משחקי ליל שלישי/רביעי

Cade Foster

New member
משחקי ליל שלישי/רביעי

אורלנדו - טורונטו
לאט לאט אורלנדו מסתמנת כאחת מההפתעות היותר נעימות של העונה (לא היינו בסרט הזה כבר?), ואחרי 17 משחקים יש לה את אותו המאזן כמו שיש לבוסטון. משחק שיכול להוות הצהרה. ממול הזדמנות נוספת לצפות בקבוצה עם המאזן הטוב בליגה.

וושינגטון - קליפרס
זה היה אמור להיות המשחק המרכזי, אבל וושינגטון נראים פח אשפה. מתפתה להשאר ער כדי לראות אותם מתבזים שוב, סוג של עושה לי את זה כשאני מסתכל על החומר האנושי המבחיל שלהם. הקליפרס מוליכים את המערב(!!!! יש מספיק סימני קריאה בשביל זה?)

מיאמי - ברוקלין
משעמם. מיאמי מאכזבת, במיוחד בבית. ברוקלין מסוגלת לגנוב את זה בטעות, אבל למי אכפת.

ניו יורק - פורטלנד
כל דבר חוץ מבלואאוט של האורחת (שמוליכה גם היא את המערב יחד עם הקליפרס וממפיס) יפתיע בגדול נגד אוסף שחקני היורוליג של פיזדייל.
 

י ו א ב

New member
מקווה שלא נשארת לראות את וושינגטון:))

והקליפרס הוציאו עליך חוזה על ניחוס לא חוקי. השמר.
 

Cade Foster

New member
היה לי ברור שזה יקרה

לא נשארתי ער. עייף מידי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
צופה בפילי מול ניו אורלינס

לא נעים מה שאמביד עושה שם ל דיוויס שנראה כרגע ממש לא מחובר למה שקורה על המגרש.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אז פילי מנצחים במשחק צמוד יותר ממה שהיה נראה בהתחלה

אבל...
דיוויס חוצה את רף 10,000 הנקודות בקריירה והופך לשחקן השמיני הצעיר בהיסטוריה שמגיע לרף הזה (כמה שהאמריקאים אוהבים עובדות דביליות)
ושימו לב לשורה הסטטיסטית הזאת:
12 נק'
16 ריב'
6 אס'
5 חס'
5 חט'
&nbsp
5X5 זה דבר נדיר מאוד ונראה לי שהאחרון שעשה את זה היה קירילנקו לפני למעלה מעשור.
&nbsp
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בדקתי, גרין אכן עשה את זה ב-2015

ג'וש סמית לא
&nbsp
בסה"כ זאת הפעם ה-21 ששחקן עושה 5X5
מתוך ה-21 האלה, 6 פעמים שייכות לאלג'ואן!
3 פעמים קירלנקו והשם המפתיע ברשימה...ג'מאל טינדסלי
 

Cade Foster

New member
אם לא אז הוא היה ממש קרוב לזה

משום מה חקוק לי בזיכרון. אולי מישהו יכול למצוא באיזה משחק מדובר.
 

rapgamer4ever

New member
הוא שמר על בן סימונס

בפועל עשה איזורית סביב הצבע, לכן רשם כאלה מדדים של help defense (ומן הסתם כי הוא מפלצת).
 

Anfield

New member
אוקלהומה מביסה את גולדן בחוץ

מאוד נהנה מאוקלהומה כרגע. יש הגנה חזקה בהרבה דקות ותדמיינו את הפוטנציאל כשיחזור רוברסון, אני חושב שזאת יכולה להיות קבוצת ההגנה של סיאטל/אוקלהומה הכי חזקה שראיתי. הפוטנציאל בשמיים.
בהתקפה לפעמים יש יותר מסירות מפעם, לפעמים לא, לא בונה על זה באמת כי ככה זה במועדון הזה מאז ומתמיד אבל אם כבר בלאגן אז שוב כותב על ההבדל העצום בין אנטוני לשרודר. אני לא ממש מבין איך אטלנטה ויתרה על השחקן הזה, להחזיק אותו בתור שחקן שישי זה לוקסוס אדיר. הוא טוב מאוד והוא לא מהסס לחדור במקום לקחת ג'אמפ מפגר כמו שהשחקן שאותו הוא החליף בקיץ.
פרגוסון חזר מכמה משחקים בחוץ ושוב נפצע, בינתיים זה מתאזן עם דיאלו שנותן פתיחת עונה מפתיעה. הוא רוקי ורחוק מלהיות מלוטש אבל הוא נותן הגנה ופה שם עושה דברים בהתקפה. גם TLC מקבל דקות לאחרונה כי אברינס פצוע וגם הוא נראה כמו אחלה פוטנציאל.
המצב טוב באוקלהומה, מאוד מסוקרן לראות את הקבוצה עם תוספת של רוברסון.
 

