממה שראיתי עד עכשיו במזרח ממקום חמ.. שש ומטה
הוא חלש להחריד.
 

Cade Foster

New member
מרגיש בעיקר הקלה

היה ריפיון אדיר בין סוף הרבע השלישי לאמצע הרבע האחרון ופיניקס הפכה פיגור 13 ליתרון 4, האנרגיות נעלמו כלא היו אבל איכשהו הצלחנו לחלץ ניצחון בזכות שתי שלשות במאני טיים ושלשה של בוקר שכבר הייתה בתוך הטבעת ואיכשהו התגלגל לו החוצה.
&nbsp
מקדרמוט שוב היה ענק והוא ובוגדה כרגע לא מסוגלים להחטיא מהשלוש, נראה שמחפשים אותו הרבה יותר והביטחון שלו עולה, זה חשוב מאוד.
&nbsp
טייריק בעוד משחק נפל עם 5 איבודים. שחקן כל כך מטומטם, בכל פעם שהוא לא קולע את ה15 שלו הוא נזק של ממש. משגע אותי כמה זמן הוא מעלים מהשעון עד שהוא מחליט לעשות משהו.
&nbsp
סאבוניס בערב אופייני לעונה עם 21-16 ב21 דקות. נקווה שלברון ינוח על הפרקט גם נגדנו ביום חמישי (אולדיפו עדיין לא צפוי לחזור).
 

rapgamer4ever

New member
טורונטו ממשיכה להרשים

משיגה ניצחון אצל ממפיס בזכות ריצת 17-2 ברבע האחרון שהפכה פיגור משמעותי ליתרון. אליקו בטח ירחיב על המשחק. רק אציין שואן פליט היה אדיר מהספסל.
 

Krit123

Well-known member
דנבר פירקה את הלייקרס

85-117 בסיום. רגע, תנו לי לחשב כמה יצא.. קח 85, תוסיף 15 קיבלת 100 עכשיו קח 17, תוריד 2 קיבלת 30 תוסיף שת.. 32 הפרש קיבלו בראש הזונות!!

במחצית הראשונה הם חיפשו לרוץ בכל הזדמנות והשיגו נקודות במעבר, בשנייה שילוב של עייפות+ריבאונד התקפה שלנו האטו אותם כמעט לגמרי. במשחק עומד הם פנו בעיקר לבידודים של אינגרם וקוזמה (השתפר באחד על אחד). לא שזה הלך להם רע, פשוט זה היה יותר אילוץ בהיעדר קליעה מבחוץ (5-35) מאשר בחירה.

לונזו שחקן מאוד חיובי, הוא מגדיל ראש בהגנה; יודע איפה לעמוד בניסיון לעכב תרגילים של היריבה ומתי לבוא לעזרה, מהבחינה הזאת הוא די לבד במערכה... (טורי קרייג עדיין מחכה שיביאו עזרה ממנו) בהתקפה אפשר לראות את המחשבה מאחורי כל מסירה שהוא מחלק. יצא ברבע השלישי אחרי פגיעה בקרסול, לא נראה חמור במיוחד.

יוקיץ' שוב לא יעיל מהשדה אבל קלע שתי שלשות רצופות בפתיחת המחצית השנייה שהקפיצו את ההפרש לדו-ספרתי, משם הלייקרס כבר לא חזרו.

עושים רעש מהמשחק החלש של לברון (14 נק', 5-15 מהשדה), אמנם כן היה קשה לו לחדור לסל בהתקפה עומדת בגלל מחסור בריווח, אבל לי זה הרגיש יותר כמו איתות להנהלה שהוא צריך עזרה מאשר מאמץ כנה בשני הצדדים..

אצלנו כולם היו טובים, מילסאפ עם 20 (כשהוא טוב בהתקפה קשה לנצח אותנו) מאליק ביזלי גם נתן 20 מהספסל (הוכיח שהוא הביזלי הטוב מהשניים), הואנצ'ו הרננגומז הוסיף 12 כולל דאנק על הראש של מקגי.

אין לי אפילו רבע הסבר לאיך אנחנו מצליחים להיראות ככה משחק שני רצוף בלי גארי האריס.
 

Anfield

New member
כששרודר ואברינס לא פוגעים מי מגיע?

ברטון...תאמינו לי הפתעה גדולה הבנאדם הזה, גם הביא בלוק מהסרטים בהגנה.
אני נהנה לראות אותו עולה לפרקט, אמנם הוא חושב שהוא ווסטברוק ולפעמים זה נגמר רע אבל חוויה באמת.
סך הכל רבע ראשון חלש, קלארקסון לא הפסיק לקלוע שלשות אבל מהרבע ה-2 שליטה על המשחק וניצחון ב20 כצפוי. יפה, זה סוג המשחקים ששנה שעברה היו מסתיימים בהפסד זה בטוח, לחזור מפיגור 10 כשיש לך את אנטוני שזורק זריקה הזוייה וכולם מתבאסים ואז צד שני נהיה בקלות 12 זה קשה מאוד.
13-7 מאזן, שנה שעברה היה 8-12 בשלב הזה וכשאני רואה שיוסטון קיבלה 20 הפרש בבית מדאלאס, אני רק מקווה שתהיה המשכיות ביכולת הזאת בהגנה ואולי אוקלהומה תעשה משהו יפה השנה.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה רומסת את סאן אנטוניו 128-89

זה יוצא 39 הפרש.
המשחק הכי טוב שלנו העונה, מן הסתם.
הכל התחיל מההגנה- זה נכון שבאטלר שחקן הגנה אינדבידואלי טוב, אבל הוא סרטן את הקבוצה ומהרגע שעזב השתפרנו בתחום הזה משמעותית. גם לא מזיק שקובינגטון הלפ דפנדר טוב ממנו, מכניס הרבה יותר אנרגיות בהגנה ומדביק את האחרים. וויגינס התאמץ כמו שלא ראיתי אותו הרבה זמן, טיג לחץ על הכדור, טאונס השתדרג בקבלת ההחלטות שלו. הספרס נעצרו על 34 נקודות במחצית, גם בעקבות shot making ירוד שלהם אבל גרמנו להם לקחת המון זריקות מחצי מרחק semi-contested.
התקפית זה גם היה קונצרט, עם 33 אסיסטים על 8 איבודים. הכדור זז מיד ליד, השלשות נפלו, יש לנו 7 שחקנים בדאבל פיגרס ועוד שלושה שתרמו למאמץ.
&nbsp
ב-3 הניצחונות האחרונים עצרנו את היריבות על 96 נקודות ומטה. כמובן שזהות היריבות עזר אבל וואלה, מאז שבאטלר לא בקבוצה ספגנו הכי הרבה 113 נקודות (בניצחון). לפני שעזב היריבות עברו מולנו את הסך הזה 9 פעמים.
 

rapgamer4ever

New member
סיום ביזארי בין פורטלנד לאורלנדו

שתי הקבוצות ניסו להפסיד, אורלנדו הצליחה.
בשתי הדקות האחרונות של המשחק פורטלנד קלעה 2-10 מהעונשין! בזמן שאורלנדו השיבה ב-5 איבודים. אנחנו מדברים על שתי דקות.
לילארד הפציץ 41 נקודות כולל 10 שלשות (שיא קריירה).
 
למעלה