מילווקי שוחטים את גולדן, החסרון ההגנתי של גרין מורגש

billc

New member
מילווקי שוחטים את גולדן, החסרון ההגנתי של גרין מורגש

מילווקי שמים ים בנק בצבע ובקלות , הייתי אומר אפילו שקאזינס חסר
מילווקי מאוד פיזית וחכמה ומשחקת הגנה מעולה

המחצית הראשונה היתה מאוד דומיננטית של מילווקי, כולם ציפו שהרבע השלישי המפורסם של גולדן יגיע, אבל זה היה בדיוק הפוך, מילווקי שוחטת ברבע השלישי
כרגע 93-69 למילווקי, יאניס נותן בראש
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מודה שלא ציפיתי לזה, אפילו בלי גרין

בסה"כ דוראנט אמור להתמודד עם יאניס והם ממש לא אמורים "לחגוג" עלייהם ככה.
תקלה חד פעמית בעיניי, נראה לי שלכולם די ברור מי הקבוצה הטובה יותר.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
מצ'אפ קשה, זריקות שלא נפלו, ריבוי איבודים, קרי נכנס לבעיית

עבירות ולאחר מכן נפצע.
כל אלה נכונים אבל הנתון הכי משמעותי (שמושפע במידה מסוימת מהנ"ל) הוא 84 נקודות למילווקי בצבע. הנוכחות ההגנתית של גרין חסרה להם מאוד במשחק הזה.
מסכים איתך שאין מה להתרגש יותר מדי, רק במשחק הקודם הם הביסו את ממפיס ב-20 הפרש ברבע השלישי ללא גרין.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יוסטון נראים רע, רע מאוד

הקבוצה שהיתה אמורה להתמודד על המקום הראשון במערב, נראית כרגע רחוקה מאוד מהציפיות האלה.
אולי זה הגיל (הקבוצה המבוגרת בליגה) ואולי זה כרמלו שלא מוצא את הטבעת (תרתי משמע) כבר שתי עונות.
&nbsp
משהו שם לא דופק וכדאי להם למצוא פיתרון מהר.
&nbsp
 

Anfield

New member
וואו אוקלהומה

מניח שאנשים ידברו על יוסטון אבל אני התלהבתי מאוד מהתצוגה שלנו. בלי ווסטברוק, בבק טו בק נגד יריבה חזקה לא ציפיתי בכלל לניצחון הזה.
7 נצחונות רצופים, כשווסטברוק בחוץ זה הרבה הירו בול של שרודר וגורג ואם יש הגנה חזקה אז יש סיכוי לקחת משחקים. מקווה שיחזור למשחק הבא. אמרו שיש סיכוי לזה.
 

Anfield

New member
כרמלו היה פח אשפה אגב

איזה שחקן נוראי הוא כשהוא לוקח את הזריקות על שמירה שהוא כל כך אוהב. סיים 1 מ11.
רק מלהעיף אותו הפכנו לטובים יותר ולא ייאמן שגם קיבלנו את שרודר על הדרך. שחקן 6 נהדר.
 

rapgamer4ever

New member
כרמלו לא שווה יותר ממקום 8-9 ברוטציה של קבוצת NBA טובה

הלילה הוא היה ממש זוועה, אבל גם באופן כללי כשמסתכלים על התרומה שלו בהתקפה לעומת החיסרון בהגנה מגיעים למסקנה שהוא עושה יותר נזק מתועלת.
&nbsp
יש את המשחקים שהוא קולע 20 נקודות בדקות קצובות אבל רוב הזמן זה לא קורה, ואחוזי הקליעה שלו לא מצדיקים את כמות הדקות שהוא מקבל ביוסטון. מצד שני הרוקטס לא היו בריאים כמעט באף משחק העונה, ויחד עם השחקנים שאיבדו בקיץ האחרון זה משאיר את דאנטוני עם האופציה של כרמלו מול אופציות לא טובות אחרות.
 

rapgamer4ever

New member
בוסטון בינתיים הרבה פחות טובה בהתקפה

ממה שאפשר היה לצפות.
&nbsp
היוורד טרם חזר לעצמו. ההסתגלות שלו מורכבת מכמה דברים- חזרה לשחק אגרסיבי, בתפקיד שהוא לא ממש מכיר. בינתיים אין דמיון בין האולסטאר מיוטה לגרסה הנוכחית בבוסטון.
&nbsp
טייטום פתח טוב את העונה אבל מאז רשם כבר 3 משחקים של 7 נקודות ומטה. אחוזי הקליעה שלו נמוכים משמעותית מאשר בעונת הרוקי מבלי שלוקח על עצמו הרבה יותר.
&nbsp
ג'יילן בראון גם הוא לא טוב ולא יציב במיוחד. שלושת הפורוורדים הנ"ל קולעים במשותף ב-39% מהשדה.
אצל סמארט זה לא חדש אבל אפילו בסטנדרטים שלו הוא זורק לבנים.
&nbsp
שחקן הכנף הכי טוב של בוסטון העונה הוא מרכוס מוריס, שנמצא בעיצומה של עונת שיא ומכריח את סטיבנס לשתף אותו כמות נכבדת של דקות.
&nbsp
עוד בצד החיובי נראה שקיירי תופס תאוצה. הוא פתח את העונה יחסית חלש אבל מאז שהסתפר/התגלח/התחיל להיראות נורמלי הוא משחק מצוין והאחראי העיקרי לניצחונות האחרונים של בוסטון.
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בוסטון ויוסטון הן המאכזבות הגדולות נכון לעכשיו

כמובן שהעונה עוד ארוכה מאוד וסביר להניח שזה ישתנה אבל כרגע זה נראה די זוועה.
במקרה של בוסטון עוד אפשר להבין כי קיירי והיוורד משחקים (בניגוד לעונה שעברה) לצריך איכשהו לייצב את העניין שם אבל ביוסטון זה ממש לא ברור, בסה"כ הקבוצה פחות או יותר דומה למה שהיה בעונה שעברה (כרמלו ע"ח אריזה) ובאמת לא מובן לי למה הם נראים כל כך רע.
&nbsp
אבל שוב, העונה עוד ארוכה וסביר להניח שבשתי המקרים זה יראה אחרת בזמן הקרוב.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
לגבי יוסטון אני לא אופטימי

משהו רקוב שם. הם יגיעו לפלייאוף, סיכוי טוב שיעברו סיבוב ואולי אולי יגיעו לגמר המערב. אבל אני חושב שהם יהיו פחות טובים משמעותית מאשר עונה שעברה, ואין להם סיכוי לאיים על הווריורס.
למעשה אני לא מזהה אף קבוצה במערב שתוכל למתוח את גולדן. הסדרה הכי קשה שלהם תהיה מול אלופת המזרח, מי שזו לא תהיה.
 

myway23

Active member
בוסטון ניצחו עם הרבה מזל

בגדול, הם לא משחקים מספיק טוב, השילוב של הייוורד דפק את כל הכימייה שהייתה בעונה שעברה ובנוסף נראה שג'יילן וטייטום לקחו צעד אחורה בעקבות זה.
אני כרגע מפיל את האשמה על סטיבנס, זה התפקיד שלו לגרום לדבר הזה לעבוד וכרגע זה פשוט עובד לא טוב. וזה לא רק המשחק מול פיניקס, שבאמת היה ביזיוני, גם נגד דנבר, אינדיאנה ומילווקי הם לא שיחקו טוב (הניצחון מול מילווקי הגיע אך ורק יום מטורף מה 3).
נקודת האור היחידה זה שקיירי מתחיל לחזור לעצמו ...
&nbsp
מה אתם חושבים יכול להיות הפיתרון?
האם לתת לקבוצה עוד זמן ליצור כימייה? אולי להוריד את הייוורד לספסל?
 

