באטלר בפילדלפיה! וואו!

OrEl74

Well-known member
מנהל
באטלר בפילדלפיה! וואו!

קובינגטון, סאריץ ובייליס עושים את דרכם למינסוטה.
חתיכת טרייד!
 

Madridista521

New member
מרגיש כמו ניצחון של מינסוטה

אהבתי את הטרייד של מינסוטה, הם קיבלו כשרונות צעירים על חוזים מדהימים!
 

Roeiii1

New member
מינסוטה אכן משחקת אותה

נפטרו מהחיידק הכי גדול בליגה כרגע
הביאו את קובינגטון וסאריץ' שני קלעים מצויינים שסוף סוף ירווחו קצת את המשחק ואת הצבע לטאונס.

מבחינת פילדלפיה .. לא יודע
אני לא חושב שזה יעבוד להם.
הצמד אמביד - סימונס לבד לא יכול לקחת אותם להיות קונטנדרית. הראשון מועד לפציעות , השני בעל קליעה בעייתית , אז ג'ימי באטלר כצלע שלישית זאת אופציה מצויינת שתשפר אותם גם בהגנה וגם בהתקפה.

אבל הבעיה , שעם 3 שחקנים בלבד לא מגיעים לשום מקום.
תוסיפו את רדיק , צ'נדלר(שיחזור) וזהו , אין להם אף אחד מהספסל , כולם סבירים עד גרועים, אולי קצת מקונל ופולץ שאין ספק שיפגע מהמעבר של באטלר.
מבחינת פילי למהלך הזה יש יתרונות וחסרונות , מבחינת מינסוטה ללא ספק רק יתרונות
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
חדשות נהדרות למינסוטה

בשלב הזה הייתי מעביר את באטלר בשביל כלום, העיקר שילך ולקבל בשבילו את החבילה שהם קיבלו, זה חתיכת שיחוק.
&nbsp
 
אלה שלוש שנות טנקינג שיורדות לטמיון

או לפחות שתים. תסלחו לי על הנקמנות הקטנונית, אני אשמח מאד אם באטלר יתקע להם ברז בסוף השנה, והם ייתקעו בבינוניות.
&nbsp
לחילופין אפשר שהוא יישאר וימשיך להיות הקוץ בתחת שהוא, והם ייתקעו בבינוניות.
&nbsp
לא מגיע לפרויקט הזה להצליח. פשוט ככה.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים לגבי הקארמה

לא מאמין בקארמה אבל מקווה שהפרוייקט שלהם יכשל, מהסיבות שציינת. אם באטלר יעזוב בסוף העונה זה יהיה וואחד זעזוע, יתנו את הדוגמה שלו למשך שנים בשאלה של "האם לעשות טרייד על כוכב שמסיים חוזה".
 

fatnoam

Active member
מסתבר שרק אני חושב שזה טרייד טוב לפילדלפיה?

תחשבו רגע אם אתם המנהלים של פילדלפיה, מה המיינדסט שלכם. עברתם סיבוב בפלייאוף, קיבלתם בראש מבוסטון שהיתה פצועה וחבוטה.
בקיץ, בלינלי הלך, איליאסובה (שאשכרה בכדורסל החדש של השלשות חוזר להיות רלוונטי) ברח אחרי שכבר הוחתם, במקומם הובא ווילסון צ׳אנדלר, שנפצע.
&nbsp
אז פותחים את העונה קצת בצליעה, ואת הואקום הענק שהותיר לברון ג׳יימס ממלאים עכשיו יאניס, קוואי ובוסטון שרק התחזקה (כי קיירי והייוורד חזרו).
&nbsp
ההימור על ג׳ימי באטלר הוא מצויין. קובינגטון וסאריץ׳ הם שחקנים טובים, אבל באטלר הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל. הוא זה שישמור על קוואי ועל יאניס אם וכאשר, הוא זה שיצטרך לתת עוד מהלך מנצח בקלאץ׳, הוא זה שיקבל כבוד מהשופט, שיגיע לקו. הוא יעשה כל מה שקובינגטון עשה רק יותר טוב, יותר אפקטיבי ועם אפסייד גדול בהרבה.
&nbsp
פילדלפיה החתימו את ה״פרי אייג׳נט״ הכי חם, הם קיבלו את הדולר, הוולבס קיבלו ארבעה קוורטרז.
&nbsp
ספציפית, הוולבס יכולים להרגיש טוב עם עצמם, כי איך שהסיטואציה התפתחה, לי היה ברור שהם הולכים לקבל 2-3 קוורטרז על ג׳ימי, לא 4.
&nbsp
פלייאוף הם לא יראו בכל מקרה, כי הם פאקינג לא יכולים לנצח בלעדיו.
 