Anfield

New member
עד היום לדעתי לא טרחו אפילו את זה לתת

אז זאת התקדמות.
הכל מכין את עצמו לקראת חזרה של דוראנט ל OKC בקיץ...
או שזה רק בראש שלי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא רואה את זה קורה

אבל משהו שחשבתי עליו תוך כדי המשחק של ניו אורלינס
איך זה ששמו של דוראנט לא נקשר לקבוצה הזאת?
יש שם את דיוויס והולידי ולא הרבה מעבר לכך, לדעתי כם יש להם הרבה מקום בתקרת השכר אז למה שלא יגיע לשם?
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אכן שרודר משחקני הספסל

היותר טובים בליגה.
שמח בשבילכם שההגנה סופסוף מממשת את הפוטנציאל שלה. עם רמה כזאת של אתלטיות בכל עמדה, אין סיבה שלא.
 

Anfield

New member
זאת רמת מחוייבות אחרת, כשאתה זורק את אנטוני ומביא את שרודר

שלדעתי שומר אחלה. מסביב יש שחקנים צעירים שעוד לא עשו כלום בקריירה כמו גראנט פרגוסון דיאלו ונותנים את הכל בהגנה. תוסיף לזה את נואל שהוא שיחוק, נותן 15 דקות של בלוקים והגנה בצבע. זוכרים כמה בכיתי על הצבע שלנו בעונה שעברה? ברור שיש משחקים נקודתיים שעדיין אוכלים אותנו ולא הכל מושלם אבל השיפור גדול מאוד. בטוח שגם המספרים מספרים את זה. לפעמים אני מסיים לראות משחק ולא בדיוק ער לסטטיסטיקות.
ווסטברוק עדיין מתאבד על חטיפות ושומר בעצלנות אבל אני חושב שלהגנה הזאת יש אפילו דרגה אחת גבוהה יותר להגיע אליה וזה כשרוברסון יחזור עוד חודש חודשיים. זה יכול להיות נהדר בהגנה.
 

Krit123

Well-known member
היופי בנוכחות של שרודר

זה שהיא יכולה לאזן גם את ג'ורג' וגם את ראס. וכשהם עם הכדור ביד בשביל ליצור לעצמם ולאחרים במינון הנכון הם קטלניים (בעיקר ראס, אי אפשר לעצור אותו). כשאדאמס מעורב במשחק ומקבל כדורים בצבע המשחק שלכם בכלל מהנה לצפייה..

באותו הקשר לגבי החזרה של רוברסון, לגמרי יעזור בהגנה אבל כשהוא על המגרש התלות ההתקפית ב-PG וראס עולה והכדור נדבק אצלהם (בעיקר אצל ראס, אי אפשר לעצור אותו
) יכול להיות שרוברסון יעזור מול מצ'אפים מסוימים אבל אם פרגוסון, דיאלו (נקווה שזה פחות גרוע ממה שזה נראה) והצרפתי ימשיכו להיראות ככה זה התלבטות..
 

Cade Foster

New member
לראשונה העונה ההגנה שלנו לא הגיעה בכלל למשחק

ההורנטס קלעו 18 מ29 מחוץ לקשת, כל השלשות בלי יוצאת מן הכלל פנויות לגמרי. באימון יותר קשה.

אני מקווה שאפשר להתייחס לזה כאל מעידה חד פעמית כי ההגנה שלנו מהטובות בליגה העונה, מה שאי אפשר להתייחס כאל מעידה חד פעמית זה שמקמילן שוב הולך יותר מידי דקות עם השחקנים שהסריחו את הפרקט. שוב החשודים המיידיים - טרנר, אוואנס וקוליסון כשהפעם גם יאנג בלט לרעה. לארבעתם היה +- של מתחת למינוס 20 ואי אפשר לייחס את זה רק לדקות של חמישייה מול דקות של ספסל כי בוגדנוביץ׳ שיחק 34 דקות והיה רק מינוס 4. ההנחה המקסימלית שאפשר לתת למקמילן זה שסאבוניס (ששוב היה מדהים) נקע את הקרסול וישב דקות ארוכות על הספסל אבל טרנר כל כך חלש שאין הצדקה לא לתת את הדקות שלו לקייל אוקווין שלפחות משחק כמו גבר ולא כמו הומו.