Krit123

Well-known member
אחרי המשחק מול OKC

יצא לי להגיד שבראון או היוורד צריכים לעלות מהספסל מסיבה פשוטה, זה אמנם יכול להשתפר אבל השאיפה צריכה להיות למצות את הסגל הזה, ובשביל שזה יקרה אחד מהם צריך להנהיג את החמישייה השנייה. ככה גם שחררת את הפקק של החמישייה הפותחת ועל הדרך הרווחת את הספסל הטוב בליגה בפער. כמובן שכולם יהיו על המגרש בדקות האחרונות..

בהתחלה חשבתי שמרקוס סמארט צריך להתברג שם על תקן דריימונד ששומר, מחפש אחרים ומשליך לבנים מהשלוש, אבל גם מרקוס מוריס יכל להיות אופציה טובה בתור גאנר חסר מצפון שיפתח את ההגנות ויאפשר לאחרים לעבוד.
 
4/11/18 - פיניקס - ממפיס: האנרגיות פשוט לא היו

מפגש שני העונה נגד פיניקס. במשחק הראשון, ללא דווין בוקר, ריסקנו אותם; פיניקס ללא טי ג'יי וורן, אבל מקבלת את דווין בוקר; עמרי כספי, למרות שנפצע במשחק הקודם, מתלבש וישחק;

ברבע הראשון, משחק תחרותי. מייק קונלי מרבה לקבל בחילוף את אייטון, ונדמה שהסייז שלו מגביל אותו והוא ממהר בזריקה. 3:19 לסיום הרבע, עמרי כספי נכנס בפיגור 3. פוזישן התקפה - כספי חודר, אבל נעצר כשרואה שהאמצע סגור. מוציא לדילון ברוקס לשלשה פנויה, וזה נכנס. תרשמו לי אסיסט. פוזישן התקפה - הנעת כדור נפלאה, כספי מקבל ומחזיר מסירה קצרה לשלדון, שקולע את השלשה 'רק רשת'. עוד אסיסט! פוזישן התקפה - כספי מוריד ריבאונד קשה בהגנה, בצד השני מקבל את הכדור במעבר ועולה לשלשת קאץ' אנד שוט מהירה, אבל מחטיא קצר. זריקה טובה, ד'ו. פוזישן התקפה - כספי משתלט על הכדור האובד בחטיפה שההגנה שלנו מייצרת, מריץ את המתפרצת, ההתקפה קצת נתקעת, אבל כספי מגיע לקבל, מקבל, חודר עד לטבעת תוך כדי שהוא מבצע את ה'שמגאד' א-לה דיאן בודירוגה, והולך עד הסל! איזה היילייט! ואו! כל הספסל שלנו על הרגליים! לא היה כדבר הזה! הרבע מסתיים בשלשה על הבאזר שלנו במהלך שבו טרבור אריזה נפצע. 21-28 לממפיס.

ברבע השני, 10:51 לסיום המחצית, עמרי יורד ביתרון 3. בדקות הבאות אני רואה את עמרי על הספסל מקבל טיפול. מקווה שזה לא גרוע כמו שזה נראה. בהמשך, אני רואה שעמרי לא יושב על הספסל, כנראה ירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה, וזה לא טוב. המשחק שלנו קצת משתפר ברגע שקונלי יורד לנוח, ואיתו על הספסל גם מארק גאסול שמקבל מנוחה ארוכה. כשגאסול חוזר, אנו עולים ליתרון השיא שלנו במשחק - 9 הפרש, ומיד לאחר מכן 10 - ההפרש הדו-ספרתי הראשון במשחק. אבל הסיומת שייכת לפיניקס, והתוצאה הצמודה משקפת מחצית לא טובה שלנו. 52-56 לממפיס.

ברבע השלישי, שתי דקות בתוך הרבע, פיניקס עולה ליתרון מסל של אייטון מחצי מרחק. פחות מ-4 דקות בתוך הרבע, קונלי סופג עבירה רביעית ויורד. זה בעייתי, ופיניקס היא יריבה שקולה לנו בערב הזה. אבל זה משתנה מהר. עד אמצע הרבע, הגנתית, התחלנו לשמור, העזרה בהגנה מונעת מפיניקס לקבל את המבטים שקיבלה. התקפית, שחקנים מתחילים לנוע בלי הכדור, ואנו מייצרים סלים קלים בתוך הצבע. דווין בוקר מקבל את העבירה החמישית שלו ויורד לספסל, וזה משמעותי מאוד. ממפיס חוזרת ליתרון דו-ספרתי - 10. ג'מאל קרופורד קולע שלשת סוף-שעון ענקית, מסוג השלשות שאתה פשוט יודע שיכנסו למרות שהזריקה מאוד קשה, והוא שומר את פיניקס במשחק - רק 4 הפרש. 77-81 לממפיס.

ברבע הרביעי, דווין בוקר חוזר עם חמש עבירות ועושה את הקטע שלו. זה משאיר את פיניקס במשחק, אבל הגנתית, הם מתקשים לייצר עצירות, ולא בערב טוב שלנו. כשהעצירות מגיעות, איבודי הכדור פוגעים בפיניקס, אבל המשחק נכנס לשיוויון 3 דקות לסיום, לאחר שתי קליעות מדויקות של אייטון מהקו, במהלכה של ריצת 4-16 של פיניקס ב-6 הדקות האחרונות.

חדירה והוצאה של קונלי לשלשה בפינה של שלבין מק, מחזירה לנו יתרון 3 ועוצרת את המומנטום השלילי. בצד השני, ברידג'ס 'הרוקי' קולע שלשה ומשווה. בהתקפה, סוף שעון, קונלי נאלץ לשחק את זה בעצמו, חודר, אבל בלי הנקודות! זה מסוכן, חברים. בצד השני, אריזה מחטיא שלשה פנויה לגמרי -- היה חייב לשים את זה! מזל שלא! בהתקפה, גאסול לא מעניש, ומחטיא את השלשה הפנויה. התקפה הבאה, סוף שעון, הנעת כדור לא מוצלחת מוצאת את מייק קונלי הפנוי לשלשה מהפינה, אבל מחטיא את הזריקה. פסק-זמן פיניקס, שיוויון 98, כדקה לסיום.

חוזרים. סוף שעון, דווין בוקר עולה לזריקת 'קוווווווובי', ושם את זה! איזה מניאק! חצי דקה לסיום, פסק זמן שלנו. שרטט אותנו, ג'יי בי.