Cade Foster

New member
דווקא בגלל שבלינלי ואיליאסובה ברחו להם

זה טרייד רע. הם ויתרו על 2 מתוך 3 קלעי ה3 הכי טובים בסגל שלהם וצירפו במקומם מישהו שלא ידוע בתור איזה גאנר אמין במיוחד. מה שהביא אותם ל50 ניצחונות בעונה שעברה זה כושר קליעה פסיכי אחרי האולסטאר, קצת קשה להאמין שהם מסוגלים לשחזר את זה עם באטלר.
&nbsp
כל זה מבלי להזכיר בכלל שמדובר בסרטן ושפילי דווקא ניצחה לא רע בלעדיו בעונה שעברה.
&nbsp
לדעתי זה high risk low reward.
 

fatnoam

Active member
גם בפייסבוק דיברו איתי על עניין ההימור וזה מה שכתבתי:

&nbsp
משהו לכולכם שמדברים על ההימור. יש הרבה תרחישים, אבל אין לנו (ולא משנה איך נסובב את זה) את כל הידע הנדרש בשביל לקחת החלטה כזו. אנחנו לא עם הקבוצה בדרכים, אנחנו לא בחדר ההלבשה, אנחנו לא בצוות הרפואי. הנהלת הסיקסרס בחנה את כל הנ״ל והחליטה ללחוץ על שיגור עכשיו.
שוב, תנסו להסתכל על פילדלפיה מול המגרש. הם היו אמורים לצאת מאוכזבים מהפלייאוף בשנה שעברה ולהשתמש בסגל הצעיר שלהם כדי לחרוך את הליגה.
הפסידו לבוסטון ב-30, לברוקלין ב-25, לטורונטו ב-17, למילווקי ב-15. עוד הפסדים שקורים, לדטרויט וממפיס (שמושלמת בבית).
ניצחו את שארלוט בנקודה בפוקס, נקמו בדטרויט על ההפסד, ניצחו את שיקגו ואורלנדו (בנקודה), ניצחו את הקליפרס ואטלנטה. הניצחון הכי מרשים שלהם זה ב-6 הפרש על אינדיאנה, קבוצת סיבוב ראשון שקונטנדרית אמורה לתפור.
למעשה, פילדלפיה עכשיו נראית כמו קבוצת הסיבוב הראשון שהקונטנדריות תופרות. היא הפסידה בקלות לשלושת המתחרות העיקריות שלה על לצאת מהמזרח.
&nbsp
אז אתם חושבים שלא היה צריך ללחוץ על דוושת הגז עכשיו, פילדלפיה חשבו שכן והביאו את ג׳ימי באטלר בתור דלק.
&nbsp
השאלות הן - האם באטלר דלק מספיק טוב? האם היה צריך ללחוץ על הגז עכשיו?
&nbsp
אני חושב ששתי התשובות הן חד משמעית כן.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
חולק עליך

נתחיל מהסוף
ברור שהתשובה לשתי השאלות שלך היא חד משמעית כן.
ובכל זאת, פילדלפיה לקחו פה סיכון עצום עם שחקן שאי אפשר לדעת מה הוא יעשה בפגרה (אלה אם הם יודעים אחרת ממה שפורסם עד עכשיו)
האופציה שבאטלר יקום וילך בסוף העונה בהחלט קיימת והם עלולים להישאר קירחים מכל הכיוונים.
יכול להיות שעונה מוצלחת (גמר מזרח ומעלה) ידרבנו אותו להישאר אבל יש לי תחושה שכרגע, זה לא הדבר העיקרי שמניע אותו.
&nbsp
מקווה בשבילם שזה היה מהלך נכון עבורם.
&nbsp
 

Cade Foster

New member
אני לא מסכים שהוא מספיק טוב, אבל גם בלי קשר לזה

פילדלפיה תגיע רחוק כמה שאמביד וסימונס ייקחו אותה. ימצו את הפוטנציאל הענק שלהם - פילי תהיה קונטנדרית מתישהו בעתיד הקרוב. לא ימצו - פילי לא תהיה קונטנדרית בשום שלב. זה נכון בין אם באטלר יגיע או לא (אם זה לא יהיה הוא זה יהיה מישהו אחר, לא סיפור להשיג צלע שלישית איכותית + וטרנים שישמחו לקפוץ על העגלה), בין אם הוא ישחק בשיא הכושר או לא, בין אם הוא יסרטן את חדר ההלבשה או לא.