קמבה אמנם לא דפק עוד הופעה היסטורית אבל הוא פתח מאוד חזק את המשחק ומאותו הרגע פשוט ניצל את הפוקוס שקיבל כדי לשתף את החברים שלו שהצטרפו לחגיגה. כרגע המועמד הבכיר בעיני גם לMVP וגם לMIP, הזוי שמכל החוזים הרעים בשארלוט הוא זה שרצו להעביר בטרייד בעונה שעברה. אין שחקן שאני רוצה יותר ממנו בקיץ הקרוב, יודע שזו סתם משאלה ולא יותר מזה כי הוא מאוד אוהב את שארלוט, אבל איזה פנומן ואיזה בחור זהב, בדיוק הtype שאני רוצה בקבוצה שלי.
 

Krit123

Well-known member
מבאס שיש ריכוז של המון משחקים טובים בלילה אחד

ולילה אחרי יש שיקאגו-מרמורק. היום אין משחקים בגלל חג ההודיה אז מחר יהיה סיפור דומה.

מינסוטה-דנבר
פול מילסאפ עם משחק מצוין, הגבוה היחיד משתי הקבוצות שתרם הגנה+התקפה בעקביות. הוא שמר על טאונס מנע ממנו להיכנס לקצב, הוסיף 25 נק' (11-13 מהשדה) ו-5 ריבאונדים וחטיפות.
הצלחנו להפוך הגנה להתקפה יותר מבדרך כלל, משום מה אנחנו מתקשים בזה למרות ששומרים טוב ויש לנו את הכלים לצאת מהר, נקווה שימשיך ככה.

הלילה טיג היה צריך ללבוש חולצה של דנבר כמו בכדורעף, גם מול ממפיס הוא שיחק בשביל היריבה, זאת אומרת שוויגינס יחליף אותו במשמרת אחרי החג. בכלל קבוצות אחרות צריכות לשלם להם את המשכורת, הן אלו שנהנות מהשירותים שלהם אחרי הכל.

במחצית השנייה קלענו את כל המבטים שהחטאנו בראשונה, מאליק ביזלי היה טוב מהספסל עם 11 נק' (3-3 לשלוש) אני מקווה שדברים יתחברו לו כי הוא אתלט אדיר, מסוג השחקנים שאתה עוצר את נשימה כשהם באוויר. צריך היה לקבל יותר דקות על חשבון הרננגומז שהיה די חלש.

הספסל של מינסוטה+קאבינטון הביאו הרבה אנרגיה וכמעט הפכו את התוצאה ברבע הרביעי אבל קבלת החלטות רעה הכריעה אותם בסיום. דנבר הייתה רחוקה מלהבריק אבל הצליחה לעצור את הדימום עם ניצחון חוץ יקר.

יוטה-סאקרמנטו
מי האמין שדיארון פוקס יתן עונת Sophomore יותר טובה מדונובן מיצ'ל? לפני תחילת העונה הזוי היה לחשוב שהם בכלל מאותו דראפט..

אימן שאמפרט מחייה את עצמו בקינגס, הוא נותן את הטון בהגנה ומדביק את כולם באנרגיות, סך הכול בן 28 אבל יש לו נוכחות של וטרן בקבוצה מאוד צעירה. גם משחק ההתקפה שלו חד ומשוחרר יותר.

יוטה הצליחה להוריד פיגור 17 בערך חמש דקות לסיום עד למינוס 4 בשתיים ומשהו דקות (בעיקר בזכות התפוצצות של מיצ'ל), אבל הקינגס הגיבו בבגרות (לא מסתדר לי המשפט הזה) ושמרה על היתרון, כל מי שהיה על המגרש עשה מהלך גדול באיזשהו שלב.

עוד קצת מהלילה:

OKC-ג"ס: אני חושב שמצאנו את הקבוצה השלישית בטיבה במערב.

בוסטון-ניו יורק: הסלטיקס הצליחו להפסיד בבית אחרי יום מנוחה לנמושה בבק-טו-בק.. מה שבאמת מדאיג זה שבוסטון צמצמה פיגור 26 ל-4 בלבד ברבע האחרון, ואם יש משהו שהניקס יודעים לעשות זה לאבד יתרון גדול ולהפסיד משחק צמוד. טריי ברק סיים עם 29-11, בארבעת המשחקים האחרונים הוא עם 25.8 נק' בכמעט 59% מהשדה ו-45% לשלוש (פסיכי לגמרי). מיטצ'ל רובינסון סיים עם 8 נק' ו-6 חס' ב-16 דקות.
 
למעלה