חוזרים. קונלי חודר על ברידג'ס ועושה את הנקודות. שיוויון 100, אין פסק-זמן של פיניקס למרות שיש לה אחד לקחת. כדור אחרון, סוף שעון, בוקר חודר, עולה לג'אמפ שאט מחצי מרחק. . . קולע את זה! איזה בן ***ה! אני מחייך, כי זה לא פייר. זו רמאות. הם משתמשים בקודים. אני עוד לא קורא בול גיים, כי 2 שניות על השעון, יורדים לפסק-זמן, אפשר עוד לייצר שלשת ניצחון.

חוזרים. לפיניקס יש עבירה לתת. מעניין אם ישתמשו בה נכון. גאסול מוציא, בעולם מושלם הייתי רוצה שיקח את הזריקה מבחוץ, אבל זה כנראה לא יקרה. כנראה קונלי הוא היעד. גאסול מוציא, מוצא את מייק, אבל מייק מחטיא! היה קרוב, אבל לא קרוב מספיק, פיצץ את הלוח. הפסדנו. בסיום 100-102 לפיניקס. למרות 24 איבודי כדור של הסאנס, הם מנצחים. לא קיבלנו מבטים טובים לסל, ולמעט 3 עד 4 דקות טובות ברבע השני, ואולי פה דקה, שם דקה, לא היתה סיבה להתלהב מהמשחק שלנו. הפסדנו בצדק, וחבל, כי זה משחק שצריך לקחת.

השחקן המצטיין: דווין בוקר. 25 נק' [17-7 מהשדה, 2-8 משלוש, 10-9 מהקו] ו-7 אס' [4 איבודי כדור] ב-35 דקות. נקלע לבעיית עבירות מוקדמת, אבל החלטה נכונה לשתף אותו כבר בדקות הראשונות של הרבע האחרון, ולא "לשמור" אותו, והוא הפציץ, כולל שני סלי גו האהד בשניות ההכרעה;

טרבור אריזה עם 16 נק', 9 ריב' ו-5 אס' [4 איבודי כדור]; דיאנדרה אייטון לא משחק כמו 'רוקי', עם משחק אול-אראונד של 9 נק', 8 ריב' [1 בהתקפה] ו-6 אס' [5 איבודי כדור]. בדקות הטובות של פיניקס, הנוכחות שלו הורגשה; 'רוקי' נוסף, מיקל ברידג'ס, מסיים עם 14 נק' [4 שלשות] ב-26 דקות מהספסל;

בממפיס, הספסל עשה את עיקר הנזק: שלבין מק עם 21 נק' ו-4 חט' ב-28 דקות, ודילון ברוקס עם 17 נק' ב-29 דקות; מארק גאסול עם ערב מאכזב, משחקו הגרוע ביותר העונה. רק 7 נק' [2 מ-13 מהשדה, ללא אף שלשה] ו-8 ריב' [1 בהתקפה] ב-37 דקות. משחק שני העונה שאני רואה אותו מתקשה בצבע מול איטון, למרות שאיטון נחשב לשומר לא טוב; מייק קונלי איכזב גם הוא. הסתבך עם בעיית עבירות מוקדמת, אבל גם בדקות ששיחק לא פגע, והרבה לעשות טעויות. 12 נק' [3 מ-16 מהשדה] ב-27 דקות;

עמרי כספי: 2 נק' [2-1 מהשדה, 1-0 משלוש], 2 אס' [ללא איבודי כדור] ו-1 חט' ב-4 דקות משחק [פלוס 6]. שיחק טוב, נכנס טוב למשחק עם מהלך ההיילייט של הערב, אבל נפצע בצורה שאני לא יודע לזהות מתי קרתה, קיבל טיפול על הספסל, ואז גם ירד לחדר ההלבשה ולא חזר. אמרתי בסיכום המשחק הקודם, שלדעתי עמרי יחמיץ משחק, אבל שהפציעה לא קשה מדי, שמדובר בהחלטה שמטרתה למנוע החמרה. אנשי ממפיס לא הקשיבו לי, הם חשבו שמבינים יותר ממני ברפואה [ועם כל הכבוד להם, תלויים לי על הקיר 3 תארי דוקטורט בחקר הרפואה, אמנם מזויפים אבל עדיין, כך שאני מבין דבר או שניים ברפואה], נתנו לעמרי לשחק, וזה רק גרם לנזק. בואו נקווה שלא יפסיד יותר מדי זמן;

המשחק הבא -- כבר הלילה, הערב השני של בק-טו-בק יפגיש אותנו עם האלופה וקבוצתי לשעבר מהעונה שעברה, גולדן סטייט ווריורס, במשחק שבו נתחבק עם חברינו לשעבר, נחייך למצלמה כאילו אין לנו שום טינה עמוק בתוך הלבב, ונקבל את טבעת האליפות שלנו.
 
05/11/18 - אינדיאנה - יוסטון: מותחן שמוכרע ב'הירו בול'

יוסטון ללא אריק גורדון הפצוע, וזה משמעותי; אם יש עת לפגוש את יוסטון, קבוצה שרק בעונה שעברה ניצחה 65 משחקים, זה עכשיו. ג'יימס הארדן אמנם חזר, אבל השאלה איך?

רבע א': הארדן מפציץ מבחוץ
כצפוי, קצב מהיר בפתיחה. עד אמצע הרבע, ההפרש גדל ל-9, והכל בגלל ג'יימס הארדן - גם קולע מבחוץ, גם מוסר. יוסטון פותחת 3 מ-4 הראשונות שלה מחוץ לקשת.

אמצע הרבע, הארדן נשאר, למרות שתי עבירות.
2:37 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 6.

פוזישן התקפה - טי ג'יי מקבל, עולה לטרן-אראונד ג'אמפ שאט מחצי-מרחק, אבל מחטיא, חזק מדי.

פוזישן התקפה - סאבוניס מוריד ריבאונד אגרסיבי, שולח את טי ג'יי בפאסט ברייק. טי ג'יי מהסס, אבל מחליט לחדור על השומר שלו, עולה לסל, אבל מחטיא את הלייאפ. סאבוניס מתקן בדאנק עוצמתי!

22-29 ליוסטון בסיום הרבע הראשון. הארדן עם 11 נק' [3 שלשות] מפרק אותנו ברבע הזה. אולדיפו עם 8.

רבע ב': יתרון ראשון לאינדיאנה
פוזישן הגנה - הרטנסטיין, ה'רוקי' הגרמאני של יוסטון, חודר על טי ג'יי. הגנה טובה של טי ג'יי, אבל הוא קולע.

8:23 לסיום המחצית, טי ג'יי יורד בפיגור 3. לא היה פקטור במשחק.
בדקות הראשונות, למרות הזדמנויות מספר שקיבלנו, לא ניצלנו את זה, והינו צריכים. יוסטון רצה על המגרש עם פול, קאפלה, כרמלו. . . אני בהחלט מרוצה מהתוצאה ומהעובדה שהספסל שלנו שמר אותנו במשחק. גם היו לנו הזדמנויות לקחת יתרון, ולא ניצלנו.

קצת יותר מ-7 דקות לסיום המחצית, לייאפ של ויקטור אולדיפו נותן לנו יתרון ראשון במשחק! עד לסיום המחצית, משחק מעניין מתפתח, יוסטון לא נראית טוב, הארדן כופה זריקות חסרות תכלית מבחוץ, אבל הם שולטים בנו בריבאונד, ואנחנו לא יודעים לנצל מבטים טובים. אולדיפו נכנס חזק למשחק ומתחיל לייצר נקודות, וגם כשהוא מחטיא, כמו בסיום המחצית, זה אחרי מהלך קרוסאובר שייצר תגובה מהקהל. 53-55 לאינדיאנה במחצית.