לכן מה שצריך להנחות את פילי זו השאלה - מה יעזור לאמביד וסימונס לממש את מלוא הפוטנציאל. לי נראה שבאטלר הוא ההיפך ממה שהשניים האלה צריכים, מכל הבחינות:
מקצועית - באטלר הוא לא איזה קלעי מפחיד שיעזור לריווח הבעייתי ממילא שיש לפילי. תכפיל את זה פי 3 כשקובינגטון ושאריץ' - שני הקלעים הכי טובים מאחורי רדיק - אינם. בעונה שעברה הסגל שנבנה סביב אמביד וסימונס היה אידאלי בדיוק למטרה הזו - סוללה של קלעי 3 איכותיים מסביב לשני הכוכבים שקליעה מבחוץ היא ממש לא הצד החזק שלהם. העונה 4 מהם כבר לא נמצאים וזה יאפשר לקבוצות לצופף עוד יותר את הצבע, להביא עזרה על אמביד ולחסום נתיבי חדירה לסימונס. זה יבליט יותר את החסרונות שלהם מאשר יסתיר אותם.
חברתית: סימונס ואמביד ניצחו יפה מאוד בלי הפוזות של באטלר בעונה שעברה. למעשה סימונס בעונה הראשונה שלו בקריירה כבר השווה את ההישג הכי גדול בקריירה של באטלר. הדבר האחרון שהשניים צריכים זה מישהו עם הילה של כוכב שיתפוס עליהם פוזה ויגיד להם שהם "לא ווינרים מספיק" ו"לא משחקים חזק מספיק". אמביד וסימונס הם ארגיואבלי כבר עכשיו שחקנים יותר טובים מבאטלר. אתה מאמין שהוא פשוט ישלים עם הסיטואציה וישחק כמו השחקן השלישי בטיבו בקבוצה? אני בספק.

לגבי פתיחת העונה של פילי - אני לא רואה סיבה להתרגש מהמאזן שלהם. סך הכל המאזן שלהם סביר יחסית לעובדה שהם מנסים בכוח להכניס את פולץ לעניינים (אם זה לא יילך הם ימצאו לו סידור אחר, אין סיכוי שהם יקריבו עונה בשבילו) למרות שרואים שההתאמה שלו לקבוצה מאוד בעייתית. בנוסף הלו"ז שלהם היה די קשה. שים לב שגם בעונה שעברה הם הגיעו לפגרת האולסטאר באזור המאזן החצוי, ברגע שהלו"ז נהיה קל יותר הם טסו ל50 ניצחונות וסיבוב שני.

אני חושב שהטרייד הזה הוא panic trade קלאסי. אם כבר הם נכנסים לפאניקה היה עדיף להם קודם כל לחזור לחמישייה של העונה שעברה לפני שהם יורים במיכל הגז.
 

rapgamer4ever

New member
התייחסתי להרבה ממה שכתבת

אבל דבר אחד שאמרת לא כל-כך מובן לי- מה זאת אומרת "לא סיפור להשיג צלע שלישית איכותית"? אנחנו בליגה בה הקונטנדריות הכבדות מחזיקות בצלע שלישית בדמות גרין/קליי, הורפורד/טייטום וכו'. מה האופציות של פילדלפיה להשיג שחקן בסדר גודל דומה?
&nbsp
פילדלפיה עשו עונה יפה בשנה שעברה אבל הם לא התקרבו לאליפות. הסגל הקיים לא היה מספיק איכותי כדי ללכת עד הסוף. לגיטימי להצביע על החסרונות בטרייד על באטלר אבל אילו מהלכים אלטרנטיביים היו להם בקנה?
 

Cade Foster

New member
אני חושב שפילי כמו שהיא

הייתה מספיק טובה כדי לאתגר את בוסטון בצמרת המזרח שנתיים-שלוש קדימה. שוב זה הכל שאלה של עד כמה רחוק יכולים סימונס ואמביד להגיע.