רבע ג': יתרון שיא לאינדיאנה
4 איבודי כדור של יוסטון ב-3 הדקות הראשונות של הרבע. זה לא מוביל לכלום, למרות שבהרגשה, המומנטום בצד שלנו. מייק איט פייב ב-4 הדקות הראשונות. מייק איט סיקס ב-4 וקצת הדקות הראשונות! מייק איט ס-ב-ן ב-5 הדקות הראשונות! ואו! לא ראיתי כזה דבר הרבה זמן. ריצת 0-9 של אינדיאנה נותנת את היתרון השיא שלנו במשחק - 8. חייבים לנצל את הדקות הללו. יוסטון לא במשחק. כל התקפה זה הארדן מוריד שעון וכופה את הסטפבק ת'רי הנוראי הזה שלו, שלא קשור לכדורסל. אבל פה זה נעצר, ויוסטון רצה ריצה משלה - ריצת 0-7 ב-3 דקות.

1:56 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 4.
פוזישן הגנה - טי ג'יי משתלט על כדור אובד. חטיפה.

69-75 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. רבע רע של יוסטון. עשו ריצה, אבל אנחנו נראים הרבה יותר טוב, ומגבילים אותם לזריקות כפויות מבחוץ. רק שימשך ככה.

רבע ד': ג'יימס הארדן. . .
בדקות הראשונות טאייריק משתלט, גם ברבע השלישי היה טוב, מייצר לנו נקודות חשובות מהספסל ככינור הראשון של הסקנד יוניט. 8:42 לסיום המשחק, טי ג'יי יורד ביתרון 4.

8 דקות לסיום, סל משוגע של ויקטור, אבל לא נחשב בטענה שהעבירה בוצעה קודם לכן.

אמצע הרבע, שלשה של כרמלו אנתוני במהלך חכם של כריס פול, משווה את המשחק.

4 דקות לסיום, יוסטון בפוזישנים רעים מאוד, כופה זריקות מבחוץ - כרמלו, הארדן, כריס פול - כולם מחטיאים. היתה עבירה טכנית של מקמילן שזעם על החלטת שיפוט, וזה יתרון 3 ליוסטון, אבל כמו שצוות השידור שלנו אומר, זה מרגיש יותר.

2:40 לסיום, ויקטור חודר, נעצר בעבירה. ילך לקו. יש לו כרגע 2 נק' בלבד בחצי השני. ויקטור קולע פעמיים, ההפרש 2 ליוסטון. בצד השני, הארדן עם הפיק אנד רול, מבודד על סאבוניס, סטפבק ת'רי - בחוץ! לא מבין מה הוא עושה. בהתקפה, סאבוניס מוצא את בוגדנוביץ', פנוי לשלשה מהפינההההההה, בחוץ! הייתי צריך את זה, חבל. בצד השני, עצירה בהגנה. בהתקפה, אולדיפו מוריד שעון, מבקש את הפיק אנד רול עם תד יאנג, מוסר לסאבוניס, מקבל, עולה לזריקה מחצי-מרחק - מאני! אתם יודעים שזה יכנס! שיוויון 87! כדקה וחצי לסיום! אין פסק-זמן! בצד השני, פי ג'יי טאקר מקבל בפינה, צולף את זה. שיט, נו, למה. בהתקפה, ויקטור חודר, מוציא, מקבל בחזרה על קשת השלוש - קולע! משווה שוב את המשחק עם שלשת קלאץ' נוספת! פחות מדקה לסיום, שיוויון 90. חייבים עצירה! תנו לי! תנו לי את זה!

כריס פול עם הכדור, חודר, מוציא להארדן, השארנו אותו לבד - קולע. פוצ'ימוי, הארדן! מה השארתם אותו לבד! 3 הפרש ליוסטון. קשה לי לראות אותנו חוזרים מזה. פשוט קשה, אני תבוסתן גדול מדי, זה ידוע. פסק-זמן, מיד נחזור.

חוזרים. נתון מעניין על המסך: 7 המשחקים הראשונים שלנו העונה הוכרעו בהפרש ממוצע של 18.3 נק'. ה-3 האחרונים הוכרעו בהפרש ממוצע של 3 נק'. והלילה? מיד נדע. אולדיפו מקבל, חודר, חצי דקה לסיום, אבל מאבד את הכדור. לא נגיעה של שחקן יוסטון, זה אולדיפו איבד את האחיזה. חבל. אפשר לקרוא בול גיים אחרי שתי זריקות של כריס פול מהעונשין. פול קולע 1 מ-2. 4 הפרש, פסק-זמן אחרון של אינדיאנה.

חוזרים. 26 שניות לסיום, אולדיפו מקבל מהחסימה, משחרר זריקה מהירה, קולע! ואו! מוריד לפיגור נקודה! איזה סל מדהים! איזה שחקן! חסימה נפלאה שסידר לו סאבוניס. עכשיו שולחים לקו את הארדן. הוא 5 מ-5 במשחק. . . קולע את הראשונה. אין לנו פסקי זמן, כזכור. הארדן. . . קולע את השנייה. 3 הפרש, 20 שניות לסיום.

התקפה אחרונה. ויקטור, כופה זריקה עם יד בפנים, מחטיא. אבל היתה שם עבירה במאבק על הריבאונד, דרן קוליסון ילך לקו. מחטיא את הראשונה, קולע את השנייה. 2 הפרש ליוסטון, 5 שניות לסיום. הארדן ילך לקו. קולע פעמיים. בול גיים. בסיום 94-98 ליוסטון.

השחקן המצטיין: ג'יימס הארדן. 28 נק' [15-7 מהשדה, 12-5 משלוש, 9-9 מהקו] ו-6 אס' [5 איבודי כדור] ב-36 דקות משחק. הגיע לדקות האחרונות וזה מה ששחקנים גדולים עושים. אי אפשר להילחם בזה;

כריס פול עם 9 נק', באחוזים לא טובים, אבל 7 מתוכן הגיעו ברבע האחרון. גם 13 אס' [5 איבודי כדור], מתוכם 5 ברבע הרביעי; קלינט קאפלה היה דומיננטי עם דאבל-דאבל של 18 נק' ו-10 ריב' [2 בהתקפה]; כרמלו אנתוני עם 8 נק' בלבד ב-24 דקות מהספסל. אחרי מחצית ראשונה שבה לא קלע [0 נק' ב-8 דקות], כרמלו עם מחצית שניה טובה, למרות שכל הזריקות שלו הן קאץ' אנד שוט והוא פשוט לא נראה כמו שחקן שמסוגל לעשות יותר. לפעמים זה נכנס, לפעמים לא, אבל זה לא מסוכן כמו בעבר;

באינדיאנה, ויקטור אולדיפו עם ערב של 28 נק' [21-11 מהשדה, 11-4 משלוש, 2-2 מהקו] ב-36 דקות. משחק 10 ברציפות עם 20 נק' או יותר; דומאס סאבוניס עם 17 נק', 8 ריב' [1 בהתקפה] ו-5 אס' [ללא איבודי כדור] ב-31 דקות מהספסל; בויאן בוגדנוביץ' עם 11 [שלשה אחת]; טאייריק מסיים עם 11 נק' [2 שלשות] ב-17 דקות;

טי ג'יי ליף: 0 נק' [2-0 מהשדה], 2 ריב' ו-1 אס' [ללא איבודי כדור] ב-12 דקות משחק [פלוס 3];

המשחק הבא -- פוגשים את פילדלפיה [ד']. משחק שאני מאוד רוצה לקחת.
 