לגבי השחקנים שציינת - אז שלושה מהם הגיעו מהדראפט ורק אחד מהם היה בחירת לוטרי. גם אם ניקח את יוסטון של אשתקד אז קאפלה היה בחירה די מאוחרת. מנסים כל מיני שחקנים צעירים ובסוף פוגעים באחד שמספיק טוב כדי למלא את התפקיד. בלי קשר אני מחזיק מרדיק שחקן יותר טוב ממה שהרוב ואני מאמין שהוא יכול להיות צלע שלישית לגיטימית.
 

rapgamer4ever

New member
בוא נשים את הקלפים על השולחן

פילדלפיה הפסידה בסיבוב השני, לקבוצה שהפסידה בגמר המזרח, לקבוצה שחטפה סוויפ בגמר.
הסיקסרס עשו עונה טובה אבל הם לא היו באזור החיוג של הגדולות. כבר ראינו צמדים יותר איכותיים מסימונס-אמביד שלא הצליחו ללכת עד הסוף, כי הייתה חסרה להם צלע שלישית.
&nbsp
אתה באמת חושב שקבוצה יכולה לקחת אליפות עם רדיק בתור השחקן השלישי הכי טוב שלה?
&nbsp
התכנית לאסוף שחקן כמו קלינט קאפלה מבחירה בסוף הסיבוב הראשון היא בעלת אחוזי הצלחה מאוד נמוכים. ואפילו דריל מורי יודע שזה לא מספיק, הוא עדיין מחפש את הכוכב השלישי לקבוצה.
&nbsp
 

Cade Foster

New member
בוא אני אגלה לך סוד

כל עוד גולדן סטייט שומרת על הסגל שלה והסגל שלה שומר על הרמה הזאת - גם שני ג'ימי באטלר לא יעזרו לפילי להגיע לרמה הדרושה. אם דוראנט יחליט שנמאס לו לקחת אליפויות חסרות ערך ספורטיבי אז יכול להיות שקאפלה/רדיק כצלע שלישית (כתלות בהתקדמות של סימונס ואמביד) יספיק בהחלט. מורי יכול להמשיך לחפש כמה שהוא רוצה, הוא מסונדל, אין סיכוי שהכוכב השלישי הזה יגיע מהפרי אייג'נסי או בטרייד שלא מערב את אחד משלושת השחקנים הבכירים שלו.
&nbsp
זה מובן מאליו שהסיקסרס לא היו באזור החיוג של הגדולות. סימונס סיים הרגע את עונת הרוקי שלו! לא מובן לי למה אנשים ציפו מהם להיות מינימום קונטנדרים במזרח. דברים לוקחים זמן. מישהו זוכר שגולדן סטייט הייתה במשך שנתיים ברצף קבוצה עם תקרת זכוכית של חצי גמר המערב? ועם סגל זהה לגמרי לסגל שקרע את הליגה ב2015?
 

rapgamer4ever

New member
גולדן כבר הוכיחה מספיק פעמים שהיא פגיעה

והתפקיד של היריבות שלה בצמרת הוא לבנות את הקבוצה השנייה בטיבה בליגה, במטרה לנצל את ההזדמנות אם וכאשר תיפתח בפניהן.

רדיק הוא לא מס' 3 לגיטימי בקונטנדרית. הוא כבר היה השחקן הרביעי בטיבו בקבוצות שנתקעו בשלבי פלייאוף די מוקדמים. ראינו מספיק פעמים שאפשר לנטרל אותו כשמתכוננים מולו ולכן היעילות שלו נפגעת בפלייאוף.

מורי מחפש כוכב שלישי כי הוא מבין שצריך שלושה תותחים כדי לקחת אליפות. זו בדיוק הנקודה שאני מעביר כאן.

בעיני זה מובן מאליו שהסיקסרס צריכים לבצע שינוי בסגל כדי שיהיה להם סיכוי לאליפות. זה אחלה שסימונס סיים את עונת הרוקי שלו אבל הוא כבר הגיע בה לרמת אולסטאר כך שהשיפור האישי שלו לא יקפיץ את הקבוצה בשתי רמות. פילדלפיה צריכה למצוא דרך לעשות את זה, ולמרות שאמרת שזה "לא סיפור להשיג צלע שלישית איכותית" אני לא רואה שאתה מציע פתרונות מעשיים. שמירה על הסגל הקיים לא תיקח אותם ממחוץ לאיזור החיוג אל אליפות.
 