05/11/2018 - גולדן סטייט - ממפיס: רינג סרמוני

שודר בערוץ ספורט 5.

לפני פתיחת המשחק, עמרי כספי קיבל את טבעת האליפות שלנו. #הטבעת_של_המדינה ; הווריורס אירגנו לו טקס ילד בר-מצווה, הקהל מחא כפיים והחברים לקבוצה מהעונה שעברה הצטרפו במחיאות כפיים מכבדות. אני מודה שזו לא טבעת שאני מסכים לוותר עליה. אני מרגיש שהרווחנו אותה ביושר. בחיים העקרונות לא באמת חשובים. לפעמים כן, לפעמים לא. רוב הזמן לא. בסוף כולם מתים. אני מרגיש שהיינו חלק מהתהליך, חלק שולי וחסר חשיבות ללא ספק, אבל עדיין חלק מהמסע. עשינו את זה, זכינו, תנו לי את מה שמגיע לי, תודה ולהתראות. זהו, זה הטייק שלי על הטבעת. אני מודה לגולדן סטייט שכיבדה אותנו, אף-על-פי שבאותה מידה היה גם אפשר לא להעניק את הטבעת וזה היה בסדר גמור.

ברבע הראשון, מצליחים להוריד את גולדן סטייט לקצב המשחק שלנו. קליי תומפסון עם 9 מ-15 הנק' הראשונות של הווריורס במשחק, אבל ממפיס מובילה, אמנם בהפרש של עד פוזישן אחד, אבל מובילה. לקראת סיום הרבע, ההפרש מועצם ל-7. משחקים כדורסל מאוד נכון מבחינה התקפית, בכלל לא דומה לערב הקודם נגד פיניקס. 29-31 לממפיס. דילון ברוקס מוביל אותנום עם 11 נק' ב-6 דקות מהספסל.

ברבע השני, ממפיס ממשיכה לשלוט, נראית טוב, אבל זה לא מוביל לבריחה. גולדן סטייט, גם בערב חלש שלה, תקלע את הזריקות. שיוויון 58 במחצית. 19 אסיסטים שלנו במחצית הראשונה וניצחון 14-32 בנק' צבע.

ברבע השלישי, מגיעה הריצה של גולדן סייט. הגנתית, אנו מתקשים לעצור את התנועה שלהם בהתקפה, שמובילה למבטים נוחים, שמובילים לנקודות קלות. התקפית, אנו מרבים להחטיא סלים בצבע. הסחף ממשיך, והיתרון מגיע עד ל-14 הפרש במהלכה של ריצת 8-25 ב-8 דקות רבע. זה היה באוויר מהדקות הראשונות של הרבע, הורגש שההתפוצצות תבוא. כל זה קורה ללא דריימונד גרין על המגרש, שנפצע וירד. 73-92 לגולדן סטייט בסיום הרבע. בול גיים.

ברבע הרביעי, גולדן סטייט לא נעצרת, ומהפתיחה מגדילה את ההפרש, מבוא ל-30. גארבג' טיים, אנו חסרי אונים מול קבוצה שהיא מעל רמתנו במחצית השנייה, ואפשר להתכונן למשחק הבא. בסיום 101-117 לגולדן סטייט. רבע שלישי שלא משקף מחצית ראשונה נהדרת שלנו.

השחקן המצטיין: קליי תומפסון. 27 נק' [21-11 מהשדה, 7-3 משלוש, 2-2 מהקו] ב-32 דקות. פתח טוב, הוביל אותם גם בהמשך;

סטף קרי עם 19 נק' [3 שלשות] ו-7 אס' [5 איבודי כדור]; קווין דורנט עם 22 נק' ו-6 אס' [ללא איבודי כדור];

בממפיס, מארק גאסול מחמיץ את הטריפל-דאבל. 8 נק' [2-2 מהשדה, 4-4 מהקו], 10 ריב' ו-9 אס' [2 איבודי כדור] ב-28 דקות; מייק קונלי עם 9 נק' ו-5 אס' [3 איבודי כדור]; ג'רן ג'קסון ג'וניור עם 15 נק' ו-5 חס'; גרט טמפל עם 13 נק'; דילון ברוקס [18] ושלבין מק [15] הגיעו לדאבל פיגרס מהספסל;

עמרי כספי: עמרי הפצוע לא התלבש, אבל זכה בטבעת אליפות שהיא כמו תג מכון ב'פוקימון'. עכשיו יש לו עוד 5 לאסוף לפני שיוכל להירשם לליגת הפוקימונים.

המשחק הבא -- חוזרים הביתה למפגש קשה נוסף, הפעם נגד דנבר החזקה [ד'], קבוצה בעלייה.
 
07/11/2018 - אינדיאנה - פילדלפיה: הפסדנו לעצמנו

פילדלפיה ללא ניצחון חוץ העונה. האם הערב זה ישתנה?; ויקטור אולדיפו מגיע למשחק עם רצף של 10 משחקים שבהם קולע 20 נק' או יותר [הרצף הארוך בקריירה שלו];

רבע א': פילי בורחת, אבל ויקטור מחזיר אותנו בתצוגת תכלית
פתיחת 2-13 של פילדלפיה ב-4 הדקות הראשונות, מה שמחייב אותנו לקחת פסק-זמן ראשון. הם מאוד אגרסיבים בהגנה והרוטציות ההגנתיות שלהם עובדות טוב מולנו. עוד לא נכנסו למשחק. בחזרה מהפסק-זמן, זה לא נראה יותר טוב, וההפרש כבר 15. בהמשך, ריצת 2-10 שלנו ב-2 דקות טובות, בעיקר ויקטור שסוחב אותנו, מחזירה לחד-ספרתי. 18 מ-23 הנק' הראשונות של פילי מגיעות בצבע, וזה מוזר. ויקטור עולה ל-15 נק' ב-9 הדקות הראשונות של המשחק, תוך שהוא מפגין את כל ארסנל התנועות שלו, מה שמתחיל להיראות כמו 'משחק קובי'. הוא ב-6 מ-9 מהשדה עד עכשיו. שאר השחקנים - 1 מ-8! ההפרש רק שני פוזישנים. 29-23 לפילדלפיה בסיום הרבע הראשון. סימנס [8] ואמביד [7] אחראים ל-15 מה-29 של פילי ברבע. כקבוצה, הם ב-60% מהשדה, הרבה בזכות העובדה ש-22 מ-29 הנק' הגיעו בצבע.

רבע ב': המומנטום שלנו
הדקות הראשונות מתחילות קשה. ההגנה של פילי מאוד טובה היום, קשה לנו לייצר מבטים. סאבוניס עושה עבודה יוצאת מן הכלל טובה מתחת לסל על אמביד, הגם שמחטיא זריקות, תורם 8 נק' ב-11 הדקות הראשונות שלו על המגרש, וכל זה בזמן שאנו רצים עם החמישייה השנייה ואולדיפו במנוחה ארוכה. ההפרש יורד לנקודה אחת בלבד, מה שמחייב את פילי לקחת פסק-זמן. המומנטום שלנו. ויקטור חוזר, השליטה שלנו בדקות הבאות, וכ-4 דקות לסיום המחצית, עצירה בהגנה מובילה למתפרצת שמסתיימת בדאנק עוצמתי של מיילס טרנר, שמייצר שאגה גדולה מהקהל ומביא לנו יתרון 5. זה נראה טוב, מאוד טוב, כל זה בריצת 3-18 שלנו.

הההתקפה האחרונה שלנו במחצית מסתיימת בסל משוגע של ויקטור, ובמחצית שיוויון 50. משחק נהדר, פשוט נהדר. ויקטור אולדיפו מוביל עם 24 נק' [10 מ-16 מהשדה]. ניצחנו את הרבע השני 2-16 בנק' צבע.

רבע ג': סאבוניס שם את אמביד על פוסטר!
רבע שמתחיל עם דקות חמות של שאריץ', אבל אין בריחה. הגנה טובה בשני הצדדים. קצת יותר מ-4 דקות לסיום הרבע, ויקטור אולדיפו מגיע ל-29 נק' - שיא עונתי. כדקה לאחר מכן, שלשה אדירה שלו מרימה את כל הקהל, מחזירה לנו את היתרון, המומנטום שלנו ופילי לוקחת פסק-זמן. מהרבה סיבות, זה אחד המשחקים הטובים של ויקטור אולדיפו כשחקן אינדיאנה.

קצת יותר מ-2 דקות לסיום הרבע, דאנק אדיר של סאבוניס! אדיר! פוסטר על ג'ואל אמביד! אם לצטט את דוריס ברק: 'אר יו קידינג מי! קאם אן גט איט!'. יש! דאנק אדיר, איזה כיף!

אבל השמחה קצרה, ובמעבר למחליפים פילי מייצרת בריחה קלה. 71-78 לפילדלפיה בסיום הרבע השלישי. הרבע הסתיים בריצת 5-13 של פילדלפיה.

רבע ד': נשברנו
פילדלפיה עולה ליתרון דו-ספרתי בדקות הראשונות, וזה מחייב אותנו להחזיר את ויקטור לפני שהעניינים ייצאו מכלל שליטה. זה לא נראה טוב, רבותיי. טאייריק מאכזב בחצי השני, וחבל, כי עשה מחצית ראשונה טובה בסך הכל.

קצת יותר מ-7 דקות לסיום, פילי עולה ליתרון 17, וזה בול גיים. משחק הבין-שניים של שאריץ' עם רדיק הוא פשוט קטלני, התנועה שלהם פותחת את כל ההגנה. קיבלנו מספר עצירות בהגנה, אבל בפאסט ברייק לא הצלחנו לסיים, וקרדיט להגנה של פילי, שהיום היא בערב מצוין לכל אורך המשחק. זו ריצת 2-12 שלהם ב-4 דקות.

קצת יותר מ-4 דקות לסיום, ההפרש יורד ל-9 תוך כדי ריצת 0-8 בדקה אחת. לצערי זה מרגיש קצת מאוחר מדי.

2 דקות לסיום, שלשה של בוגדנוביץ' במתפרצת מורידה ל-8. הקהל נכנס למשחק, אבל חייבים עצירות. בצד השני, סימנס נעצר בעבירה, הולך לקו, מחטיא פעמיים בהתקפה, ויקטור מקבל עליו את שאריץ', עולה לשלשה - אין אנד אאוט! שיט. היה לי את זה. בהגנה, עבירת 24 של פילי, כדור שלנו. יורדים לפסק-זמן, דקה לסיום. אין, אין סיכוי. אני תבוסתני מדי, זה האופי שלי.

חוזרים. ויקטור נעצר בעבירה, קולע 1 מ-2 מהקו. בהגנה, שאריץ' חודר על סאבוניס, אבל מחטיא את הלייאפ הקל. בהתקפה, ויקטור כופה שלשה על שאריץ', אבל שוב בחוץ. בול גיים. בסיום 94-100 לפילדלפיה. ניצחון חוץ ראשון העונה של פילדלפיה, והראשון שלה באינדיאנה מאז אפריל 2013. אם היו לנו עוד 3 עד 4 דקות, יתכן שהינו מצליחים להפוך את התוצאה. היינו טובים יותר, שמטנו את המשחק בחוסר יציבות האופיינית לנו העונה. לא יודע אם זה איבוד ריכוז, אבל עושים פוזישנים לא טובים בהתקפה. אבל קרדיט מגיע לפילדלפיה, הם שיחקו טוב. הגנתית, הם היו טובים מאוד ושמרו אותנו מתחת ל-100, שזה בדרך-כלל עוזר לנצח משחק חוץ.

השחקן המצטיין: ג'ואל אמביד. לא בחירה מובנת מאליה במשחק הזה, הוא לא עשה יותר מדי, משחק די בינוני שלו ומאוד התקשה מול סאבוניס. 20 נק' [16-7 מהשדה, 5-1 משלוש, 6-5 מהקו], 10 ריב' [1 בהתקפה] ו-2 אס' [5 איבודי כדור] ב-36 דקות;

בן סימנס עם ערב של 16 נק', 10 ריב' ו-8 אס' [2 איבודי כדור]; דאריו שאריץ' השלים עם 18 נק' [4 שלשות] ו-7 ריב'; ה'רוקי' לנדרי שמט, בחירת סיבוב ראשון בדראפט האחרון, תרם 12 [3 שלשות] ב-23 דקות מהספסל;

באינדיאנה, ויקטור אולדיפו עם שיא עונתי של 36 נק' [30-14 מהשדה, 14-4 משלוש, 6-4 מהקו]. הוסיף גם 6 ריב' ו-7 אס' [1 איבוד כדור]. זה משחק ששודר ב-ESPN בפריסה ארצית מחוף-לחוף, כך שזו היתה ההזדמנות של ויק להראות את הדומיננטיות שלו על הבמה הגדולה, מה שלא קורה בדרך-כלל במשחקינו שמשודרים בשידור אזורי במרקט קטן, והוא לא איכזב; דומאס סאבוניס עם דאבל-דאבל של 16 נק' ו-11 ריב' [3 בהתקפה] ב-32 דקות מהספסל. עולה השאלה האם הוא צריך לפתוח. אני מתחיל להשתכנע שכן; בויאן בוגדנוביץ' עם 13 נק' [3 שלשות] ב-37 דקות. התקשה מאוד לקבל מבטים, שמרו אותו קרוב, אבל היה מעורב ועשה ככל שיכל מול הגנה טובה; טאייריק אוואנס היה טוב בחצי הראשון, אבל איכזב בחצי השני. מסיים עם 7 נק' בלבד ב-21 דקות;

טי ג'יי ליף: טי ג'יי לא שיחק.