Cade Foster

New member
נראה לי שאתה זה שלא התייחס לנקודות שלי

גולדן סטייט 2013/14 - במה שונה מזו של 2014/15? האם מישהו דימיין שתוך שנה אחת היא תעקוף את סן אנטוניו האלופה ואוקלהומה של דוראנט, ווסטברוק ואיבקה בסיבוב? גם אז קרי היה קרוב לשיא היכולת שלו (בדיעבד לא, אבל שחקן טופ 10 הוא בהחלט היה), וגם אז ידענו שקליי הוא קלעי קטלני. ועדיין, לוקח זמן לסגל להתגבש. זה שלב שאי אפשר לדלג עליו. פילדלפיה צריכה להכין את עצמה ליום שאחרי גולדן סטייט, לא לנסות לנצח עכשיו כי היא תישאר בלי כלום. קבוצה ברמה של גולדן סטייט או קרוב אליה אי אפשר לבנות בלי צירוף נדיר של נסיבות שכבר טחנו כאן מספיק. קבוצה טובה מאוד עם 2 סופרסטארים וצוות משלים איכותי כן אפשר, וזה בדיוק מה שהיה להם. אני בכלל לא חושב שבאטלר מעלה את התקרה שלהם. וזה עוד מבלי להתייחס לאפשרות שהוא יבריז להם בקיץ 2019.
&nbsp
לפילי אגב יש מקום מתחת לתקרה, היא תהיה יעד די אטרקטיבי לFA. אפשר לחזק את הקבוצה גם בלי לוותר על הגרעין המצוין שיש שם (עכשיו כל זה כבר לא רלוונטי כמובן).
 

fatnoam

Active member
שמע ליאור אתה כאילו מעלה טענות נכונות וטועה בפרטים

1. ״לא בעיה להשיג צלע שלישית״ או המשפט שיותר הקפיץ לי אלרטים בזאביקס - ״כוכבים ירצו לקפוץ על העגלה״. אתה מבין שבלי ג׳ימי באטלר אין עגלה? אין על מה לקפוץ? אתה מבין שההבאה של ג׳ימי מסמנת שני דברים - או שמרקל פולץ מתחיל לשחק ברמת סף אולסטאר, או שבקיץ הבא הוא עולה על רכבת הטריידים בשביל להביא כוכב נוסף?
&nbsp
2. ״צריכים להתכונן ליום של אחרי גולדן סטייט״ - זה בדיוק, אבל בדיוק מה שהם עושים. אז עוד שנתיים במפרץ מחליטים שהם לא רוצים לשלם 400 מליון קנסות בעונה, דוראנט עוזב, קאזינס או מי מדומיו מחליט לא לחתום שם עבור 5 מליון, והאימפריה שוקעת. מה אתה מצפה, שברגע הזה פילדלפיה יחתימו כל כוכב פנוי וירוצו לאליפות? שכל הכוכבים ירצו לחתום שם ולא במקום אחר? מה קרה ללבנות קבוצה? לפתח שיטה?
בהנחה שבעוד שנתיים גולדן מתפרקת, אז מה שפילדלפיה צריכה לעשות זה להחתים שחקן טופ 10 בליגה לחמש שנים קדימה.
&nbsp
3. מה מנצח משחקים בפלייאוף? שני דברים. מאצ׳אפים, וסטאר קוואליטי. ג׳ימי משפר את הסטאר קוואליטי של הקבוצה הזו ממקום 4-5 במזרח למקום 1-2 (תלוי כמה אתם מחזיקים מטייטום והורפורד ככוכבים). כמו כן, שאתה מסתכל על מי פילדלפיה יצטרכו לעבור בדרך לגמר, אז כדאי שיהיה להם שומר טוב ליאניס וקוואי, לא? ג׳ימי באטלר בפלייאוף מוד הוא הווינג ההגנתי אחד הטובים בליגה (חוץ מקוואי ואולי PG). שלא נדבר על זה שהוא הוכיח שהוא יכול לשחק 40 דקות צפונה בכל משחק פלייאוף מבלי לאבד אפקטיביות.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
כאילו ג׳ימי זה לא דוראנט, אני מבין. אבל אתם מבינים שהוא היה השחקן עם ההפרש הכי גדול בהצלחת הקבוצה שלו איתו/בלעדיו בליגה. אתם מבינים שהוא השפיע על ההצלחה של מינסוטה יותר ממה שאנטוני דייויס השפיע על ניו אורלינס?
 
למעלה