המשחק הבא -- יוצאים למיאמי [ו']. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט 5 LIVE החל משעה 3 לפנות בוקר [הלילה שבין שישי לשבת].
 
07/11/2018 - ממפיס - דנבר: בעיית עבירות של יוקיץ' הכריעה

מפגש נגד אחת הקבוצות החמות בליגה, שהיא גם אולי הקבוצה היציבה ביותר בליגה. לא פחות מזה, מפגש נגד ניקולה יוקיץ', שרושם העונה ממוצע קרוב לטריפל-דאבל. דנבר מחפשת ניצחון שישי ברציפות;

ברבע הראשון, פתיחה טובה שלנו, שומרים את המשחק בקצב המשחק שלנו, אבל בהמשך ריצת 0-10 של דנבר כאשר גאסול יורד לספסל עם בעיית עבירות מוקדמת, נותנת לה יתרון 7 ובריחה קלה. 22-29 לדנבר. רבע של 57% שלנו מהשדה, אבל 8 איבודי כדור [!], אשר הובילו ל-12 נק' של דנבר, ו-10 נק' של דנבר במתפרצות, פגעו בנו עד מאוד.

ברבע השני, הנוכחות של גאסול, שחזר מבעיית עבירות, מורגשת גם בהגנה וגם בהתקפה, כל המשחק שלנו נפתח, נראים הרבה יותר טוב. אבל עדיין, 10 איבודי שלנו ב-15 הדקות הראשונות של המשחק, לא מאפשרים לנו לרוץ. הקהל גם לא במשחק. בחצי השני של הרבע מתחילים לראות תוצאות, למרות שיוקיץ' חוזר, ואנו בריצת 1-10 ב-4 דקות - המשחק בשיוויון. בשתי הדקות האחרונות של הרבע, ממפיס במומנטום, ג'רין ג'קסון ג'וניור בדקות נהדרות בשני צדי מגרש, והיתרון הוא שלנו. 47-50 לממפיס במחצית. ניצלנו 6 איבודי כדור של דנבר ברבע הזה, כדי לייצר 8 נק'. הורדנו אותם ל-33% מהשדה [1 מ-6 משלוש].

ברבע השלישי, ריצת 4-19 של ממפיס ב-7 דקות [דייטינג בק לרבע הקודם] לאחר שלשות של גאסול וקייל אנדרסון [קייל אנדרסון, הגם אתה!], ההגנה נראית נהדר מול חוסר האונים של דנבר, שנראית אאוט אוף סינק. אמצע הרבע, גאסול חכם, משחק על יוקיץ' ומוציא ממנו את העבירה החמישית! משמעותי! דנבר יושבת על 37% בשלב הזה. את המבטים הטובים הם קולעים, אבל מרבים לשחק פנימה ומחטיאים לייאפים בטראפיק. קרדיט להגנה שלנו.

מספר פעולות לא טובות בהתקפה מייצרות איבודי כדור, ודנבר חוזרת לשיוויון, ואז כ-3 דקות לסיום הרבע, גם יתרון נקודה. גאסול יורד לנוח, צריכים לשרוד את הדקות הבאות. ג'רן צולף שלשה! מחזיר את היתרון!

חסימה אדירה של דילון ברוקס בפאסט ברייק, ושלשה של שלבין מק בצד השני, והיתרון כבר 3! הקהל נכנס למשחק! זה כל מה שהיינו צריכים! שיוויון 70 בסיום הרבע השלישי.

ברבע הרביעי, דנבר קולעת כמה צ'אקות ועולה ליתרון 5, היא בריצת 0-7. גאסול חוזר, אי אפשר להשתהות עם החילוף. הנוכחות של גאסול טובה לנו, נשמרים במשחק, אבל פשוט לא מצליחים לפגוע. דקות קרות מאוד שלנו, ההזדמנויות שם. 3 מ-12 שלנו מהשדה עד אמצע הרבע, דנבר עם 4 מ-12. מייק קונלי נראה מותש, בקושי עובר את החצי ומבקש משחקנים אחרים להוביל כדור. הבעיה - יש לנו רק 2 פסקי זמן, כך שהמנוחה שלו תבוא רק בעצירות תוך כדי משחק. יוקיץ' חוזר, קצת יותר מ-5 דקות לסיום. חובה לדבר על גאסול. הוא שואב ריבאונדים, גם התקפה וגם הגנה, הוא מוצא שחקנים לזריקות פנויות כל המשחק, והוא מייצר נקודות בעצמו. משחק גדול שלו אול-אראונד, והיתרון חוזר אלינו אחרי דאנק עוצמתי שלו.

4 דקות לסיום, היתרון 3, ריצת 2-10 שלנו ב-5 הדקות האחרונות.
קונלי כמעט מאבד, אבל מצליח לקחת פסק-זמן. נשארנו עם אחד.

חוזרים. 1:45 לסיום, שלבין מק נשאר לבד, זורק, קולע את השלשה! 2 הפרש! בצד השני, קונלי חוטף! כדור שלנו! בהתקפה, קונלי שוב כמעט מאבד, אבל איכשהו מצליח לצאת מהבלאגן עם הכדור. המהלך נגמר בלייאפ של גארט טמפל שנחסם, אבל עדיין כדור שלנו ל-4 שניות.

המשחק מחודש, הזדמנות שנייה בהתקפה. קונלי מקבל, חודר, עולה לפלוטר, אבל מחטיא. בצד השני, ג'מאל מארי מקבל פנוי, אבל מחטיא אין-אנד-אאוט את השלשה. איזה מזל! פחות מדקה לסיום, איזה מתח. קונלי מכדרר, חודר בפיק אנד רול, הפעם הפלוטר נכנס! ווינר שאט! 4 הפרש לנו, 40 שניות לסיום! פסק-זמן דנבר.

חוזרים. מארי חודר, מוצא את טריי ליילס, סל ועבירה. שיט. האאוטקאם הכי גרוע שיכולנו לקבל. ליילס מהקו. . . מחטיא! אבל ריבאונד התקפה של דנבר! קבלו תיקון - זה האאוטקאם הכי גרוע שיכולנו לקבל. איזה מחדל. בגלל שינוי החוק, שעון קצר של דנבר -- שניות אחרונות של השעון, מארי מקבל, עולה לזריקת סטפ בק - קולע! שיוויון 87, 18 שניות לסיום. ואו. פסק-זמן ממפיס. שרטט אותנו, ג'יי בי.

חוזרים. כדור אחרון שלנו. מורידים שעון, פיק אנד רול עם גאסול, שמקבל, אבל עבירה של מארי, עבירה ברורה, החזיק את גאסול בחולצה בהתגלגלות לסל. גאסול לקו. . . קולע את הראשונה. 4.6 שניות על השעון, יש לדנבר פסק-זמן שיאפשר לה להתחיל את המהלך הבא מהחצי. גאסול לזריקה שנייה. . . קולע! 2 הפרש לנו. פסק-זמן.

חוזרים. מארי מוציא, מוצא את יוקיץ', יש לו את המבט הפנוי, לוקח את השלשה בתנועה על גאסול, מחטיא! מארי על הריבאונד - מחטיא את הפולו! ניצחנו! בסיום 87-89 לממפיס. למרות רבע אחרון של 28% מהשדה ו-0 נק' במעבר, הצלחנו לגנוב את המשחק. הניצחון מסיים לממפיס רצף הפסדים שלילי של 20 משחקים שבהם הקבוצה קולעת מתחת ל-90 נק'. נתון מדהים.

השחקן המצטיין: מארק גאסול. 20 נק' [13-6 מהשדה, 2-1 משלוש, 7-7 מהקו], 12 ריב' [3 בהתקפה], 4 אס' [3 איבודי כדור] ו-3 חס' ב-36 דקות [פלוס 15 במדד הפלוס / מינוס]. קלע 8 מה-20 ברבע האחרון. לא מדברים עליו מספיק במונחים של MVP. הוא לא אתלט, הוא לא מרהיב, אבל הוא סופר-חכם, מאוד מקצועי, מאוד קשוח, שומר טוב בהגנה, ויש לו יכולת בלתי רגילה להפוך את כולם מסביבו לשחקנים טובים יותר. אני לא לוקח כלום מקונלי שהוא המנוע של הקבוצה, אבל גאסול, מהרגע שהוסיף את הקליעה מבחוץ בשנה-שנתיים האחרונות, הוא שחקן אול-אראונד כמעט מושלם בעמדת הסנטר. לא מדברים עליו, כי ממפיס זה מרקט קטן. זה החיסרון בעובדה שאתה משחק כל כך הרבה שנים בקבוצה שאין סביבה באז [גם כשהיא מצליחה];

ה'רוקי' ג'רין ג'קסון ג'וניור בקלות יכל לקבל את תואר השחקן המצטיין. מסיים עם 20 נק' [2 שלשות], 7 ריב' [3 בהתקפה], 3 חט' ו-3 חס' ב-33 דקות. רושם משחק 20+ נק' שני בקריירה. לא מדברים עליו, אבל הוא אחד הרוקים היציבים העונה; קייל אנדרסון במשחקו הטוב ביותר כשחקן ממפיס. 14 נק' באחוזים טובים; מייק קונלי עם ערב של 4 נק' בלבד [2 מ-9 מהשדה], אבל הוסיף 8 אס' [2 איבודי כדור]. היה מעורב. לא היינו צריכים את הנקודות, שחקנים אחרים ידעו לתת את התפוקה, אבל הוא עדיין המנוע של הקבוצה, ומהבחינה הזו תיפקד. שמר טוב גם בהגנה;

בדנבר, אתחיל עם פלאמלי. 10 נק' ו-6 ריב' [3 בהתקפה] ב-22 דקות. בחצי הראשון זה התחיל כמו בדיחה מבחינתי, אתם יודעים, 'אחד מהאחים', אף פעם לא באמת זוכרים מי זה מי. אבל יוקיץ' הסתבך עם בעיית עבירות, ופלאמלי עשה עבודה יוצאת מן הכלל טובה מהספסל, ובמיוחד בחצי השני, נתן להם דקות טובות בשני צדי המגרש; ג'מאל מארי עם 15 נק' [רק 6 מ-21 מהשדה] ו-7 אס' [3 איבודי כדור] ב-37 דקות; ניקולה יוקיץ' באחד ממשחקיו החלשים. 4 נק' [1-0 מהשדה -- שלשה שהחטיא בשניות הסיום] ו-4 אס' [6 איבודי כדור!] ב-26 דקות משחק. הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת ולא הצליח לחזור לקצב המשחק אחרי דקות רבות על הספסל; פול מילסאפ עם 2 נק' בלבד ב-1 מ-7 מהשדה; מילה טובה לטריי ליילס, שמסיים עם 16 נק' [2 שלשות] ו-9 ריב' ב-28 דקות מהספסל;

עמרי כספי: עמרי הפצוע לא התלבש.

המשחק הבא -- מארחים את פילדלפיה [ש']. משוכה קשה לגאסול.
 
הסבר להיעדרותי בימים האחרונים [לא קליק בייט]

טוב. כמו שכולם רואים, איחרתי עם סיכום המשחקים. זה כי הייתי באוקלנד, קליפורניה, בטקס הענקת טבעת האליפות. . . לא. זה שקר. לא הוזמנתי. אבל אמרו שישלחו לי את זה בדואר, כך שאני לא לגמרי מאוכזב. במילא אין לי מה לחפש באוקלנד. יותר מדי ליברלים שם. הם מסוגלים להשתמש בדם שלי להכנת מצות לת'נקס גיבינג.

מה שקרה זה, כל כך שמחתי מהניצחון הדרמטי על בוסטון בשניות הסיום, ששתיתי לשוכרה. החמרמורת הקשה השפיעה עליי שעות רבות ומנעה ממני לעמוד על הרגליים. אפשר לומר שאיבדתי הכרה למשך כיומיים עד שלושה, תלוי את מי שואלים.

לאחר מכן, עליתי על מטוס לטיסה טראנס-אטלנטית, ואז כשנחתתי בישראל, היעפת היכתה בי קשה. לא ידעתי מה זה יום ומה זה לילה. מחלון חדרי במלון צפיתי ברחובות העיר תל-אביב. ליטרלי, לקחתי משקפת ותיצפתתי על אנשים בלבוש מינימלי. נשמע כמו דבר מאוד קריפי לעשות, אבל אם אגיד לכם שצפיתי בזקנים וזקנות רצים על חוף הים, דעתכם תשתנה? פחות קריפי, לא? סתם מוזרות בלתי ניתנת להסבר. בכל אופן, 5 בבוקר ואנשים כבר מציפים את הרחובות?! רגע, זה 5 בערב?! כמה זמן ישנתי? איפה אני? מי אני?

ושלישית, צריכים לומר, נחסמתי ל-48 שעות ע"י תפוז, וזאת בעקבות התגובה שרשמתי לחברי הטוב fatnoam. אמנם עברתי על התקנון שאוסר על שימוש באתר לצרכי מסחר, אבל הביטו, fatnoam ואני מכירים שנים, שירתנו יחד בנח"ל המוצנח, ולמעשה אין בינינו שום איבה. אולי רק ספורטיבית, שכן הוא מפסיד לי באחד-על-אחד כל הזמן, וזה בסדר, אני שחקן דגול, יודעים כולם לספר.

אם לסכם, רצף של אירועים הובילו לעיכוב בפרסום סיכומי המשחק. אני לא מספר לכם, אבל בימים אלו אני מתמודד עם מחלוקת משפטית לא קטנה נגד גורמים שתבעו אותי על הפרת זכויות יוצרים. אני חושב שנגיע לפשרה, אבל בינתיים זה מחייב אותי ללבוש חליפה ולהגיע לדיונים בבית-המשפט, שזה בסדר, במילא זה לא שיש לי מה לעשות בבקרים. אבל לא משנה. חזרתי לסורי, והלילה משחק נגד מיאמי.

להתראות בשמחות כדורסל NBA ואחרות!
גו פייסרס!
גו גריזליז!
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
רגע רגע! נחסמת ע"י תפוז?

המערכת לא חוסמת אף אחד ורק אני חוסם.
אם נחסמת ע"י הנהלת אתר זה חמור מאוד בעיניי.
 

Cade Foster

New member
מה אתה לוקח אותו ברצינות


 
למעלה